Wypożyczalnia
Producent
Wysyłka w
Cena
-
od
do
Barrage: Projekt Leeghwatera (edycja polska)
Rozszerzenie Barrage: Projekt Leeghwatera wprowadza do gry dwa nowe elementy - zagraniczne zlecenia oraz prywatne inwestycje - które wzbogacają różnorodność i głębię rozgrywki.
Barrage to gra wyjątkowa - ma zaskakującą, perfekcyjnie zaprojektowaną mechanikę, niezwykle silną, ale i nieoczywistą interakcję między graczami, w której nasze sukcesy mogą równie mocno zaszkodzić co pomóc przeciwnikom, oraz przepiękną szatę graficzną, a także ścisłe powiązanie mechaniki z tematyką, w której zadbano o najdrobniejszy szczegół.
Zagraniczne zlecenia dają możliwość wykorzystania maszyn w realizacji intratnych projektów dla innych państw. Pamiętaj jednak, że maszyny wysłane do innego kraju nie będą już dostępne do końca gry!
Prywatne inwestycje wprowadzają budynki - nowy rodzaj konstrukcji, który możesz zbudować. Nie budujesz ich na mapie, ale umieszczasz na wyznaczonych polach na dodatkowej planszy zarządu. Po ich zbudowaniu otrzymujesz dostęp do nowych i interesujących akcji dla Twoich inżynierów.
Wśród komponentów rozszerzenia znajdziesz też nową planszę spółki - Niderlandy, nowe kafle premii oraz czterech nowych dyrektorów wykonawczych; dzięki nim każda rozgrywka będzie niepowtarzalna!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Barrage (edycja polska)
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Black Angel
Zachowując się skrajnie nieodpowiedzialnie, ludzkość doprowadziła do wyczerpania naturalnych zasobów Ziemi, czyniąc ją planetą niemalże niezdatną do życia. W obliczu zbliżającej się zagłady, społeczności stanęły przed koniecznością zjednoczenia. Nadszedł czas, by zapomnieć o uprzedzeniach i różnicach; wymiana wiedzy i doświadczeń jest znacznie ważniejsza, zwłaszcza, gdy brak nam czasu.
W ten sposób światło dzienne ujrzał Black Angel - największy projekt w historii ludzkości. Pierwsza międzygalaktyczna fregata została zbudowana, by przenieść ludzki materiał genetyczny na najbliższą planetę o warunkach odpowiednich do życia. Statek będzie musiał przemierzyć długą drogę, a sama podróż może potrwać tysiące lat. Zapadła więc decyzja o tym, że jego załoga będzie składała się wyłącznie z robotów zarządzanych przez kilka niezależnych sztucznych inteligencji. Ta z nich, która okaże się najsprawniejsza, będzie nadzorowała proces adaptacji człowieka na nowej planecie.
Black Angel to gra oparta o mechanikę przydzielania pracowników. Podczas rozgrywki każdy z uczestników wciela się w jedną ze sztucznych inteligencji dowodzących grupą robotów. Naszym zadaniem będzie zarządzanie statkiem - bezpieczne poprowadzenie go w przestrzeni kosmicznej, odpieranie ataków z zewnątrz, wykonywanie niezbędnych napraw, a ostatecznie dotarcie prosto do celu. Za realizowanie tych zadań otrzymujemy punkty, które zostaną zsumowane na koniec gry.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Bliżej i dalej
Za nieprzebytymi pustkowiami Arzium, głęboko w ukrytych krainach, wznoszą się Ostatnie Ruiny: miasto podług legend skrywające w sobie artefakt zdolny spełnić najgorętsze pragnienia serca.
Utracona miłość, odkupienie, akceptacja, chwała, zjednoczenie rodziny – oto ognie rozpalające dusze tych, którzy poszukują tajemnego miasta. Ośmiu wędrowców wyruszyło, podróżując bliżej i dalej w poszukiwaniu wskazówek wiodących do starożytnych ruin. Ale czy zdołają przezwyciężyć własną chciwość i wewnętrzne demony?
Na pokrytej ruinami upadłej cywilizacji rubieży, podróżnicy muszą polegać na tych, którym udało się tu przetrwać i uczynili to miejsce swym domem. Nomadzi są skłonni handlować i znają najbezpieczniejsze ścieżki. Banici poszukują zaginionych skarbów i nie cofają się przed używaniem siły. Mistycy zbierają skrawki starożytnej wiedzy i potrafią leczyć nawet głębokie rany. Jaszczurokształtni budują i naprawiają zepsutą maszynerię, są też najstarszymi mieszkańcami rubieży.
WITAJCIE W BLIŻEJ I DALEJ
Bliżej i Dalej to gra narracyjna i kontynuacja gry planszowej Górą i Dołem. Choć jej akcja toczy się w tym samym świecie, znajomość pierwszej gry nie jest wymagana. Podobnie jak w Górą i Dołem podczas rozgrywki będziecie posiłkować się Księgą Przygód. Każda z nich stawia przed graczem określone wybory i wyzwania, pozwalając mu stać się panem własnego przeznaczenia.
Bliżej i Dalej to gra atlasowa. Zamiast jednej planszy gra zawiera księgę map zwaną Atlasem Gry. W każdej rozgrywce będziecie używać innej mapy z nowymi wyzwaniami i spotkaniami, dzięki czemu w czasie wielu sesji gry otworzy się przed wami do eksploracji cały świat.
Bliżej i Dalej to gra kampanijna. Gdy już dobrze zapoznacie się z grą, stworzycie postaci i rozpoczniecie kampanię rozciągniętą na wiele sesji gry. Wszyscy bohaterowie mają unikalne historie z niespodziewanymi zwrotami akcji, rozgałęziającymi się misjami i wieloma zakończeniami – a wszystko to zależne od decyzji podejmowanych przez gracza. Śledź uważnie zadania i zdobywane doświadczenie, a następnie kup talenty – stałe specjalne zdolności używane w każdej sesji kampanii.
Twoje doświadczenie nie ma końca, gdy odkrywasz świat i jego mieszkańców poprzez rozległą kolekcję map!
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Craftsmen
Dawno, dawno temu w pewnym królestwie, było małe miasteczko - tak małe, że królewscy kartografowie nawet nie zawracali sobie głowy, by umieścić je na jakiejkolwiek mapie. Burmistrz owego miasta postanowił zmienić ten stan.
Rozesłał po całym królestwie posłańców. Mieli ogłosić, iż poszukiwany jest zdolny, bystry
i doświadczony zarządca, który dźwignie z kolan gospodarkę miasta. W nagrodę otrzyma pomnik na głównym placu miasteczka i wieczną chwałę oraz satysfakcję z dobrze wykonanego zadania.
Gracze wcielają się w role zarządców, którzy w ciągu trzech tur muszą dowieść swojego kunsztu. Każdy z nich ma do dyspozycji pięciu lojalnych pomocników, których wysyła do poszczególnych budynków w mieście. Komu uda się sprawić, że małe miasteczko zostanie wreszcie dostrzeżone przez króla i zajmie należne mu miejsce na mapie królestwa?
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Escape Tales: Low Memory
W roku 2060 Elizabeth żegna się z mężem. Wyruszają w rodzinną podróż, ona jednak musi dokończyć badania i postanawia później do niego dołączyć. Gdy tylko autonomiczny pojazd męża opuszcza podjazd, kobieta wraca do pracy. Kolejny zwykły dzień - przynajmniej tak jej się zdaje.
Następnego ranka budzi się na sofie. Przeraźliwie boli ją głowa, a w domu panuje bałagan, jakby ktoś się do niego włamał. Choć próbuje ze wszystkich sił, nie umie sobie przypomnieć niczego od momentu, gdy zajęła się pracą. Elizabeth postanawia użyć skanera pamięci.
To świetne narzędzie! Jednak postęp technologiczny ma swoją cenę...
Escape Tales: Low Memory to gra karciana typu escape room dla 1 do 4 graczy, z mocnym naciskiem na fabułę. Gra skupia się nie tylko na wymagających zagadkach, lecz także na wciągającej historii, na którą będziesz miał wpływ podczas rozgrywki.
Gra składa się z trzech następujących po sobie opowieści. Wasze wybory dokonane podczas pierwszych dwóch opowieści - i ich rezultaty - wpłyną na to jak ostatecznie zakończy się historia.
Gra jest świetnym odwzorowaniem gier typu Escape Room - ze swoimi wciągającymi zagadkami, które wymagają sprytu, spostrzegawczości i myślenia analitycznego. Jednocześnie pozwala ona na zabawę w zaciszu domu, zarówno w grupie znajomych czy domowników, jak i w rozgrywce jednoosobowej.
Escape Tales: Low Memory to gra kooperacyjna. Oznacza to, że wspólnie będziecie podejmować decyzje (nie dotyczy to trybu solo). Pamiętajcie, by omawiać ze sobą lokacje i zagadki. Zakończenie historii zależy od waszych wspólnych wyborów.
Aplikacja Escape Tales służy do wprowadzania rozwiązań zagadek. Jest przygotowana w formie strony internetowej, którą możecie dodać do Ekranu Głównego urządzenia przenośnego, aby korzystać z niej jak z aplikacji (działa również w trybie offline).
Atuty:
- drugi epizod w przebojowej linii Escape Tales
- trzy osobne rozdziały na trzy osobne rozgrywki!
- cyberpunkowy temat!
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Iki (edycja polska)
IKI to strategiczna gra planszowa, której akcja toczy sie w Japonii w epoce Edo (1603-1868): w tym czasie tak nazywało sie dzisiejsze Tokio.
Handlowym sercem miasta była dzielnica Nihonbashi. Wzdłuż jej głównej ulicy sprzedawcy rozstawiali swoje stragany i zapraszali klientów do robienia interesów. Niedaleko znajdował sie równiez targ rybny, skąd cały czas dobiegały nawoływania sprzedawców ryb. Rzemieślnicy i handlarze zamieszkiwali sąsiadujace z główną ulicą długie domy zwane nagaya - tam też często prowadzili swoje warsztaty i sklepy, a dzięki ich ciężkiej pracy mieszkancom Edo żyło sie lepiej. Powiadają, że w tym czasie w mieście istniało od 700 do 800 różnych zawodów - wiele z nich znajduje się na kartach gry: wytwórcy latarni i wachlarzy, drukarze, uliczni handlarze, sprzedawcy sushi i tempury, gejsze i aktorzy kabuki.
Przeżyj w Edo jeden rok i postaraj sie zostać najlepszym edokko ("dzieckiem Edo") poprzez wspomaganie rozwoju miasta i poprawę jakości życia jego mieszkanców. Zatrudniaj postaci o róznych umiejętnościach, skieruj je do pracy w słynnej handlowej dzielnicy Nihonbashi i podnoś ich doświadczenie, aż przejdą na emeryturę. Zwycięzcą zostanie gracz o najwyzszym IKI, czyli ten, który żył w największej zgodzie z konceptem estetycznym szykownego życia z epoki Edo.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Kingsburg
Królestwo Kingsburg jest zagrożone! U bram czekają armie potwornych najeźdźców, dążące do podboju i zniszczenia wszystkiego. Powierzono ci rolę gubernatora granicznej prowincji – musisz poradzić sobie zarówno z jej obroną jak i zarządzaniem. Zdobywając przychylność rodziny królewskiej oraz rady, pozyskaj złoto, drewno, kamień i wojska niezbędne do rozbudowy i wznoszenia umocnień. Nie jesteś jednak sam – inni gubernatorzy również będą starali się pozyskać to co najlepsze dla swoich prowincji, dlatego musisz się wykazać nie lada sprytem i przebiegłością!
Musisz wznosić zabudowania, umacniać fortyfikacje i wyszkolić wojsko.
Po upływie pięciu lat, tylko jeden z gubernatorów zostanie powołany do Rady Królewskiej – musisz się postarać aby to ciebie właśnie wybrano! Z biegiem czasu królestwo zacznie się rozrastać, podbijając nowe ziemie. Jednak różne niebezpieczeństwa, stare jak i nowe, ciągle będą zagrażać jego granicom. Król Tritus musi wyznaczyć nowych gubernatorów, którzy zajmą się obroną i rozwojem tych ościennych rejonów królestwa. Postęp i wykształcenie oferują dodatkowe możliwości zarządzania prowincją, a nowe, bezpieczniejsze drogi pozwalają skuteczniej przewidywać szanse na wsparcie posiłkami podczas nadchodzących bitew. Nowe wyzwania czekają w tym sensacyjnym, odświeżonym wydaniu gry Kingsburg!
Zawartość będzie zawierać dodatek „To Forge a Realm”. Oczywiście również w całości przetłumaczony na język polski.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Kosmiczne Spotkania
W gwiezdnych głębinach rasy obcych zamieszkujące Kosmos rywalizują ze sobą o kontrolę nad wszechświatem. Sojusze zawiązują się i łamią z szybkością wybuchających supernowych, a w wyniku tytanicznych bitew kosmiczne okręty gubią drogę w czeluściach gwiezdnego wiru.
Gracze mogą wybierać spośród dziesiątków ras obcych, z których każda posiada unikalną moc jeszcze bardziej zwiększającą jej szanse na zbudowanie imperium zdolnego sięgnąć swym władztwem obrzeży galaktyki. Wraz z nową wersją tej popularnej gry powracają liczni obcy z wcześniejszych edycji, tacy jak Wyrocznia, Lebiega czy Klon. Dołączają do nich również zupełnie nowi obcy, między innymi Remora, Roztocze oraz Tik-tak.
Ta klasyczna gra o politycznych przepychankach obcych ponownie powraca z głębi kosmicznego wiru. Znajdziecie w niej 50 ras obcych, karty rozbłysków, które wzmacniają ich moce, 100 plastikowych statków, mnóstwo doskonale wykonanych elementów gry, a także zupełnie nowe karty technologii, które pozwalają graczom opracowywać i budować wyjątkowe cuda techniki!
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Kroniki Zachodniego Królestwa
Kroniki Zachodniego Królestwa to dodatek do trzech gier strategicznych z serii Zachodnie Królestwa - Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie - wprowadzający tryb kampanii do tych zaawansowanych eurogier. Gracze rozgrywają kolejno każdą z gier serii, a ich sukcesy pozwalają na zebranie cennych ksiąg i zyskanie przewagi w dalszej rozgrywce. Kroniki wnoszą też tryby gry kooperacyjnej do każdej z gier serii Zachodnie Królestwa (gracze wspólnie rywalizują z nikczemnym Namiestnikiem - AI), a także dodatkowe elementy do wykorzystania w zwykłej rozgrywce w planszówkach - Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa.
Uwaga! Do rozgrywki wymagane są gry: Architekci Zachodniego Królestwa, Paladyni Zachodniego Królestwa, Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Kuchenna Gorączka
Razem z przyjaciółmi otwieracie restaurację i to od was zależy jej sukces. Używajcie tylko najlepszych składników, najświeższych przypraw i nie każcie gościom czekać zbyt długo!
W trakcie złożonej z 8 scenariuszy kampanii wasz lokal ewoluuje z niewielkiej jadłodajni do eleganckiej restauracji. W kolejnych scenariuszach zmierzycie się z trudniejszymi wyzwaniami i spróbujecie sprostać wymaganiom waszych gości.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Newton
W połowie XVII wieku rozpoczął się okres wielkich zmian w historii ludzkości - rewolucja naukowa zapoczątkowana przez wprowadzenie nowych metod naukowych. Złotymi zgłoskami w historii zapisują się wielcy naukowcy i myśliciele, którzy zmieniają oblicze świata na zawsze: Galileusz, Kopernik, Keppler, Bacon a przede wszystkim sir Isaac Newton.
Podczas rozgrywki gracz wciela się w rolę młodego ambitnego naukowca, którego marzeniem jest zostać wielkim geniuszem swoich czasów. W tym celu gracze udają się w podróż po Europie, odwiedzają kolejne miasta oraz Uniwersytety i uczą się formułować własne teorie, tworzyć nowe narzędzia oraz pracować, by uzyskać fundusze.
Gra planszowa Newton jest rozgrywana w trakcie sześciu rund. W trakcie każdej z nich gracze rozgrywają pięć kart z ręki, z których każda pozwala na wykonanie konkretnej akcji. Każda akcja zapewnia pewien określony efekt w zależności od symboli akcji umieszczonych na niej.
Po każdej turze, jedna z kart użytych przez gracza musi zostać pod planszą - daje to dodatkową szanse na posłużenie się daną akcją a poza tym przy uzyskaniu kart z tą samą akcją, pozwoli na używanie ich z większą siła.
Po upływie sześciu rund punkty są zliczane i wyłoniony zostaje zwycięzca.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Obrazy Paryża + minidodatek
Goszczące wielkich malarzy studio le Bateau-Lavoir w Montmartre zorganizowało towarzyskie zawody, które wyłonić mają przyszłe sławy malarstwa, idące w ślady twórców takich jak Cézanne, Monet, Renoir czy Toulouse-Lautrec. Aby wyróżnić się z towarzystwa, musisz osiągnąć szczyt swoich możliwości, wypełniając zadania polegające na jak najszybszym malowaniu obrazów w stylu sławnych malarzy, pracując w tym samym czasie nad poprawą swojej techniki i swoich narzędzi. Otuchy! Konkurencja może być zaciekła, ale chwała czekająca na zwycięzcę warta jest podjętego wysiłku!
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Osadnicy: Królestwa północy
Osadnicy: Królestwa Północy to gra karciana, w której gracze wcielają się w role przywódców jednego z sześciu klanów, z trzech różnych frakcji. Gra składa się z szeregu rund, podczas których gracze odkrywają nowe wyspy, konstruują nowe budynki, wymieniają surowce i pływają do nowych lądów w celu ich podboju lub splądrowania, aby pozyskać więcej dóbr!
Każda akcja przybliża klany do stania się najpotężniejszym imperium! Gra kończy się, gdy dowolny z graczy osiągnie 25 punktów zwycięstwa.
Celem gry jest posiadanie jak największej liczby punktów zwycięstwa, uzyskiwanych poprzez rozwijanie swojego klanu i wypływanie na nieodkryte wyspy. W trakcie gry, gracze zdobywają punkty zwycięstwa z wykonywanych akcji, cech lokacji oraz z surowców i lokacji posiadanych przez swój klan. Gracz z największą liczbą na koniec gry zbudował najwspanialsze imperium i wygrywa grę!
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Pharaon
Jesteś jednym z dzieci Faraona. Podobnie jak Twoi bracia i siostry, spędzisz ogromną część swojego życia, przygotowując się do podróży w zaświaty. Uzyskanie wsparcia lojalnych szlachciców i utalentowanych rzemieślników, budowa wspaniałego grobowca, składanie ofiar Bogom - oto główne zadania, jakie przed Tobą postawiono. Ale Bogowie patrzą na Ciebie i będziesz musiał zrobić wszystko, co w Twojej mocy, aby spełnić ich żądania. Każde Twoje działanie zostanie ocenione podczas ważenia serca.
Pharaon to gra łącząca zarządzanie zasobami z podejmowaniem akcji na kole działań. Znajduje się ono na środku planszy, otoczone 5 obszarami, reprezentującymi 5 akcji przedstawionych w grze. W każdej rundzie koło wskazuje, który surowiec należy wydać, aby uzyskać dostęp do odpowiedniego działania. Koszt ten zmienia się w trakcie gry. W konsekwencji gracze muszą planować swoje ruchy, przewidując, jakich zasobów będą potrzebować w następnej rundzie. Ograniczona liczba dostępnych miejsc na kole zmusza do uważnego obserwowania działań przeciwników.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Pierwszy obywatel
Zbliżają się wybory prezydenckie. Kandydaci przygotowują się do tego już od dawna. Starannie planują swoje programy wyborcze oferując wyborcom optymalne rozwiązania. Pytają obywateli o ich potrzeby i wartości. Koniec końców chodzi o to, by każdemu żyło się jak najlepiej. A wybory to w końcu doskonały czas na zmiany!
Kiedy słyszysz takie przemowy, zawsze uśmiechasz się w duchu. Czy naprawdę są jeszcze jacyś ludzie, którzy wierzą w te bzdety? Ależ oczywiście, że są!
I doskonale wiesz, jak tę wiarę wykorzystać. A ponieważ jesteś jednym z najlepszych specjalistów potrafiących przekuwać tę wiarę na głosy poparcia, wiesz że niedługo zadzwoni telefon i zaczną spływać oferty. Wielu zapłaci każde pieniądze za Twoje usługi. Za wiedzę, która pozwoli im wygrać wybory i zostać Prezydentem!
Pierwszy obywatel to gra, w której gracze wcielają się w spin doktorów, zarządzających sztabami wyborczymi w trakcie kampanii. Muszą doprowadzić swoich kandydat w do objęcia najwyższego urzędu w państwie. Mając do dyspozycji określony budżet, dobierają odpowiednich współpracowników, monitorują i inicjują działania w mediach. Mogą również wpływać na frekwencję czy też ważne dla lokalnych społeczności tematy. Ale pamiętaj, że polityka to często brudna i brutalna walka w której nie zawsze gra się czysto a manipulacja mediami, prowokacje czy wyciek kompromitujących materiałów to tylko niektóre z przeciwności którymi musisz stawić czoło. Wygrać chce każdy, i każdy zrobi wszystko aby tego dokonać.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Praga Caput Regni
Zbuduj najwspanialsze miasto średniowiecznej Europy!
W XIV wieku królem Czech, a zarazem cesarzem Świętego Cesarstwa Rzymskiego, był Karol IV Luksemburski. Będąc najpotężniejszym władcą na kontynencie, chciał uczynić stolicę swojego imperium najpiękniejszym ze wszystkich miast znanego świata. Praga Caput Regni to rozbudowana gra euro Vladimíra Suchý’ego (Podwodne miasta, Pulsar 2849), w której staniesz na czele budowy średniowiecznej Pragi.
Twoim zadaniem będzie umiejętne zarządzanie złotem i kamieniem. Pozyskuj kafle Technologii, pozwalające rozbudowywać Ci wspaniałe budowle - Most Karola, Katedrę św. Wita i Mur Głodowy. Używaj kafli Budynków, rozbudowując się wokół Targowisk i zdobywając kontrolę nad kolejnymi dzielnicami miasta. Pamiętaj, za wspaniałością Pragi stoi wielu architektów, ale tylko jeden z nich stał się ulubieńcem króla.
Czy nosił Twoje imię?
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Smartphone Inc. (edycja polska)
Jesteś nowym dyrektorem wykonawczym niezwykłego świeżego startupu, gotowym rzucić się na zupełnie nową technologię, którą już nazywają "smartfonami!". To Twoja szansa, aby stać się tym, który najbardziej namiesza w gospodarce cyfrowej. Jeśli chcesz, by Twoja firma stała się największą na świecie, będziesz potrzebował swojego biznesowego instynktu, ustalając ceny swoich produktów, usprawniając produkcję, rozwijając nowe technologie, wytwarzając towary oraz zajmując się logistyką i sprzedażą. Ach, nie spuszczaj oka ze swoich konkurentów: oni też próbują się rozwijać i chętnie uczynią to Twoim kosztem.
Smartphone Inc. to ekonomiczna gra planszowa dla 1 – 5 graczy, w której zarządzają oni firmami produkującymi smartfony – planują produkcję, wysokość cen, rozwijają nowe technologie i rywalizują na światowych rynkach. To gra strategiczna wykorzystująca mechaniki planowania akcji i area control oraz oferująca różne strategie zwycięstwa – najniższe ceny zwiększają sprzedaż, a unikalne technologie pozwalają trafić do nowych klientów. Smartphone Inc. ma też tryb solo. Świetna jakość wykonania – dwuwarstwowa plansza, dedykowane organizery dla graczy, nowoczesna i bardzo czytelna grafika. Jedna z najlepszych zaawansowanych eurogier ostatnich lat.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Stroganov (edycja polska)
W XVI wieku rodzina kupców i przedsiębiorców o nazwisku Stroganov zaskarbiła sobie względy i przychylność ze strony cara. Chcąc korzystać z ich bogactwa i koneksji, podarował rodzinie Stroganovów ziemie i przywileje, by rozwijali swój biznes. Pod koniec wieku, władca poprosił ich o pomoc w poszerzeniu wpływów Rosji na terenie Syberii, rozległych ziemiach leżących za górami Uralu, niezwykle trudnych do podboju. Stroganovie urządzali tam polowania na zwierzęta i wymieniali skóry i futra, rekrutując Kozaków do pomocy. Droga na wschód stała dla nich otworem.
W grze wcielacie się w członków rodziny Stroganov, wysyłających kozackich myśliwych by eksplorowali wschodnią część Syberii. Podczas wiosny, lata i jesieni, wasi rekruci będą odkrywać nowe ziemie, polować na zwierzęta i budować posterunki. W trakcie swojej podróży, zbiorą opowieści, z których po powrocie powstaną pieśni, śpiewane w długie i mroźne zimowe wieczory. Pamiętajcie, że wasza pozycja w Rosji zależna jest od wsparcia cara. Zaspokójcie jego pragnienia, utrzymajcie swoją potęgę i przynieście dumę swojemu rodowi.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Wampir: Maskarada - Wendeta
Chicago. Klejnot koronny Camarilli w Ameryce Północnej. Książę Kevin Jackson umiejętnie zdobył władzę po brutalnej wojnie z wilkołakami i od jej zakończenia rządzi w mieście żelazną ręką. Spokrewnieni z Chicago utrzymują pozorny pokój, oficjalnie popierając Księcia. Jednak w tajemnicy niektórzy z nich już rozpoczęli zakulisowe działania, dążąc do obalenia władcy…
Wampir: Maskarada – Wendeta to asymetryczna rywalizacyjna gra karciana opierająca się na strategii, blefie i dedukcji, zaprojektowana przez uznanych twórców gier planszowych Charliego Clevelanda oraz Bruno Faiduttiego. Od 3 do 5 graczy wcieli się w spiskujące wampiry walczące w różnych dzielnicach miasta o poparcie wpływowych popleczników, by ostatecznie zawładnąć tronem Chicago.
Każdy z graczy wcieli się w przedstawiciela jednego z wampirzych klanów (Brujah, Gangrele, Malkavianie, Nosferatu, Toreadorzy, Tremere, Ventrue). Jako spiskujący wampir reprezentujący dany klan, waszym celem będzie pozyskanie jak największej liczby punktów wpływów, by przejąć kontrolę nad miastem i stać się nowym Księciem.
Na przestrzeni trzech rund gracze będą dokładać karty oraz żetony krwi, walcząc o poparcie popleczników w różnych dzielnicach – zarówno ludzi, jak i Spokrewnionych – zdobywając tym samym wpływy i zyskując dostęp do ich zdolności specjalnych. Z kolei nowe karty, dobierane z początkiem każdej rundy, pozwolą zaskakiwać przeciwników nowo nabytymi mocami.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Wyprawa do Newdale
Czy uda Ci się przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę?
Przyznam, ostatnio przeżywaliśmy dość trudny okres. Jednak to, co nam się przydarzyło po drodze do Newdale, przekroczyło nasze najśmielsze oczekiwania.
- Cody LaMarque, członek Wspaniałej Wyprawy.
Wyprawa do Newdale jest kontynuacją sagi O mój zboże! - tym razem w formie gry planszowej.
Szereg scenariuszy tworzących pełną grę przeniesie was w klimat świata O mój zboże! i przeprowadzi przez historię pełną przygód. Każda rozgrywka to jeden rozdział tej historii. Możecie rozegrać rozdziały zgodnie z ich narastającą kolejnością (jako kampanię) albo po prostu grać w dowolnie wybrane rozdziały.
Każda mapa wymaga korzystania z innego zestawu wydarzeń, misji, akcji i komponentów gry, zmuszając Was do ciągłego dostosowywania strategii do aktualnej sytuacji. Czy uda Ci się przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę?
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Zamki Toskanii
Zagrywaj karty, rozwijaj posiadłość i poszerzaj swoją strefę wpływów!
Jako wpływowy książę zamieszkujący malownicze tereny Toskanii w okresie rozkwitu renesansu starasz się rozwijać swoje włości. Istnieje wiele dróg prowadzących do dobrobytu – poprzez rozbudowę, handel, rolnictwo czy wydobycie marmuru. Zarządzaj mądrze i podejmuj decyzje ostrożnie, by miasta, wioski i klasztory powstające wokół Twojego castello rosły w siłę.
Zamki Toskanii to idealna propozycja dla osób rozpoczynających swoją przygodę z grami strategicznymi. W trakcie rozgrywki uczestnicy zdobywają i zagrywają karty, aby umieszczać w swoich posiadłościach żetony włości, dzięki którym zyskują różnorodne korzyści i zdobywają punkty.
Na czym to polega? Rozgrywka w Zamki Toskanii składa się z 3 faz. Każda faza to seria rund, podczas których uczestnicy kolejno wykonują swoje akcje. Na końcu każdej fazy odbywa się podsumowanie, które uwzględnia wszystkie punkty, jakie gracz zdobył do tej pory. Oznacza to, że punkt zdobyty w pierwszej fazie zostanie policzony aż trzykrotnie - warto zwrócić uwagę na to, które działania warto podejmować już na początku gry.
W każdej ze swoich tur gracze mogą wykonać 1 z 3 akcji:
- dobrać 3 karty włości, które są niezbędne do rozszerzania posiadłości;
- wziąć 1 żeton włości spośród dostępnych na stole i umieścić go w swoim magazynie;
- umieścić 1 żeton włości w swojej posiadłości, rozbudowując ją.
Umieszczanie żetonów w posiadłości daje nam nie tylko punkty za rozbudowę konkretnych obszarów, ale również pozwala na wykonywanie dodatkowych czynności. Każdy taki bonus przybliża nas do zwycięstwa, trzeba więc umiejętnie planować, które żetony będą dla nas przydatne w danym momencie gry.
Dlaczego pokochasz tę grę?
- Podczas zabawy z Zamkami Toskanii każdy z nas zaczyna z jednakowymi warunkami początkowymi, jednak gra pozwala nam rozwijać swoje włości w dowolny sposób i dopasowywać je do strategii, którą przyjmiemy.
- Choć gra wykorzystuje część mechaniki popularnych Zamków Burgundii, jest od nich znacznie prostsza, dzięki czemu doskonale nadaje się na początek przygody z grami strategicznymi. W tej odsłonie Zamków mamy znacznie mniej zasad do przyswojenia, a za element losowy odpowiadają karty.
- Gra została stworzona przez Stefana Felda, jednego z najpopularniejszych autorów strategicznych planszówek.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Ziemia
Miliony lat ewolucji i adaptacji flory i fauny doprowadziły do stworzenia fantastycznych form, bogatych ekosystemów i zróżnicowanych środowisk. Teraz czas, byś stworzył własną wyspę - siatkę 4×4 kart, gdzie znajdzie się miejsce dla samowystarczalnego wzrostu, ekspansji i obiegu zasobów i gdzie nawet nieużyte karty staną się przydatnym kompostem.
Ziemia to gra karciana o tworzeniu synergicznych połączeń o prostych zasadach, ale wielu możliwościach i strategiach. Gracze wykonują swoje akcje równocześnie - co zapewnia dynamiczną rozgrywkę.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny