Wypożyczalnia

Producent
Dostępność
Wysyłka w
Cena
-
od
do

Pakiet KeyForge 2w1: Zew Archontów + Czas Wstąpienia - 2 Talie Archonta

Zestaw 2 w 1, zawierający niebieską i czerwoną talię
KeyForge to pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Podczas rozgrywki dwóch graczy wciela się w Archontów rywalizujących o to, kto pierwszy odkryje skarby Tygla - niezwykłego świata stworzonego z elementów planet.
Pakiet ten zawiera dwie gotowe do gry talie z dodatków Zew Archontów i Czas Wstąpienia.
Czym jest unikalna gra karciana?
Rozpoczynając swoją przygodę z KeyForge, możesz mieć pewność, że każda talia jest równie unikalna, co osoba, która nią włada, a każdy pojedynek - niepowtarzalny. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą talii. Co więcej - zestawy KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom.
Jak to działa?
Rozgrywka KeyForge składa się z szeregu tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym rodem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech rodów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego rodu.
Co wprowadza Talia Archonta?
Oprócz Pakietu startowego mamy do dyspozycji unikalne talie Archontów, które oferują nam pełną rozgrywkę bez potrzeby kupowania dodatkowych boosterów, czy konstruowania własnego zbalansowanego zestawu. Każda zakupiona talia jest unikalna i kompletna. To oznacza, że grając za jej pomocą, będziemy musieli nauczyć się w pełni wykorzystywać jej potencjał.
Każda z talii Archontów ma własną, wyjątkową nazwę i zawiera zestaw kart o unikalnym potencjale strategicznym. Każda jest również kolejną szansę na zwycięstwo!
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
7 Cudów Świata: Pojedynek

Poprowadź swoją cywilizację ku świetności, dbając o jej rozwój militarny i naukowy oraz konstruując niezwykłe Budowle i Cuda.
7 Cudów Świata: Pojedynek to gra dla 2 graczy, która wykorzystuje niektóre z głównych założeń bestselleru 7 Cudów Świata, ale oferuje również nowe wyzwania, specjalnie dopasowane do gry dwuosobowej.
Gra wprowadza nowatorski sposób dobierania kart, przed grą - układamy je według podanego wzoru, a dobierać wolno nam tylko te, które nie są przykrywane przez inne karty. Wybierając jedną z nich, odkrywamy kolejne, czyniąc je dostępnymi dla mojego przeciwnika, co podczas gry prowadzi do trudnych wyborów i dylematów.
Gracze będą ze sobą rywalizować o karty rozmaitych budowli, próbując blokować ich dostępność przeciwnikowi, a dobierając te, które zapewnią im największe korzyści.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
7 Cudów Świata: Pojedynek - Panteon

Starożytni Grecy i Rzymianie wierzyli, że sposobem na dostąpienie boskich łask jest podarowanie bogom czegoś w zamian, złożenie daru lub przysięgi. Nie inaczej jest w dodatku Panteon - jeśli oczekujesz przysługi od jakiegoś boga - nie możesz pozostać mu dłużny.
Dodatek Panteon wprowadza antycznych bogów do gry 7 Cudów Świata: Pojedynek. Teraz gracze mogą ubiegać się o przychylność bóstw z pięciu różnych kręgów kulturowych i skłonić je wszystkie do roztaczania swojej opieki nad ich miastem. Z pewnością pomoże w tym budowa bogatej świątyni ku czci wybranego patrona lub patronki albo poświęcenie im jednego z dwóch nowych Cudów Świata dostępnych w dodatku.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: 7 Cudów Świata: Pojedynek
Dostępność: wysyłka 3-5 dni
Wysyłka w: 5 dni
Bąbelsy

Bąbelsy to małe, okrągłe i kolorowe stworzenia o niespotykanych zdolnościach. Unoszą się w otaczającej planetę próżni kosmicznej i przemieszczają dzięki sile grawitacji. Gdy jednak wylądują na którejś z planet, często oddzielają się od stada swoich pobratymców, by na niej zamieszkać z kilkoma przyjaciółmi.
Twoim zadaniem jest ustawienie Bąbelsów w odpowiedniej konfiguracji kolorystycznej i upewnienie się, że większość z nich wyląduje na powierzchni Twojej planety.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Cthulhu Światy

Cthulhu budzi się!
Wezwij jego starych przyjaciół i doprowadź innych do obłędu. Ale uważaj na towarzystwo, by samemu nie stracić zmysłów.
W tej karcianej grze nie liczy się to, ile masz kart, ale jakie kombinacje z nich ułożysz. Dobieraj więc karty rozważnie i uwolnij potencjał drzemiący w potędze Cthulhu.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dice Throne: Starcie 1 - Barbarzyńca vs Księżycowa Elfka

Dice Throne to szybka gra karciano-kościana, która sprawi, że Twoje serce zabije mocniej. Wybierz bohatera i wykorzystaj jego umiejętności, by pokonać przeciwnika.
Każde pudełko zawiera całkowicie niezależną grę i pozwala stoczyć pojedynek między dwoma bohaterami. Można łączyć bohaterów z różnych części „Dice Throne”, by zagrać w więcej niż 2 graczy.
Wszystkie komponenty związane z bohaterem mieszczą się w poręcznej zamykanej tacce, dzięki której przygotowanie do gry przebiega błyskawicznie. Po prostu otwórz pudełko i zacznij bitwę!
Kościany pojedynek
W każdej rundzie rzucasz kośćmi 3 razy, starając się uzyskać różne kombinacje symboli i liczb, które pozwolą ci aktywować zdolności twojego bohatera i potężne ataki. W trakcie gry będziesz zdobywać punkty walki, za które kupisz karty z najróżniejszymi efektami. Pozwolą ci one rozwinąć twojego bohatera, zwiększyć siłę rażenia ataków lub wywinąć się z opresji.
Opis postaci
Barbarzyńca nie należy do subtelnych bohaterów. Uwielbia miażdżyć wszystko, co się nawinie. Znany jest z mocnych uderzeń, które powodują u przeciwników oszołomienie i nierzadko wstrząśnienie mózgu. Jego niekończące się serie ciosów pokazują, że nawet najprostszy styl walki może być zabójczy.
Księżycowa Elfka czerpie swoją energię ze światła księżyca. Jej strzały wypuszczone z olbrzymiego łuku potrafią przebić nawet najtwardszą zbroję. Jest szybka i zwinna, co sprawia, że bardzo trudno ją trafić, podczas gdy ona celnie likwiduje kolejnych wrogów ze swoich kryjówek pośród drzew.
Dostępność: niedostępne
99,90 zł
Dice Throne: Starcie 2 - Mnich vs Paladyn

Dice Throne to szybka gra karciano-kościana, która sprawi, że Twoje serce zabije mocniej. Wybierz bohatera i wykorzystaj jego umiejętności, by pokonać przeciwnika.
Każde pudełko zawiera całkowicie niezależną grę i pozwala stoczyć pojedynek między dwoma bohaterami. Można łączyć bohaterów z różnych części „Dice Throne”, by zagrać w więcej niż 2 graczy.
Wszystkie komponenty związane z bohaterem mieszczą się w poręcznej zamykanej tacce, dzięki której przygotowanie do gry przebiega błyskawicznie. Po prostu otwórz pudełko i zacznij bitwę!
Kościany pojedynek
W każdej rundzie rzucasz kośćmi 3 razy, starając się uzyskać różne kombinacje symboli i liczb, które pozwolą ci aktywować zdolności twojego bohatera i potężne ataki. W trakcie gry będziesz zdobywać punkty walki, za które kupisz karty z najróżniejszymi efektami. Pozwolą ci one rozwinąć twojego bohatera, zwiększyć siłę rażenia ataków lub wywinąć się z opresji.
Opis postaci
Mnich jest mistrzem Chi. Potrafi kierować tą starożytną energią w taki sposób, aby chłonęła ataki rywali. Potrafi także z pomocą Chi uwolnić przeciwko nim morze bólu. Mnich nie jest tylko ciszą przed burzą. On jest samą burzą!
Paladyn tnie bez litości swoim mieczem prawości. Dzięki poświęceniu i wierze może on liczyć na ochronę Opatrzności. Paladyn rzuca się w wir walki pełen boskiej łaski z przekonaniem, że zwycięstwo jest jego przyrodzonym prawem.
Dostępność: niedostępne
99,90 zł
Dice Throne: Starcie 3 - Piromantka vs Mroczny Złodziej

Dice Throne to szybka gra karciano-kościana, która sprawi, że Twoje serce zabije mocniej. Wybierz bohatera i wykorzystaj jego umiejętności, by pokonać przeciwnika.
Każde pudełko zawiera całkowicie niezależną grę i pozwala stoczyć pojedynek między dwoma bohaterami. Można łączyć bohaterów z różnych części „Dice Throne”, by zagrać w więcej niż 2 graczy.
Wszystkie komponenty związane z bohaterem mieszczą się w poręcznej zamykanej tacce, dzięki której przygotowanie do gry przebiega błyskawicznie. Po prostu otwórz pudełko i zacznij bitwę!
Kościany pojedynek
W każdej rundzie rzucasz kośćmi 3 razy, starając się uzyskać różne kombinacje symboli i liczb, które pozwolą ci aktywować zdolności twojego bohatera i potężne ataki. W trakcie gry będziesz zdobywać punkty walki, za które kupisz karty z najróżniejszymi efektami. Pozwolą ci one rozwinąć twojego bohatera, zwiększyć siłę rażenia ataków lub wywinąć się z opresji.
Opis postaci
Piromantka radzi sobie z wrogami tylko na jeden sprawdzony sposób: wysoką temperaturą. Nawet jej obrona ma charakter ofensywny. Jest jak porcelanowe działo zadające ogromną ilość obrażeń i spalające wrogów na popiół.
Mroczny Złodziej nie lubi kończyć spraw zbyt szybko. Lubuje się w oszustwach na wielką skalę. Dbanie o własne zdrowie, podtruwanie wrogów, skradanie się i ataki znienacka – oto jego styl. Jeśli tylko pozwolisz mu sfinalizować jego niecne plany, jego ofiary pozostaną bez grosza przy duszy.
Dostępność: niedostępne
99,90 zł
Dice Throne: Starcie 4 - Drzewiec vs Ninja

Dice Throne to szybka gra karciano-kościana, która sprawi, że Twoje serce zabije mocniej. Wybierz bohatera i wykorzystaj jego umiejętności, by pokonać przeciwnika.
Każde pudełko zawiera całkowicie niezależną grę i pozwala stoczyć pojedynek między dwoma bohaterami. Można łączyć bohaterów z różnych części „Dice Throne”, by zagrać w więcej niż 2 graczy.
Wszystkie komponenty związane z bohaterem mieszczą się w poręcznej zamykanej tacce, dzięki której przygotowanie do gry przebiega błyskawicznie. Po prostu otwórz pudełko i zacznij bitwę!
Kościany pojedynek
W każdej rundzie rzucasz kośćmi 3 razy, starając się uzyskać różne kombinacje symboli i liczb, które pozwolą ci aktywować zdolności twojego bohatera i potężne ataki. W trakcie gry będziesz zdobywać punkty walki, za które kupisz karty z najróżniejszymi efektami. Pozwolą ci one rozwinąć twojego bohatera, zwiększyć siłę rażenia ataków lub wywinąć się z opresji.
Opis postaci
Drzewiec jest najstarszym z rywali, który pewnego dnia zdecydował o zmianie swego losu. Nie chciał być już dłużej zwyczajnym drzewkiem osadzonym w błotnistej ziemi. Pożegnawszy się czule z rodzinnymi zaroślami, opuścił miejsce, w którym od zawsze tkwiły jego rodzinne korzenie i wyszedł na rozgałęzienie dróg w poszukiwaniu nowego życia. Miał przed sobą nowy, jasny cel: wyciąć w pień Szalonego Króla i jego świtę.
Ninja wie, że nigdy nie może być pewna wygranej, więc spędza niezliczone godziny, doskonaląc swoje umiejętności. Mistrzyni ninjutsu potrafi zadać sporo bólu za pomocą niekonwencjonalnych metod. Przygotowana potrafi uniknąć obrażeń z większą konsekwencją niż jakikolwiek inny bohater.
Dostępność: niedostępne
99,90 zł
Drako: Rycerze i Trolle

W Królestwie panował pokój i dobrobyt. Król - łaskawy władca - zajmował się nie tylko sprawami wielkiej wagi, ale także małymi problemami ludzie biedniejszych i zamieszkujących bardziej odległe ziemie.
Pewnego słonecznego dnia do władcy zawitał posłaniec z nowiną, po wysłuchaniu której oblicze Króla całkowicie się zmieniło. Jedna z wiosek mieszczących się tuż przy mokradłach doniosła, że na ich terenie grasuje grupa Trolli, których nie widziano już od wielu, wielu lat.
Do Trollich Mokradeł wysyłano kolejne grupy poszukiwaczy przygód. Niestety żadna z nich do tej pory nie wróciła z tarczą. Po wielu słuch zaginął. Aż wreszcie pojawiła się Złota Drużyna, specjalizująca się w sprawach beznadziejnych (i takich o wysokiej stopie zwrotu).
Kto przeżyje to starcie: niebezpieczne Trolle czy Złota Drużyna poszukiwaczy przygód? Wszystko w Waszych rękach!
W grze Drako: Rycerze i Trolle jeden z graczy kieruje zespołem trzech poszukiwaczy przygód, których celem jest pokonanie dwóch Trolli. Musi tego dokonać w określonym czasie (zanim wyczerpie się ich talia kart) - wtedy wygra rozgrywkę. Każda postać posiada swoje charakterystyczne umiejętności, których odpowiednie wykorzystanie jest kluczem do sukcesu.
Drugi z graczy kieruje dwoma Trollami - ich celem jest utrzymać się przy życiu lub pokonać Złotą Drużynę. Gdy talia kart przeciwnika wyczerpie się - Trolle pozostają na swoim miejscu wciąż nękając okoliczne wioski i odnosząc tym samym zwycięstwo. Wygrywają także, jeżeli uda im się pokonać wszystkich ludzi.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Drako: Smok i Krasnoludy

Słońce paliło niemiłosiernie. Niewielka, cicha dolinka, wypełniona bzyczeniem much zlatujących się do leżącej na środku padliny, zdawała się zupełnie opuszczona. Młody smok nie zastanawiał się skąd wzięła się w takim miejscu martwa owca. Bestia zniżyła lot.
W cieniu rzadkich drzew porastających granice dolinki niemożliwością było dojrzeć stojącego nieruchomo masywnego krasnoluda. Pomimo potu ściekającego mu spod wysłużonej, ale nadal niewiarygodnie mocnej kolczugi, pomimo irytującego swędzenia pod gęstą brodą i marzeń o kuflu zimnego piwa Morin nie opuścił napiętej kuszy nawet na chwilę. Czekał.
W grze Drako: Smok i Krasnoludy jeden z graczy kieruje zespołem trzech krasnoludów, których celem jest pokonanie smoka. Musi tego dokonać w określonym czasie - zanim wyczerpie się talia jego kart - wygrywa wtedy grę. Każdy krasnolud posiada swoje charakterystyczne umiejętności, których odpowiednie wykorzystanie jest kluczem do sukcesu.
Drugi z graczy kieruje smokiem - jego celem jest przeżycie lub pokonanie krasnoludów. Gdy talia kart przeciwnika wyczerpie się - smok odlatuje, a kierujący nim gracz zostaje zwycięzcą. Wygrywa także, jeżeli uda mu się pokonać wszystkich krasnoludów (co jednak zdarza się niesłychanie rzadko, ponieważ smok jest osłabiony i uwięziony na niewielkim obszarze).
Dostępność: niedostępne
79,90 zł
Epic: Pojedynek + karty promo i liczniki życia

Pierwsza wojna pomiędzy demiurgami roztrzaskała wszechświat na kawałki, a ziemie spowiła nicość. Po wiekach bogowie połączyli siły, by odbudować wszechświat, lecz tym razem według prawideł, których przestrzegać musieli nawet oni. To zaś oznaczało koniec z bezpośrednimi wojnami. Odtąd bogowie mogli je prowadzić wyłącznie w świecie śmiertelników, używając jako swoich narzędzi potężnych czempionów i niszczycielskich wydarzeń.
Poznajcie Epic: Pojedynek, dynamiczną karcianą grę fantasy, zaprojektowaną przez Roba Dougherty'ego i Darwina Kastle'a - twórców gry deckbuildingowej Star Realms i członków galerii sław Magic: The Gathering. Gra Epic: Pojedynek oferuje ekscytującą rozgrywkę i piękne grafiki rodem z kolekcjonerskich gier karcianych, ale za zaledwie ułamek ich ceny i bez konieczności poszukiwania rzadkich kart! Zestaw startowy Epic: Pojedynek zawiera wszystko, co niezbędne do nauki i gry dla dwóch osób.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Europe Divided

Kto panuje nad Europą Wschodnią, panuje nad Heartlandem,
Kto panuje nad Heartlandem, panuje nad Światową Wyspą,
Kto panuje nad Światową Wyspą, panuje nad Światem.
Sir Halford Mackinder, 1919
Zakończenie Zimnej Wojny wprowadziło Europę w epokę rozwoju.
Europa Środkowa i Wschodnia zrzuciła z siebie jarzmo dyktatorskich rządów i zapragnęła umocnić odzyskaną demokrację. Kraje tego regionu postrzegały integrację europejską jako gwarancję, że nie trafią ponownie do rosyjskiej strefy wpływów. Unia Europejska i NATO zapewniały bezpieczeństwo, a członkostwo w UE miało być podwaliną sukcesu gospodarczego. Rosja – cień dawnej potęgi Związku Radzieckiego – nie mogła zrobić nic, by zahamować wzrost wpływów europejskich.
I wtedy wszystko się zmieniło.
Ceny ropy naftowej poszybowały w górę, wspomagając rosyjską gospodarkę. Do władzy doszedł Władymir Putin, który – pomimo politycznych zawirowań - niezmiennie cieszy się dużą popularnością społeczeństwa. W 2008 roku wybuchła wojna między Rosją i Gruzją, która otwarcie aspirowała do NATO. Rozpoczeło się odrodzenie rosyjskiej potęgi, czego przykładem była aneksja Krymu w 2014 roku oraz interwencja we wschodniej Ukrainie.
W grze Europe Divided prowadzić będziecie jedną z dwóch potęg: Zachodnią Europę (kontrolując zarówno NATO, jak i Unię Europejską) lub Rosję. Polityczne i militarne wpływy graczy będą się ścierać w walce o kontrolę nad Europą Środkową i Wschodnią oraz nad Kaukazem. Europa jest potężna i bogata, ale też zbiurokratyzowana i opieszała w działaniu. Rosji brak potencjału Europy, ale za to jest w stanie błyskawicznie reagować.
Gracze zdobywają punkty poprzez osiąganie polityczej dominacji w spornych regionach Europy Środkowej, Wschodniej i na Kaukazie. Mogą także zyskać punkty za wygrywanie na swoją korzyść historycznych wydarzeń. Rozgrywka, oparta na szybkiej mechanice card driven, jest bogata w historyczne nawiązania, uwypukla także potencjalne ogniska współczesnych kryzysów. Gracze wykorzystują karty poszczególnych krajów do uzyskania wpływów politycznych i militarnych, zwiększenia zasobów finansowych oraz zapewnienia obecności swoich wojsk. Elegancki mechanizm zarządzania talią powoduje osłabienie możliwości talii gracza w miarę wzrostu jego wpływów, kreując dylemat pomiędzy chęcią rozwoju, a obawą przed nadmiernym rozciągnięciem wpływów.
Czy "Aksamitna rewolucja" spowoduje podział Czechosłowacji? Jak zakończy się wojna w Bośni? Gracze zdecydują o przebiegu historii na przełomie XX i XXI wieku.
Dostępność: wysyłka 3-5 dni
Wysyłka w: 5 dni
Harry Potter: Hogwarts Battle - Obrona przed czarną magią

Dynamiczna, dwuosobowa karcianka oparta na budowaniu talii, stworzona na podstawie gry Harry Potter: Hogwarts Battle. Tym razem nie będziemy wspólnie walczyli ze złem atakującym Hogwart, a stawali w szranki z drugim czarodziejem w ramach praktycznych zajęć z Obrony przed Czarną Magią. Aby wygrać, musimy trzykrotnie rozbroić naszego przeciwnika.
Na czym to polega? W pojedynku czarodziejów gracze naprzemiennie będą zagrywali karty, które pozwolą nie tylko atakować przeciwnika, ale również rozbudowywać talię i czynić ją coraz mocniejszą. Przydadzą nam się nie tylko zaklęcia ofensywne, ale również te związane ze skuteczną obroną przed poczynaniami drugiego czarodzieja.
Design gry nawiązujący do Klubu Pojedynków z drugiej części serii, z pewnością zachwyci niejednego fana Harry’ego Pottera. Gracze ścierają się na tym samym podeście, na którym w pamiętnej scenie Severus Snape jednym zaklęciem pokonał Gilderoya Lockharta.
Dostępność: wysyłka 3-5 dni
Wysyłka w: 5 dni
Herbatka dla dwojga

Herbatka dla dwojga to pozornie bardzo prosta gra karciana, która kryje w sobie ogrom możliwości i może przerodzić się w prawdziwy pojedynek umysłów! Wykorzystując mechanikę budowania talii pozwala graczom na tworzenie indywidualnych strategii przy każdej rozgrywce i modyfikowanie ich według własnego uznania. To od nas zależy, na czym się skupimy i czym będziemy chcieli zaskoczyć przeciwnika!
Na czym to polega? Każdy z graczy dysponuje indywidualną talią, którą będzie rozszerzał w trakcie gry. Na początku równocześnie odwracamy wierzchnią kartę ze swojej talii. Osoba, której postać ma wyższą wartość, wygrywa pojedynek i może rozpatrzyć efekt karty lub kupić któryś z dostępnych kartoników i tym samym wzmocnić swój zestaw.
Oprócz kart, czeka nas również zręczne manipulowanie pozyskiwanymi w trakcie gry żetonami ciast i klepsydr. Te pierwsze wspierają nas przy kupowaniu nowych kart, a drugie - pozwalają manipulować zegarkiem kieszonkowym, by zdobyć dodatkowe profity, między innymi gwiazdki odpowiadające punktom zwycięstwa. Naszym celem jest zgromadzenie ich w większej liczbie niż u przeciwnika.
To jeden z tych tytułów, w których taktyczny poziom rozgrywki będzie zależał od samych graczy – gdy trafi na siebie dwóch mistrzów planowania, pojedynek może być naprawdę zacięty!
Dostępność: wysyłka 3-5 dni
Wysyłka w: 5 dni
Hero Realms

Przez ostatnie tysiąclecie Imperium pozostawało w stanie wojny. Napędzana wojskową precyzją oraz bezprecedensowym sojuszem ze smokami, Imperialna Armia odniosła niezliczone zwycięstwa i zaledwie kilka porażek. Imperium rosło w siłę do czasu, gdy jego największym wrogiem stał się, nie żaden z barbarzyńskich narodów na wschodzie, lecz własny, niedający się opanować rozmiar. Dotychczasową serię zwycięstw i ekspansję zastąpił niekończący się cykl rebelii, wymagający ponownego podboju przygranicznych terenów.
Hero Realms rozgrywa się w tej prężnie rozwijającej się metropolii, jaką stał się Thandar. To nowe miasto-państwo dało schronienie ludom wszystkich narodów i gatunkom znanego świata, przynosząc obiecany pokój. Z drugiej strony bogactwo, które stało się dziełem jego misji, dało początek niekończącemu się, politycznemu i bezpośredniemu konfliktowi między jego mieszkańcami.
Gra Hero Realms, stworzona przez autorów bestsellerowej karcianki Star Realms, łączy w sobie emocje typowe dla pojedynków w klasyczne gry karciane z satysfakcją budowania własnej talii. Wydawaj złoto, aby rekrutować do walki potężnych czempionów, kupować wartościowe przedmioty i pozyskiwać niszczycielskie akcje. Zagrywaj karty, aby tworzyć potężne formacje, które wzmocnią Cię na polu bitwy. Wykorzystuj zdolności sojuszu występujących w grze frakcji, aby udowodnić, że to Ty jesteś najpotężniejszym bohaterem Hero Realms. Pozyskuj karty -twórz efektywne kombinacje kart i wygrywaj. Zwycięzca może być tylko jeden!
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Hero Realms: Talia bossa - Lisz

Użyj czarnej magii, aby splugawić umysły żywych i przyzwij hordy nieumarłych!
Hero Realms: Talia bossa - Lisz zastępuje Twoją talię osobistą z podstawowego zestawu Hero Realms. Dzięki niej będziesz mógł zmierzyć się z 1-5 graczami używającymi zestawów bohaterów Hero Realms lub zagrać przeciw innej talii bossa.
Hero Realms: Talia bossa - Lisz zawiera 30 kart:
- kartę postaci lisza
- kartę spaczenie
- 10 kart talii osobistej
- 10 kart grimuaru
- 6 kart filakteriów
- 2 wyjątkowe karty do zliczania punktów życia
Ten zestaw jest spójny ze wszystkimi wersjami gry Hero Realms wydanymi w języku polskim.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Hero Realms
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Hero Realms: Talia bossa - Smok

Spuść ognisty deszcz na głowy głupców, którzy ośmielili się wkroczyć do Twojego skarbca!
Hero Realms: Talia bossa - Smok zastępuje Twoją talię osobistą z podstawowego zestawu Hero Realms. Dzięki niej będziesz mógł zmierzyć się z 1-5 graczami używającymi zestawów bohaterów Hero Realms lub zagrać przeciw innej talii bossa.
Hero Realms: Talia bossa - Smok zawiera 30 kart:
- kartę postaci smoka
- 18 kart talii osobistej
- 9 kart stosu skarbów
- 2 wyjątkowe karty do zliczania punktów życia
Ten zestaw jest spójny ze wszystkimi wersjami gry Hero Realms wydanymi w języku polskim.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Hero Realms
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Hero Realms: Zestaw bohatera - Czarodziej

Rozegraj partię Hero Realms jako tajemniczy czarodziej. Przyzwij palące płomienie przy pomocy zaklętego kostura i w towarzystwie kociego chowańca zmiażdż swoich wrogów!
Hero Realms: Zestaw bohatera - Czarodziej zastępuje talię osobistą gracza z podstawowego zestawu Hero Realms.
Hero Realms: Zestaw bohatera - Czarodziej zawiera 15 kart:
- kartę postaci czarodzieja
- karty zdolności: czerpanie mocy, kula ognia
- 2 unikalne karty do zliczania punktów życia
- 10 kart służących jako nowa talia osobista: koci chowaniec, kostur ognia, składniki czarów, 2 podpalenia, 5 złotych monet
Ten zestaw jest spójny ze wszystkimi wersjami gry Hero Realms wydanymi w języku polskim.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Hero Realms
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Hero Realms: Zestaw bohatera - Kapłan

Rozegraj partię Hero Realms jako błogosławiony kapłan. Uzdrawiaj rannych i poprowadź swoich oddanych zwolenników do zwycięstwa! Dzięki swojej wierze (oraz buławie) zdusisz w zarodku każdą nikczemność!
Hero Realms: Zestaw bohatera - Kapłan zastępuje talię osobistą gracza z podstawowego zestawu Hero Realms.
Hero Realms: Zestaw bohatera - Kapłan zawiera 15 kart:
- kartę postaci kapłana
- karty zdolności: wskrzeszenie, błogosławieństwo
- 2 unikalne karty do zliczania punktów życia
- 10 kart służących jako nowa talia osobista: różaniec, 2 wyznawców, morgensztern, 6 złotych monet
Ten zestaw jest spójny ze wszystkimi wersjami gry Hero Realms wydanymi w języku polskim.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Hero Realms
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Hero Realms: Zestaw bohatera - Tropiciel

Rozegraj partię Hero Realms jako zabójczy tropiciel. Wytrop przeciwników w leśnych ostępach i wzywaj do boju potężnych sojuszników. Jedna dobrze wymierzona strzała z twojego kołczanu potrafi powalić nawet najniebezpieczniejszego wroga!
Ten zestaw bohatera zastępuje talię osobistą gracza z podstawowego zestawu Hero Realms.
Hero Realms: Zestaw bohatera - Tropiciel zawiera 15 kart:
- kartę postaci Tropiciela
- karty zdolności: Strzał w Głowę, Tropienie
- 2 unikalne karty do zliczania punktów Życia
- 10 kart służących jako nowa Talia Osobista: Rubin, Róg Przyzwania, Łuk Myśliwski, 2 Czarne Strzały, 5 Złotych Monet
Ten zestaw jest spójny ze wszystkimi wersjami gry Hero Realms wydanymi w języku polskim.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Hero Realms
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Hero Realms: Zestaw bohatera - Wojownik

Rozegraj partię Hero Realms jako potężny wojownik. Wycinając sobie drogę między szeregami wrogów nie zważaj na powierzchowne rany. Nawet najmocniejszych przeciwników zmiażdżysz jednym potężnym uderzeniem!
Hero Realms: Zestaw bohatera - Wojownik zastępuje talię osobistą gracza z podstawowego zestawu Hero Realms.
Hero Realms: Zestaw bohatera - Wojownik zawiera 15 kart:
- kartę postaci wojownika
- karty zdolności: miażdżący cios, z bara!
- 2 unikalne karty do zliczania punktów życia
- 10 kart służących jako nowa talia osobista: rubin, niosący tarczę, topór do rzucania, długi miecz, 6 złotych monet
Ten zestaw jest spójny ze wszystkimi wersjami gry Hero Realms wydanymi w języku polskim.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Hero Realms
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Hero Realms: Zestaw bohatera - Złodziej

Rozegraj partię Hero Realms jako podstępny złodziej. Dzięki sprytnym sztuczkom kosztowności należące do innych graczy prędko znajdą się w Twojej sakwie. Niewielu za Tobą nadąży, a ci, którzy spróbują, poczują zimny dotyk stali na swojej szyi.
Hero Realms: Zestaw bohatera - Złodziej zastępuje talię osobistą gracza z podstawowego zestawu Hero Realms.
Hero Realms: Zestaw bohatera - Złodziej zawiera 15 kart:
- kartę postaci Złodzieja
- karty zdolności: Napad, Kieszonkowiec
- 2 unikalne karty do zliczania punktów Życia
- 10 kart służących jako nowa talia osobista: 2 rubiny, 3 noże do rzucania, 5 złotych monet
Ten zestaw jest spójny ze wszystkimi wersjami gry Hero Realms wydanymi w języku polskim.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Hero Realms
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Jaipur (nowa edycja)

W stolicy Radżastanu trwają poszukiwania nowego ministra handlu. Jako jeden z najlepszych w swoim fachu, postanawiasz podjąć wyzwanie i zgromadzić więcej bogactw od przeciwnika. W ciągu kolejnych tygodni wyznaczanych rundami będziecie odwiedzali targ, by gromadzić i sprzedawać rozmaite dobra. Kto okaże się sprytniejszy?
Jaipur to popularna, dwuosobowa gra, w której uczestnicy wcielają się w handlarzy dynamicznie wymieniających towary na wspólnym targu. Pobierając karty na rękę i wymieniając je na inne będziecie starali się zgromadzić zestawy upatrzonych surowców, a następnie wymienić je na walutę. Poszczególne towary różnią się wartością, opłaca się też sprzedawać większe ilości tego samego dobra na raz, by uzyskać punkty bonusowe. Zwycięża gracz, który wygra 2 rundy, zdobywając pieczęcie uznania.
Na czym to polega? Każdy z graczy posiada na ręce karty towarów. W swojej turze może wykonać jedną z dwóch akcji:
ZAKUP, czyli:
- wzięcie pojedynczej karty towaru z targu i zastąpienie jej nową
- wymiana kart z ręki na karty z targu w stosunku 1:1
- wzięcie wszystkich wielbłądów z targu i zastąpienie ich nowymi kartami towarów.
SPRZEDAŻ, czyli wymiana zestawu towarów jednego rodzaju na żetony w odpowiednim kolorze. W ten sposób handlujemy w dynamiczny sposób do momentu, aż wyczerpią się 3 kolory żetonów lub skończy się stos kart towarów.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny