Wypożyczalnia

Producenci
Wyprzedaż
Woodcraft
Woodcraft

179,90 zł

Cena regularna: 199,90 zł

Najniższa cena: 199,90 zł
szt.
Coatl
Coatl

114,90 zł

Cena regularna: 124,90 zł

Najniższa cena: 114,90 zł
szt.
Wilki
Wilki

164,90 zł

Cena regularna: 179,90 zł

Najniższa cena: 159,90 zł
szt.
Bór
Bór

94,90 zł

Cena regularna: 109,90 zł

Najniższa cena: 109,90 zł
szt.
8bitBox
8bitBox

39,90 zł

Cena regularna: 109,90 zł

Najniższa cena: 39,90 zł
szt.
Moje skarby
Moje skarby

49,90 zł

Cena regularna: 102,90 zł

Najniższa cena: 49,90 zł
szt.
Twierdza: Oblężenie Runedar
Twierdza: Oblężenie Runedar

134,90 zł

Cena regularna: 157,90 zł

Najniższa cena: 134,90 zł
szt.
Park Sawanna
Park Sawanna

108,90 zł

Cena regularna: 119,90 zł

Najniższa cena: 108,90 zł
szt.
Origins: Pierwsi Budowniczowie
Origins: Pierwsi Budowniczowie

119,90 zł

Cena regularna: 139,90 zł

Najniższa cena: 119,90 zł
szt.
Black Mirror: Nosedive
Black Mirror: Nosedive

19,90 zł

Cena regularna: 65,90 zł

Najniższa cena: 19,90 zł
szt.
Khora: Rozkwit Imperium
Khora: Rozkwit Imperium

139,90 zł

Cena regularna: 159,90 zł

Najniższa cena: 159,90 zł
szt.
Pret-a-Porter
Pret-a-Porter

89,90 zł

Cena regularna: 164,90 zł

Najniższa cena: 89,90 zł
szt.

Dla zaawansowanych

Pakiet KeyForge 2w1: Zew Archontów + Czas Wstąpienia - 2 Talie Archonta

 Pakiet KeyForge 2w1: Zew Archontów + Czas Wstąpienia - 2 Talie Archonta
Pakiet KeyForge 2w1: Zew Archontów + Czas Wstąpienia - 2 Talie Archonta

Zestaw 2 w 1, zawierający niebieską i czerwoną talię

KeyForge to pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Podczas rozgrywki dwóch graczy wciela się w Archontów rywalizujących o to, kto pierwszy odkryje skarby Tygla - niezwykłego świata stworzonego z elementów planet.

Pakiet ten zawiera dwie gotowe do gry talie z dodatków Zew Archontów i Czas Wstąpienia.

Czym jest unikalna gra karciana?

Rozpoczynając swoją przygodę z KeyForge, możesz mieć pewność, że każda talia jest równie unikalna, co osoba, która nią włada, a każdy pojedynek - niepowtarzalny. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą talii. Co więcej - zestawy KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom.

Jak to działa?

Rozgrywka KeyForge składa się z szeregu tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym rodem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech rodów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego rodu.

Co wprowadza Talia Archonta?

Oprócz Pakietu startowego mamy do dyspozycji unikalne talie Archontów, które oferują nam pełną rozgrywkę bez potrzeby kupowania dodatkowych boosterów, czy konstruowania własnego zbalansowanego zestawu. Każda zakupiona talia jest unikalna i kompletna. To oznacza, że grając za jej pomocą, będziemy musieli nauczyć się w pełni wykorzystywać jej potencjał.

Każda z talii Archontów ma własną, wyjątkową nazwę i zawiera zestaw kart o unikalnym potencjale strategicznym. Każda jest również kolejną szansę na zwycięstwo!

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

59,90 zł

szt.

51 Stan Master Set

51 Stan Master Set
51 Stan Master Set

51 Stan Master Set to gra karciana osadzona w uniwersum Neuroshimy, bestsellerowej gry fabularnej wydawnictwa Portal. Gracze wcielają się w role przywódców jednej z czterech frakcji (Mutanci, Kupcy, Nowojorczycy lub Appalachianie) i próbują rozwinąć swoją potęgę. Budują nowe Lokacje, podpisują Umowy, starają się atakować słabszych sąsiadów, by dostarczyć do bazy Zdobycze.

Mechanika gry opiera się na nowatorskiej regule pozwalającej użyć każdej z kart lokacji w grze na jeden z trzech sposobów – gracz sam decyduje, czy posiadaną kartę (np. Stacji paliw) chce wystawić jako Lokację, czy chce ja napaść i wystawić jako Zdobycz czy też chce z nią nawiązać handel i wystawić ją jako Umowę. Olbrzymia ilość decyzji, jakie mają gracze, bogactwo fabularne, sprawiają, że gra jest nieprawdopodobnie emocjonująca i posiada bardzo wysoki współczynnik regrywalności.

Dostępność: niedostępne

Cena:

114,90 zł

51. Stan: Ultimate Edition

51. Stan: Ultimate Edition
51. Stan: Ultimate Edition

51. Stan to gra karciana dla zaawansowanych graczy, w której celem jest rozwój jednej z frakcji postapokaliptycznego uniwersum Neuroshimy. Używaj swoich zasobów do budowania nowych Lokacji, zawieraj Umowy z sąsiadami i nie wahaj się ich atakować, gdy tylko nadarzy się okazja. A przede wszystkim zbuduj sprawny silnik, który pozwoli Ci zmienić każde działanie w punkty zwycięstwa.

51. Stan: Ultimate Edition zawiera grę podstawową oraz dodatki, w tym najnowsze rozszerzenie Ziemia Niczyja, które wprowadza elementy mechaniki area control. Mocnym aspektem gry jest miodny tryb rozgrywki jednoosobowej przeciwko wirtualnemu graczowi - niezwykle popularny i doceniony przez graczy. Regrywalność tego zestawu jest po prostu… nieskończona. 

Atuty:

  • Ultimate Edition, czyli komplet z grą podstawową i dodatkami,
  • legendarna gra karciana osadzona w uniwersum Neuroshimy.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

221,90 zł

Cena regularna: 234,90 zł

Najniższa cena: 221,90 zł
szt.
  • promocja

Abominacja: Dziedzictwo Frankensteina

Abominacja: Dziedzictwo Frankensteina
Abominacja: Dziedzictwo Frankensteina

Od śmierci Wiktora Frankensteina na arktycznym morzu minęło 20 lat, ale jego monstrum nadal żyje i pragnie zemsty. Przy życiu pozostaje również Robert Walton, kapitan, który przyrzekł zabić diabła, zanim litość zatrzymała jego rękę. Jest rok 1819, a złowieszcze ciemności kryją Paryż. W społeczności naukowej pojawił się tajemniczy sponsor gigantycznej postury, ukrywający twarz, który twierdzi, że zna sekret Frankensteina. Jest gotów sfinansować konkurs dla naukowców, ale nagroda, którą oferuje, jest znacznie ważniejsza niż pieniądze: to poznanie tajemnicy śmierci!

Naukowcy z całego świata zjeżdżają do Paryża wiedzeni chęcią rozwiązania zagadki. Ale wśród nich czai się również pewien kapitan – sceptyk, który ma nadzieję wreszcie dopełnić niegdyś złożonej obietnicy.

Abominacja: Dziedzictwo Frankensteina to gra strategiczna o tworzeniu własnych kreatur, zainspirowana gotyckim horrorem Mary Shelley. Podczas zabawy 2-4 graczy wciela się w naukowców, którzy dołożą wszelkich starań, by zwyciężyć w wyścigu o stworzenie nowego Frankensteina. Monstrum potrzebuje Waszej pomocy, by zrobić to, czego nie zdążył dokonać jej twórca: ożywić kreaturę podobną do niej; towarzysza, który rozjaśni mroki samotności.

Dzięki odpowiedniemu rozmieszczeniu pracowników i mądremu zarządzaniu zasobami w postaci elementów rozkładających się ciał, będziecie starali się osiągnąć jak najszybszy postęp w badaniach. Zatrudniając mniej lub bardziej renomowanych pracowników będziecie musieli zbierać materiał z okolicznych cmentarzy i kostnic, a także przeprowadzać ważne badania w Akademii Nauk oraz we własnym laboratorium. Monstrum będzie składać Wam niespodziewane wizyty – ci, którzy pracują sprawnie, otrzymają nagrodę, jednak pozostający w tyle powinni mieć się na baczności.

Dostępność: niedostępne

Cena:

179,90 zł

Abyss (edycja polska)

Abyss (edycja polska)
Abyss (edycja polska)

Kto zasiądzie na opustoszałym tronie i zdobędzie wszystkie związane z tym przywileje? Najwyższy czas wykorzystać znajomości i pociągnąć za sznurki. Skorzystaj z własnej przebiegłości by zdobyć lub kupić sobie głosy członków Rady. Zwerbuj wpływowych Lordów i wykorzystaj ich możliwości aby przejąć kontrolę nad terytoriami o strategicznym znaczeniu. W końcu to właśnie Ty jesteś jedyną osobą zdolną dobrze rządzić ludnością Głębiny!

Abyss gracze starają się przejąć kontrolę nad strategicznymi obszarami podwodnego miasta. Aby to osiągnąć gracze muszą rozwijać się na trzy sposoby. Po pierwsze muszą gromadzić sojuszników, następnie używać ich do zwerbowania Lordów Otchłani, którzy dadzą im dostęp do różnych obszarów miasta. Gracze zdobywają karty sojuszników kupując je w trakcie Eksploracji Głębiny w turze każdego gracza. Zdobycie względów każdego Lorda wymaga posiadania konkretnego zestawu kart. 

Każdy Lord ma specjalną zdolność, która wpływa na akcje przeciwników, na sytuację właściciela lub inne elementy gry. Jednak gdy gracz zdecyduje się przypisać Lorda do danego obszaru miasta, zdolność Lorda przestaje działać. Tak więc gracze muszą rozważnie planować kiedy i jak wykorzystać wszystkich swoich sojuszników.

Oczywiście w grze Abyss nie może zabraknąć walki ze strasznym potworem morskim, który pozostawiony długo w spokoju staje się coraz bardziej łakomym kąskiem.

Dostępność: niedostępne

Cena:

114,90 zł

Aeon's End

Aeon's End
Aeon's End

Aeon’s End to kooperacyjna gra karciana oparta o mechanikę budowania talii, w której karty na żadnym etapie nie są tasowane, a zmienna kolejność tur graczy symuluje chaos bitwy. Gracze podejmują znaczące decyzje poprzez zarządzanie swoją talią.

Podczas każdej rozgrywki, zmierzycie się z innym wrogiem, z których każdy ma unikalny zestaw umiejętności, zmuszając graczy do stosowania odmiennych taktyk w celu pokonania go.

Aeon’s End wcielisz się w potężnego maga Bram. Mnogość kombinacji zaklęć i artefaktów, możliwość grania solo oraz w grupie do czterech osób i unikatowe zdolności postaci zapewniają ogromną regrywalność.

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

114,90 zł

szt.

Aeon's End: Legacy

Aeon's End: Legacy
Aeon's End: Legacy

Aeon's End Legacy to samodzielna kooperacyjna gra karciana w świecie fantasy, zawierająca kampanię z elementami legacy i oparta na popularnej grze Aeon's End. Na graczy czeka 7 rozdziałów z nowymi przygodami, kartami i Nemezis. Z upływem gry zasady będą się zmieniać, a na karty instrukcji trafią kolejne naklejki modyfikujące rozgrywkę. Decyzje podjęte w pierwszej rozgrywce, będą miały wpływ na przyszłe gry w kampanii. Postacie nauczą się nowych mocy i efektów, których będą mogły wykorzystać do rozgrywki w innych grach Aeon's End po zakończeniu kampanii. 

 

Dostępność: niedostępne

Cena:

199,90 zł

Aeon's End: Wieczna Wojna

Aeon's End: Wieczna Wojna
Aeon's End: Wieczna Wojna

Aeon's End: Wieczna wojna to kooperacyjna gra karciana, oparta o mechanikę budowania talii, w której karty na żadnym etapie nie są tasowane. Celem graczy jest pokonanie Nemezis, zanim zniszczy ono Gravehold, lub zanim broniący go Magowie Bram padną z wyczerpania.

Podczas każdej rundy, gracze i Nemezis rozgrywają swoje tury w losowej kolejności. Podczas ich trwania, gracze mogą aktywować zaklęcia, pozyskiwać klejnoty, artefakty oraz zaklęcia z rynku zasobów, manipulować swoimi Bramami i używać unikalnych zdolności.

Każde z czterech Nemezis dołączonych do gry, charakteryzuje się odmiennymi akcjami, jakie podejmuje w trakcie swojej tury i wymaga od graczy wypracowania innej strategii, aby je pokonać.

Dostępność: niedostępne

Cena:

114,90 zł

Agricola (wersja dla graczy)

Agricola (wersja dla graczy)
Agricola (wersja dla graczy)

Przenieśmy się w czasie do roku 1670. Zaraza szalejąca w Europie Środkowej od 1348 roku w końcu została przezwyciężona. Na nowo odżywa cywilizacja. Ludzie coraz częściej odnawiają i rozbudowują swoje domostwa. Łąki przekształca się w użytki rolne, na których uprawia się zboże i warzywa. Głód panujący przez ostatnie lata spowodował, że ludzie jedzą teraz więcej mięsa (nawyk, którego my - ludzie żyjący w dostatku - nie porzuciliśmy do dnia dzisiejszego).

Rozpoczynacie grę, posiadając dwóch członków rodziny, mieszkających w dwuizbowej drewnianej chacie. W każdej rundzie będziecie wysyłać członków rodziny do pracy, aby wykonywali różne akcje. Jeśli uzbierasz odpowiednią ilość drewna i trzciny, możesz rozbudować chatę oraz powiększyć rodzinę.

Powiększanie rodziny umożliwia wykonanie większej liczby akcji, ale również wiąże się z koniecznością pozyskiwania większej ilości żywności. W grze będziesz orać pola oraz je obsiewać, aby pozyskać żywność.

Zboże rosnące na polach i warzywa zbierasz podczas żniw. W tym samym czasie na świat przychodzą również młode zwierzęta. Abyś mógł rozwijać hodowlę, potrzebujesz ogrodzonych pastwisk, na których możesz wypasać owce, dziki i krowy. Pomocnicy oraz Usprawnienia wspomagają rozwój twojego gospodarstwa. Każda karta da ci konkretne korzyści w grze.

Punkty zwycięstwa możesz otrzymać za przebudowę drewnianej chaty w glinianą oraz za jej późniejszą przebudowę w kamienny dom. Najwięcej punktów zwycięstwa otrzymasz jednak przez przyczynianie się każdego dnia do zwiększenia komfortu życia i powiększenie rodziny.

W trakcie rozgrywki będziesz korzystać tylko z czternastu spośród 96 różnych kart Pomocników i Usprawnień. Gwarantuje to, że każda gra będzie inna. Dodatkowe zasady dotyczące gry w wariancie jednoosobowym oraz różnego rodzaju warianty gry zespołowej zapewniają możliwość gry w różnych warunkach oraz z osobami o różnym doświadczeniu.

Dostępność: niedostępne

Cena:

169,90 zł

Akademia Smoczych Wrót

Akademia Smoczych Wrót
Akademia Smoczych Wrót

Witaj w Akademii Smoczych Wrót, jedynym na świecie miejscu, w którym garbaty syn kowala stanie się niepokonanym wojownikiem, a zezowata córka bednarza przemieni w szanowaną czarodziejkę o niebywałej urodzie. Właśnie rozpoczynamy nowy rok szkolny, a Ty stajesz na czele jednego z tutejszych Domów. Tylko najlepsi dostąpią zaszczytu przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i odkrycia związanej z nimi tajemnicy.

 

Zarządzaj zatem swoim Domem najlepiej jak potrafisz. Rekrutuj adeptów i zatrudniaj profesorów, wznoś budynki, odkrywaj zakamarki ćwiczebnych podziemi, dokonuj magicznych odkryć, kształć swoich uczniów, by portrety najlepszych spośród nich mogły ozdobić ściany galerii chwały. Wszystko to w trakcie pięciu ekscytujących tur, po zakończeniu których podliczysz punkty prestiżu i przekonasz się, czy ten rok nie poszedł na marne.

Wydawnictwo Przystań Gier ma zaszczyt przedstawić Akademię Smoczych Wrót, polskie wydanie najnowszego hitu od NSKN Games - Dragonsgate College.

Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.

Akademia Smoczych Wrót ma niski próg wejścia, ale liczba dostępnych kombinacji i dróg do zwycięstwa jest ogromna. Dzięki eleganckim zasadom nadaje się do gry w towarzystwie mniej zaawansowanych graczy, ale świetnie sprawdzi się również wśród prawdziwych planszówkowych wyjadaczy. Jest to jedna z tych pozycji, które po rozegraniu partii wciąż siedzą nam w głowach i zmuszają do obmyślania taktyk na kolejne rozgrywki. 

Zapraszamy zatem do Akademii Smoczych Wrót i mamy nadzieję, że zgłębianie tajników tej niesamowitej gry dostarczy Wam, drodzy gracze, wielu niezapomnianych wrażeń.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

149,90 zł

szt.

Alchemicy

Alchemicy
Alchemicy

Dzisiaj dostałem mój nowy kociołek. Nareszcie moje laboratorium jest gotowe! Całe dnie zbierałem i suszyłem składniki w oczekiwaniu na tę chwilę. Co by tu zmieszać najpierw? Mam dobre przeczucie co do kruczego pióra i korzenia mandragory. No i ponoć ropucha pasuje do wszystkiego.

Ale z drugiej strony, co tam wiedzą inni? To moje laboratorium i moje badania! Kiedy opublikuję swoje teorie, to wszyscy będą przychodzić do mnie! Już ja im udowodnię, że jestem najwybitniejszym umysłem zgłębiającym tajniki alchemii.

No dobrze, czas rozpalić ogień i wziąć się do pracy. W mętnej głębi kotła znaleźć można przecież wiedzę, bogactwo i sławę.

 

Od dwóch do czterech graczy wciela się w rywalizujących alchemików chcących odkryć sekrety tej tajemnej sztuki. Punkty można zdobywać na różne sposoby, ale najwięcej otrzymuje się za publikację teorii - prawidłowych teorii, warto dodać. I w tym leży problem.

Gracze zdobywają wiedzę poprzez mieszanie składników i sprawdzanie wyników za pomocą aplikacji skanującej karty na tablecie lub smartfonie. Dedukują, jak przyrządzić mikstury, które mogą sprzedać poszukiwaczom przygód. Zarobione złoto mogą wydawać na magiczne artefakty, które są bardzo potężne, ale także bardzo drogie. Publikujemy teorie, ośmieszamy i obalamy tezy przeciwników i zmagamy się z wyzwaniami, przy których zamiana ołowiu w złoto to betka!

Kiedy teorie graczy są publikowane lub odrzucane, ich reputacja idzie w górę i w dół. Na koniec gry reputacja zamieniana jest na punkty zwycięstwa. Punkty otrzymuje się także za artefakty oraz stypendia. Gracz z największą liczbą punktów wygrywa.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

114,90 zł

szt.

Altiplano

Altiplano
Altiplano

Zamieszkaj wśród alpak i rozwijaj Altiplano!

Mieszkańcy Altiplano każdego dnia zmagają się z surowym klimatem swych rodzinnych stron. Życie w wysokich Andach uczyniło z nich ludzi twardych i zahartowanych. Tubylcy łowią ryby w jeziorze Titicaca, wydobywają srebro w górach, a na smaganych wiatrem równinach hodują alpaki. Aby przetrwać muszą okiełznać przyrodę i nauczyć się z nią współgrać.

Dołącz do nich! Bądź przedsiębiorczy - buduj trakty i łodzie, stawiaj domy, inwestuj w kopalnie, farmy i lasy. Handluj z innymi wioskami. Pamiętaj jednak, by mądrze korzystać z zasobów - te szybko się wyczerpują. Przygotuj się na trudne czasy i zadbaj, aby zapełnić magazyn.

Tylko dzięki przemyślanemu planowaniu i umiejętności adaptacji do aktualnych warunków zbierzesz najobfitsze plony i wygrasz z innymi!

Dostępność: niedostępne

Cena:

174,90 zł

Ankh: Bogowie Egiptu

Ankh: Bogowie Egiptu
Ankh: Bogowie Egiptu

Niegdyś w Egipcie panowało wielu bogów. Ale te czasy minęły. Chwały nie może starczyć dla wszystkich. Postacie tych, których imiona są wypowiadane rzadko, karleją i popadają w zapomnienie. W egipskim panteonie pozostali już tylko nieliczni. To oni staną do walki o władzę nad rzeszami dusz.

Ankh: Bogowie Egiptu to zaawansowana, strategiczna gra planszowa autorstwa genialnego Erica M. Langa (Cthulhu: Death May DieBloodborne), stanowiąca zamknięcie jego antycznej trylogii, do której należą także Blood Rage i Rising Sun. Po wikińskiej Skandynawii i feudalnej Japonii przychodzi czas na starożytny Egipt!

Wciel się w jednego z pięciu egipskich bogów i poprowadź oddaną sobie armię do ostatecznego panowania w kraju nad Nilem. Rozwijaj swoją postać, pozyskuj cennych sojuszników i walcz o kolejnych wyznawców. Tylko oni mogą zapewnić ci przetrwanie i uczynić twoje imię nieśmiertelnym. Kiedy bitewny kurz opadnie, w Egipcie będzie się pamiętać tylko o jednym bogu.

Czy będziesz nim Ty?

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

329,90 zł

szt.

Aquatica

Aquatica
Aquatica

Głębokie wody Oceanów skrywają wiele sekretów...

i nieznanych form życia. Pośród rekinów, wielorybów, koralowców i krewetek żyje cała cywilizacja mieszkańców wód. Przez wieki Wielkie Królestwa Aquatiki budowały swój świat, wychowując dzieci i zarządzając, by tworzyć i prosperować. Ale ponieważ ich zasoby się wyczerpały, zostały zmuszone do zbadania Głębi Oceanu w poszukiwaniu nowych złóż.

Aquatica to gra w której każdy z graczy wciela się w rolę jednego z Królów Oceanu próbując znaleźć zasoby dla swojego królestwa. Waszym celem jest posiadanie największej liczby Punktów Zwycięstwa na koniec gry. Aby je zdobyć, musicie eksplorować, podbijać i kupować Lokacje, werbować nowe Postacie i wypełniać Cele. Gracz z największą liczbą Punktów Zwycięstwa i najlepiej prosperującym królestwem zostanie ogłoszony najwspanialszym władcą wśród Królestw Aquatiki.

Dostępność: niedostępne

Cena:

122,90 zł

Architekci Zachodniego Królestwa

Architekci Zachodniego Królestwa
Architekci Zachodniego Królestwa

Architektach Zachodniego Królestwa celem każdego gracza jest posiadanie największej liczby punktów zwycięstwa na końcu gry. Punkty zdobywane są poprzez budowanie różnych budynków oraz postęp prac nad katedrą.

W czasie gry gracze będą musieli dokonać wielu moralnych wyborów. Pomimo, że poziom cnót będzie oceniany dopiero na koniec gry, muszą zachować ostrożność. Kilka szemranych umów tu i tam może wydawać się błahostką, ale posuńcie się za daleko, a zostaniecie ukarani.

Gra kończy się, gdy zostanie wybudowana ustalona liczba konstrukcji.

 

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

122,90 zł

szt.

Architekci Zachodniego Królestwa: Wiek rzemieślników

Architekci Zachodniego Królestwa: Wiek rzemieślników
Architekci Zachodniego Królestwa: Wiek rzemieślników

Architekci Zachodniego Królestwa: Wiek rzemieślników to dodatek do znanej planszowej gry strategicznej Architektów Zachodniego Królestwa. Dodatek umożliwia grę dla 6 graczy, wprowadza nowy typ robotników - rzemieślników, dodatkowe karty pomocników, budynków oraz 2 nowe typy akcji.

W rozszerzeniu Architekci Zachodniego Królestwa: Wiek rzemieślników niegdysiejsi czeladnicy powracają do miasta jako mistrzowie rzemiosła, wyposażeni w wiedzę, doświadczenie i nowatorskie narzędzia. Dom gildii wypełnia gwar zachwytów i ożywionych dyskusji! Podczas gdy część uczniów spędza czas na przyswajaniu nowych umiejętności, inni pod czujnym okiem mistrzów upiększają budynki miasta licznymi zdobieniami, począwszy od złotych gobelinów po witraże. Ale nie dajcie się zwieść błyskotkom i innym fantazyjnym towarom. Nie wszystko złoto, co się świeci.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Architekci Zachodniego Królestwa

Dostępność: niedostępne

Cena:

77,90 zł

Ark Nova (edycja polska)

Ark Nova (edycja polska)
Ark Nova (edycja polska)

W grze Ark Nova rozplanowujesz i budujesz nowoczesne, naukowo zarządzane Zoo. Przygotowujesz wybiegi dostosowane do trybu życia zwierząt i wspierasz projekty ochrony przyrody, aby zapewnić przetrwanie rzadkich gatunków. Różnorodność zwierząt zwiększa atrakcyjność Twojego Zoo i generuje wyższe dochody. Dzięki uważnej opiece nad zwierzętami wspierasz programy hodowli i inne projekty ochrony przyrody, zdobywając odpowiednie bonusy. Znaczniki na torach atrakcyjności i ochrony przyrody poruszają się w przeciwnych kierunkach - gdy znaczniki jednego z graczy spotkają się rozgrywka dobiega końca. Gracz, który osiągnął najlepsze połączenie atrakcyjności i wsparcia dla ochrony przyrody, zbudował najlepiej prosperujące Zoo i wygrywa grę.

Działalność na rzecz stowarzyszenia pozwala na współpracę z Zoo i uniwersytetami na całym świecie. Wspólnie ze specjalistami oraz przy wsparciu sponsorów pomogą one w zarządzaniu różnymi zadaniami potrzebnymi do osiągnięcia Twoich celów.

Dostępność: niedostępne

Cena:

239,90 zł

Arkana Magii

Arkana Magii
Arkana Magii

Młodzi adepci spotykają się na udeptanej ziemi. Eksperymentalne łączenie wszystkich pięciu szkół magii jest niebezpieczną zabawą, w dodatku bardzo popularną wśród żądnych chwały i sławy zuchwalców. Ale kiedy w grę wchodzi nieśmiertelność, nie ma miejsca na półśrodki...

Arkana magii to szybki karciany tytuł dla 1-6 graczy ze sprytnym wykorzystaniem mechaniki otwartego draftu, gdzie karty zagrywamy na bieżąco, pozostałe przekazując graczowi obok. Staniemy się tutaj czarodziejami, zbierającymi potężne artefakty i rzucającymi zaklęcia przy wykorzystaniu atrybutów wiedzy, złota i krwi. Oryginalnym wydawcą gry jest Grey Fox Games, znany z takich tytułów jak Champions of Midgard i Reavers of Midgard.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

99,90 zł

szt.

Barrage (edycja polska)

Barrage (edycja polska)
Barrage (edycja polska)

Ujarzmij potęgę wody!

Barrage to zaawansowana ekonomiczna gra planszowa dla 1 do 4 graczy, w której każdy pełni rolę prezesa spółki państwowej walczącej o prymat na rynku produkcji energii w regionie Alp. Gracze kupują i korzystają z technologii, by budować tamy i elektrownie wodne oraz łączą je za pomocą kanałów. Kompletny system wodny pozwala na użycie zgromadzonej przy tamach wody do produkcji energii i realizację kontraktów.

Barrage to gra wyjątkowa - ma zaskakującą, perfekcyjnie zaprojektowaną mechanikę, niezwykle silną, ale i nieoczywistą interakcję między graczami, w której nasze sukcesy mogą równie mocno zaszkodzić co pomóc przeciwnikom, oraz przepiękną szatę graficzną, a także ścisłe powiązanie mechaniki z tematyką, w której zadbano o najdrobniejszy szczegół.

Na początku rozgrywki każdy gracz wybiera dla siebie planszę spółki, swojego dyrektora wykonawczego i kontrakt początkowy - ich cele i umiejętności są asymetryczne. Rozgrywka trwa pięć rund i toczy się na planszy przedstawiającej mapę części Alp podzielonej na 3 obszary: góry, wzgórza i równiny. Na każdym obszarze znajdują się zbiorniki wodne oraz pola, na których gracze mogą budować swoje konstrukcje: tamy, kanały i elektrownie.

Woda to najcenniejszy surowiec w grze - niezakłócona przez konstrukcje spływa w dół rzekami łączącymi zbiorniki. Gracze nie są właścicielami wody, ale próbują ją kontrolować budując tamy, które ją gromadzą w zbiornikach oraz przekierowując ją kanałami do swoich elektrowni, aby wygenerować energię i zrealizować intratne kontrakty. Na wielkość produkcji ma wpływ ilość wody zatrzymanej przez tamę (uzależniona od podaży wody oraz wysokości tamy) oraz przepustowość kanału prowadzącego do elektrowni.

W każdej z pięciu rund gracze kolejno wysyłają swoich inżynierów na pola akcji na planszy głównej lub swoich planszetkach.

  • Akcja budowy pozwala na zbudowanie konstrukcji na planszy - gracz umieszcza określoną liczbę maszyn (betoniarek i koparek) oraz właściwy kafel technologii na swoim kole budowy i wykonuje obrót koła o 1 segment - zasoby te są zablokowane do momentu wykonania przez Koło pełnego obrotu, a następnie umieszcza konstrukcję na mapie.
  • Akcja w stacji turbin uruchamia produkcję - gracz przemieszcza krople wody z wybranego zbiornika kanałem do swojej elektrowni, co generuje energię. Jeśli wielkość produkcji spełnia wymagania kontraktu, gracz może dodatkowo zrealizować kontrakt.
  • Akcja gospodarka wodna pozwala na umieszczenie nowych kropel wody u źródeł na mapie.
  • W banku gracze pozyskują nowe kredyty na finansowanie inwestycji.
  • Akcja w warsztacie pozwala na obrót koła budowy o dodatkowe segmenty, co przyspiesza uzyskanie dostępu do zablokowanych maszyn i technologii w związku z poprzednimi inwestycjami.
  • U dostawcy maszyn można kupić nowe maszyny, a w biurze patentowym nowe kafle zaawansowanej technologii (do wykorzystania na kole budowy).
  • W dziale handlowym gracze pozyskują nowe kontrakty prywatne.

Wybór akcji wymaga umiejętnego planowania - jedynie akcja budowy jest dostępna na indywidualnej planszy spółki, wszystkie pozostałe akcje znajdują się na wspólnej planszy i gracze rywalizują ze sobą o prawo do skorzystania z nich.

Na koniec każdej rundy następuje faza spływu wody, podczas którego woda zgromadzona u źródeł płynie rzekami w dół mapy. Jeśli napotka na niezapełniony zbiornik z tamą, zatrzymuje się. W następnej rundzie gracze będą mogli ją wykorzystać do produkcji energii. Gra kończy się po ukończeniu 5 rundy. Punkty zwycięstwa pochodzą z wielu źródeł: produkcji energii, realizacji celu, premii na koniec każdej rundy, zrealizowanych Kontraktów i wykorzystanych zaawansowanych technologii.

Dostępność: niedostępne

Cena:

234,90 zł

Barrage: Projekt Leeghwatera (edycja polska)

Barrage: Projekt Leeghwatera (edycja polska)
Barrage: Projekt Leeghwatera (edycja polska)

Rozszerzenie Barrage: Projekt Leeghwatera wprowadza do gry dwa nowe elementy - zagraniczne zlecenia oraz prywatne inwestycje - które wzbogacają różnorodność i głębię rozgrywki.

Barrage to gra wyjątkowa - ma zaskakującą, perfekcyjnie zaprojektowaną mechanikę, niezwykle silną, ale i nieoczywistą interakcję między graczami, w której nasze sukcesy mogą równie mocno zaszkodzić co pomóc przeciwnikom, oraz przepiękną szatę graficzną, a także ścisłe powiązanie mechaniki z tematyką, w której zadbano o najdrobniejszy szczegół.

Zagraniczne zlecenia dają możliwość wykorzystania ma­szyn w realizacji intratnych projektów dla innych państw. Pamiętaj jednak, że maszyny wysłane do innego kraju nie będą już dostępne do końca gry!

Prywatne inwestycje wprowadzają budynki - nowy rodzaj konstrukcji, który możesz zbudować. Nie budujesz ich na mapie, ale umieszczasz na wyznaczonych polach na dodatkowej planszy zarządu. Po ich zbudowaniu otrzymujesz do­stęp do nowych i interesujących akcji dla Twoich inżynierów.

Wśród komponentów rozszerzenia znajdziesz też nową planszę spółki - Niderlandy, nowe kafle premii oraz czte­rech nowych dyrektorów wykonawczych; dzięki nim każ­da rozgrywka będzie niepowtarzalna!

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Barrage (edycja polska)

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

144,90 zł

szt.

Bitwa Pięciu Armii

Bitwa Pięciu Armii
Bitwa Pięciu Armii

Wyskoczył z pieczary Król spod Góry, a za nim jego drużyna. Zrzucili płaszcze i kaptury, mieli na sobie lśniące zbroje, a w ich oczach czerwony płomień bojowy. W zapadającym zmierzchu wódz krasnoludów zdawał się pałać jak złoto w ogniu. 
Smaug Złocisty nie żyje…

Skarb smoka spoczywa w podziemiach Samotnej Góry. Armia Wolnych Ludów zbiera się w dolinie Dale, a ze wschodu nadciągają nieprzeliczone zastępy Cienia. Gobliny wspinają się na górskie zbocza, aby nękać wrogów z wysoka. Być może Wolne Ludy otrzymają nieoczekiwaną pomoc – ze strony orłów z Gór Mglistych i zmiennokształtnego Beorna – ale czy odsiecz przybędzie na czas, zanim wszystko zostanie stracone?

Bitwie Pięciu Armii jeden z graczy będzie dowodzić siłami Bolga, syna Azoga – potężną horda orków, goblinów i wargów, wspartą przez wielkie nietoperze z Mrocznej Puszczy. Jego przeciwnik obejmie kontrole nad Wolnymi Ludami – wojownikami leśnych elfów, nieugiętymi krasnoludami i mężnymi ludźmi z Miasta na Jeziorze, zjednoczonymi pod jednym sztandarem mądrością czarodzieja Gandalfa.

Na wynik bitwy wpłynie wiele zmiennych. Czy magia Gandalfa odwróci jej losy? Czy odwaga Thorina Dębowej Tarczy okaże się decydująca i pomoże przedrzeć się przez szeregi przybocznych Bolga? Czy Bilbo Baggins użyje magicznego Pierścienia, aby ocalić skórę na Kruczym Wzgórzu?

Dostępność: niedostępne

Cena:

294,90 zł

Black Angel

Black Angel
Black Angel

Zachowując się skrajnie nieodpowiedzialnie, ludzkość doprowadziła do wyczerpania naturalnych zasobów Ziemi, czyniąc ją planetą niemalże niezdatną do życia. W obliczu zbliżającej się zagłady, społeczności stanęły przed koniecznością zjednoczenia. Nadszedł czas, by zapomnieć o uprzedzeniach i różnicach; wymiana wiedzy i doświadczeń jest znacznie ważniejsza, zwłaszcza, gdy brak nam czasu.

W ten sposób światło dzienne ujrzał Black Angel - największy projekt w historii ludzkości. Pierwsza międzygalaktyczna fregata została zbudowana, by przenieść ludzki materiał genetyczny na najbliższą planetę o warunkach odpowiednich do życia. Statek będzie musiał przemierzyć długą drogę, a sama podróż może potrwać tysiące lat. Zapadła więc decyzja o tym, że jego załoga będzie składała się wyłącznie z robotów zarządzanych przez kilka niezależnych sztucznych inteligencji. Ta z nich, która okaże się najsprawniejsza, będzie nadzorowała proces adaptacji człowieka na nowej planecie.

Black Angel to gra oparta o mechanikę przydzielania pracowników. Podczas rozgrywki każdy z uczestników wciela się w jedną ze sztucznych inteligencji dowodzących grupą robotów. Naszym zadaniem będzie zarządzanie statkiem - bezpieczne poprowadzenie go w przestrzeni kosmicznej, odpieranie ataków z zewnątrz, wykonywanie niezbędnych napraw, a ostatecznie dotarcie prosto do celu. Za realizowanie tych zadań otrzymujemy punkty, które zostaną zsumowane na koniec gry.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

249,90 zł

szt.

Blackout: Hongkong

Blackout: Hongkong
Blackout: Hongkong

Wyobraź sobie, że najbardziej rozświetlone miasto na świecie pogrąża się w ciemności... W takiej właśnie sytuacji rozpoczynasz Blackout: Hongkong!

Minionej nocy Hongkong nieoczekiwanie został dotknięty rozległym zanikiem napięcia. Patrząc, jak służby starają się opanować sytuację, decydujesz się wziąć sprawy w swoje ręce i przywrócić choć trochę porządku w mieście! Zwykłe życie, do którego byłeś przyzwyczajony, poszło w niepamięć. W obliczu braku prądu nawet najbardziej przyziemne czynności stały się wyzwaniem.

Czy potrafisz tak zarządzić tą trudną sytuacją, aby przywrócić choć pozorny porządek? Jeśli Ci się to uda, z pewnością będziesz wpływową osobą, kiedy do Hongkongu ponownie zawita ład i porządek!

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

149,90 zł

szt.

Bliżej i dalej

Bliżej i dalej
Bliżej i dalej

Za nieprzebytymi pustkowiami Arzium, głęboko w ukrytych krainach, wznoszą się Ostatnie Ruiny: miasto podług legend skrywające w sobie artefakt zdolny spełnić najgorętsze pragnienia serca.

Utracona miłość, odkupienie, akceptacja, chwała, zjednoczenie rodziny – oto ognie rozpalające dusze tych, którzy poszukują tajemnego miasta. Ośmiu wędrowców wyruszyło, podróżując bliżej i dalej w poszukiwaniu wskazówek wiodących do starożytnych ruin. Ale czy zdołają przezwyciężyć własną chciwość i wewnętrzne demony?

Na pokrytej ruinami upadłej cywilizacji rubieży, podróżnicy muszą polegać na tych, którym udało się tu przetrwać i uczynili to miejsce swym domem. Nomadzi są skłonni handlować i znają najbezpieczniejsze ścieżki. Banici poszukują zaginionych skarbów i nie cofają się przed używaniem siły. Mistycy zbierają skrawki starożytnej wiedzy i potrafią leczyć nawet głębokie rany. Jaszczurokształtni budują i naprawiają zepsutą maszynerię, są też najstarszymi mieszkańcami rubieży.

WITAJCIE W BLIŻEJ I DALEJ

Bliżej i Dalej to gra narracyjna i kontynuacja gry planszowej Górą i Dołem. Choć jej akcja toczy się w tym samym świecie, znajomość pierwszej gry nie jest wymagana. Podobnie jak w Górą i Dołem podczas rozgrywki będziecie posiłkować się Księgą Przygód. Każda z nich stawia przed graczem określone wybory i wyzwania, pozwalając mu stać się panem własnego przeznaczenia.

Bliżej i Dalej to gra atlasowa. Zamiast jednej planszy gra zawiera księgę map zwaną Atlasem Gry. W każdej rozgrywce będziecie używać innej mapy z nowymi wyzwaniami i spotkaniami, dzięki czemu w czasie wielu sesji gry otworzy się przed wami do eksploracji cały świat.

Bliżej i Dalej to gra kampanijna. Gdy już dobrze zapoznacie się z grą, stworzycie postaci i rozpoczniecie kampanię rozciągniętą na wiele sesji gry. Wszyscy bohaterowie mają unikalne historie z niespodziewanymi zwrotami akcji, rozgałęziającymi się misjami i wieloma zakończeniami – a wszystko to zależne od decyzji podejmowanych przez gracza. Śledź uważnie zadania i zdobywane doświadczenie, a następnie kup talenty – stałe specjalne zdolności używane w każdej sesji kampanii.

Twoje doświadczenie nie ma końca, gdy odkrywasz świat i jego mieszkańców poprzez rozległą kolekcję map!

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

199,90 zł

szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl