Wypożyczalnia

Producent
Dostępność
Wysyłka w
Cena
-
od
do

Talisman: Magia i Miecz - Zwiastun

Mroczne omeny zwiastują koniec. Koniec wszystkiego! Deszcz ognia spada na ziemię, morza zalewają ląd, demony nawiedzają świat żywych, a umarli powstają z grobów.
W tych złowieszczych czasach potrzebni są wielcy bohaterowie, zdolni stawić czoła tym nowym zagrożeniom i uratować królestwo Magii i Miecza przed unicestwieniem.
Rozszerzenie Talisman: Magia i Miecz - Zwiastun oferuje graczom 75 kart Proroka, 10 nowych kart Zaklęć, 10 kart Terenu, 32 karty Omenu, 2 karty Alternatywnych Zakończeń, 3 nowe karty Poszukiwaczy wraz z plastikowymi figurkami oraz Proroka, tajemniczą postać, która wieszczy nadejście apokalipsy.
Czy potrafisz powstrzymać koniec świata?
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Talisman: Magia i Miecz
Dostępność: niedostępne
7 Cudów Świata: Pojedynek - Agora

Podczas posiedzeń senatu zapadają decyzje, które zaważą na losach cywilizacji. Tymczasem w ciemnych korytarzach spiskowcy realizują własne cele...
Dodatek Agora wprowadza senatorów, którzy dążą do zwiększenia swoich wpływów. Z ich udziałem spróbujecie przejąć kontrolę nad przebiegiem posiedzeń, by czerpać korzyści z wydawanych dekretów. Będziecie też mogli zwrócić się o pomoc do spiskowców, którzy swoimi knowaniami mogą zupełnie zmienić układ sił.
Dodatek wprowadza również nowy warunek zwycięstwa: dominację polityczną.
Jeśli masz ochotę, możesz połączyć ten dodatek nie tylko z podstawową wersją gry, ale również z Panteonem! Wówczas Twoje rozgrywki będą jeszcze bardziej rozbudowane.
Co wnosi dodatek?
- Pole rozgrywki zostaje rozszerzone o planszę senatu podzieloną na 6 sal posiedzeń. Za pomocą nowych kart senatorów (które dokładamy do kart epok) będziemy zdobywali wpływy w konkretnych salach, co zapewni nam profity w trakcie gry oraz pod koniec.
- Związany z tym nowy warunek końca gry: jeśli jeden z graczy będzie kontrolował wszystkie 6 sal posiedzeń senatu, natychmiast wygrywa.
- Karty spisku reprezentujące tajne działania, które możemy przygotować i aktywować w karcie gry.
- 2 nowe cuda, 2 nowe żetony postępu oraz znaczniki militarne, które odnoszą się ściśle do tego dodatku.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: 7 Cudów Świata: Pojedynek
Dostępność: niedostępne
Architekci Zachodniego Królestwa: Wiek rzemieślników

Architekci Zachodniego Królestwa: Wiek rzemieślników to dodatek do znanej planszowej gry strategicznej Architektów Zachodniego Królestwa. Dodatek umożliwia grę dla 6 graczy, wprowadza nowy typ robotników - rzemieślników, dodatkowe karty pomocników, budynków oraz 2 nowe typy akcji.
W rozszerzeniu Architekci Zachodniego Królestwa: Wiek rzemieślników niegdysiejsi czeladnicy powracają do miasta jako mistrzowie rzemiosła, wyposażeni w wiedzę, doświadczenie i nowatorskie narzędzia. Dom gildii wypełnia gwar zachwytów i ożywionych dyskusji! Podczas gdy część uczniów spędza czas na przyswajaniu nowych umiejętności, inni pod czujnym okiem mistrzów upiększają budynki miasta licznymi zdobieniami, począwszy od złotych gobelinów po witraże. Ale nie dajcie się zwieść błyskotkom i innym fantazyjnym towarom. Nie wszystko złoto, co się świeci.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Architekci Zachodniego Królestwa
Dostępność: niedostępne
Azul: Kryształowa mozaika

Dodatek Azul: Kryształowa mozaika zawiera elementy urozmaicające oraz usprawniające rozgrywkę. Nowe plansze graczy są odpowiedzią na prośby i sugestie wielu graczy o zróżnicowanie pól na ścianie i wprowadzenie pól premiowych. Zmienione zostały również wartości na polach podłogi.
Nakładki na plansze z kolei eliminują ryzyko przypadkowego przesunięcia elementów na planszy - zarówno płytek, jak i znacznika punktacji.
Zawartość pudełka:
- 4 nakładki na plansze
- 4 nowe plansze graczy
- 1 instrukcja
Uwaga! Ten dodatek nie zawiera żadnych nowych płytek.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Azul
Dostępność: niedostępne
Bolidy: Niebezpieczne Wiraże

Kto zostanie zwycięzcą wielkiego wyścigu?
Sprawdź granice swoich możliwości na dwóch nowych, niebezpiecznych torach, wykorzystując 6 nowych kart stylu jazdy w dowolnym wyścigu!
Czekają na Ciebie: Crosstown Speedway, czyli dwie pętle ze skrzyżowaniami i dwa odcinki równoległe Switchback Pass, czyli niebezpieczne pola, zbyt groźne, aby się na nich zatrzymywać!
Bolidy: Niebezpieczne wiraże to rozszerzenie do gry Bolidy.
Bolidy to dynamiczna gra rodzinna, o nieskomplikowanych zasadach, które świetnie oddają emocje towarzyszące wyścigom samochodowym. Dobieracie karty, licytujecie się nimi o bolidy i rozpoczynacie wyścig.
W trakcie gry możecie obstawić wygraną każdego bolidu - nawet należącego do przeciwnika! Czy wyprzedzisz rywali na prostej przed zakrętem? Czy prawidłowo wytypujesz zwycięzcę? Każdy zakręt i każda karta mogą zdecydować o końcowym wyniku!
To doskonała pozycja zarówno dla małych i dużych dzieci, miłośników motoryzacji, wyścigów i odrobiny hazardu. Bolidy to wyścigi o wielkie stawki - przyjdzie ci obstawiać miliony na pojazdy, tak swoje, jak i przeciwników. Wszak nikt nie mówi, że musisz grać czysto - wykorzystaj ambicję oponentów i pozwól im wygrać na ostatniej prostej, tylko po to, żeby zgarnąć za to największą nagrodę.
Wylicytuj najlepszy bolid! Postaw na zwycięzcę! Wygraj wyścig podwyższonego ryzyka!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Bolidy
Dostępność: niedostępne
Bolidy: Szalona Jazda

Nie ma wspanialszej nagrody niż poczucie wolności towarzyszące szybkiej jeździe!
Im bardziej egzotyczne klimaty, tym dziksza jazda. Jedynie najlepsi kierowcy są w stanie sprostać nowym wyzwaniom, które przynosi tamtejszy teren. A na mecie czekają niepowtarzalne nagrody. Nie tylko trofea. Nie tylko pieniądze. Nie ma wspanialszej nagrody niż poczucie wolności towarzyszące jeździe w zatankowanym do pełna bolidzie mknącym w powietrzu czy przemykającym obok rozjuszonego słonia.
W dodatku Bolidy: Szalona jazda znajdziemy dwa nowe tory:
- Na torze Aloha Sands znajdują się rampy. Jeśli w odpowiedni sposób wjedziesz na rampę, nabierzesz rozpędu i pognasz do przodu, pozostawiając konkurentów w tyle.
- Przez tor Savanna Stretch często przemykają dzikie zwierzęta. Musisz ich unikać, kiedy znajdą się na Twojej trasie. Savanna Stretch słynie z szalonych slalonów między dzikimi zwierzętami, uważaj na nie bo w każdej chwili możesz wypaść z wyścigu!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Bolidy
Dostępność: niedostępne
Brzdęk! Wesoła Kompania

Rozrywkowa gildia dziarskich złodziejaszków ogłasza nabór świeżej krwi! Od teraz na wyprawy w głąb podziemi podczas rozgrywki w Brzdęk! Nie drażnij smoka będziecie mogli wybrać się w pięć albo nawet sześć osób! Potrzebujesz nowej tożsamości? Nic prostszego! Wylosuj jedną z sześciu unikalnych postaci, posiadającą własną talię oraz specjalne zdolności, dzięki którym zaskoczysz przeciwników. Preferujesz aktywną rywalizację? Dzięki nowym kartom reakcji zyskasz możliwość działania nawet w turach rywali!
Zanim jednak zdążysz wpaść w euforię, wypychając kieszenie skarbami... Sprawdź, czy za tobą nie czai się wredna hydra!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Brzdęk!
Uwaga! Do zamówień złożonych w przedsprzedaży dokładana będzie karta promo "O mały włos". Oferta ograniczona czasowo, obowiązuje do wyczerpania zapasów.
Dostępność: niedostępne
Catan - Żeglarze

Minęły lata, a wyspa Catan została skolonizowana. Żądni przygód mieszkańcy spoglądali coraz częściej w stronę morza - w kierunku nowych lądów. Wybudowali z drewna i wełny statki zdolne do morskich podróży i wyruszyli na podbój nieznanych ziem. Nie zwlekaj dłużej. Nowe przygody już czekają. Zbuduj własne statki i wypłyń w daleki rejs. Odkryj nowe, wspaniałe wyspy i wysepki Catanu!
Czeka na Ciebie osiem rejsów przedstawiających historię odkryć Catanu. Osiem scenariuszy, dzięki którym przeżyjesz nowe przygody. Czy słyszysz jak żagle łopoczą na wietrze? Statek czeka, już czas wejść na pokład.
Dzięki wprowadzeniu statków oraz kilku nowych zasad gracze otrzymują nieskończoną liczbę nowych możliwości prowadzenia rozgrywek, a Osadnicy z Catanu stają się jeszcze bardziej różnorodni.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Catan
Dostępność: niedostępne
Cywilizacja: Poprzez wieki - Cuda i liderzy

Oto Twoja szansa na zmianę historii!
W historię ludzkości swymi czynami wpisali się bohaterowie, wynalazcy, odkrywcy i liderzy, mężczyźni i kobiety, którzy wiedli naprzód całe narody i cywilizacje. Zmienili oni bieg historii, a ich dziedzictwo, osiągnięcia i idee są z nami do dziś.
Ten dodatek wprowadzi do gry mnóstwo dodatkowej zawartości, dodając nowych liderów, cuda świata i karty militarne, a także wprowadzając zmiany w już znanych kartach!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Cywilizacja: Poprzez wieki (3 edycja)
Dostępność: niedostępne
Deep Madness: Naznaczony

Zawartość dodatku:
- 1 Figurka Naznaczonego
- 6 Figurek Jaj Naznaczonego
- Karta Potwora
- 2 Karty Namnażania
Dostępność: niedostępne
Deep Madness: Pomiot Śpiącego

Zawartość dodatku:
- 1 Figurka Pomiotu Śpiącego
- 6 Figurek Macek
- 2 Karty Potworów
- 2 Karty Namnażania
Dostępność: niedostępne
Deep Madness: Pożeracz Wymiarów

Zawartość dodatku:
- Figurka Pożeracza Wymiarów
- Karta Potwora
- 2 Karty Namnażania
Dostępność: niedostępne
Deep Madness: Wyklęty i Skruszony

Zawartość dodatku:
- Figurka Wyklętego
- Figurka Skruszonego
- 2 Karty Potworów
- 2 Karty Namnażania
Dostępność: niedostępne
Eldritch Horror: Góry Szaleństwa

Na długo przed pojawieniem się ludzi na Ziemi żyły Starsze Istoty. Teraz, w roku 1926, coś zakłóciło ich długi sen. Zaczęły rozszerzać swój mroczny wpływ, wpełzając do ludzkich umysłów i zmuszając do realizacji tajemniczego celu. Kilku odważnych badaczy przeczuwa zbliżającą się katastrofę i wyrusza na Antarktydę, aby odnaleźć źródło zagrożenia. Tylko oni mogą powstrzymać nadciągającą zagładę, więc doprowadzą zadanie do końca albo popadną w obłęd próbując.
Rozszerzenie wprowadza dodatkową planszę Antarktydy, surowej krainy, pełnej dziwnych tajemnic i ukrytych niebezpieczeństw. Ośmiu nowych badaczy gotowych jest odkryć prawdziwą przyczynę tajemniczych wydarzeń, nękających świat. Towarzyszyć im będą nowi sprzymierzeńcy, między innymi profesor William Dyer. Dla dobra misji badacze mogą podjąć się specjalnych zadań, dzięki którym zdobędą potężne nagrody. W trakcie wyprawy natrafią na wiele przydatnych przedmiotów, magicznych zaklęć, paskudnych stanów i przerażających spotkań, czekających w Górach Szaleństwa.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Eldritch Horror: Przedwieczna groza
Dostępność: niedostępne
Eldritch Horror: Widma Carcosy

Fale szaleństwa zalewają świat. Poeci i artyści tracą zdrowe zmysły od blasku księżyca, a tajemnicza sztuka teatralna szerzy obłęd wśród publiczności. Nieopisywalny wije się w swym śnie, a jego przeklęte miasto przedziera się przez zasłonę pomiędzy wymiarami. Zaginiona Carcosa przybyła na Ziemię!'
Rozszerzenie wprowadza nowego, straszliwego Przedwiecznego – Hastura.
Ponadto w pudełku znajduje się wiele nowych kart spotkań, Mitów i Preludium. W grze pojawiają się również czterej nowi badacze oraz nowe karty Artefaktów, Zaklęć i Zasobów unikatowych, które wspomogą graczy w misji ratowania świata.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Eldritch Horror: Przedwieczna groza
Dostępność: niedostępne
Eldritch Horror: Zaginiona Wiedza

Na długo nim ludzkość uznała się za dominującą formę życia na Ziemi, żyły na niej inne potęgi. Jednak wszystko ma swój kres. Czy to wskutek działania żywiołów, drapieżników, czy własnych przerośniętych ambicji, każda z tych potężnych cywilizacji upadła. Tylko nieliczni znają ich historię. Mądrość, zgromadzoną przez pradawnych mieszkańców Ziemi, ukryto przed oczyma ludzkości. W pradawnych, na pół zapomnianych relacjach kryje się jednak ostatnia szansa ocalenia człowieka – aby ocalić ten świat przed zagładą, którą sprowadzi wielki Przedwieczny, grupa dzielnych badaczy musi posiąść tę zaginioną wiedzę.
Rozszerzenie Zaginiona Wiedza wprowadza nowego Przedwiecznego, Yiga, ale zawiera również nowe karty Tajemnic dla Przedwiecznych z gry podstawowej. Ponad to znajdziecie w nim setki nowych Spotkań oraz nowe Artefakty, Zasoby i Zaklęcia, które pomogą badaczom w walce z Przedwiecznymi.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Eldritch Horror: Przedwieczna groza
Dostępność: niedostępne
Glory: Droga do chwały - metalowe monety

Metalowe monety
Zestaw 24 metalowych monet przypominających grosze praskie i floreny.
Komponenty:
Metalowe monety:
- 16 szt. o średnicy 28mm
- 8 szt. o średnicy 21mm
Dostępność: niedostępne
Kakao: Czekolada

Rozszerzenie do gry Kakao - Czekolada wprowadza do rozgrywki cztery pomniejsze dodatki: Czekoladę, System irygacyjny, Szałasy i Mapy.
Od teraz gracze będą mogli zebrane owoce kakaowca przerabiać na czekoladę, a za tę słodką pokusę zdobędą jeszcze więcej złota! Wszystkie części można dowolnie łączyć z podstawową wersją gry.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Kakao
Dostępność: niedostępne
Karak: Regent

Surowy i okrutny władca rządził Karakiem jeszcze przed przybyciem smoka. odważni bohaterowie potrafili go zatrzymać, jednak nie zdołali go zniszczyć. Teraz powrócił, aby odzyskać władzę. Zatrzymacie go, czy mu pomożecie?
Karak: Regent to rozszerzenie zawierające 4 nowych bohaterów i wiele innych dodatków. Głównym atutem jest wprowadzenie nowego trybu gry, a mianowicie "władcy Karaka", w którym jeden z graczy przyjmuje rolę upadłego króla i stara się o przywrócenie mu jego dawnej władzy.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Karak
Dostępność: niedostępne
KeyForge: Masowa mutacja - Talia Archonta

Świat Tygla co i rusz podlega nagłym zwrotom i zmianom, jednak tym razem nadchodzi coś naprawdę wielkiego! Odkryto zupełnie nowy, mroczny rodzaj Æmberu, który zdaje się wpływać na rzeczywistość i wywołuje podejrzane mutacje. W obliczu tak znaczącej zmiany, każdy dom będzie musiał zdecydować, czy będzie próbował wykorzystać mroczne mutacje do swoich celów, czy też zdecyduje się trzymać od nich z daleka. Jedno jest pewne: KeyForge już nigdy nie będzie taki sam!
Masowa Mutacja to czwarta odsłona serii KeyForge. Tym razem talie losowane są z puli 422 kart, a ponad 250 z nich to całkowite nowości! Znajdziesz wśród nich zmutowane wersje znanych stworzeń, a także niespotykane dotąd monstrualne kreatury, które nie mieszczą się na jednej karcie.
Talia Archonta to Twoja podstawowa broń w rywalizacji o skarby Tygla. Dzięki niej przedstawiciele trzech wybranych domów staną ramię w ramię, by pod Twoim przywództwem walczyć o wykuwanie kluczy i otwieranie kolejnych krypt.
Czym jest KeyForge? To pierwsza na świecie gra unikalnych talii. Oznacza to tyle, że na całym świecie nie ma dwóch talii o tej samej kombinacji kart. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą zestawów. Co więcej - talie KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom, nie ma więc mowy o kupowaniu boosterów w nadziei na trafienie rzadkiej karty, która wzmocni naszą siłę.
Jak to działa? Rozgrywka w KeyForge składa się z serii tur, podczas których wcielasz się w potężnego Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym domem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech domów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego domu.
Dostępność: niedostępne
Kingdomino: Era gigantów

Kingdomino: Era gigantów to rozszerzenie zarówno do gier Kingdomino, jak i Queendomino. Wprowadza nowe elementy urozmaicające rozgrywkę - nowe płytki domina, kafelki celów, drewniane figurki gigantów, magnetyczną wieżę na płytki oraz dodatkowe komponenty dla 5-tego gracza.
Dzięki temu dodatkowi możesz czerpać jeszcze więcej radości z Kingdomino oraz Queendomino! Nowe rozwiązania zwiększają możliwości taktyczne, czyniąc rozgrywkę jeszcze bardziej fascynującą!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Kingdomino
Dostępność: niedostępne
Kroniki zamku Avel: Niezbędnik poszukiwaczy przygód

Krążące wokół zamku Avel hordy potworów, a zwłaszcza nadchodząca postać Monstrum, stanowią ogromne zagrożenie dla mieszkańców krainy. Nic więc dziwnego, że wszyscy chcą pomóc w walce. Rzemieślnicy wytwarzają przedmioty, krasnoludy machiny oblężnicze, a zielarze sporządzają nowe receptury i warzą mikstury. Nawet dzicy mieszkańcy przyłączą się do walki, jeśli udowodnisz swoją odwagę, pokonując potwory. Skorzystaj z pomocy i wspólnie obrońcie zamek Avel!
Kroniki zamku Avel: Niezbędnik poszukiwaczy przygód to rozszerzenie, wprowadzające do Waszych rozgrywek jeszcze więcej różnorodności! Wykreowani przez Was bohaterowie otrzymają nowe, przydatne przedmioty i będą mieli okazję odkryć nieznane do tej pory zakamarki krainy oraz związane z nimi możliwości. Dodatek wprowadza również nowe potwory – jeśli uda się Wam je pokonać, możecie zyskać przychylność zwierzęcych towarzyszy, którzy chętnie podadzą Wam pomocną łapę… albo skrzydło, gdy zajdzie taka potrzeba.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Kroniki zamku Avel
Dostępność: niedostępne
Na skrzydłach: Ptaki Oceanii

Wprowadź ptaki regionu Oceanii do swoich rozgrywek w Na skrzydłach!
Nadszedł czas, by ponownie otworzyć rezerwaty i rozpocząć obserwację zupełnie nowych gatunków! Dzięki dodatkowi będziecie mieli okazję przyjrzeć się barwnym ptakom naturalnie występującym w rejonie Oceanii.
Oprócz 95 kart dodatek Ptaki Oceanii zawiera również nowe elementy, pozwalające planować strategie ściśle związane z gatunkami występującymi w tej części świata: plansze graczy, a także kości i żetony pożywienia. W pudełku znajdują się również nowe karty bonusowe i żetony celów, a także 15 żółtych jaj. Ich kolor nie ma znaczenia w rozgrywce, urozmaica jedynie paletę barw jaj występujących w grze.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Na skrzydłach
Dostępność: niedostępne
Neuroshima HEX: Bestie

Neuroshima HEX: Bestie to nowy dodatek do Neuroshima Hex 3.0, kultowej strategicznej gry planszowej osadzonej w świecie Neuroshimy. Tym razem do ogromnej rzeszy frakcji dołączają Bestie, dzikie, zmutowane zwierzęta, zaprojektowane przez Molocha do zniszczenia ludzkości. Bestie to frakcja nieprzewidywalna i wyjątkowa, wprowadzająca nieobecne wcześniej rozwiązania, takie jak Agonia, gdzie jednostka zadaje dodatkowe obrażenia w chwili swojej śmierci. Bestie posiadają Alfę, jednostkę o niespotykanej dotąd inicjatywie 4. Jednocześnie grając tą frakcją, trzeba bardzo uważać, gdyż jej cecha - Friendly Fire - sprawia, że bestie zadają obrażenia zarówno wrogowi, jak i sobie nawzajem. Na planszy wita zatem nieokiełznana dzikość.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX 3.0
Dostępność: niedostępne