Wypożyczalnia

Producenci
Wyprzedaż
MikroMakro: Miejski poker
MikroMakro: Miejski poker

79,92 zł

Cena regularna: 99,90 zł

Najniższa cena: 99,90 zł
szt.
Wojownicy podziemi: Pałac prażących płomieni
Wojownicy podziemi: Pałac prażących płomieni

69,89 zł

Cena regularna: 124,90 zł

Najniższa cena: 124,90 zł
szt.
Marvel United (edycja polska)
Marvel United (edycja polska)

104,90 zł

Cena regularna: 139,90 zł

Najniższa cena: 139,90 zł
szt.
Wojownicy podziemi (druga edycja)
Wojownicy podziemi (druga edycja)

89,90 zł

Cena regularna: 139,90 zł

Najniższa cena: 139,90 zł
szt.
Grube ryby
Grube ryby

139,93 zł

Cena regularna: 199,90 zł

Najniższa cena: 199,90 zł
szt.
Pandemic: Gorąca Strefa - Europa
Pandemic: Gorąca Strefa - Europa

29,90 zł

Cena regularna: 55,90 zł

Najniższa cena: 55,90 zł
szt.
Mosaic + notes punktacji
Mosaic + notes punktacji

143,94 zł

Cena regularna: 239,90 zł

Najniższa cena: 179,90 zł
szt.
Pętla
Pętla

99,89 zł

Cena regularna: 144,90 zł

Najniższa cena: 144,90 zł
szt.
Tabannusi: Budowniczowie Ur
Tabannusi: Budowniczowie Ur

139,93 zł

Cena regularna: 199,90 zł

Najniższa cena: 199,90 zł
szt.
Imperium: Legendy
Imperium: Legendy

69,90 zł

Cena regularna: 99,90 zł

Najniższa cena: 99,90 zł
szt.
Ziemia
Ziemia

126,32 zł

Cena regularna: 157,90 zł

Najniższa cena: 157,90 zł
Baśniowa gospoda
Baśniowa gospoda

110,32 zł

Cena regularna: 137,90 zł

Najniższa cena: 137,90 zł
szt.

Dla zaawansowanych

51. Stan: Ultimate Edition

51. Stan: Ultimate Edition
51. Stan: Ultimate Edition

51. Stan to gra karciana dla zaawansowanych graczy, w której celem jest rozwój jednej z frakcji postapokaliptycznego uniwersum Neuroshimy. Używaj swoich zasobów do budowania nowych Lokacji, zawieraj Umowy z sąsiadami i nie wahaj się ich atakować, gdy tylko nadarzy się okazja. A przede wszystkim zbuduj sprawny silnik, który pozwoli Ci zmienić każde działanie w punkty zwycięstwa.

51. Stan: Ultimate Edition zawiera grę podstawową oraz dodatki, w tym najnowsze rozszerzenie Ziemia Niczyja, które wprowadza elementy mechaniki area control. Mocnym aspektem gry jest miodny tryb rozgrywki jednoosobowej przeciwko wirtualnemu graczowi - niezwykle popularny i doceniony przez graczy. Regrywalność tego zestawu jest po prostu… nieskończona. 

Atuty:

  • Ultimate Edition, czyli komplet z grą podstawową i dodatkami,
  • legendarna gra karciana osadzona w uniwersum Neuroshimy.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

179,91 zł

Cena regularna: 234,90 zł

Najniższa cena: 234,90 zł
szt.
  • promocja

Aeon's End

Aeon's End
Aeon's End

Aeon’s End to kooperacyjna gra karciana oparta o mechanikę budowania talii, w której karty na żadnym etapie nie są tasowane, a zmienna kolejność tur graczy symuluje chaos bitwy. Gracze podejmują znaczące decyzje poprzez zarządzanie swoją talią.

Podczas każdej rozgrywki, zmierzycie się z innym wrogiem, z których każdy ma unikalny zestaw umiejętności, zmuszając graczy do stosowania odmiennych taktyk w celu pokonania go.

Aeon’s End wcielisz się w potężnego maga Bram. Mnogość kombinacji zaklęć i artefaktów, możliwość grania solo oraz w grupie do czterech osób i unikatowe zdolności postaci zapewniają ogromną regrywalność.

Dostępność: niedostępne

Cena:

124,90 zł

Akademia Smoczych Wrót

Akademia Smoczych Wrót
Akademia Smoczych Wrót

Witaj w Akademii Smoczych Wrót, jedynym na świecie miejscu, w którym garbaty syn kowala stanie się niepokonanym wojownikiem, a zezowata córka bednarza przemieni w szanowaną czarodziejkę o niebywałej urodzie. Właśnie rozpoczynamy nowy rok szkolny, a Ty stajesz na czele jednego z tutejszych Domów. Tylko najlepsi dostąpią zaszczytu przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i odkrycia związanej z nimi tajemnicy.

 

Zarządzaj zatem swoim Domem najlepiej jak potrafisz. Rekrutuj adeptów i zatrudniaj profesorów, wznoś budynki, odkrywaj zakamarki ćwiczebnych podziemi, dokonuj magicznych odkryć, kształć swoich uczniów, by portrety najlepszych spośród nich mogły ozdobić ściany galerii chwały. Wszystko to w trakcie pięciu ekscytujących tur, po zakończeniu których podliczysz punkty prestiżu i przekonasz się, czy ten rok nie poszedł na marne.

Wydawnictwo Przystań Gier ma zaszczyt przedstawić Akademię Smoczych Wrót, polskie wydanie najnowszego hitu od NSKN Games - Dragonsgate College.

Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.

Akademia Smoczych Wrót ma niski próg wejścia, ale liczba dostępnych kombinacji i dróg do zwycięstwa jest ogromna. Dzięki eleganckim zasadom nadaje się do gry w towarzystwie mniej zaawansowanych graczy, ale świetnie sprawdzi się również wśród prawdziwych planszówkowych wyjadaczy. Jest to jedna z tych pozycji, które po rozegraniu partii wciąż siedzą nam w głowach i zmuszają do obmyślania taktyk na kolejne rozgrywki. 

Zapraszamy zatem do Akademii Smoczych Wrót i mamy nadzieję, że zgłębianie tajników tej niesamowitej gry dostarczy Wam, drodzy gracze, wielu niezapomnianych wrażeń.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

149,90 zł

szt.

Alchemicy

Alchemicy
Alchemicy

Dzisiaj dostałem mój nowy kociołek. Nareszcie moje laboratorium jest gotowe! Całe dnie zbierałem i suszyłem składniki w oczekiwaniu na tę chwilę. Co by tu zmieszać najpierw? Mam dobre przeczucie co do kruczego pióra i korzenia mandragory. No i ponoć ropucha pasuje do wszystkiego.

Ale z drugiej strony, co tam wiedzą inni? To moje laboratorium i moje badania! Kiedy opublikuję swoje teorie, to wszyscy będą przychodzić do mnie! Już ja im udowodnię, że jestem najwybitniejszym umysłem zgłębiającym tajniki alchemii.

No dobrze, czas rozpalić ogień i wziąć się do pracy. W mętnej głębi kotła znaleźć można przecież wiedzę, bogactwo i sławę.

 

Od dwóch do czterech graczy wciela się w rywalizujących alchemików chcących odkryć sekrety tej tajemnej sztuki. Punkty można zdobywać na różne sposoby, ale najwięcej otrzymuje się za publikację teorii - prawidłowych teorii, warto dodać. I w tym leży problem.

Gracze zdobywają wiedzę poprzez mieszanie składników i sprawdzanie wyników za pomocą aplikacji skanującej karty na tablecie lub smartfonie. Dedukują, jak przyrządzić mikstury, które mogą sprzedać poszukiwaczom przygód. Zarobione złoto mogą wydawać na magiczne artefakty, które są bardzo potężne, ale także bardzo drogie. Publikujemy teorie, ośmieszamy i obalamy tezy przeciwników i zmagamy się z wyzwaniami, przy których zamiana ołowiu w złoto to betka!

Kiedy teorie graczy są publikowane lub odrzucane, ich reputacja idzie w górę i w dół. Na koniec gry reputacja zamieniana jest na punkty zwycięstwa. Punkty otrzymuje się także za artefakty oraz stypendia. Gracz z największą liczbą punktów wygrywa.

Dostępność: niedostępne

Cena:

129,90 zł

Architekci Zachodniego Królestwa

Architekci Zachodniego Królestwa
Architekci Zachodniego Królestwa

Architektach Zachodniego Królestwa celem każdego gracza jest posiadanie największej liczby punktów zwycięstwa na końcu gry. Punkty zdobywane są poprzez budowanie różnych budynków oraz postęp prac nad katedrą.

W czasie gry gracze będą musieli dokonać wielu moralnych wyborów. Pomimo, że poziom cnót będzie oceniany dopiero na koniec gry, muszą zachować ostrożność. Kilka szemranych umów tu i tam może wydawać się błahostką, ale posuńcie się za daleko, a zostaniecie ukarani.

Gra kończy się, gdy zostanie wybudowana ustalona liczba konstrukcji.

 

Dostępność: niedostępne

Cena:

122,90 zł

Arkana Magii

Arkana Magii
Arkana Magii

Młodzi adepci spotykają się na udeptanej ziemi. Eksperymentalne łączenie wszystkich pięciu szkół magii jest niebezpieczną zabawą, w dodatku bardzo popularną wśród żądnych chwały i sławy zuchwalców. Ale kiedy w grę wchodzi nieśmiertelność, nie ma miejsca na półśrodki...

Arkana magii to szybki karciany tytuł dla 1-6 graczy ze sprytnym wykorzystaniem mechaniki otwartego draftu, gdzie karty zagrywamy na bieżąco, pozostałe przekazując graczowi obok. Staniemy się tutaj czarodziejami, zbierającymi potężne artefakty i rzucającymi zaklęcia przy wykorzystaniu atrybutów wiedzy, złota i krwi. Oryginalnym wydawcą gry jest Grey Fox Games, znany z takich tytułów jak Champions of Midgard i Reavers of Midgard.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

99,90 zł

szt.

Barrage: Projekt Leeghwatera (edycja polska)

Barrage: Projekt Leeghwatera (edycja polska)
Barrage: Projekt Leeghwatera (edycja polska)

Rozszerzenie Barrage: Projekt Leeghwatera wprowadza do gry dwa nowe elementy - zagraniczne zlecenia oraz prywatne inwestycje - które wzbogacają różnorodność i głębię rozgrywki.

Barrage to gra wyjątkowa - ma zaskakującą, perfekcyjnie zaprojektowaną mechanikę, niezwykle silną, ale i nieoczywistą interakcję między graczami, w której nasze sukcesy mogą równie mocno zaszkodzić co pomóc przeciwnikom, oraz przepiękną szatę graficzną, a także ścisłe powiązanie mechaniki z tematyką, w której zadbano o najdrobniejszy szczegół.

Zagraniczne zlecenia dają możliwość wykorzystania ma­szyn w realizacji intratnych projektów dla innych państw. Pamiętaj jednak, że maszyny wysłane do innego kraju nie będą już dostępne do końca gry!

Prywatne inwestycje wprowadzają budynki - nowy rodzaj konstrukcji, który możesz zbudować. Nie budujesz ich na mapie, ale umieszczasz na wyznaczonych polach na dodatkowej planszy zarządu. Po ich zbudowaniu otrzymujesz do­stęp do nowych i interesujących akcji dla Twoich inżynierów.

Wśród komponentów rozszerzenia znajdziesz też nową planszę spółki - Niderlandy, nowe kafle premii oraz czte­rech nowych dyrektorów wykonawczych; dzięki nim każ­da rozgrywka będzie niepowtarzalna!

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Barrage (edycja polska)

Dostępność: niedostępne

Cena:

144,90 zł

Black Angel

Black Angel
Black Angel

Zachowując się skrajnie nieodpowiedzialnie, ludzkość doprowadziła do wyczerpania naturalnych zasobów Ziemi, czyniąc ją planetą niemalże niezdatną do życia. W obliczu zbliżającej się zagłady, społeczności stanęły przed koniecznością zjednoczenia. Nadszedł czas, by zapomnieć o uprzedzeniach i różnicach; wymiana wiedzy i doświadczeń jest znacznie ważniejsza, zwłaszcza, gdy brak nam czasu.

W ten sposób światło dzienne ujrzał Black Angel - największy projekt w historii ludzkości. Pierwsza międzygalaktyczna fregata została zbudowana, by przenieść ludzki materiał genetyczny na najbliższą planetę o warunkach odpowiednich do życia. Statek będzie musiał przemierzyć długą drogę, a sama podróż może potrwać tysiące lat. Zapadła więc decyzja o tym, że jego załoga będzie składała się wyłącznie z robotów zarządzanych przez kilka niezależnych sztucznych inteligencji. Ta z nich, która okaże się najsprawniejsza, będzie nadzorowała proces adaptacji człowieka na nowej planecie.

Black Angel to gra oparta o mechanikę przydzielania pracowników. Podczas rozgrywki każdy z uczestników wciela się w jedną ze sztucznych inteligencji dowodzących grupą robotów. Naszym zadaniem będzie zarządzanie statkiem - bezpieczne poprowadzenie go w przestrzeni kosmicznej, odpieranie ataków z zewnątrz, wykonywanie niezbędnych napraw, a ostatecznie dotarcie prosto do celu. Za realizowanie tych zadań otrzymujemy punkty, które zostaną zsumowane na koniec gry.

Dostępność: niedostępne

Cena:

249,90 zł

Bliżej i dalej

Bliżej i dalej
Bliżej i dalej

Za nieprzebytymi pustkowiami Arzium, głęboko w ukrytych krainach, wznoszą się Ostatnie Ruiny: miasto podług legend skrywające w sobie artefakt zdolny spełnić najgorętsze pragnienia serca.

Utracona miłość, odkupienie, akceptacja, chwała, zjednoczenie rodziny – oto ognie rozpalające dusze tych, którzy poszukują tajemnego miasta. Ośmiu wędrowców wyruszyło, podróżując bliżej i dalej w poszukiwaniu wskazówek wiodących do starożytnych ruin. Ale czy zdołają przezwyciężyć własną chciwość i wewnętrzne demony?

Na pokrytej ruinami upadłej cywilizacji rubieży, podróżnicy muszą polegać na tych, którym udało się tu przetrwać i uczynili to miejsce swym domem. Nomadzi są skłonni handlować i znają najbezpieczniejsze ścieżki. Banici poszukują zaginionych skarbów i nie cofają się przed używaniem siły. Mistycy zbierają skrawki starożytnej wiedzy i potrafią leczyć nawet głębokie rany. Jaszczurokształtni budują i naprawiają zepsutą maszynerię, są też najstarszymi mieszkańcami rubieży.

WITAJCIE W BLIŻEJ I DALEJ

Bliżej i Dalej to gra narracyjna i kontynuacja gry planszowej Górą i Dołem. Choć jej akcja toczy się w tym samym świecie, znajomość pierwszej gry nie jest wymagana. Podobnie jak w Górą i Dołem podczas rozgrywki będziecie posiłkować się Księgą Przygód. Każda z nich stawia przed graczem określone wybory i wyzwania, pozwalając mu stać się panem własnego przeznaczenia.

Bliżej i Dalej to gra atlasowa. Zamiast jednej planszy gra zawiera księgę map zwaną Atlasem Gry. W każdej rozgrywce będziecie używać innej mapy z nowymi wyzwaniami i spotkaniami, dzięki czemu w czasie wielu sesji gry otworzy się przed wami do eksploracji cały świat.

Bliżej i Dalej to gra kampanijna. Gdy już dobrze zapoznacie się z grą, stworzycie postaci i rozpoczniecie kampanię rozciągniętą na wiele sesji gry. Wszyscy bohaterowie mają unikalne historie z niespodziewanymi zwrotami akcji, rozgałęziającymi się misjami i wieloma zakończeniami – a wszystko to zależne od decyzji podejmowanych przez gracza. Śledź uważnie zadania i zdobywane doświadczenie, a następnie kup talenty – stałe specjalne zdolności używane w każdej sesji kampanii.

Twoje doświadczenie nie ma końca, gdy odkrywasz świat i jego mieszkańców poprzez rozległą kolekcję map!

Dostępność: niedostępne

Cena:

199,90 zł

Bloodborne - Gra karciana

Bloodborne - Gra karciana
Bloodborne - Gra karciana

Bloodborne - grze karcianej każdy z tropicieli w tajemnicy przed innymi wybiera swoją strategię na daną walkę. Czy uderzysz, aby zdobyć krew? Będziesz sabotował wysiłki innych? A może wycofasz się do bezpiecznego schronienia snu tropiciela, by zabezpieczyć zdobyte tętnienie krwi i wzmocnić się przed następną walką?

Jeśli chcesz wygrać w tej grze pełnej strachu i podstępu, potrzebna Ci będzie przemyślana strategia, bezwzględność w spiskowaniu i nerwy ze stali!

 

Dostępność: niedostępne

Cena:

109,90 zł

Bonfire (edycja polska)

Bonfire (edycja polska)
Bonfire (edycja polska)

Poznaj fantastyczny świat gnomów starających się rozpalić mistyczne ognie!

Bonfire to strategiczna gra planszowa dla 1-4 graczy, autorstwa wybitnego Stefana Felda. To zaawansowana euro gra z wciągającym trybem solo, różnymi drogami do zwycięstwa oraz wieloma przeplatającymi się mechanikami - wyboru akcji, zarządzania surowcami, układania kafelków, ruchu po planszy, zbierania setów. Piękna grafika Dennisa Lohausena (Terra Mystica, Uczta dla Odyna) przenosi graczy do fantastycznego świata gnomów starających się rozpalić mistyczne ogniska.

Ogniska to źródła światła, energii i ciepła stworzone przez strażników światła w celu rozjaśnienia miast na ciemnej planecie. Mieszkańcy miast nieroztropnie wykorzystywali je dla własnych korzyści, a rozczarowani strażnicy światła zgasili ogniska. Obywatele nie mogli dłużej mieszkać w ciemnych miastach i zostali zmuszeni do ich opuszczenia.

Wcielacie się w grupę gnomów mieszkających w pobliżu miast, które potrzebują świateł ognisk. Jako gnom próbujesz zakradać się do miast i ponownie nauczyć się rozpalać ogniska: musisz odwiedzić strażników światła na ich świętych wyspach i poprosić o zadania, aby udowodnić swoją dobrą wolę. Za każde ukończone zadanie, strażnicy ponownie rozpalą jedno zgaszone ognisko. Ten, komu uda się zdobyć największe zaufanie strażników i najbardziej rozjaśni swoje miasto, wygrywa.

Silnik Bonfire oparty jest o trójkolorowe płytki, które będziesz układać na swojej planszy gracza. Kiedy uda Ci się umieścić obok siebie te same kolory, otrzymasz więcej płytek akcji tego konkretnego rodzaju. Pozwoli Ci to wyspecjalizować się w określonych typach działań i realizować różne strategie. Podczas punktacji końcowej, jesteś premiowany za rozpalone ogniska oraz wszelkie dokonane ulepszenia.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

154,90 zł

szt.

Boonlake (edycja polska)

Boonlake (edycja polska)
Boonlake (edycja polska)

Postanowiłeś porzucić zwykłe życie i wraz z grupą pionierów osiąść w Boonlake - opuszczonym terytorium, ciągnącym się wzdłuż brzegu wielkiego jeziora o tej samej nazwie. Okolica nie została jeszcze dobrze rozpoznana, mimo że pierwsi mieszkańcy zamieszkali tu już jakiś czas temu. To miejsce Cię kusi! Stań się więc częścią tej osobliwej społeczności i zaangażuj się w poprawę warunków życia w tym miejscu: buduj domy i miasta, hoduj bydło, produkuj surowce i rozwijaj infrastrukturę. Zautomatyzuj procesy. Nie zmarnuj swojej szansy! Ułóż jak najlepiej swoje nowe życie w Boonlake.

Twoim celem w grze Boonlake jest polepszenie warunków życia swojego oraz innych mieszkańców. Gra da Ci do dyspozycji wiele możliwości, odnośnie tego, czym możesz się zająć. Dzięki nowatorskiemu systemowi wyboru akcji, każda rozgrywka będzie przebiegać inaczej. Skupisz się na rozwoju? Wesprzesz budowę infrastruktury? A może po prostu zrealizujesz swój własny, nieoczywisty plan? Każda akcja skutkuje szeregiem konsekwencji, ponieważ z akcji, które wybierzesz będą również korzystać inni gracze. Dodatkowo, od wybranej akcji zależy też to, jak daleko popłynie Twój statek: im dalej i szybciej, tym lepiej, ponieważ wprawni marynarze otrzymają dodatkowe nagrody.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

164,90 zł

szt.

Brzdęk! Legacy: Acquisitions Incorporated

Brzdęk! Legacy: Acquisitions Incorporated
Brzdęk! Legacy: Acquisitions Incorporated

Poszukiwanie przygód na pełny etat (od 8 do 16) może trochę zmęczyć. Natrętne gremliny, podstępne wampiry i gigantyczny smok stoją pomiędzy tobą a skarbem (który prawnie i słusznie ci się należy). Ale nie trać ducha. W Brzdęk! Legacy: Acquisitions Incorporated jesteś częścią wykwalifikowanej kadry najwybitniejszej korporacji awanturników tego wymiaru (oraz kilku równoległych) – w szeregach takiej organizacji można nawet uratować świat (i może będzie trzeba…)

Przed tobą i twoimi współpracownikami 10 ekscytujących rozgrywek w trybie kampanii. Twoje sukcesy, porażki, wszelkie wybory wpłyną permanentnie na świat gry (a także jej fizyczne komponenty). Po zakończeniu kampanii otrzymasz unikalny egzemplarz gry, z którym będziecie mogli spędzić jeszcze wiele godzin gry pokampanijnej.

Wspinaj się po drabinie korporacyjnej! Wraz z towarzyszami zbuduj prężny oddział firmy. Wyjdź z piwnicy! Narób ambarasu w całej krainie (a nawet w dwóch) pełnej najprzeróżniejszych postaci i zadań pobocznych. 
Napisz swoją historię! Rzuć się w wir immersyjnej fabuły, w której twoje wybory mają kluczowe znaczenie. Pozostaw spuściznę! Kontynuuj zabawę po zakończeniu kampanii! 

Dostępność: niedostępne

Cena:

409,90 zł

Canvas: Lustrzane odbicia

Canvas: Lustrzane odbicia
Canvas: Lustrzane odbicia

Dodatek Canvas: Lustrzane odbicia wprowadza do gry wiele nowych kart, umożliwiających tworzenie nowych obrazów. Są to karty, których używamy jako tytułowe "Lustrzane odbicia" - oprócz klasycznego ułożenia awersem do góry, można ułożyć kartę rewersem. Taki obrót daje nam jednak coś więcej niż samo lustrzane odbicie motywu na odwrocie.

W dużej mierze karty po obu stronach zawierają inne ilustracje, np. to, co z jednej strony jest małym smokiem, siedzącym na szlachetnym kamieniu, na odwrocie jest zającem wykluwającym się z jajka. O ile zmiana ilustracji na lustrzane odbicie niewiele wniesie do rozgrywki, tak lustrzane odbicie segmentu punktującego wprowadza bardzo istotne zmiany. Dzięki takim zmianom w kartach otwieramy nowe możliwości w punktowaniu.

W pudełku znajdziemy nową planszę do gry, która sama w sobie dodatkowo nieznacznie modyfikuje zasady znane z wcześniejszej rozgrywki. Dzięki niej mamy dostęp do większej ilości kart sztuki, co dodatkowo zwiększa ilość możliwych kombinacji obrazów w danej rozgrywce.

Na uwagę zasługuje również nowy żeton - złota wstęga. Dzięki niej stworzymy nowe, dodatkowe warunki punktowania. Jeśli złota wstęga zostanie umieszczona obok elementu, który jest na niej wskazany, zyskamy dodatkowe punkty.

Canvas: Lustrzane odbicia pozwalają również wyjść poza standardowy schemat rozgrywki. Instrukcja wprowadza kolejne modyfikacje dla trybu łamigłówek i działania Vincenta - to nazwa mechanizmu, który symuluje zachowania dodatkowego gracza, jednak nie w celu rywalizacji, a jedynie do wymuszenia większej rotacji kart. Znajdziemy tu również tryb wychodzący poza sztywne zasady rozgrywki - oprócz wyłonienia zwycięzcy klasyczną drogą (na punkty) gracze wcielają się w rolę jury i wybierają najciekawszy obraz. Zostaje on nagrodzony specjalną wstęgą arcydzieła. Dzięki niej osoba, która ją otrzymała, dzieli się zwycięstwem z osobą z największą pulą punktów.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Canvas (edycja polska)

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

94,90 zł

szt.

Craftsmen

Craftsmen
Craftsmen

Dawno, dawno temu w pewnym królestwie, było małe miasteczko - tak małe, że królewscy kartografowie nawet nie zawracali sobie głowy, by umieścić je na jakiejkolwiek mapie. Burmistrz owego miasta postanowił zmienić ten stan.

Rozesłał po całym królestwie posłańców. Mieli ogłosić, iż poszukiwany jest zdolny, bystry
i doświadczony zarządca, który dźwignie z kolan gospodarkę miasta. W nagrodę otrzyma pomnik na głównym placu miasteczka i wieczną chwałę oraz satysfakcję z dobrze wykonanego zadania.

Gracze wcielają się w role zarządców, którzy w ciągu trzech tur muszą dowieść swojego kunsztu. Każdy z nich ma do dyspozycji pięciu lojalnych pomocników, których wysyła do poszczególnych budynków w mieście. Komu uda się sprawić, że małe miasteczko zostanie wreszcie dostrzeżone przez króla i zajmie należne mu miejsce na mapie królestwa?

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

39,90 zł

szt.

Dark Souls: Gra karciana

Dark Souls: Gra karciana
Dark Souls: Gra karciana

Dark Souls: Gra karciana to kooperacyjna gra karciana Davida Carla (seria Warmachine) oparta na kultowym tytule wideo. Przeniesiemy się tutaj do świata Lordran, wcielając w cztery klasy nieumarłych, walczących z postępującym mrokiem.

Dark Souls oparty jest na mechanice budowania talii - w czasie rozgrywki gracze będą kupować kolejne karty, płacąc za nie duszami zdobytymi na pokonanych wrogach. Podobnie jak w Bloodborne, tak i tutaj śmierć bohatera oznacza jedynie krótki odpoczynek i odsłonięcie jednej z kart Ogniska. Wszystko jednak ma swoją cenę. Kiedy limit tychże kart się wyczerpie, gracze przegrają. Co ważne, postaci graczy nie mają odgórnie przypisanych punktów życia, lecz są one uzależnione od liczby posiadanych kart. Bohater ginie, jeśli w którymkolwiek momencie nie będzie mógł uzupełnić ręki. W Dark Souls gracze wybiorą własną drogę rozgrywki, poruszając się na planszy Eksploracji, zwieńczoną potężnymi Bossami. Każdy Boss ma inną siłę, inne umiejętności specjalne oraz własną talię, co spodoba się wszystkim wielbicielom takich gier jak Aeons End.

Atuty:

  • Szybka, dynamiczna gra karciana z motywem budowania talii, oparta na kultowej grze wideo.
  • Cztery klasy postaci oraz czterech zróżnicowanych bossów z własnymi taliami i zdolnościami.
  • Wybierz drogę łowcy i napisz własną historię, kierując się na planszy Eksploracji w dowolnym kierunku!

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

139,90 zł

szt.

Detektyw: Sezon 1

Detektyw: Sezon 1
Detektyw: Sezon 1

Detektyw: Sezon 1 to samodzielna gra na bazie bestsellera Portal Games - Detektyw. Jest to zestaw trzech unikatowych spraw, z których każda zabierze Was w inne miejsce i wprowadzi w kryminalną zagadkę w innym stylu. Żadna z nich nie przypomina tych, które do tej pory rozwiązywaliście w Detektywie. To w pełni kooperacyjna gra dla 1-5 graczy, która zamieni Wasze spotkania przy stole w fascynujące śledztwa.

W pudełku znajdują się trzy niezależne sprawy podzielone na talie po 24 karty każda. Są także nowi śledczy reprezentowani na kartach postaci, którzy pomogą Wam w rozwiązaniu zagadek dzięki swoim unikatowym umiejętnościom. Dodano także 24 portrety podejrzanych - można je przypiąć do tablicy korkowej i połączyć czerwoną włóczką tworząc sieć kryminalnych powiązań.

Będziecie ścigać mordercę speca od daktyloskopii, szukać motywów i tropów w angielskiej posiadłości pełnej podejrzanych i starać się rozwiązać tajemniczą zagadkę w mafijnym świecie. Cieszcie się zabawą, formą, humorem i lekkim stylem. W Detektyw: Sezon 1 znajdziecie także zmiany na stronie Antaresu.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

75,90 zł

szt.

Die Macher

Die Macher
Die Macher

Die Macher walczysz o władzę na niemieckiej scenie politycznej. Jako szef partii organizujesz kampanie wyborcze jednej z pięciu partii w wyborach w różnych landach. By wygrać, musisz dostosować swój program do oczekiwań wyborców, organizować wiece partyjne, wpływać na media i z powodzeniem używać gabinetu cieni.

Die Macher to złożona, ekscytująca gra, która pozwala 3-5 graczom poczuć gorączkę procesu wyborczego.Jeśli chcesz jeszcze bardziej zagłębić się w niuansach wyborczej machiny,gra ma dla ciebie wariant zaawansowany z cyklem siedmiu wyborów regionalnych.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

164,90 zł

szt.

Eminent Domain

Eminent Domain
Eminent Domain

Powiększaj swoje Imperium. Kolonizuj lub podbijaj planety. Odkrywaj nowe technologie. Produkuj surowce i handluj nimi.

Eminent Domain jest strategiczną grą o budowaniu Imperium dla 2-4 graczy. Swoje Imperium budujesz dzięki talii kart, która rośnie z każdą turą.

Rozgrywka w skrócie:

  1. AKCJA: Zagraj kartę. Tylko ty możesz jej użyć!
  2. MISJA: Poprowadź misję - twój przeciwnik może cię naśladować albo porzucić misję!
  3. PORZĄDKOWANIE: Zarządzaj swoimi kartami na ręce, by przygotować się do kolejnych tur!

Eksploruj galaktykę!

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

119,90 zł

szt.

Escape Tales: Low Memory

Escape Tales: Low Memory
Escape Tales: Low Memory

W roku 2060 Elizabeth żegna się z mężem. Wyruszają w rodzinną podróż, ona jednak musi dokończyć badania i postanawia później do niego dołączyć. Gdy tylko autonomiczny pojazd męża opuszcza podjazd, kobieta wraca do pracy. Kolejny zwykły dzień - przynajmniej tak jej się zdaje.

Następnego ranka budzi się na sofie. Przeraźliwie boli ją głowa, a w domu panuje bałagan, jakby ktoś się do niego włamał. Choć próbuje ze wszystkich sił, nie umie sobie przypomnieć niczego od momentu, gdy zajęła się pracą. Elizabeth postanawia użyć skanera pamięci.

To świetne narzędzie! Jednak postęp technologiczny ma swoją cenę...

Escape Tales: Low Memory to gra karciana typu escape room dla 1 do 4 graczy, z mocnym naciskiem na fabułę. Gra skupia się nie tylko na wymagających zagadkach, lecz także na wciągającej historii, na którą będziesz miał wpływ podczas rozgrywki.

Gra składa się z trzech następujących po sobie opowieści. Wasze wybory dokonane podczas pierwszych dwóch opowieści - i ich rezultaty - wpłyną na to jak ostatecznie zakończy się historia.

Gra jest świetnym odwzorowaniem gier typu Escape Room - ze swoimi wciągającymi zagadkami, które wymagają sprytu, spostrzegawczości i myślenia analitycznego. Jednocześnie pozwala ona na zabawę w zaciszu domu, zarówno w grupie znajomych czy domowników, jak i w rozgrywce jednoosobowej.

Escape Tales: Low Memory to gra kooperacyjna. Oznacza to, że wspólnie będziecie podejmować decyzje (nie dotyczy to trybu solo). Pamiętajcie, by omawiać ze sobą lokacje i zagadki. Zakończenie historii zależy od waszych wspólnych wyborów.

Aplikacja Escape Tales służy do wprowadzania rozwiązań zagadek. Jest przygotowana w formie strony internetowej, którą możecie dodać do Ekranu Głównego urządzenia przenośnego, aby korzystać z niej jak z aplikacji (działa również w trybie offline).

 

Atuty:

  • drugi epizod w przebojowej linii Escape Tales
  • trzy osobne rozdziały na trzy osobne rozgrywki!
  • cyberpunkowy temat!

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

149,90 zł

szt.

Horror w Arkham 3 edycja

Horror w Arkham 3 edycja
Horror w Arkham 3 edycja

W trzeciej edycji Horroru w Arkham gracze znów wcielą się w role badaczy prowadzących śledztwo w dręczonym niepokojami mieście Arkham w stanie Massachusetts, podczas gdy niewyobrażalne zło czaić się będzie na granicy czasu pod cienką zasłoną egzystencji.

Czy zaryzykują swoją poczytalność, aby rozwikłać niebezpieczną tajemnicę?

Wszechogarniającej ciemności przeciwstawi się dwunastu badaczy - każdy ze swoimi wyjątkowymi umiejętnościami i sposobami na powstrzymanie wzbierającej nad miastem grozy. Poza umiejętnościami i tłem fabularnym każda z postaci otrzymuje także swój zestaw startowy - teraz to gracz decyduje, jak przygotować swojego badacza na potworności, które go czekają.

Podczas każdej rozgrywki w trzecią edycję Horroru w Arkham gracze wezmą udział w jednym z czterech scenariuszy, rozgrywających się w mrocznym i pełnym niebezpieczeństw mieście. Każda przygoda zaprowadzi ich na granicę szaleństwa, a nierzadko także poza nią.

W każdym scenariuszu badacze będą desperacko walczyć o kolejne wskazówki, które pozwolą im popchnąć fabułę do przodu. Jednak agenci mrocznych sił nie poddadzą się łatwo i będą szerzyć zagładę, aby zniweczyć plany graczy. Co więcej zagłada nie tylko spowalnia badaczy i przeszkadza w wykonaniu zadania, ale także może doprowadzić scenariusz do... mniej szczęśliwego dla świata końca. 

Tym razem, aby powstrzymać zagładę, nie wystarczy po prostu po zamknąć bramy do innych wymiarów. Na początku każdej rozgrywki główny cel scenariusza nie będzie znany, ale wraz z postępem śledztwa do kodeksu dodawane będą kolejne karty archiwum. Każda z nich wprowadza do gry nowe cele, których wykonanie przybliży badaczy do zwycięstwa.

Zebrane wskazówki pomogą odkryć pozytywne karty archiwum, podczas gdy rosnąca zagłada doprowadzi nie raz do odkrycia kart archiwum, które nigdy nie powinny ujrzeć światła dziennego. Każdy wybór graczy i każde wydarzenie w grze popchnie badaczy do przodu na ścieżce scenariusza i otworzy nowe możliwości osiągnięcia celu.

Dostępność: niedostępne

Cena:

279,90 zł

Iki (edycja polska)

Iki (edycja polska)
Iki (edycja polska)

IKI to strategiczna gra planszowa, której akcja toczy sie w Japonii w epoce Edo (1603-1868): w tym czasie tak nazywało sie dzisiejsze Tokio.

Handlowym sercem miasta była dzielnica Nihonbashi. Wzdłuż jej głównej ulicy sprzedawcy rozstawiali swoje stragany i zapraszali klientów do robienia interesów. Niedaleko znajdował sie równiez targ rybny, skąd cały czas dobiegały nawoływania sprzedawców ryb. Rzemieślnicy i handlarze zamieszkiwali sąsiadujace z główną ulicą długie domy zwane nagaya - tam też często prowadzili swoje warsztaty i sklepy, a dzięki ich ciężkiej pracy mieszkancom Edo żyło sie lepiej. Powiadają, że w tym czasie w mieście istniało od 700 do 800 różnych zawodów - wiele z nich znajduje się na kartach gry: wytwórcy latarni i wachlarzy, drukarze, uliczni handlarze, sprzedawcy sushi i tempury, gejsze i aktorzy kabuki.

Przeżyj w Edo jeden rok i postaraj sie zostać najlepszym edokko ("dzieckiem Edo") poprzez wspomaganie rozwoju miasta i poprawę jakości życia jego mieszkanców. Zatrudniaj postaci o róznych umiejętnościach, skieruj je do pracy w słynnej handlowej dzielnicy Nihonbashi i podnoś ich doświadczenie, aż przejdą na emeryturę. Zwycięzcą zostanie gracz o najwyzszym IKI, czyli ten, który żył w największej zgodzie z konceptem estetycznym szykownego życia z epoki Edo.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

189,90 zł

Cena regularna: 239,90 zł

Najniższa cena: 179,90 zł
szt.
  • promocja

KeyForge: Czas Wstąpienia - Talia Archonta

KeyForge: Czas Wstąpienia - Talia Archonta
KeyForge: Czas Wstąpienia - Talia Archonta

KeyForge to pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Podczas rozgrywki dwóch graczy wciela się w Archontów rywalizujących o to, kto pierwszy odkryje skarby Tygla - niezwykłego świata stworzonego z elementów planet. 

A wraz z nim drugi zestaw talii KeyForge! Seria Czas Wstąpienia wprowadza do gry 204 nowe karty, zwiększając pulę unikalnych talii do odkrycia i ujarzmienia! Żadne dwie bitwy nigdy nie będą takie same!

Czym jest unikalna gra karciana? Rozpoczynając swoją przygodę z KeyForge, możesz mieć pewność, że każda talia jest równie unikalna, co osoba, która nią włada, a każdy pojedynek - niepowtarzalny. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą talii. Co więcej - zestawy KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom.

Jak to działa? Rozgrywka KeyForge składa się z szeregu tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym rodem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech rodów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego rodu.

Co wprowadza Talia Archonta? Oprócz Pakietu startowego mamy do dyspozycji unikalne talie Archontów, które oferują nam pełną rozgrywkę bez potrzeby kupowania dodatkowych boosterów, czy konstruowania własnego zbalansowanego zestawu. Każda zakupiona talia jest unikalna i kompletna. To oznacza, że grając za jej pomocą, będziemy musieli nauczyć się w pełni wykorzystywać jej potencjał.

Każda z talii Archontów ma własną, wyjątkową nazwę i zawiera zestaw kart o unikalnym potencjale strategicznym. Każda jest również kolejną szansę na zwycięstwo!

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

29,90 zł

szt.

KeyForge: Mroczny przypływ - Talia Archonta

KeyForge: Mroczny przypływ - Talia Archonta
KeyForge: Mroczny przypływ - Talia Archonta

Światem Tygla, niczym morską tonią, rządzą przypływy i odpływy. Podczas gdy jedne stworzenia znikają z naszych oczu, inne pojawiają się znikąd wraz z kolejną falą i przynoszą zupełnie nową jakość. A gdy zajrzysz w głębiny, kogo ujrzysz w mrocznej ciemności? Nadchodzi przypływ, a wraz z nim zbliża się zupełnie nowa era, która zmieni Tygiel na zawsze!

KeyForge: Mroczny Przypływ to:

  • około 280 nowych kart, które zwiększą pulę unikalnych talii do odkrycia i ujarzmienia;
  • sekrety tajemniczego kultu podwodnych istot z domu Nautilian, które tylko czekają na odkrycie; 
  • mechanika przypływu, który należy utrzymywać po swojej stronie, aby uwolnić prawdziwy potencjał swojej talii;
  • złe bliźniaki, czyli alternatywne, nikczemne wersje znanych stworzeń, które tworzą bliźniaczą talię Mrocznego Archonta;

Talia Archonta to Twoja podstawowa broń w rywalizacji o skarby Tygla. Dzięki niej przedstawiciele trzech wybranych domów staną ramię w ramię, by pod Twoim przywództwem walczyć o wykuwanie kluczy i otwieranie kolejnych krypt.

Czym jest KeyForge? To pierwsza na świecie gra unikalnych talii. Oznacza to tyle, że na całym świecie nie ma dwóch talii o tej samej kombinacji kart. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą zestawów. Co więcej - talie KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom, nie ma więc mowy o kupowaniu boosterów w nadziei na trafienie rzadkiej karty, która wzmocni naszą siłę.

Jak to działa? Rozgrywka w KeyForge składa się z serii tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym domem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech domów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego domu.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: KeyForge: Czas Wstąpienia - Pakiet Startowy

Dostępność: niedostępne

Cena:

29,90 zł

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl