Wypożyczalnia

Producenci
Wyprzedaż
Rakieta Imprezowa
Rakieta Imprezowa

14,90 zł

Cena regularna: 29,90 zł

Najniższa cena: 29,90 zł
szt.

Dodatki

7 Cudów Świata: Budowle

7 Cudów Świata: Budowle
7 Cudów Świata: Budowle

Weź udział we wspólnych przedsięwzięciach budowlanych takich jak mur kurtynowy, amfiteatr, bank i wiele innych. Zainwestuj, by czerpać z nich korzyści… albo ponieś konsekwencje nieudanego projektu. 

7 Cudów Świata: Budowle to rozszerzenie wprowadzające do gry nową formę współpracy: wspólne budowle, które mogą przynieść zyski wszystkim inwestorom. Udział w tych projektach nie jest obowiązkowy i zawsze wiąże się z pewnym ryzykiem w razie niepowodzenia. Oprócz tego do gry dołączają dwie nowe karty cudów: Carthage i Ur.

UWAGA! Mechanikę związaną ze wspólnymi budowlami mogą wprowadzić zarówno posiadacze starej, jak i nowej edycji 7 Cudów Świata. Karty cudów są natomiast powiększone (pasujące do nowej edycji).

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: 7 Cudów Świata (nowa edycja)

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

89,90 zł

szt.

7 Cudów Świata: Pojedynek - Panteon

7 Cudów Świata: Pojedynek - Panteon
7 Cudów Świata: Pojedynek - Panteon

Starożytni Grecy i Rzymianie wierzyli, że sposobem na dostąpienie boskich łask jest podarowanie bogom czegoś w zamian, złożenie daru lub przysięgi. Nie inaczej jest w dodatku Panteon - jeśli oczekujesz przysługi od jakiegoś boga - nie możesz pozostać mu dłużny.

Dodatek Panteon wprowadza antycznych bogów do gry 7 Cudów Świata: Pojedynek. Teraz gracze mogą ubiegać się o przychylność bóstw z pięciu różnych kręgów kulturowych i skłonić je wszystkie do roztaczania swojej opieki nad ich miastem. Z pewnością pomoże w tym budowa bogatej świątyni ku czci wybranego patrona lub patronki albo poświęcenie im jednego z dwóch nowych Cudów Świata dostępnych w dodatku.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: 7 Cudów Świata: Pojedynek

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

64,90 zł

szt.

Architekci Zachodniego Królestwa: Wiek rzemieślników

Architekci Zachodniego Królestwa: Wiek rzemieślników
Architekci Zachodniego Królestwa: Wiek rzemieślników

Architekci Zachodniego Królestwa: Wiek rzemieślników to dodatek do znanej planszowej gry strategicznej Architektów Zachodniego Królestwa. Dodatek umożliwia grę dla 6 graczy, wprowadza nowy typ robotników - rzemieślników, dodatkowe karty pomocników, budynków oraz 2 nowe typy akcji.

W rozszerzeniu Architekci Zachodniego Królestwa: Wiek rzemieślników niegdysiejsi czeladnicy powracają do miasta jako mistrzowie rzemiosła, wyposażeni w wiedzę, doświadczenie i nowatorskie narzędzia. Dom gildii wypełnia gwar zachwytów i ożywionych dyskusji! Podczas gdy część uczniów spędza czas na przyswajaniu nowych umiejętności, inni pod czujnym okiem mistrzów upiększają budynki miasta licznymi zdobieniami, począwszy od złotych gobelinów po witraże. Ale nie dajcie się zwieść błyskotkom i innym fantazyjnym towarom. Nie wszystko złoto, co się świeci.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Architekci Zachodniego Królestwa

Dostępność: niedostępne

Cena:

77,90 zł

Barrage: Projekt Leeghwatera (edycja polska)

Barrage: Projekt Leeghwatera (edycja polska)
Barrage: Projekt Leeghwatera (edycja polska)

Rozszerzenie Barrage: Projekt Leeghwatera wprowadza do gry dwa nowe elementy - zagraniczne zlecenia oraz prywatne inwestycje - które wzbogacają różnorodność i głębię rozgrywki.

Barrage to gra wyjątkowa - ma zaskakującą, perfekcyjnie zaprojektowaną mechanikę, niezwykle silną, ale i nieoczywistą interakcję między graczami, w której nasze sukcesy mogą równie mocno zaszkodzić co pomóc przeciwnikom, oraz przepiękną szatę graficzną, a także ścisłe powiązanie mechaniki z tematyką, w której zadbano o najdrobniejszy szczegół.

Zagraniczne zlecenia dają możliwość wykorzystania ma­szyn w realizacji intratnych projektów dla innych państw. Pamiętaj jednak, że maszyny wysłane do innego kraju nie będą już dostępne do końca gry!

Prywatne inwestycje wprowadzają budynki - nowy rodzaj konstrukcji, który możesz zbudować. Nie budujesz ich na mapie, ale umieszczasz na wyznaczonych polach na dodatkowej planszy zarządu. Po ich zbudowaniu otrzymujesz do­stęp do nowych i interesujących akcji dla Twoich inżynierów.

Wśród komponentów rozszerzenia znajdziesz też nową planszę spółki - Niderlandy, nowe kafle premii oraz czte­rech nowych dyrektorów wykonawczych; dzięki nim każ­da rozgrywka będzie niepowtarzalna!

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Barrage (edycja polska)

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

144,90 zł

szt.

Cthulhu: Death May Die - Kampania 2 (edycja polska)

Cthulhu: Death May Die - Kampania 2 (edycja polska)
Cthulhu: Death May Die - Kampania 2 (edycja polska)

Kult został zniszczony. Wielki Przedwieczny, choć wydawało się to niemożliwe, zginął. Nastał czas pokoju... ale czy na pewno? Nowe, nieogarnione zło wyłania się z mroku, jest silniejsze niż kiedykolwiek wcześniej.

Cthulhu: Death May Die - Kampania 2 to dodatek do kultowej już kooperacyjnej gry planszowej dla 1-5 graczy. Nie masz wyboru. Jeśli pragniesz ocalenia swego świata, musisz ponownie zmierzyć się z szaleństwem. Inaczej wszystko będzie stracone.

Wcielisz się w jedną z dziesięciu nowych postaci. Zagłębisz w sześć nieznanych Ci jeszcze historii. Będziesz walczyć z potężniejszymi potworami i kultystami na nowym terenie. Twoją największą siłą ponownie stanie się obłęd. Czy i tym razem uda Ci się zakłócić rytuał? Czy i tym razem Wielki Przedwieczny stanie się śmiertelny? Może lepiej nie zadawaj sobie tych pytań.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Cthulhu: Death May Die

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

239,90 zł

szt.

Cywilizacja: Poprzez wieki - Cuda i liderzy

Cywilizacja: Poprzez wieki - Cuda i liderzy
Cywilizacja: Poprzez wieki - Cuda i liderzy

Oto Twoja szansa na zmianę historii!

W historię ludzkości swymi czynami wpisali się bohaterowie, wynalazcy, odkrywcy i liderzy, mężczyźni i kobiety, którzy wiedli naprzód całe narody i cywilizacje. Zmienili oni bieg historii, a ich dziedzictwo, osiągnięcia i idee są z nami do dziś.

Ten dodatek wprowadzi do gry mnóstwo dodatkowej zawartości, dodając nowych liderów, cuda świata i karty militarne, a także wprowadzając zmiany w już znanych kartach!

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Cywilizacja: Poprzez wieki (3 edycja)

Dostępność: niedostępne

Cena:

94,90 zł

Detektyw: Oficerowie z pazurem

Detektyw: Oficerowie z pazurem
Detektyw: Oficerowie z pazurem

Dzisiaj w Antares rozpoczyna się wyjątkowy dzień. Z samego rana wszyscy przyprowadzają do biura swoje pupile. Fretka Śnieżek czai się między regałami, kocica Cleo spokojnie sobie drzemie, zajmując pół kanapy, a papuga Hola doprowadza do białej gorączki waszego szefa, który coraz bardziej się przekonuje, że zastosowanie zwierząt jako terapii nie było najlepszym pomysłem. Jest już jednak za późno na zmianę decyzji, z czego niezmiernie się cieszycie. Jednak nawet w tak sielski poniedziałek coś musiało pójść nie tak…

Detektyw: Oficerowie z pazurem to dodatek do Detektywa: Kryminalnej gry planszowej autorstwa Ignacego Trzewiczka (Robinson Crusoe: Przygoda na przeklętej wyspie, Osadnicy: Narodziny imperium, Stronghold). Autorami scenariusza do gry są Mike Selinker, Liz Spain i Skylar Woodies, członkowie prestiżowego zespołu Lone Shark Games. Dodatek wprowadza do gry nowy element - Zwierzaki oficerów, które wesprą graczy swoimi unikatowymi umiejętnościami i zdolnością niwelowania Stresu. Ponadto, dzięki nowej akcji Zdecyduj teraz!, rozgrywka nabiera tępa, stając się bardziej realistyczną. W Oficerów z pazurem zagramy przy użyciu wszystkich podstawowych komponentów z Detektywa oraz nowej, liczącej 35 kart talii kart Tropów. Dzięki instrukcji mającej zaledwie trzy strony będziemy mogli błyskawicznie przystąpić do nowego śledztwa, dotyczącego Canta Parellisa. Słynny treser zwierząt został w czasie ćwiczeń zaatakowany przez tygrysa. Czy za wypadkiem stoi wściekłe zwierzę, czy może coś jeszcze?

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Detektyw Kryminalna gra planszowa

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

34,90 zł

szt.

Domek: Słoneczna 156

Domek: Słoneczna 156
Domek: Słoneczna 156

Po wybudowaniu wymarzonego domu zapraszasz do siebie znajomych. Szybko orientujesz się, że o gustach się nie dyskutuje: jeden z nich wolałby łazienkę obok kuchni, a jeszcze inny sypialnię przy pokoju dziecięcym. Jak tu wszystkim dogodzić?

Podstawowym atutem dodatku Domek: Słoneczna 156 jest obecność dodatkowych kart, żetonów i plansz pozwalających na grę w 1 osobę albo rozgrywkę w 5 - 6 osób (jak sama nazwa wskazuje).

Na kartach przyjaciół znajdziesz ich wymagania wobec układu pomieszczeń. Spełnij je, aby otrzymać dodatkowe punkty. Przecież nie ma w życiu nic piękniejszego niż słowa "dobra robota" usłyszane po udanym remoncie!

Tuż przed rozpoczęciem zabawy dostaniemy konkretne wytyczne. Jeśli będziemy się ich trzymać, otrzymamy dodatkowe punkty. Może się jednak okazać, że musimy wybrać pomiędzy spełnieniem oczekiwań gości, a tym co prezentują nasze plany.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Domek

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

89,90 zł

szt.

Domek: Zwierzaki

Domek: Zwierzaki
Domek: Zwierzaki

Dodatek Domek: Zwierzaki wprowadza do gry Domek 4 żetony zwierzaków i 12 żetonów właścicieli. W każdej rundzie możecie zdobyć 1 żeton właściciela. Na koniec rozgrywki każdy ze zwierzaków zamieszka w Domku tego z Was, kto zdobył najwięcej żetonów z wizerunkiem danego zwierzaka.
Domek: Zwierzaki można łączyć zarówno z podstawową wersją gry, jak i z każdym rozszerzeniem z dodatku Domek: Słoneczna 156.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Domek

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

11,90 zł

szt.

Fantastyczne Światy: Przeklęte skarby

Fantastyczne Światy: Przeklęte skarby
Fantastyczne Światy: Przeklęte skarby

Odwieczny konflikt między królestwami trwa. Odkryto jednak coś, co wpłynie na dotychczasowy układ sił: potężne starożytne artefakty zmieniające przebieg bitew! Każdy artefakt jest jednak dotknięty klątwą, która będzie prześladować głupców i żądnych władzy korzystających z jego mocy.

Dodatek Fantastyczne Światy: Przeklęte skarby składa się w 2 rodzajów kart: przeklętych przedmiotów, tworzących dodatkową talię oraz kart z nowych zestawów, reprezentujących nieznane do tej pory budowle i mieszkańców innych światów. Nowe rodzaje kart możecie dołączyć do podstawowej gry razem lub osobno, rozbudowując i ubarwiając rozgrywki wedle Waszego uznania.

Czym są Fantastyczne Światy?

To gra karciana o niezwykle prostych zasadach, w której kluczem do zwycięstwa jest zebranie jak najlepszego zestawu wpływających na siebie umiejętności. W swojej turze dobierasz jedną kartę, a następnie jedną odrzucasz. Do dobrania możesz wybrać kartę spośród tych, z których zrezygnowali Twoi przeciwnicy, albo zdać się na ślepy los i dobrać pierwszą z zakrytego stosu. Jedyne, na co trzeba zwrócić uwagę, to zależności między kartami. Fantastyczne światy to, mówiąc krótko, gra w combo: poszczególne karty zebrane w odpowiednie zestawy będą mnożyć sobie wzajemnie punkty. 

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Fantastyczne Światy

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

29,90 zł

szt.

Harry Potter: Hogwarts Battle - Potworna skrzynia potworów

Harry Potter: Hogwarts Battle - Potworna skrzynia potworów
Harry Potter: Hogwarts Battle - Potworna skrzynia potworów

Wejdź do Zakazanego Lasu i stań do walki z magicznymi stworzeniami!

Udaj się w głąb Zakazanego Lasu z Potworną skrzynią potworów, najnowszym dodatkiem do kooperacyjnej gry przygodowej Harry Potter: Hogwarts Battle! Wybierz, w którego z bohaterów sagi chcesz się wcielić, a następnie wspólnie z przyjaciółmi sprawdźcie, co czeka na Was w puszczy. I pamiętajcie - skuteczna współpraca to Wasz klucz do zwycięstwa!

Co zawiera dodatek?

  • Idealną kontynuację przygody, którą rozpoczęliście w Harry Potter: Hogwarts Battle!
  • 4 nowe przygody, których akcja skupia się wokół potworów i stworzeń z Zakazanego Lasu. 
  • Nową postać, w która możemy się wcielić - LUNĘ LOVEGOOD™, która, podobnie jak pozostali, dysponuje własną talią i unikatową umiejętnością. Możecie ją wprowadzić również w podstawowych scenariuszach!
  • Dodatkowe możliwości, które sprawią, że gra będzie jeszcze większym wyzwaniem! Od teraz będziecie mogli odrzucać karty z ręki, a także skorzystać ze specjalnej talii wydarzeń, która ubarwi zabawę z podstawową wersją gry. 

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Harry Potter: Hogwarts Battle

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

104,90 zł

szt.

Hegemony: Kryzys i kontrola

Hegemony: Kryzys i kontrola
Hegemony: Kryzys i kontrola

Dodatek Hegemony: Kryzys i kontrola zawiera 3 Automy, po jednej dla każdej z Klas. Możesz ich użyć do gry solo lub w grach wieloosobowych, jako zastępstwa za innych graczy. Możliwa jest dowolna kombinacja prawdziwych graczy i Autom - możesz nawet grać jako Państwo przeciwko wszystkim trzem Automom.

Dowolnie dodawaj mini-rozszerzenia, aby stawić czoło nowym wyzwaniom. Karty Reakcji na Kryzys i Wydarzenia Alternatywne dodadzą więcej różnorodności do Twoich gier, a Ukryte Plany i nowe Karty Akcji unikalne dla Klas zachęcają do nowych strategii polityczno-ekonomicznych. 

Dostępność: niedostępne

Cena:

179,90 zł

  • nowość

Hegemony: Wydarzenia historyczne

Hegemony: Wydarzenia historyczne
Hegemony: Wydarzenia historyczne

Przeżyj rewolucję amerykańską i rosyjską, I i II wojnę światową, kryzysy finansowe i reformy gospodarcze! Symuluj ich wpływ na społeczeństwo w rozszerzeniu Hegemony: Wydarzenia historyczne i poprowadź swoją klasę do zwycięstwa.

Talia Wydarzeń Historycznych składa się z 50 kart, które zawierają kamienie milowe współczesnej historii człowieka. Karty podzielone są na 6 okresów i obejmują wydarzenia od XVIII do XXI wieku.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

54,90 zł

szt.
  • nowość

Jamajka: Załoga

Jamajka: Załoga
Jamajka: Załoga

Wielki Wyścig Morgana od wielu lat przyciąga najznamienitszych piratów, którzy marzą tylko o jednym: żeby zaciągnąć się na któryś ze statków i wziąć udział w rywalizacji. Wy - kapitanowe i kapitanki - doskonale znacie reguły gry. Odrobina rumu i garść dublonów podsunięta karczmarzowi wystarczy, aby przyciągnąć rekrutów, dzięki którym osiągniecie zwycięstwo.

Jamajka: Załoga to rozszerzenie wprowadzające nowe, cenne skarby, a także planszę tawerny, w której będziemy rekrutowali dodatkowych załogantów. Dzięki niej w Waszych rozgrywkach będzie jeszcze więcej interakcji! 

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Jamajka 

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

72,90 zł

szt.

Kakao: Czekolada

Kakao: Czekolada
Kakao: Czekolada

Rozszerzenie do gry Kakao - Czekolada wprowadza do rozgrywki cztery pomniejsze dodatki: Czekoladę, System irygacyjny, Szałasy i Mapy.

Od teraz gracze będą mogli zebrane owoce kakaowca przerabiać na czekoladę, a za tę słodką pokusę  zdobędą jeszcze więcej złota! Wszystkie części można dowolnie łączyć z podstawową wersją gry.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Kakao

 

Dostępność: niedostępne

Cena:

54,90 zł

Kakao: Diamenty

Kakao: Diamenty
Kakao: Diamenty

Kakao: Diamenty wprowadza do rozgrywki kolejne cztery interesujące dodatki: Kopalnię kamieni szlachetnych, Drzewo życia, Łaskę cesarza i nowych pracowników. Nowe dodatki można mieszać z dodatkami z rozszerzenia Kakao: Czekolada. Można również stworzyć "dużą grę", w której wykorzystuje się podstawową wersję Kakao oraz wszystkie dostępne dodatki.

Opis dodatków wchodzących w skład Kakao: Diamenty:

  • Kopalnia kamieni szlachetnych - po odkryciu kafelka kopalni, kładzie się na nim jeden z czterech kamieni szlachetnych. Gracze pozyskują je, dokładając swoich robotników do kopalni. Po zebraniu zestawu różnych kamieni, wymieniają go na cenną złotą maskę.
  • Drzewo życia - za każdego aktywowanego pracownika przyległego do kafelka drzewa życia, gracz może wziąć z banku złoto o wartości 1. Jednak jeśli na przyległym boku kafla pracowników nie ma pracownika, gracz bierze z banku złoto o wartości 3.
  • Łaska cesarza - za każdym razem, kiedy gracz umieszcza kafel pracowników w rzędzie lub kolumnie, w której znajduje się pionek cesarza, przenosi pionek cesarza na kafel, który przed chwilą dołożył. Gracz otrzymuje jedną sztukę złota, za każdym razem, kiedy rozpoczyna swoją turę i na jego kafelku pracowników znajduje się pionek cesarza.
  • Nowi pracownicy - szesnaście zupełnie nowych kafelków pracowników, po czterech dla każdego gracza!

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Kakao

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

49,90 zł

szt.

Karczma pod Pękatym Kuflem: Pokoje gościnne

Karczma pod Pękatym Kuflem: Pokoje gościnne
Karczma pod Pękatym Kuflem: Pokoje gościnne

Dzięki czterem nowym modułom, które znajdują się w tym rozszerzeniu, gracze dodadzą do swoich karczm piwniczki na wino i pokoje gościnne. Będą też mogli zatrudnić barmanów, którzy posiadają niepowtarzalne umiejętności. Jeśli dodatkowo pomogą zmienić okolicę w raj dla turystów, hojne nagrody obiecuje sama burmistrzowa!

Karczma pod Pękatym Kuflem pęka w szwach, a interes kwitnie. Takie czasy wymagają specjalnych działań. Karczmarze z całej okolicy prześcigają się w oferowaniu swoim gościom niezapomnianych wrażeń. Inwestują w rozwój swoich przybytków, aby zarabiać więcej dukatów i sprzedawać więcej piwa. Szlachcice wymagają dobrego jadła, napitku i luksusowego zakwaterowania i, co oczywiste, są skłonni słono za to zapłacić. Nie tylko piwo może uszczęśliwić gości, w okolicy pojawił się sommelier, który oferuje szeroki wybór wyśmienitych win. Pamiętajcie, że musicie trafić nie tylko w gusta gości, ale również burmistrzowej!

To rozszerzenie zawiera cztery Moduły:

  • Pieśń o winie
  • Pokój proszę!
  • Godne życie karczmarza
  • Wioska jest moja!

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Karczma pod Pękatym Kuflem

 

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

94,90 zł

szt.

KeyForge: Czas Wstąpienia - Talia Archonta

KeyForge: Czas Wstąpienia - Talia Archonta
KeyForge: Czas Wstąpienia - Talia Archonta

KeyForge to pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Podczas rozgrywki dwóch graczy wciela się w Archontów rywalizujących o to, kto pierwszy odkryje skarby Tygla - niezwykłego świata stworzonego z elementów planet. 

A wraz z nim drugi zestaw talii KeyForge! Seria Czas Wstąpienia wprowadza do gry 204 nowe karty, zwiększając pulę unikalnych talii do odkrycia i ujarzmienia! Żadne dwie bitwy nigdy nie będą takie same!

Czym jest unikalna gra karciana? Rozpoczynając swoją przygodę z KeyForge, możesz mieć pewność, że każda talia jest równie unikalna, co osoba, która nią włada, a każdy pojedynek - niepowtarzalny. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą talii. Co więcej - zestawy KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom.

Jak to działa? Rozgrywka KeyForge składa się z szeregu tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym rodem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech rodów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego rodu.

Co wprowadza Talia Archonta? Oprócz Pakietu startowego mamy do dyspozycji unikalne talie Archontów, które oferują nam pełną rozgrywkę bez potrzeby kupowania dodatkowych boosterów, czy konstruowania własnego zbalansowanego zestawu. Każda zakupiona talia jest unikalna i kompletna. To oznacza, że grając za jej pomocą, będziemy musieli nauczyć się w pełni wykorzystywać jej potencjał.

Każda z talii Archontów ma własną, wyjątkową nazwę i zawiera zestaw kart o unikalnym potencjale strategicznym. Każda jest również kolejną szansę na zwycięstwo!

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

29,90 zł

szt.

KeyForge: Masowa mutacja - Talia Archonta

KeyForge: Masowa mutacja - Talia Archonta
KeyForge: Masowa mutacja - Talia Archonta

Świat Tygla co i rusz podlega nagłym zwrotom i zmianom, jednak tym razem nadchodzi coś naprawdę wielkiego! Odkryto zupełnie nowy, mroczny rodzaj Æmberu, który zdaje się wpływać na rzeczywistość i wywołuje podejrzane mutacje. W obliczu tak znaczącej zmiany, każdy dom będzie musiał zdecydować, czy będzie próbował wykorzystać mroczne mutacje do swoich celów, czy też zdecyduje się trzymać od nich z daleka. Jedno jest pewne: KeyForge już nigdy nie będzie taki sam!

Masowa Mutacja to czwarta odsłona serii KeyForge. Tym razem talie losowane są z puli 422 kart, a ponad 250 z nich to całkowite nowości! Znajdziesz wśród nich zmutowane wersje znanych stworzeń, a także niespotykane dotąd monstrualne kreatury, które nie mieszczą się na jednej karcie. 

Talia Archonta to Twoja podstawowa broń w rywalizacji o skarby Tygla. Dzięki niej przedstawiciele trzech wybranych domów staną ramię w ramię, by pod Twoim przywództwem walczyć o wykuwanie kluczy i otwieranie kolejnych krypt.

Czym jest KeyForge? To pierwsza na świecie gra unikalnych talii. Oznacza to tyle, że na całym świecie nie ma dwóch talii o tej samej kombinacji kart. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą zestawów. Co więcej - talie KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom, nie ma więc mowy o kupowaniu boosterów w nadziei na trafienie rzadkiej karty, która wzmocni naszą siłę.

Jak to działa? Rozgrywka w KeyForge składa się z serii tur, podczas których wcielasz się w potężnego Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym domem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech domów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego domu.

Dostępność: niedostępne

Cena:

29,90 zł

KeyForge: Mroczny przypływ - Talia Archonta

KeyForge: Mroczny przypływ - Talia Archonta
KeyForge: Mroczny przypływ - Talia Archonta

Światem Tygla, niczym morską tonią, rządzą przypływy i odpływy. Podczas gdy jedne stworzenia znikają z naszych oczu, inne pojawiają się znikąd wraz z kolejną falą i przynoszą zupełnie nową jakość. A gdy zajrzysz w głębiny, kogo ujrzysz w mrocznej ciemności? Nadchodzi przypływ, a wraz z nim zbliża się zupełnie nowa era, która zmieni Tygiel na zawsze!

KeyForge: Mroczny Przypływ to:

  • około 280 nowych kart, które zwiększą pulę unikalnych talii do odkrycia i ujarzmienia;
  • sekrety tajemniczego kultu podwodnych istot z domu Nautilian, które tylko czekają na odkrycie; 
  • mechanika przypływu, który należy utrzymywać po swojej stronie, aby uwolnić prawdziwy potencjał swojej talii;
  • złe bliźniaki, czyli alternatywne, nikczemne wersje znanych stworzeń, które tworzą bliźniaczą talię Mrocznego Archonta;

Talia Archonta to Twoja podstawowa broń w rywalizacji o skarby Tygla. Dzięki niej przedstawiciele trzech wybranych domów staną ramię w ramię, by pod Twoim przywództwem walczyć o wykuwanie kluczy i otwieranie kolejnych krypt.

Czym jest KeyForge? To pierwsza na świecie gra unikalnych talii. Oznacza to tyle, że na całym świecie nie ma dwóch talii o tej samej kombinacji kart. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą zestawów. Co więcej - talie KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom, nie ma więc mowy o kupowaniu boosterów w nadziei na trafienie rzadkiej karty, która wzmocni naszą siłę.

Jak to działa? Rozgrywka w KeyForge składa się z serii tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym domem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech domów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego domu.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: KeyForge: Czas Wstąpienia - Pakiet Startowy

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

29,90 zł

szt.

KeyForge: Zderzenie Światów - Talia Archonta

KeyForge: Zderzenie Światów - Talia Archonta
KeyForge: Zderzenie Światów - Talia Archonta

Po zderzeniu światów Tygiel nie będzie taki, jak przedtem...

KeyForge: Zderzenie Światów to 284 nowe karty, które doskonale łączą się z pulą tych, które znamy z poprzednich odsłon serii. Oprócz nieznanych dotąd umiejętności i artefaktów, do gry dołączają również dwa zupełnie nowe domy - Gwiezdny Sojusz i Rzymozaury. To doskonała okazja, by poznać i wypróbować wyjątkowe style gry!

Talia Archonta to Twoja podstawowa broń w rywalizacji o skarby Tygla. Dzięki niej przedstawiciele trzech wybranych domów staną ramię w ramię, by pod Twoim przywództwem walczyć o wykuwanie kluczy i otwieranie kolejnych krypt.

Czym jest KeyForge? To pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Oznacza to tyle, że na całym świecie nie ma dwóch talii o tej samej kombinacji kart. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą zestawów. Co więcej - talie KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom, nie ma więc mowy o kupowaniu boosterów w nadziei na trafienie rzadkiej karty, która wzmocni naszą siłę.

Jak to działa? Rozgrywka w KeyForge składa się z szeregu tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym rodem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech rodów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego rodu.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

29,90 zł

szt.

KeyForge: Zew Archontów - Talia Archonta

KeyForge: Zew Archontów - Talia Archonta
KeyForge: Zew Archontów - Talia Archonta

KeyForge to pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Podczas rozgrywki dwóch graczy wciela się w Archontów rywalizujących o to, kto pierwszy odkryje skarby Tygla - niezwykłego świata stworzonego z elementów planet.

Czym jest unikalna gra karciana? Rozpoczynając swoją przygodę z KeyForge, możesz mieć pewność, że każda talia jest równie unikalna, co osoba, która nią włada, a każdy pojedynek - niepowtarzalny. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą talii. Co więcej - zestawy KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom.

Jak to działa? Rozgrywka KeyForge składa się z szeregu tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym rodem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech rodów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego rodu.

Co wprowadza Talia Archonta? Oprócz Pakietu startowego mamy do dyspozycji unikalne talie Archontów, które oferują nam pełną rozgrywkę bez potrzeby kupowania dodatkowych boosterów, czy konstruowania własnego zbalansowanego zestawu. Każda zakupiona talia jest unikalna i kompletna. To oznacza, że grając za jej pomocą, będziemy musieli nauczyć się w pełni wykorzystywać jej potencjał.

Każda z talii Archontów ma własną, wyjątkową nazwę i zawiera zestaw kart o unikalnym potencjale strategicznym. Każda jest również kolejną szansę na zwycięstwo!

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: KeyForge: Zew Archontów - Pakiet startowy 

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

29,90 zł

szt.

Kroniki Zachodniego Królestwa

Kroniki Zachodniego Królestwa
Kroniki Zachodniego Królestwa

Kroniki Zachodniego Królestwa to dodatek do trzech gier strategicznych z serii Zachodnie Królestwa - Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie - wprowadzający tryb kampanii do tych zaawansowanych eurogier. Gracze rozgrywają kolejno każdą z gier serii, a ich sukcesy pozwalają na zebranie cennych ksiąg i zyskanie przewagi w dalszej rozgrywce. Kroniki wnoszą też tryby gry kooperacyjnej do każdej z gier serii Zachodnie Królestwa (gracze wspólnie rywalizują z nikczemnym Namiestnikiem - AI), a także dodatkowe elementy do wykorzystania w zwykłej rozgrywce w planszówkach - Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa.

 

Uwaga!  Do rozgrywki wymagane są gry: Architekci Zachodniego KrólestwaPaladyni Zachodniego KrólestwaWicehrabiowie Zachodniego Królestwa

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

49,90 zł

szt.

Kroniki zamku Avel: Niezbędnik poszukiwaczy przygód

Kroniki zamku Avel: Niezbędnik poszukiwaczy przygód
Kroniki zamku Avel: Niezbędnik poszukiwaczy przygód

Krążące wokół zamku Avel hordy potworów, a zwłaszcza nadchodząca postać Monstrum, stanowią ogromne zagrożenie dla mieszkańców krainy. Nic więc dziwnego, że wszyscy chcą pomóc w walce. Rzemieślnicy wytwarzają przedmioty, krasnoludy machiny oblężnicze, a zielarze sporządzają nowe receptury i warzą mikstury. Nawet dzicy mieszkańcy przyłączą się do walki, jeśli udowodnisz swoją odwagę, pokonując potwory. Skorzystaj z pomocy i wspólnie obrońcie zamek Avel!

Kroniki zamku Avel: Niezbędnik poszukiwaczy przygód to rozszerzenie, wprowadzające do Waszych rozgrywek jeszcze więcej różnorodności! Wykreowani przez Was bohaterowie otrzymają nowe, przydatne przedmioty i będą mieli okazję odkryć nieznane do tej pory zakamarki krainy oraz związane z nimi możliwości. Dodatek wprowadza również nowe potwory – jeśli uda się Wam je pokonać, możecie zyskać przychylność zwierzęcych towarzyszy, którzy chętnie podadzą Wam pomocną łapę… albo skrzydło, gdy zajdzie taka potrzeba. 

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Kroniki zamku Avel

Dostępność: niedostępne

Cena:

24,90 zł

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl