Wypożyczalnia

Producenci

Dodatki

7 Cudów Świata: Budowle

7 Cudów Świata: Budowle
7 Cudów Świata: Budowle

Weź udział we wspólnych przedsięwzięciach budowlanych takich jak mur kurtynowy, amfiteatr, bank i wiele innych. Zainwestuj, by czerpać z nich korzyści… albo ponieś konsekwencje nieudanego projektu. 

7 Cudów Świata: Budowle to rozszerzenie wprowadzające do gry nową formę współpracy: wspólne budowle, które mogą przynieść zyski wszystkim inwestorom. Udział w tych projektach nie jest obowiązkowy i zawsze wiąże się z pewnym ryzykiem w razie niepowodzenia. Oprócz tego do gry dołączają dwie nowe karty cudów: Carthage i Ur.

UWAGA! Mechanikę związaną ze wspólnymi budowlami mogą wprowadzić zarówno posiadacze starej, jak i nowej edycji 7 Cudów Świata. Karty cudów są natomiast powiększone (pasujące do nowej edycji).

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: 7 Cudów Świata (nowa edycja)

Dostępność: niedostępne

Cena:

89,90 zł

7 Cudów Świata: Pojedynek - Panteon

7 Cudów Świata: Pojedynek - Panteon
7 Cudów Świata: Pojedynek - Panteon

Starożytni Grecy i Rzymianie wierzyli, że sposobem na dostąpienie boskich łask jest podarowanie bogom czegoś w zamian, złożenie daru lub przysięgi. Nie inaczej jest w dodatku Panteon - jeśli oczekujesz przysługi od jakiegoś boga - nie możesz pozostać mu dłużny.

Dodatek Panteon wprowadza antycznych bogów do gry 7 Cudów Świata: Pojedynek. Teraz gracze mogą ubiegać się o przychylność bóstw z pięciu różnych kręgów kulturowych i skłonić je wszystkie do roztaczania swojej opieki nad ich miastem. Z pewnością pomoże w tym budowa bogatej świątyni ku czci wybranego patrona lub patronki albo poświęcenie im jednego z dwóch nowych Cudów Świata dostępnych w dodatku.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: 7 Cudów Świata: Pojedynek

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: niedostępne

Cena:

64,90 zł

szt.

Canvas: Lustrzane odbicia

Canvas: Lustrzane odbicia
Canvas: Lustrzane odbicia

Dodatek Canvas: Lustrzane odbicia wprowadza do gry wiele nowych kart, umożliwiających tworzenie nowych obrazów. Są to karty, których używamy jako tytułowe "Lustrzane odbicia" - oprócz klasycznego ułożenia awersem do góry, można ułożyć kartę rewersem. Taki obrót daje nam jednak coś więcej niż samo lustrzane odbicie motywu na odwrocie.

W dużej mierze karty po obu stronach zawierają inne ilustracje, np. to, co z jednej strony jest małym smokiem, siedzącym na szlachetnym kamieniu, na odwrocie jest zającem wykluwającym się z jajka. O ile zmiana ilustracji na lustrzane odbicie niewiele wniesie do rozgrywki, tak lustrzane odbicie segmentu punktującego wprowadza bardzo istotne zmiany. Dzięki takim zmianom w kartach otwieramy nowe możliwości w punktowaniu.

W pudełku znajdziemy nową planszę do gry, która sama w sobie dodatkowo nieznacznie modyfikuje zasady znane z wcześniejszej rozgrywki. Dzięki niej mamy dostęp do większej ilości kart sztuki, co dodatkowo zwiększa ilość możliwych kombinacji obrazów w danej rozgrywce.

Na uwagę zasługuje również nowy żeton - złota wstęga. Dzięki niej stworzymy nowe, dodatkowe warunki punktowania. Jeśli złota wstęga zostanie umieszczona obok elementu, który jest na niej wskazany, zyskamy dodatkowe punkty.

Canvas: Lustrzane odbicia pozwalają również wyjść poza standardowy schemat rozgrywki. Instrukcja wprowadza kolejne modyfikacje dla trybu łamigłówek i działania Vincenta - to nazwa mechanizmu, który symuluje zachowania dodatkowego gracza, jednak nie w celu rywalizacji, a jedynie do wymuszenia większej rotacji kart. Znajdziemy tu również tryb wychodzący poza sztywne zasady rozgrywki - oprócz wyłonienia zwycięzcy klasyczną drogą (na punkty) gracze wcielają się w rolę jury i wybierają najciekawszy obraz. Zostaje on nagrodzony specjalną wstęgą arcydzieła. Dzięki niej osoba, która ją otrzymała, dzieli się zwycięstwem z osobą z największą pulą punktów.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Canvas (edycja polska)

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

94,90 zł

szt.

Cywilizacja: Poprzez wieki - Cuda i liderzy

Cywilizacja: Poprzez wieki - Cuda i liderzy
Cywilizacja: Poprzez wieki - Cuda i liderzy

Oto Twoja szansa na zmianę historii!

W historię ludzkości swymi czynami wpisali się bohaterowie, wynalazcy, odkrywcy i liderzy, mężczyźni i kobiety, którzy wiedli naprzód całe narody i cywilizacje. Zmienili oni bieg historii, a ich dziedzictwo, osiągnięcia i idee są z nami do dziś.

Ten dodatek wprowadzi do gry mnóstwo dodatkowej zawartości, dodając nowych liderów, cuda świata i karty militarne, a także wprowadzając zmiany w już znanych kartach!

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Cywilizacja: Poprzez wieki (3 edycja)

Dostępność: niedostępne

Cena:

94,90 zł

Domek: Słoneczna 156

Domek: Słoneczna 156
Domek: Słoneczna 156

Po wybudowaniu wymarzonego domu zapraszasz do siebie znajomych. Szybko orientujesz się, że o gustach się nie dyskutuje: jeden z nich wolałby łazienkę obok kuchni, a jeszcze inny sypialnię przy pokoju dziecięcym. Jak tu wszystkim dogodzić?

Podstawowym atutem dodatku Domek: Słoneczna 156 jest obecność dodatkowych kart, żetonów i plansz pozwalających na grę w 1 osobę albo rozgrywkę w 5 - 6 osób (jak sama nazwa wskazuje).

Na kartach przyjaciół znajdziesz ich wymagania wobec układu pomieszczeń. Spełnij je, aby otrzymać dodatkowe punkty. Przecież nie ma w życiu nic piękniejszego niż słowa "dobra robota" usłyszane po udanym remoncie!

Tuż przed rozpoczęciem zabawy dostaniemy konkretne wytyczne. Jeśli będziemy się ich trzymać, otrzymamy dodatkowe punkty. Może się jednak okazać, że musimy wybrać pomiędzy spełnieniem oczekiwań gości, a tym co prezentują nasze plany.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Domek

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

89,90 zł

szt.

Domek: Zwierzaki

Domek: Zwierzaki
Domek: Zwierzaki

Dodatek Domek: Zwierzaki wprowadza do gry Domek 4 żetony zwierzaków i 12 żetonów właścicieli. W każdej rundzie możecie zdobyć 1 żeton właściciela. Na koniec rozgrywki każdy ze zwierzaków zamieszka w Domku tego z Was, kto zdobył najwięcej żetonów z wizerunkiem danego zwierzaka.
Domek: Zwierzaki można łączyć zarówno z podstawową wersją gry, jak i z każdym rozszerzeniem z dodatku Domek: Słoneczna 156.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Domek

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

11,90 zł

szt.

Fantastyczne Światy: Przeklęte skarby

Fantastyczne Światy: Przeklęte skarby
Fantastyczne Światy: Przeklęte skarby

Odwieczny konflikt między królestwami trwa. Odkryto jednak coś, co wpłynie na dotychczasowy układ sił: potężne starożytne artefakty zmieniające przebieg bitew! Każdy artefakt jest jednak dotknięty klątwą, która będzie prześladować głupców i żądnych władzy korzystających z jego mocy.

Dodatek Fantastyczne Światy: Przeklęte skarby składa się w 2 rodzajów kart: przeklętych przedmiotów, tworzących dodatkową talię oraz kart z nowych zestawów, reprezentujących nieznane do tej pory budowle i mieszkańców innych światów. Nowe rodzaje kart możecie dołączyć do podstawowej gry razem lub osobno, rozbudowując i ubarwiając rozgrywki wedle Waszego uznania.

Czym są Fantastyczne Światy?

To gra karciana o niezwykle prostych zasadach, w której kluczem do zwycięstwa jest zebranie jak najlepszego zestawu wpływających na siebie umiejętności. W swojej turze dobierasz jedną kartę, a następnie jedną odrzucasz. Do dobrania możesz wybrać kartę spośród tych, z których zrezygnowali Twoi przeciwnicy, albo zdać się na ślepy los i dobrać pierwszą z zakrytego stosu. Jedyne, na co trzeba zwrócić uwagę, to zależności między kartami. Fantastyczne światy to, mówiąc krótko, gra w combo: poszczególne karty zebrane w odpowiednie zestawy będą mnożyć sobie wzajemnie punkty. 

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Fantastyczne Światy

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

29,90 zł

szt.

Harry Potter: Hogwarts Battle - Potworna skrzynia potworów

Harry Potter: Hogwarts Battle - Potworna skrzynia potworów
Harry Potter: Hogwarts Battle - Potworna skrzynia potworów

Wejdź do Zakazanego Lasu i stań do walki z magicznymi stworzeniami!

Udaj się w głąb Zakazanego Lasu z Potworną skrzynią potworów, najnowszym dodatkiem do kooperacyjnej gry przygodowej Harry Potter: Hogwarts Battle! Wybierz, w którego z bohaterów sagi chcesz się wcielić, a następnie wspólnie z przyjaciółmi sprawdźcie, co czeka na Was w puszczy. I pamiętajcie - skuteczna współpraca to Wasz klucz do zwycięstwa!

Co zawiera dodatek?

  • Idealną kontynuację przygody, którą rozpoczęliście w Harry Potter: Hogwarts Battle!
  • 4 nowe przygody, których akcja skupia się wokół potworów i stworzeń z Zakazanego Lasu. 
  • Nową postać, w która możemy się wcielić - LUNĘ LOVEGOOD™, która, podobnie jak pozostali, dysponuje własną talią i unikatową umiejętnością. Możecie ją wprowadzić również w podstawowych scenariuszach!
  • Dodatkowe możliwości, które sprawią, że gra będzie jeszcze większym wyzwaniem! Od teraz będziecie mogli odrzucać karty z ręki, a także skorzystać ze specjalnej talii wydarzeń, która ubarwi zabawę z podstawową wersją gry. 

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Harry Potter: Hogwarts Battle

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

104,90 zł

szt.

Jamajka: Załoga

Jamajka: Załoga
Jamajka: Załoga

Wielki Wyścig Morgana od wielu lat przyciąga najznamienitszych piratów, którzy marzą tylko o jednym: żeby zaciągnąć się na któryś ze statków i wziąć udział w rywalizacji. Wy - kapitanowe i kapitanki - doskonale znacie reguły gry. Odrobina rumu i garść dublonów podsunięta karczmarzowi wystarczy, aby przyciągnąć rekrutów, dzięki którym osiągniecie zwycięstwo.

Jamajka: Załoga to rozszerzenie wprowadzające nowe, cenne skarby, a także planszę tawerny, w której będziemy rekrutowali dodatkowych załogantów. Dzięki niej w Waszych rozgrywkach będzie jeszcze więcej interakcji! 

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Jamajka 

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

72,90 zł

szt.

KeyForge: Czas Wstąpienia - Talia Archonta

KeyForge: Czas Wstąpienia - Talia Archonta
KeyForge: Czas Wstąpienia - Talia Archonta

KeyForge to pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Podczas rozgrywki dwóch graczy wciela się w Archontów rywalizujących o to, kto pierwszy odkryje skarby Tygla - niezwykłego świata stworzonego z elementów planet. 

A wraz z nim drugi zestaw talii KeyForge! Seria Czas Wstąpienia wprowadza do gry 204 nowe karty, zwiększając pulę unikalnych talii do odkrycia i ujarzmienia! Żadne dwie bitwy nigdy nie będą takie same!

Czym jest unikalna gra karciana? Rozpoczynając swoją przygodę z KeyForge, możesz mieć pewność, że każda talia jest równie unikalna, co osoba, która nią włada, a każdy pojedynek - niepowtarzalny. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą talii. Co więcej - zestawy KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom.

Jak to działa? Rozgrywka KeyForge składa się z szeregu tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym rodem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech rodów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego rodu.

Co wprowadza Talia Archonta? Oprócz Pakietu startowego mamy do dyspozycji unikalne talie Archontów, które oferują nam pełną rozgrywkę bez potrzeby kupowania dodatkowych boosterów, czy konstruowania własnego zbalansowanego zestawu. Każda zakupiona talia jest unikalna i kompletna. To oznacza, że grając za jej pomocą, będziemy musieli nauczyć się w pełni wykorzystywać jej potencjał.

Każda z talii Archontów ma własną, wyjątkową nazwę i zawiera zestaw kart o unikalnym potencjale strategicznym. Każda jest również kolejną szansę na zwycięstwo!

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

29,90 zł

szt.

KeyForge: Masowa mutacja - Talia Archonta

KeyForge: Masowa mutacja - Talia Archonta
KeyForge: Masowa mutacja - Talia Archonta

Świat Tygla co i rusz podlega nagłym zwrotom i zmianom, jednak tym razem nadchodzi coś naprawdę wielkiego! Odkryto zupełnie nowy, mroczny rodzaj Æmberu, który zdaje się wpływać na rzeczywistość i wywołuje podejrzane mutacje. W obliczu tak znaczącej zmiany, każdy dom będzie musiał zdecydować, czy będzie próbował wykorzystać mroczne mutacje do swoich celów, czy też zdecyduje się trzymać od nich z daleka. Jedno jest pewne: KeyForge już nigdy nie będzie taki sam!

Masowa Mutacja to czwarta odsłona serii KeyForge. Tym razem talie losowane są z puli 422 kart, a ponad 250 z nich to całkowite nowości! Znajdziesz wśród nich zmutowane wersje znanych stworzeń, a także niespotykane dotąd monstrualne kreatury, które nie mieszczą się na jednej karcie. 

Talia Archonta to Twoja podstawowa broń w rywalizacji o skarby Tygla. Dzięki niej przedstawiciele trzech wybranych domów staną ramię w ramię, by pod Twoim przywództwem walczyć o wykuwanie kluczy i otwieranie kolejnych krypt.

Czym jest KeyForge? To pierwsza na świecie gra unikalnych talii. Oznacza to tyle, że na całym świecie nie ma dwóch talii o tej samej kombinacji kart. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą zestawów. Co więcej - talie KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom, nie ma więc mowy o kupowaniu boosterów w nadziei na trafienie rzadkiej karty, która wzmocni naszą siłę.

Jak to działa? Rozgrywka w KeyForge składa się z serii tur, podczas których wcielasz się w potężnego Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym domem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech domów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego domu.

Dostępność: niedostępne

Cena:

29,90 zł

KeyForge: Mroczny przypływ - Talia Archonta

KeyForge: Mroczny przypływ - Talia Archonta
KeyForge: Mroczny przypływ - Talia Archonta

Światem Tygla, niczym morską tonią, rządzą przypływy i odpływy. Podczas gdy jedne stworzenia znikają z naszych oczu, inne pojawiają się znikąd wraz z kolejną falą i przynoszą zupełnie nową jakość. A gdy zajrzysz w głębiny, kogo ujrzysz w mrocznej ciemności? Nadchodzi przypływ, a wraz z nim zbliża się zupełnie nowa era, która zmieni Tygiel na zawsze!

KeyForge: Mroczny Przypływ to:

  • około 280 nowych kart, które zwiększą pulę unikalnych talii do odkrycia i ujarzmienia;
  • sekrety tajemniczego kultu podwodnych istot z domu Nautilian, które tylko czekają na odkrycie; 
  • mechanika przypływu, który należy utrzymywać po swojej stronie, aby uwolnić prawdziwy potencjał swojej talii;
  • złe bliźniaki, czyli alternatywne, nikczemne wersje znanych stworzeń, które tworzą bliźniaczą talię Mrocznego Archonta;

Talia Archonta to Twoja podstawowa broń w rywalizacji o skarby Tygla. Dzięki niej przedstawiciele trzech wybranych domów staną ramię w ramię, by pod Twoim przywództwem walczyć o wykuwanie kluczy i otwieranie kolejnych krypt.

Czym jest KeyForge? To pierwsza na świecie gra unikalnych talii. Oznacza to tyle, że na całym świecie nie ma dwóch talii o tej samej kombinacji kart. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą zestawów. Co więcej - talie KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom, nie ma więc mowy o kupowaniu boosterów w nadziei na trafienie rzadkiej karty, która wzmocni naszą siłę.

Jak to działa? Rozgrywka w KeyForge składa się z serii tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym domem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech domów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego domu.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: KeyForge: Czas Wstąpienia - Pakiet Startowy

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

29,90 zł

szt.

KeyForge: Zderzenie Światów - Talia Archonta

KeyForge: Zderzenie Światów - Talia Archonta
KeyForge: Zderzenie Światów - Talia Archonta

Po zderzeniu światów Tygiel nie będzie taki, jak przedtem...

KeyForge: Zderzenie Światów to 284 nowe karty, które doskonale łączą się z pulą tych, które znamy z poprzednich odsłon serii. Oprócz nieznanych dotąd umiejętności i artefaktów, do gry dołączają również dwa zupełnie nowe domy - Gwiezdny Sojusz i Rzymozaury. To doskonała okazja, by poznać i wypróbować wyjątkowe style gry!

Talia Archonta to Twoja podstawowa broń w rywalizacji o skarby Tygla. Dzięki niej przedstawiciele trzech wybranych domów staną ramię w ramię, by pod Twoim przywództwem walczyć o wykuwanie kluczy i otwieranie kolejnych krypt.

Czym jest KeyForge? To pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Oznacza to tyle, że na całym świecie nie ma dwóch talii o tej samej kombinacji kart. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą zestawów. Co więcej - talie KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom, nie ma więc mowy o kupowaniu boosterów w nadziei na trafienie rzadkiej karty, która wzmocni naszą siłę.

Jak to działa? Rozgrywka w KeyForge składa się z szeregu tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym rodem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech rodów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego rodu.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

29,90 zł

szt.

KeyForge: Zew Archontów - Talia Archonta

KeyForge: Zew Archontów - Talia Archonta
KeyForge: Zew Archontów - Talia Archonta

KeyForge to pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Podczas rozgrywki dwóch graczy wciela się w Archontów rywalizujących o to, kto pierwszy odkryje skarby Tygla - niezwykłego świata stworzonego z elementów planet.

Czym jest unikalna gra karciana? Rozpoczynając swoją przygodę z KeyForge, możesz mieć pewność, że każda talia jest równie unikalna, co osoba, która nią włada, a każdy pojedynek - niepowtarzalny. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą talii. Co więcej - zestawy KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom.

Jak to działa? Rozgrywka KeyForge składa się z szeregu tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym rodem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech rodów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego rodu.

Co wprowadza Talia Archonta? Oprócz Pakietu startowego mamy do dyspozycji unikalne talie Archontów, które oferują nam pełną rozgrywkę bez potrzeby kupowania dodatkowych boosterów, czy konstruowania własnego zbalansowanego zestawu. Każda zakupiona talia jest unikalna i kompletna. To oznacza, że grając za jej pomocą, będziemy musieli nauczyć się w pełni wykorzystywać jej potencjał.

Każda z talii Archontów ma własną, wyjątkową nazwę i zawiera zestaw kart o unikalnym potencjale strategicznym. Każda jest również kolejną szansę na zwycięstwo!

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: KeyForge: Zew Archontów - Pakiet startowy 

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

29,90 zł

szt.

Kroniki zamku Avel: Niezbędnik poszukiwaczy przygód

Kroniki zamku Avel: Niezbędnik poszukiwaczy przygód
Kroniki zamku Avel: Niezbędnik poszukiwaczy przygód

Krążące wokół zamku Avel hordy potworów, a zwłaszcza nadchodząca postać Monstrum, stanowią ogromne zagrożenie dla mieszkańców krainy. Nic więc dziwnego, że wszyscy chcą pomóc w walce. Rzemieślnicy wytwarzają przedmioty, krasnoludy machiny oblężnicze, a zielarze sporządzają nowe receptury i warzą mikstury. Nawet dzicy mieszkańcy przyłączą się do walki, jeśli udowodnisz swoją odwagę, pokonując potwory. Skorzystaj z pomocy i wspólnie obrońcie zamek Avel!

Kroniki zamku Avel: Niezbędnik poszukiwaczy przygód to rozszerzenie, wprowadzające do Waszych rozgrywek jeszcze więcej różnorodności! Wykreowani przez Was bohaterowie otrzymają nowe, przydatne przedmioty i będą mieli okazję odkryć nieznane do tej pory zakamarki krainy oraz związane z nimi możliwości. Dodatek wprowadza również nowe potwory – jeśli uda się Wam je pokonać, możecie zyskać przychylność zwierzęcych towarzyszy, którzy chętnie podadzą Wam pomocną łapę… albo skrzydło, gdy zajdzie taka potrzeba. 

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Kroniki zamku Avel

Dostępność: niedostępne

Cena:

24,90 zł

Na skrzydłach: Ptaki Europy

Na skrzydłach: Ptaki Europy
Na skrzydłach: Ptaki Europy

Wprowadź europejskie ptaki do swoich rozgrywek w Na skrzydłach!

W pierwszym dodatku do gry Na skrzydłach macie okazję powiększyć swój rezerwat o gatunki pięknych ptaków Europy. Ptaki te dysponują nowymi zdolnościami, które działają na koniec rundy, zwiększają interakcję między graczami, umożliwiają zakrywanie kilku pól na planszy czy przynoszą korzyści, gdy ktoś ma nadmiar kart lub pożywienia. Karty z dodatku Ptaki Europy należy wtasować do talii kart z gry podstawowej.

Dodatek Ptaki Europy zawiera także dodatkową tackę, aby utrzymać porządek wśród rosnącej kolekcji ptaków (z gry podstawowej, obecnego dodatku i przyszłych rozszerzeń), 15 fioletowych jaj, dodatkowe żetony pożywienia, nowe żetony celów, karty bonusowe i nowy kolorowy notes punktacji zarówno dla gry jednoosobowej, jak i wariantów dla wielu graczy.

Gra Na skrzydłach: Ptaki Europy została uznana za najlepszy dodatek w plebiscycie Golden Geek 2019!

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Na skrzydłach

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

69,90 zł

szt.

Na skrzydłach: Ptaki Oceanii

Na skrzydłach: Ptaki Oceanii
Na skrzydłach: Ptaki Oceanii

Wprowadź ptaki regionu Oceanii do swoich rozgrywek w Na skrzydłach!

Nadszedł czas, by ponownie otworzyć rezerwaty i rozpocząć obserwację zupełnie nowych gatunków! Dzięki dodatkowi będziecie mieli okazję przyjrzeć się barwnym ptakom naturalnie występującym w rejonie Oceanii.

Oprócz 95 kart dodatek Ptaki Oceanii zawiera również nowe elementy, pozwalające planować strategie ściśle związane z gatunkami występującymi w tej części świata: plansze graczy, a także kości i żetony pożywienia. W pudełku znajdują się również nowe karty bonusowe i żetony celów, a także 15 żółtych jaj. Ich kolor nie ma znaczenia w rozgrywce, urozmaica jedynie paletę barw jaj występujących w grze.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Na skrzydłach

Dostępność: niedostępne

Cena:

89,90 zł

SiegeStorm: Rewolwerowcy

SiegeStorm: Rewolwerowcy
SiegeStorm: Rewolwerowcy

Dodatek wprowadza do gry nową frakcję - Gunslingers, a wraz z nią nowe typy akcji i jednostek. Talia, której ilustracje przywodzą na myśl mariaż dzikiego zachodu ze steampunkiem, zapewnia dodatkowe zróżnicowanie w czasie toczonych walk w świecie Siegestorm.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: SiegeStorm: Siege Mode

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

33,90 zł

szt.

Terraformacja Marsa - Zestaw 5 plansz graczy (z wycięciami)

Terraformacja Marsa - Zestaw 5 plansz graczy (z wycięciami)
Terraformacja Marsa - Zestaw 5 plansz graczy (z wycięciami)

Denerwują cię przesuwające się kostki surowców? Twoi znajomi mają tak zamaszyste ruchy, że potrafią w sekundę przerobić stal na tytan? Często “coś ci się nie zgadza” i nie możesz się doliczyć, na jakim poziomie produkcji byłeś?

Koniec z tym!

Zestaw 5 plansz graczy sprawi, że na zawsze zapomnisz o powyższych problemach. Dzięki obramowaniu poziom produkcji zaznaczamy na sztywno – specjalne miejsce zostało stworzone dokładnie na wymiar kości graczy. Ramka strzeże również wyprodukowanych przez nas surowców, dzięki czemu utrzymujemy porządek i unikamy przypadkowych błędów w liczeniu.

Dostępność: niedostępne

Cena:

49,90 zł

Terraformacja Marsa: Ekspedycja Ares - Infrastruktura

Terraformacja Marsa: Ekspedycja Ares - Infrastruktura
Terraformacja Marsa: Ekspedycja Ares - Infrastruktura

Co sprawia, że na planecie można mieszkać? Powietrze, którym oddychamy? Uprawy? Te rzeczy są ważne, ale same nie wystarczą, aby planeta stała się domem. A tego wszyscy tak naprawdę chcemy – nowego domu pośród gwiazd. Budynki, w których śpimy, drogi, które nas łączą, szpitale, które dbają o nasze zdrowie – to nie są luksusy, lecz konieczne dobra. Spróbujcie żyć przez kilka lat w mieście bez dróg albo kanalizacji, a zrozumiecie, jak ważna jest przemyślana infrastruktura.

Terraformacja Marsa: Ekspedycja Ares - Infrastruktura to rozszerzenie zawierające dodatkowe plansze graczy, znaczniki i karty faz, dzięki którym możemy zaprosić do stołu nawet 6 osób. Wprowadza też nowy Wskaźnik Globalny – Infrastrukturę, a wraz z nim dodatkowy segment planszy i karty projektów, które pozwolą na jego podnoszenie. Akcja standardowa związana z nowym wskaźnikiem wymaga wydania zarówno jednostek ciepła, jak i roślinności, dzięki czemu uczestnicy będą musieli jeszcze więcej uwagi poświęcać na zrównoważony rozwój.

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Terraformacja Marsa: Ekspedycja Ares

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

89,90 zł

szt.

Terraformacja Marsa: Ekspedycja Ares - Kryzys

Terraformacja Marsa: Ekspedycja Ares - Kryzys
Terraformacja Marsa: Ekspedycja Ares - Kryzys

Asteroida o niespotykanych rozmiarach zderzyła się z kometą i zmieniła trajektorię, po czym uderzyła w Marsa. Spowodowało to powstanie dziury w atmosferze, a wstrząsy następcze zniszczyły znaczną część infrastruktury umożliwiającej funkcjonowanie ludzi. Wciąż unoszą się wywołane uderzeniem chmury pyłu, które blokują promienie słoneczne i duszą roślinność planety. Nie ma czasu na ewakuację wszystkich mieszkańców. Musimy działać szybko, aby przeciwdziałać trwającemu kryzysowi i dokonać ponownej terraformacji Marsa, zanim stanie się planetą niezdatną do życia... z uwięzionymi na niej miliardami ludzi.

Terraformacja Marsa: Ekspedycja Ares - Kryzys to kooperacyjne rozszerzenie oferujące graczom zupełnie nowe wyzwania, którym możecie stawić czoła w pojedynkę lub w większym gronie. Mars jest już sterraformowany, ale katastrofalne w skutkach uderzenie asteroidy zniszczyło niemal całą infrastrukturę planety, w dodatku spada temperatura, zmniejsza się poziom tlenu i zamarzają oceany. Przedstawiciele korporacji muszą działać wspólnie, by doprowadzić do sytuacji, w której życie na Marsie znów będzie możliwe. Co rundę będziecie odkrywać nową kartę kryzysu. Aby ją odrzucić, musicie zrealizować określony cel. 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Terraformacja Marsa: Ekspedycja Ares

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

74,90 zł

szt.

Terraformacja Marsa: Ekspedycja Ares - Odkrycia

Terraformacja Marsa: Ekspedycja Ares - Odkrycia
Terraformacja Marsa: Ekspedycja Ares - Odkrycia

Aby przekraczać granice postępu, niezbędne jest ciągłe wprowadzanie kolejnych innowacji. Naukowcy pracują bez wytchnienia, aby tworzyć nowatorski sprzęt wykorzystywany w budownictwie, rozwijać nowe technologie badawcze i zwiększać wydajność produkcji. Wciąż jednak pozostaje wiele do odkrycia, a terraformacja Marsa to proces ciągłego i intensywnego rozwoju.

Terraformacja Marsa: Ekspedycja Ares - Odkrycia to rozszerzenie wprowadzające do gry 4 zupełnie nowe mechaniki. Fani klasycznej Terraformacji z pewnością ucieszą się z powrotu nagród i tytułów, które zapewniają ciekawe wyzwania i dodatkowe emocje, a ponadto sprawiają, że każda rozgrywka jest zupełnie inna. Do gry dołącza też uniwersalny symbol, który pozwala graczom określić, jaki symbol ma zagrywana karta, a także wzmocnione karty faz. Te ostatnie otwierają przed graczami cały wszechświat nowych możliwości: mogą zupełnie zmienić ich strategie, dzięki czemu będą jeszcze bardziej spójne i dopracowane.

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Terraformacja Marsa: Ekspedycja Ares

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

74,90 zł

szt.

Terraformacja Marsa: Ekspedycja Ares - Zestaw dodatkowy #2 (17 kart)

Terraformacja Marsa: Ekspedycja Ares - Zestaw dodatkowy #2 (17 kart)
Terraformacja Marsa: Ekspedycja Ares - Zestaw dodatkowy #2 (17 kart)

Jeszcze więcej kart, wpływających na naszą rozgrywkę! Inwestuj w ciekawe projekty, rozwijaj się w nieznanych dotąd kierunkach i jeszcze mocniej określaj swoją strategię dzięki interesującym korporacjom!

Terraformacja Marsa: Ekspedycja Ares - Zestaw dodatkowy #2 to pakiet 17 kart zawierający:

  • 12 kart projektów
  • 5 kart korporacji

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Terraformacja Marsa: Ekspedycja Ares

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

27,90 zł

szt.

Terraformacja Marsa: Hellas i Elysium

Terraformacja Marsa: Hellas i Elysium
Terraformacja Marsa: Hellas i Elysium

Dodatek zawiera dwustronną planszę przedstawiającą 2 regiony na Marsie.

Mapa Elysium przeniesie graczy prawie na drugą stronę równika Marsa. Otworzy się przed nim północ regionu ze swoimi rozległymi nizinami, na których można stworzyć oceany, i południe obfitujące w różne minerały. Jeśli komuś uda się umieścić obszar na Olympus Mons, najwyższym szczycie w całym Układzie Słonecznym, otrzyma 3 darmowe karty.

Z regionem Hellas graniczy biegun południowy Marsa i ogromny krater rozciągający się na 7 heksów, który aż prosi się o stworzenie tam wielkiego oceanu. Umieszczanie obszarów wokół bieguna zapewni nowe premie w postaci ciepła i wody.

Każda z map zawiera nowe zestawy Tytułów i Nagród współgrające z danym regionem. Umieść 3 obszary wokół bieguna południowego, aby zostać Polarnikiem, albo zawalcz o największą liczbę obszarów sąsiadujących z oceanami na mapie Elysium!

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Terraformacja Marsa

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

39,90 zł

szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl