Wypożyczalnia

Producenci

Bestsellery

Alias: Kobiety vs Mężczyźni

Alias: Kobiety vs Mężczyźni
Alias: Kobiety vs Mężczyźni

Wykorzystaj swoją wiedzę i poczucie humoru żeby naprowadzić drużynę na odpowiednie tory... skojarzeń. Alias: Kobiety vs Mężczyźni stawia przeciwko sobie dwie grupy graczy, którzy będą się ścigać w tłumaczenie słów ze zbioru wyrażeń typowo męskich (Rzut rożny? Spartańskie Warunki?) lub damskich (Paweł Małaszyński? Kolor Turkusowy?). Żeby nie było za łatwo - Panie dostają do wytłumaczenia słowa męskie, a Panowie - damskie :)

Alias to zabawna gra o wyrazach, w której podstawowa zasada brzmi "inaczej mówiąc". Celem jest objaśnienie, zanim przesypie się piasek w klepsydrze, jak najwięcej haseł z kart, za pomocą synonimów, przeciwieństw i podpowiedzi.

Za każde odgadnięte hasło pionek przesuwa się do przodu na planszy, a drużyna która szybciej dotrze do mety zwycięża! Brzmi prosto ale czas działa na twoją niekorzyść…

Jak dobrze znasz świat płci przeciwnej? A może nie znasz go wcale, ale jesteś mistrzem w naprowadzaniu "na około"? Przekonaj się sam (a raczej w grupie od 4 graczy w nieskończoność!)!

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

82,90 zł

szt.

Carcassonne

Carcassonne
Carcassonne

Usiądź z przyjaciółmi przy stole i wspólnie zacznijcie budować z niewielkich żetonów łąki, twierdze, całe miasta i drogi, rywalizując między sobą o przejęcie kontroli nad co bardziej atrakcyjnymi lokacjami.

Sprytne zagranie może pozbawić rywala możliwości ukończenia ogromnego miasta lub pozwoli Ci przejąć kontrolę nad wielką łąką.

Na czym to polega? Gracze wyciągają losowe elementy planszy i kładą na stole, układając przy sobie tak, aby stworzyć nowe zamki, rzeki i łąki. Gdy stworzysz nowy obiekt, możesz przejąć nad nim kontrolę. Im więcej żetonów znajduje się na stole, tym obiekty robią się większe, ogromne nawet, czasem się łączą. W chwili gdy dany obiekt zostaje ukończony - jak miasto lub droga - osoba kontrolująca go otrzymuje punkty, a znacznik kontroli wraca do gracza.

Należy jednak uważać, by nagle nie odkryć, że wszystkie nasze znaczniki kontroli zostały rozstawione na planszy w nieukończonych obiektach! W takiej sytuacji nie mamy możliwości zdobywania kolejnych punktów!

Celem gry jest zebranie jak największej liczby punktów na koniec rozgrywki, następujący, gdy skończą się żetony, które można układać na stole.

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

99,90 zł

szt.

Catan

Catan
Catan

Gracze są osadnikami na niedawno odkrytej wyspie Catan. Każdy z nich przewodzi świeżo założonej kolonii i rozbudowuje ją stawiając na dostępnych obszarach nowe drogi i miasta. Każda kolonia zbiera dostępne dobra naturalne, które są niezbędne do rozbudowy osiedli.

Gracz musi rozważnie stawiać nowe osiedla i drogi, aby zapewnić sobie dostateczny, ale zrównoważony dopływ zasobów, a jeśli ma ich nadmiar - prowadzić handel z innymi graczami sprzedając im owce, drewno, cegły, zboże lub żelazo a pozyskując od nich te zasoby, których ciągle mu brakuje.

Pierwszy z graczy, który uzyska dziesięć punktów z wybudowanych przez siebie dróg, osiedli i specjalnych kart - wygrywa.

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • Osadnicy to gra, do której najczęściej się wraca. System budowania planszy i prowadzenia gry sprawia, że każda gra bardzo różni się od poprzedniej. Ta gra się po prostu nie nudzi!
  • Jeśli wygrasz, wiesz, że wygrałeś dzięki przemyślanej strategii i mądrym decyzjom. Jeśli przegrałeś, czujesz, że byłeś bardzo, bardzo blisko zwycięstwa, zabrakło tylko odrobiny szczęścia. Następnym razem z pewnością Ci się uda! ;)
  • Gra nie bez powodu jest najczęściej nagradzaną grą na świecie. Wiele dróg do zwycięstwa, handel między graczami, który czasami przybiera rozmiar prawdziwego targu, i wspomniana wcześniej błyskotliwa mechanika gry zauroczą każdego! 

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

134,90 zł

szt.

Dixit Odyseja

Dixit Odyseja
Dixit Odyseja

Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczy.

Dixit Odyseja odkryjesz na nowo magiczny świat Dixit – najczęściej nagradzanej gry ostatnich lat. Daj ponieść się wyobraźni, odkrywając tajemnice nowych kart. Tylko uważaj, żeby nie wpaść w pułapki zastawiane przez innych graczy! Dzięki nowym wariantom, w grze może brać udział aż do 12 osób. Razem wyruszcie na poszukiwanie nowych, zaczarowanych światów.

Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów.

Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne.

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

129,90 zł

szt.

Domek + Bocian

Domek + Bocian
Domek + Bocian

Wolisz mieć dużą sypialnię z ekskluzywnym łóżkiem z baldachimem czy preferujesz przestronny salon, w którym bez trudu zmieści się pianino? Pamiętaj, by przy projektowaniu swojego Domku dobrze wykorzystać dostępną przestrzeń, gdyż później niezwykle trudno wprowadzić zmiany!

W ciągu dwunastu rund zbierzesz tyle kart, by zapełnić swoją planszę pokojami, wybrać kolor dachu i znaleźć miejsce na stylowe lub praktyczne dodatki, tworząc tym samym niepowtarzalny Domek z charakterem. Na koniec gracze porównują swoje dzieła i zliczają punkty za funkcjonalność, dobry projekt, jakość dachu i wykończenie całości.

Piękno i różnorodność kart (prawie 100 unikalnych grafik) potęgują przyjemność płynącą z każdej rozgrywki. Przejrzysta i bardzo spójna z tematem mechanika daje możliwość podejmowania za każdym razem nowych, ciekawych decyzji i budzi chęć zagrania w Domek po raz kolejny… i kolejny.

 

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

104,90 zł

szt.

Everdell

Everdell
Everdell

W uroczej dolinie Everdell, pod gałęziami wysokich drzew, wśród omszałych głazów, rozwija się cywilizacja leśnych zwierząt. Wiele lat minęło od jej początków i wreszcie nadszedł czas, by odkryć nowe tereny i zakładać zupełnie nowe miasta. Gdy zasiądziesz do gry, wcielisz się w lidera grupy stworzeń, które wyruszą na podbój nieznanego. Trzeba będzie zbudować wiele budynków, poznać nowe stworzenia i dać się ponieść nadchodzącym wydarzeniom. To będzie pracowity rok!

Everdell to dynamiczna gra oparta o mechanikę przydzielania pracowników. Uwodzi przepięknym wykonaniem i oferuje wiele dróg do zwycięstwa, dzięki czemu jej odkrywanie jest prawdziwą przyjemnością.

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

219,90 zł

szt.

Kingdomino

Kingdomino
Kingdomino

Jesteś wielkim władcą poszukującym nowych lądów, by poszerzyć granice swego wspaniałego królestwa. Przemierzysz wiele nowych ziem, pól uprawnych, jezior i majestatycznych gór, nim znajdziesz wreszcie swoje upragnione miejsce na ziemi. Uważaj jednak, wielu innych władców opuściło domy w tym samym celu!

Kingdomino to wspaniała gra taktyczno-strategiczna dla całej rodziny, bazująca na mechanice domino, w której gracze tworzą królestwo wokół swojego zamku za pomocą kolorowych kafli, które pasują do siebie jedną z części. W trakcie rozgrywki będziemy dbać, by nasze królestwo nie było zbyt małe, lecz także, by nie rozrosło się ponad miarę oraz stawiać na tak powstałej planszy specjalne budynki!

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

84,90 zł

szt.

Neuroshima HEX 3.0

Neuroshima HEX 3.0
Neuroshima HEX 3.0

Neuroshima HEX 3.0 to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwzględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy.

Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, np. „Sieciarz” może zablokować działanie sąsiadującej jednostki, inne mogą atakować dwukrotnie, jeszcze inne mają zamontowany pancerz itp. Symboli jest niewiele, są czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać - nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywką. 

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

99,90 zł

szt.

Tajniacy

Tajniacy
Tajniacy

Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy...

Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody...

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

64,90 zł

szt.

Wsiąść do Pociągu: Europa

Wsiąść do Pociągu: Europa
Wsiąść do Pociągu: Europa

Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia.

Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić Cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu!

Wsiąść do Pociagu: Europa to gra familijna o wielkiej, kolejowej przygodzie. Uczestnicy zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To prosta i elegancka planszówka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, niezależnie od wieku i stopnia zaawansowania uczestników.

Na czym to polega? Na początku rozgrywki uczestnicy otrzymują karty biletów, które stanowią cele do zrealizowania. Znajdują się na nich nazwy miast, które należy połączyć nieprzerwaną trasą kolejową. Aby to zrobić, gracze będą dobierali kolorowe karty wagonów a następnie zagrywali je w zestawach odpowiadających kolorom wybranych odcinków na mapie. Poszczególne odcinki zajmujemy, układając na nich plastikowe figurki wagoników.

Aby wygrać, będziemy musieli wykazać się taktycznym myśleniem, które pozwoli nam zająć strategiczne miejsca na planszy, by jak najszybciej zrealizować swoje cele. 

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

159,90 zł

szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl