Wypożyczalnia

Producenci

Dodatki

Architekci Zachodniego Królestwa: Wiek rzemieślników

Architekci Zachodniego Królestwa: Wiek rzemieślników
Architekci Zachodniego Królestwa: Wiek rzemieślników

Architekci Zachodniego Królestwa: Wiek rzemieślników to dodatek do znanej planszowej gry strategicznej Architektów Zachodniego Królestwa. Dodatek umożliwia grę dla 6 graczy, wprowadza nowy typ robotników - rzemieślników, dodatkowe karty pomocników, budynków oraz 2 nowe typy akcji.

W rozszerzeniu Architekci Zachodniego Królestwa: Wiek rzemieślników niegdysiejsi czeladnicy powracają do miasta jako mistrzowie rzemiosła, wyposażeni w wiedzę, doświadczenie i nowatorskie narzędzia. Dom gildii wypełnia gwar zachwytów i ożywionych dyskusji! Podczas gdy część uczniów spędza czas na przyswajaniu nowych umiejętności, inni pod czujnym okiem mistrzów upiększają budynki miasta licznymi zdobieniami, począwszy od złotych gobelinów po witraże. Ale nie dajcie się zwieść błyskotkom i innym fantazyjnym towarom. Nie wszystko złoto, co się świeci.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Architekci Zachodniego Królestwa

Dostępność: niedostępne

Cena:

77,90 zł

Barrage: Projekt Leeghwatera (edycja polska)

Barrage: Projekt Leeghwatera (edycja polska)
Barrage: Projekt Leeghwatera (edycja polska)

Rozszerzenie Barrage: Projekt Leeghwatera wprowadza do gry dwa nowe elementy - zagraniczne zlecenia oraz prywatne inwestycje - które wzbogacają różnorodność i głębię rozgrywki.

Barrage to gra wyjątkowa - ma zaskakującą, perfekcyjnie zaprojektowaną mechanikę, niezwykle silną, ale i nieoczywistą interakcję między graczami, w której nasze sukcesy mogą równie mocno zaszkodzić co pomóc przeciwnikom, oraz przepiękną szatę graficzną, a także ścisłe powiązanie mechaniki z tematyką, w której zadbano o najdrobniejszy szczegół.

Zagraniczne zlecenia dają możliwość wykorzystania ma­szyn w realizacji intratnych projektów dla innych państw. Pamiętaj jednak, że maszyny wysłane do innego kraju nie będą już dostępne do końca gry!

Prywatne inwestycje wprowadzają budynki - nowy rodzaj konstrukcji, który możesz zbudować. Nie budujesz ich na mapie, ale umieszczasz na wyznaczonych polach na dodatkowej planszy zarządu. Po ich zbudowaniu otrzymujesz do­stęp do nowych i interesujących akcji dla Twoich inżynierów.

Wśród komponentów rozszerzenia znajdziesz też nową planszę spółki - Niderlandy, nowe kafle premii oraz czte­rech nowych dyrektorów wykonawczych; dzięki nim każ­da rozgrywka będzie niepowtarzalna!

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Barrage (edycja polska)

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

144,90 zł

szt.

Cthulhu: Death May Die - Kampania 2 (edycja polska)

Cthulhu: Death May Die - Kampania 2 (edycja polska)
Cthulhu: Death May Die - Kampania 2 (edycja polska)

Kult został zniszczony. Wielki Przedwieczny, choć wydawało się to niemożliwe, zginął. Nastał czas pokoju... ale czy na pewno? Nowe, nieogarnione zło wyłania się z mroku, jest silniejsze niż kiedykolwiek wcześniej.

Cthulhu: Death May Die - Kampania 2 to dodatek do kultowej już kooperacyjnej gry planszowej dla 1-5 graczy. Nie masz wyboru. Jeśli pragniesz ocalenia swego świata, musisz ponownie zmierzyć się z szaleństwem. Inaczej wszystko będzie stracone.

Wcielisz się w jedną z dziesięciu nowych postaci. Zagłębisz w sześć nieznanych Ci jeszcze historii. Będziesz walczyć z potężniejszymi potworami i kultystami na nowym terenie. Twoją największą siłą ponownie stanie się obłęd. Czy i tym razem uda Ci się zakłócić rytuał? Czy i tym razem Wielki Przedwieczny stanie się śmiertelny? Może lepiej nie zadawaj sobie tych pytań.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Cthulhu: Death May Die

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

239,90 zł

szt.

Detektyw: Oficerowie z pazurem

Detektyw: Oficerowie z pazurem
Detektyw: Oficerowie z pazurem

Dzisiaj w Antares rozpoczyna się wyjątkowy dzień. Z samego rana wszyscy przyprowadzają do biura swoje pupile. Fretka Śnieżek czai się między regałami, kocica Cleo spokojnie sobie drzemie, zajmując pół kanapy, a papuga Hola doprowadza do białej gorączki waszego szefa, który coraz bardziej się przekonuje, że zastosowanie zwierząt jako terapii nie było najlepszym pomysłem. Jest już jednak za późno na zmianę decyzji, z czego niezmiernie się cieszycie. Jednak nawet w tak sielski poniedziałek coś musiało pójść nie tak…

Detektyw: Oficerowie z pazurem to dodatek do Detektywa: Kryminalnej gry planszowej autorstwa Ignacego Trzewiczka (Robinson Crusoe: Przygoda na przeklętej wyspie, Osadnicy: Narodziny imperium, Stronghold). Autorami scenariusza do gry są Mike Selinker, Liz Spain i Skylar Woodies, członkowie prestiżowego zespołu Lone Shark Games. Dodatek wprowadza do gry nowy element - Zwierzaki oficerów, które wesprą graczy swoimi unikatowymi umiejętnościami i zdolnością niwelowania Stresu. Ponadto, dzięki nowej akcji Zdecyduj teraz!, rozgrywka nabiera tępa, stając się bardziej realistyczną. W Oficerów z pazurem zagramy przy użyciu wszystkich podstawowych komponentów z Detektywa oraz nowej, liczącej 35 kart talii kart Tropów. Dzięki instrukcji mającej zaledwie trzy strony będziemy mogli błyskawicznie przystąpić do nowego śledztwa, dotyczącego Canta Parellisa. Słynny treser zwierząt został w czasie ćwiczeń zaatakowany przez tygrysa. Czy za wypadkiem stoi wściekłe zwierzę, czy może coś jeszcze?

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Detektyw Kryminalna gra planszowa

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

34,90 zł

szt.

Hegemony: Kryzys i kontrola

Hegemony: Kryzys i kontrola
Hegemony: Kryzys i kontrola

Dodatek Hegemony: Kryzys i kontrola zawiera 3 Automy, po jednej dla każdej z Klas. Możesz ich użyć do gry solo lub w grach wieloosobowych, jako zastępstwa za innych graczy. Możliwa jest dowolna kombinacja prawdziwych graczy i Autom - możesz nawet grać jako Państwo przeciwko wszystkim trzem Automom.

Dowolnie dodawaj mini-rozszerzenia, aby stawić czoło nowym wyzwaniom. Karty Reakcji na Kryzys i Wydarzenia Alternatywne dodadzą więcej różnorodności do Twoich gier, a Ukryte Plany i nowe Karty Akcji unikalne dla Klas zachęcają do nowych strategii polityczno-ekonomicznych. 

Dostępność: niedostępne

Cena:

179,90 zł

  • nowość

Hegemony: Wydarzenia historyczne

Hegemony: Wydarzenia historyczne
Hegemony: Wydarzenia historyczne

Przeżyj rewolucję amerykańską i rosyjską, I i II wojnę światową, kryzysy finansowe i reformy gospodarcze! Symuluj ich wpływ na społeczeństwo w rozszerzeniu Hegemony: Wydarzenia historyczne i poprowadź swoją klasę do zwycięstwa.

Talia Wydarzeń Historycznych składa się z 50 kart, które zawierają kamienie milowe współczesnej historii człowieka. Karty podzielone są na 6 okresów i obejmują wydarzenia od XVIII do XXI wieku.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

54,90 zł

szt.
  • nowość

Karak: Regent

Karak: Regent
Karak: Regent

Surowy i okrutny władca rządził Karakiem jeszcze przed przybyciem smoka. odważni bohaterowie potrafili go zatrzymać, jednak nie zdołali go zniszczyć. Teraz powrócił, aby odzyskać władzę. Zatrzymacie go, czy mu pomożecie?

Karak: Regent to rozszerzenie zawierające 4 nowych bohaterów i wiele innych dodatków. Głównym atutem jest wprowadzenie nowego trybu gry, a mianowicie "władcy Karaka", w którym jeden z graczy przyjmuje rolę upadłego króla i stara się o przywrócenie mu jego dawnej władzy.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Karak

Dostępność: niedostępne

Cena:

59,00 zł

Kroniki Zachodniego Królestwa

Kroniki Zachodniego Królestwa
Kroniki Zachodniego Królestwa

Kroniki Zachodniego Królestwa to dodatek do trzech gier strategicznych z serii Zachodnie Królestwa - Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie - wprowadzający tryb kampanii do tych zaawansowanych eurogier. Gracze rozgrywają kolejno każdą z gier serii, a ich sukcesy pozwalają na zebranie cennych ksiąg i zyskanie przewagi w dalszej rozgrywce. Kroniki wnoszą też tryby gry kooperacyjnej do każdej z gier serii Zachodnie Królestwa (gracze wspólnie rywalizują z nikczemnym Namiestnikiem - AI), a także dodatkowe elementy do wykorzystania w zwykłej rozgrywce w planszówkach - Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa.

 

Uwaga!  Do rozgrywki wymagane są gry: Architekci Zachodniego KrólestwaPaladyni Zachodniego KrólestwaWicehrabiowie Zachodniego Królestwa

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

49,90 zł

szt.

Królestwa Północy: Królowie Egiptu

Królestwa Północy: Królowie Egiptu
Królestwa Północy: Królowie Egiptu

Egipcjanie wsiadają na okręty i ruszają podbijać nowe lądy! Kto okaże się lepszy w tym starciu? Dzielny faraon Amenhotep? A może mądra królowa Hatszepsut? Królowie Egiptu to dodatek do kultowej już gry Osadnicy: Królestwa Północy. Tym razem Joanna Kijanka (Sztandary Rzymu, 51. Stan) zabiera nas do kraju nad Nilem. Opowiedz się po jednej ze stron i poprowadź swoje imperium do zwycięstwa!

Czekają na Ciebie dwie zupełnie różne frakcje, które będziesz mógł połączyć nie tylko z podstawką, ale również z poprzednimi dodatkami. Każda z nich posiada swoje mocne strony, które w Twoich rękach mogą dać jej zwycięstwo. Na co więc czekasz? Wypływaj na morze! Ale uważaj! Wikingowie, Inuici i Szkoci już na Ciebie czekają. Starzy przyjaciele o Tobie nie zapomnieli!

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

55,90 zł

szt.

Neuroshima HEX: Bestie

Neuroshima HEX: Bestie
Neuroshima HEX: Bestie

Neuroshima HEX: Bestie to nowy dodatek do Neuroshima Hex 3.0, kultowej strategicznej gry planszowej osadzonej w świecie Neuroshimy. Tym razem do ogromnej rzeszy frakcji dołączają Bestie, dzikie, zmutowane zwierzęta, zaprojektowane przez Molocha do zniszczenia ludzkości. Bestie to frakcja nieprzewidywalna i wyjątkowa, wprowadzająca nieobecne wcześniej rozwiązania, takie jak Agonia, gdzie jednostka zadaje dodatkowe obrażenia w chwili swojej śmierci. Bestie posiadają Alfę, jednostkę o niespotykanej dotąd inicjatywie 4. Jednocześnie grając tą frakcją, trzeba bardzo uważać, gdyż jej cecha - Friendly Fire - sprawia, że bestie zadają obrażenia zarówno wrogowi, jak i sobie nawzajem. Na planszy wita zatem nieokiełznana dzikość.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX 3.0

Dostępność: niedostępne

Cena:

24,90 zł

Neuroshima HEX: Dancer (edycja 3.0)

Neuroshima HEX: Dancer (edycja 3.0)
Neuroshima HEX: Dancer (edycja 3.0)

Po ataku maszyn na laboratoria Posterunku na wolność wydostaje się efekt eksperymentów prowadzonych w ramach projektu Dancer, czyli stworzenia cybernetycznego superżołnierza.

Tym razem mamy przyjemność opublikować armię fanowską, armię stworzoną przez jednego z najzagorzalszych fanów Neuroshimy, szwedzkiego gracza Rustan Håkanssona.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX 3.0

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

29,90 zł

szt.

Neuroshima HEX: Death Breath (edycja 3.0)

Neuroshima HEX: Death Breath (edycja 3.0)
Neuroshima HEX: Death Breath (edycja 3.0)

Hordy szaleńców przypominających zombie rzucają się na wszystko co żywe. Organizmy ofiar wirusa mutują, tworząc trudne do unicestwienia wybryki natury. Póki co najskuteczniejszym lekarstwem na pozbycie się problemu z zarażonymi są porządne naboje, granaty, a w ostateczności solidna siekiera.


Death Breath to przerażający wirus rozprzestrzeniający się od kilku miesięcy wokół wschodnich enklaw Molocha, w okolicach dawnego Detroit, zmieniający ludzi, mutanty i molochowe cyborgi w bezmózgie, krwiożercze bestie.
Podstawową zaletą armii są (rosnące w miarę rozgrywki) możliwości doboru konkretnych żetonów ze specjalnej Puli Zombie i możliwość wystawiania coraz silniejszych wersji swoich jednostek dzięki Ożywieniu. Ponadto Death Breath dysponuje dużym wyborem miejsca zasieciowania przeciwnika, a także wywoływania Bitwy oraz Szarżą, pozwalającą na przedarcie się do wrogiego Sztabu mimo jego osłony. Potężnym żetonem natychmiastowym jest Roszada Z Przeciwnikiem, pozwalająca np. przesunąć Sztab przeciwnika w śmiertelną pułapkę.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX 3.0

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

29,90 zł

szt.

Neuroshima HEX: Iron Gang - Hexogłówki (edycja 3.0)

Neuroshima HEX: Iron Gang - Hexogłówki (edycja 3.0)
Neuroshima HEX: Iron Gang - Hexogłówki (edycja 3.0)

Hexogłówki Iron Gang to idealna pozycja dla pojedynczych graczy. Sprawdź swoją wiedzę na temat taktyk i strategii Neuroshimy, prowadząc krwawy i brutalny Iron Gang do zwycięstwa!

Hexogłówki to też idealna okazja, by zwiększyć potencjał armii Iron Gang - dodatek zawiera jeden nowy żeton, który można podmienić przed rozgrywką wieloosobową.

Po rozwiązaniu wszystkich zagadek wszelkie tajniki grania tą armią staną przed tobą otworem - ale czy znasz Neuroshimę HEX dostatecznie dobrze?

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX 3.0

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

24,90 zł

szt.

Neuroshima HEX: Iron Gang (edycja 3.0)

Neuroshima HEX: Iron Gang (edycja 3.0)
Neuroshima HEX: Iron Gang (edycja 3.0)

Ryk silników motorów przecina ciszę nocy. W Twoją stronę zbliżają się tumany kurzu, wzniecanego setkami rozgrzanych opon. Łańcuchy z głośnym brzdękiem szurają po spękanej szosie.

Za nimi biegną ciężko opancerzeni wojownicy, dzierżący pordzewiałe pałki, młoty i wyrzutnie sieci. Najpierw ci pierwsi zagonią cię w ślepy zaułek niczym stado baranków, a potem ci drudzy dopadną i rozniosą na strzępy. Jeśli nawet zdołasz pokonać któregoś z nich, zaraz kilku kolejnych wskoczy na jego miejsce.

W Twoją stronę pędzi śmierć. Możesz próbować uciekać, ale prędzej czy później wpadniesz w ich sidła. To nie jest zwykły gang, to łowcy, którzy sztukę polowania z żelaznego rumaka doprowadzili do perfekcji.

 

Zasady armii IRON GANG

Zarówno sztab, jak i pewne jednostki armii posiadają cechę Łańcuch, którą można aktywować poza bitwą. Łańcuch rozpina się pomiędzy dwoma ustawionymi w linii prostej żetonami, dzięki czemu ich ataki mogą trafiać w dowolną jednostkę na tej linii.

Sprawia to, że ustawienie sztabu jest szalenie istotne - chcesz zapleść jak największą sieć, a może wykorzystać ją defensywnie, niczym pająk, który zwabia swoje ofiary w pajęczynę?

Łańcuchy na motorach

Jedną z ciekawszych jednostek armii jest niewiasta na motorze, która nie dość, że ma pancerz, ruch i Łańcuch, to jeszcze jest traktowana jako moduł, który zwiększa sąsiadom inicjatywę.

Łańcuchy i sieci

Szczególną zdolnością tej armii jest też możliwość wystrzeliwania dystansowych sieci. Specjalna jednostka strzelca wyposażona jest w cechę, która nie tylko umożliwia sieciowanie jednego przeciwnika na turę, to jeszcze w zasięgu. Problem z tym, że nie jest to szczególnie trwała sieć. Szarpiąc i tnąc można się z niej dość łatwo wyrwać - ta tymczasowa sieć schodzi zawsze po bitwie.

Ale to nie jedyna cecha tego sieciowego snajpera. Jest ona prawdziwym graczem zespołowym, gdyż wspiera swoich towarzyszy niczym medyk - ale nie musi stać przy chronionej jednostce. Krótko mówiąc jest medykiem z zasięgiem na całą planszę.

Reakcja łańcuchowa

Innym ciekawym dodatkiem jest fanatyczny wojownik, który posiada szybki atak skierowany tylko w jedną stronę, lecz gdy ginie, potrafi eksplodować niczym Klaun. Poza tym armia wyposażona jest też w Podwójny Ruch na żetonie natychmiastowym. Niczego innego nie można się spodziewać po bandzie agresywnych rycerzy szos.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX 3.0

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

29,90 zł

szt.

Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0)

Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0)
Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0)

Przed wami Mephisto w odświeżonej wersji!

Ucierane na przestrzeni lat schematy zostaną złamane. W przypadku Mephisto cały ciężar ofensywy armii dźwiga na sobie jej sztab. Podobnie jak w przypadku armii Dancer, ma on możliwość atakowania sztabów przeciwnika, jednak w całej armii nie znajdziemy żadnej jednostki która mogła by go w tym wyręczyć.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX 3.0

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

29,90 zł

szt.

Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)

Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)
Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)

Missisipi w roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha. Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane jako Pas Śmierci lub wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przynoszą najgorsze choroby i trucizny.

Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX 3.0

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

29,90 zł

szt.

Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)

Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)
Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)

Gdy niedobitki ludzkości podnosiły się z kolan po wyniszczającej wojnie, gdy spoglądały ze strachem na północ, na ziemie zajęte przez armię robotów, na południu zrodziła się groźba równie silna, choć nie tak dynamiczna jak Moloch. Powoli, lecz nieustępliwie zaczęła rozrastać się tam wszechogarniająca zmutowana dżungla, kierowana nieokiełznanym instynktem przetrwania i z każdym rokiem pochłaniająca kolejne kilometry ziem ludzi. Wchłaniała wszystko, z czym się zetknęła, zamieniając zwierzęta i ludzi w zmutowane bestie i symbiotyczne organizmy, pomagające jej przeć naprzód i zwalczać każde zagrożenie. Ten ogromny, zielony i krwiożerczy organizm nazwano Neodżunglą.


Główną zaletą armii Neodżungli jest zdolność do tworzenia Macierzy, czyli sieci połączonych ze sobą żetonów. Dzięki tworzonej na planszy Macierzy jeden Moduł może wspomagać jednocześnie wszystkie należące do niej jednostki. Nawet słabe w pojedynkę oddziały mogą się przez to stać szybkimi i skutecznymi zabójcami.
Wadą armii jest jej niewielka mobilność, brak strzelców oraz fakt, że bez Macierzy jej jednostki są stosunkowe słabe i powolne.

Uwaga! Armia Neodżungli poprzednio wchodziła w skład dodatku Babel 13, który już nie będzie dodrukowywany.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX 3.0

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

29,90 zł

szt.

Neuroshima HEX: Nowy Jork (edycja 3.0)

Neuroshima HEX: Nowy Jork (edycja 3.0)
Neuroshima HEX: Nowy Jork (edycja 3.0)

Miasto Nowy Jork nie upadło. Zniszczone bombami atomowymi, zmienione w twierdzę pośród ruin, wciąż walczy w obronie ideałów Wolnej Ameryki. Z czasem stało się stolicą mini-państwa o tej samej nazwie i rozpoczęło krucjatę w sprawie odbudowy świata ludzi, uzurpując sobie przy okazji rolę przewodnika narodu i w miarę możliwości usuwając ze swej drogi wszystkich oponentów. Co rusz kolejne oddziały wyruszają na pustkowia w poszukiwaniu zasobów i przedwojennych technologii oraz werbując przydatnych ludzi. Samo miasto z czasem przekształciło się w policyjną twierdzę, jedno z niewielu bezpiecznych miejsc w zrujnowanym świecie, gdzie za spokój trzeba zapłacić posłuszeństwem.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX 3.0

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

29,90 zł

szt.

Neuroshima HEX: Sand Runners (edycja 3.0)

Neuroshima HEX: Sand Runners (edycja 3.0)
Neuroshima HEX: Sand Runners (edycja 3.0)

Sand Runners to pozostałość oddziału wojskowego, który na początku wojny został wysłany do walki z molochem. Zgraja trepów, którym odbiło do szczętu. Dokładnie wtedy gdy uznasz, że poznałeś ich na wylot, zaczynają dziać się rzeczy, o których nie śniło się szamanom...

Główną zaletą armii jest możliwość wyłączania z bitwy kluczowego pola za pomocą burzy piaskowej. Kilku wojowników Sand Runnersów posiada cechy modułów, co pozwala im wspierać się wzajemnie podczas bitwy. Ponadto, żeton sztabu jest dwustronny i jedna ze stron pozwala mu wyeliminować pojedynczy groźny, lecz wolniejszy cel, zanim ten zdąży zaatakować.

Wadą armii jest stosunkowo niska bazowa Inicjatywa. Dodatkowo, nierozważne odwrócenie sztabu na stronę z atakiem w tylko jednym kierunku, może skutkować brakiem możliwości zabicia otaczających go jednostek podczas Bitwy.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX 3.0

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

29,90 zł

szt.

Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)

Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)
Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)

Sharrash… Tajemnicza i świetnie zorganizowana społeczność zmutowanych, obdarzonych nieludzką inteligencją szczurów. Żyją pod ziemią, w tunelach i kanałach zniszczonych miast, wraz ze służącymi im, zdegenerowanymi ludźmi i mutantami. Nie dopuszczają do siebie obcych, bronią zażarcie swoich gniazd, a ich wojownicy nie zawahają się oddać życia za stado. Szczury z Sharrash to nie zwierzęta, ale mutanci, sprytniejsi od ludzi i dużo bardziej nieobliczalni. I właśnie zawitali do świata gry Neuroshima Hex.

Głównymi zaletami armii są: mobilność Sztabu, możliwość wysadzania nawet najszybszych jednostek przeciwnika oraz całkowitego paraliżowania wolniejszych, a także omijania linii obronnych przeciwnika dzięki moździerzom. Dodatkowym atutem Sharrash jest trudny do wyeliminowania żeton podłoża (Dziura), który potrafi burzyć szyki przeciwnika.

Wadą Sharrash jest mniejsza niż w innych armiach ilość walczących jednostek, ich słaba mobilność, niska wytrzymałość i inicjatywa, a także całkowity brak opancerzenia.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX 3.0

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

29,90 zł

szt.

Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0)

Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0)
Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0)

Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli. Z każdym dniem coraz mniej przypomina Molocha. Smart zupełnie zignorował zasady, którymi dotąd kierowały się elektroniczne mózgi Molocha i rozpoczął produkcję przedziwnych półmaszyn połączonych z żywymi organizmami, w tym biodroidów zdolnych do samoregeneracji, miniaturowych robotów o funkcji pasożytów oraz zaopatrzonych w zaawansowaną technologicznie broń elektromagnetyczną. Większość baz Smarta ukryta jest w dżungli głęboko pod ziemią i to, co się tam dzieje, skryte jest zasłoną tajemnicy zarówno przed ludźmi, jak i przed samym Molochem.

Główną zaletą armii Smarta jest ogromna ruchliwość wojsk wokół Sztabu, możliwość tworzenia potężnych linii strzelających, a dodatkową szansą na wstawienie właściwej jednostki we właściwe miejsce jest użycie specjalnej zdolności Transporterów. Wadą zaś jest znikoma mobilność samego Sztabu.

Rada taktyczna: Otocz najszybciej jak się da swój Sztab jednostkami Sieciarzy i strzelców, by mogły się one poruszać i obracać dziki specjalnej cesze Sztabu.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX 3.0

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

29,90 zł

szt.

Neuroshima HEX: Steel Police (edycja 3.0)

Neuroshima HEX: Steel Police (edycja 3.0)
Neuroshima HEX: Steel Police (edycja 3.0)

Steel Police to przemierzająca kraj brygada fanatyków prawa i porządku, zakuta w przedwojenne, eksperymentalne pancerze wspomagane. Aplikowane przez pancerze chemikalia i cybernetyczne usprawnienia podnoszą zdolności organizmu kosztem psychiki – funkcjonariusze reagują automatycznie na wszystko, co program zidentyfikuje jako zagrożenie lub przestępstwo. Pojawiają się znikąd i pacyfikują teren pośród huku eksplozji i kanonady ognia. Godna automatów nieskazitelna praworządność sprawia, że mieszkańcy wybawionych terenów szybko zaczynają tęsknić do dawnego chaosu i bezprawia.

Autorem Steel Police jest Michał Oracz. Armia wprowadza do gry nową zdolność – Odbicie. Odbicie chroni jednostkę przed wszelkimi atakami skierowanymi w bok oznaczony ikoną Odbicia. Atak ten zostaje odbity w przeciwnym kierunku na odległość jednego pola i trafia jednostkę przeciwnika (Żołnierza, Sztab lub Moduł), o ile ta stoi na sąsiednim polu na linii tego ataku. Odbity atak nie czyni żadnej szkody żetonom Steel Police.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX 3.0

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

29,90 zł

szt.

Neuroshima HEX: Troglodytes (edycja 3.0)

Neuroshima HEX: Troglodytes (edycja 3.0)
Neuroshima HEX: Troglodytes (edycja 3.0)

Dodatek Neuroshima HEX: Troglodytes wprowadza nową frakcję do gry i stawia przed graczami zupełnie nowe wyzwania. Armia wyróżnia się dużą liczbą wojowników i żetonów Bitwy.

Troglodyci łatwo dostosowują się do zaistniałych na planszy warunków. Dzięki nowej mechanice kanibalizacji własnych jednostek, natychmiast otrzymują dodatkowy bonus Sytości. Wojownicy ze znacznikami Większej Sytości zadają więcej ran, są szybsi, stają się mobilni lub wytrzymalsi.

Z drugiej strony poświęcanie jednostek prowadzi do zmniejszenie ich liczby i ogranicza możliwość uruchomienia bitwy przez zapełnienie planszy.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX 3.0

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

29,90 zł

szt.

Neuroshima HEX: Uranopolis (edycja 3.0)

Neuroshima HEX: Uranopolis (edycja 3.0)
Neuroshima HEX: Uranopolis (edycja 3.0)

Przedwojenne kopalnie uranu z ukrytym pod ziemią sprzętem i załogami zdołały przetrwać apokalipsę i do dziś wydobywają cenny uran. W ciągu kolejnych dekad wiele z ciężkich, górniczych maszyn przekształcono w narzędzia zagłady i skierowano do obrony podziemnych twierdz. Tak powstało Uranopolis, potężne górnicze miasto, skutecznie pilnujące swoich skarbów przed zakusami sąsiadów.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX 3.0

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

29,90 zł

szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl