Wypożyczalnia

Producenci

Przygodowe

Talisman: Magia i Miecz - Zwiastun

 Talisman: Magia i Miecz -  Zwiastun
Talisman: Magia i Miecz - Zwiastun

Mroczne omeny zwiastują koniec. Koniec wszystkiego! Deszcz ognia spada na ziemię, morza zalewają ląd, demony nawiedzają świat żywych, a umarli powstają z grobów. 

W tych złowieszczych czasach potrzebni są wielcy bohaterowie, zdolni stawić czoła tym nowym zagrożeniom i uratować królestwo Magii i Miecza przed unicestwieniem. 

Rozszerzenie Talisman: Magia i Miecz - Zwiastun oferuje graczom 75 kart Proroka, 10 nowych kart Zaklęć, 10 kart Terenu, 32 karty Omenu, 2 karty Alternatywnych Zakończeń, 3 nowe karty Poszukiwaczy wraz z plastikowymi figurkami oraz Proroka, tajemniczą postać, która wieszczy nadejście apokalipsy.

Czy potrafisz powstrzymać koniec świata?

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Talisman: Magia i Miecz

Dostępność: niedostępne

Cena:

77,90 zł

Aeon's End: Legacy

Aeon's End: Legacy
Aeon's End: Legacy

Aeon's End Legacy to samodzielna kooperacyjna gra karciana w świecie fantasy, zawierająca kampanię z elementami legacy i oparta na popularnej grze Aeon's End. Na graczy czeka 7 rozdziałów z nowymi przygodami, kartami i Nemezis. Z upływem gry zasady będą się zmieniać, a na karty instrukcji trafią kolejne naklejki modyfikujące rozgrywkę. Decyzje podjęte w pierwszej rozgrywce, będą miały wpływ na przyszłe gry w kampanii. Postacie nauczą się nowych mocy i efektów, których będą mogły wykorzystać do rozgrywki w innych grach Aeon's End po zakończeniu kampanii. 

 

Dostępność: niedostępne

Cena:

199,90 zł

Bloodborne: Gra planszowa

Bloodborne: Gra planszowa
Bloodborne: Gra planszowa

Nie wiadomo, skąd się wzięła ani czym jest. Plaga. Zaczęło się niewinnie. Jednemu chłopcu na czole wyrósł róg. Koledzy się z niego śmiali. Do dnia, aż chłopcu wyrosły kły, dzięki którym tych kolegów zjadł, i skrzydła, na których odleciał. Minęło pół roku, a w Yharnam, przeklętym mieście, zanotowano od tamtego czasu pięćdziesiąt podobnych przypadków. Ktoś wreszcie musi coś z tym zrobić. W ślad za potworami wysłano czterech tropicieli. Mają wyplenić zło i poznać jego przyczynę. Załapałeś się do tej grupy.

Bloodborne to kooperacyjna gra planszowa, oparta na kultowej grze wideo o tym samym tytule. Jej autorem jest Eric Lang, twórca takich dzieł jak Cthulhu: Death May Die, Marvel United, Rising Sun, Blood Rage czy Chaosu w Starym Świecie. W Bloodborne przeniesiemy się do mrocznego świata Yharnam, gdzie nieprzeniknione zło przemienia kolejnych mieszkańców w potwory. Wcielając się w Tropicieli, staniemy przed wyzwaniem pokonania tajemniczej plagi i odkrycia sekretów złowrogiego miasta.

Bloodborne jest grą kampanijną - gracze będą przechodzić przez kolejne kampanie, składające się na rozdziały, po każdej z nich rozbudowując swoją talię i stając się silniejszym. W Bloodborne postacie graczy oraz wrogów będą przemieszczać się i walczyć ze sobą na mapie złożonej z kafli, co przypadnie do gustu wszystkim osobom preferującym gry typu Dungeon Crawler. Jednak w przeciwieństwie do takich tytułów jak Zombicide, tutaj kolejne fragmenty terenu pojawiają się w trakcie rozgrywki, a wrogowie aktywują się między turami graczy. Bloodborne jest tytułem ogromnym, na który składają się setki kart, dziesiątki żetonów i ponad czterdzieści szczegółowo wykonanych figurek.

Rozgrywka w Bloodborne składa się na cztery kampanie, a każdej z nich rozegracie trzy rozdziały. Każdy rozdział posiada indywidualne reguły specjalne oraz własny proces przygotowania. W każdym rozdziale odkrywać będziecie też karty misji. Wypełnianie ich i zdobywanie nagród będzie prowadziło Was do zwycięstwa. Jeżeli jednak przegracie choćby w trzecim rozdziale, całą kampanię trzeba będzie rozegrać od początku.

W czasie swojej tury każdy tropiciel może wykonać szereg akcji, wydając na każdą po jednej karcie statystyki. Gracz decyduje, czy chce co turę zużywać regularnie trzy karty, czy zostawić sobie więcej kart na przyszłość. Tropiciel może się poruszyć, zaatakować albo wejść w interakcję z przedmiotem lub celem misji. Kolejne kafle terenu będą odsłaniane wraz z próbami przemieszczenia, dlatego tropiciele nigdy nie wiedzą, co czeka na nich za rogiem.

Każdy Tropiciel rozpoczyna grę z uniwersalną talią kart, która z biegiem kampanii będzie ewoluować, stając się niepowtarzalną. Oprócz kart w talii gracz będzie używał przedmiotów jednorazowych - potężnych artefaktów, które mogą być wykorzystane w określonym momencie gry. Karty nagród działają podobnie, ale są wielokrotnego użytku i przyznawane za ukończenie misji. Z kolei zdradliwa broń oraz broń palna posiadają dedykowane miejsca na planszy tropiciela. Tropiciel może posiadać tylko po jednej sztuce każdej z nich.

Dostępność: niedostępne

Cena:

309,90 zł

Cthulhu: Death May Die

Cthulhu: Death May Die
Cthulhu: Death May Die

Czy uda Ci się uchronić przed szaleństwem i pokonać Przedwiecznych?

Cthulhu: Death May Die zaprojektowane przez weteranów branży - Roba Daviau (Pandemic Legacy 1 & 2) i Erica M. Langa (Blood Rage, Rising Sun) wyróżnia się nastrojowym klimatem, intuicyjną i emocjonującą rozgrywką oraz niepowtarzalnymi figurkami, z których znane jest wydawnictwo CMON. Do tej wybuchowej mieszanki dołączył Adrian Smith oraz Karl Kopiński, którzy swoim talentem artystycznym stworzyli niepowtarzalną i spójną wizję mitologii Cthulhu.

Walka z niewyobrażalnymi monstrami z innego wymiaru nieodzownie wiąże się z szaleństwem. Ale tutaj może ono działać na Twoją korzyść! Gracze rozpoczynają rozgrywkę ze zdiagnozowanymi niepoczytalnościami, które przy odrobinie nieuwagi mogą mocno dać im się we znaki. Ale umiejętnie wykorzystane staną się użytecznym narzędziem w walce z Przedwiecznymi i ich pomiotem.

W trakcie rozgrywki Badacze nieuchronnie tracą władzę nad swoim umysłem, w zamian zyskując umiejętności niedostępne zwykłym śmiertelnikom. To dzięki nim mogą stanąć jak równy z równym w walce przeciwko Potworom - przynajmniej dopóki kompletnie nie oszaleją...

Wielkich Przedwiecznych do świata śmiertelników chcą przywołać ich fanatyczni Kultyści. W tym plugawym planie wspierają ich przeróżne sługusy Przedwiecznych - potwory z odmętów niewyobrażalnego koszmaru. Każdy z przeciwników ma swoją specjalną zdolność oraz charakterystykę. Nie są kontrolowani przez żadnego z graczy, ich zachowanie zależy od kart Mitów, które są unikatowe dla każdego Przedwiecznego i każdego Scenariusza. Dzięki temu w każdym z nich zachowują się inaczej, dążąc do realizacji złowrogiego celu.

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

384,90 zł

szt.

Dark Souls: Gra karciana

Dark Souls: Gra karciana
Dark Souls: Gra karciana

Dark Souls: Gra karciana to kooperacyjna gra karciana Davida Carla (seria Warmachine) oparta na kultowym tytule wideo. Przeniesiemy się tutaj do świata Lordran, wcielając w cztery klasy nieumarłych, walczących z postępującym mrokiem.

Dark Souls oparty jest na mechanice budowania talii - w czasie rozgrywki gracze będą kupować kolejne karty, płacąc za nie duszami zdobytymi na pokonanych wrogach. Podobnie jak w Bloodborne, tak i tutaj śmierć bohatera oznacza jedynie krótki odpoczynek i odsłonięcie jednej z kart Ogniska. Wszystko jednak ma swoją cenę. Kiedy limit tychże kart się wyczerpie, gracze przegrają. Co ważne, postaci graczy nie mają odgórnie przypisanych punktów życia, lecz są one uzależnione od liczby posiadanych kart. Bohater ginie, jeśli w którymkolwiek momencie nie będzie mógł uzupełnić ręki. W Dark Souls gracze wybiorą własną drogę rozgrywki, poruszając się na planszy Eksploracji, zwieńczoną potężnymi Bossami. Każdy Boss ma inną siłę, inne umiejętności specjalne oraz własną talię, co spodoba się wszystkim wielbicielom takich gier jak Aeons End.

Atuty:

  • Szybka, dynamiczna gra karciana z motywem budowania talii, oparta na kultowej grze wideo.
  • Cztery klasy postaci oraz czterech zróżnicowanych bossów z własnymi taliami i zdolnościami.
  • Wybierz drogę łowcy i napisz własną historię, kierując się na planszy Eksploracji w dowolnym kierunku!

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

139,90 zł

szt.

Dead by Daylight

Dead by Daylight
Dead by Daylight

Oparta na bestsellerowej grze komputerowej Dead by Daylight stawia drużynę czterech ocalałych do walki z jednym nadnaturalnym mordercą. W tej emocjonującej grze w kotka i myszkę krew leje się strumieniami, a dla słów „litość” i „miłosierdzie” zatrzaśnięto drzwi. Z hukiem!

Atuty:

  • planszowa adaptacja kultowej gry komputerowej,
  • niepowtarzalny klimat grozy, survival horror na planszy,
  • znakomita gra towarzyska z niskim progiem wejścia.

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

169,90 zł

szt.

Descent: Wędrówki w mroku

Descent: Wędrówki w mroku
Descent: Wędrówki w mroku

W najczarniejszych czeluściach Terrinoth mroczny władca zbiera swe sługi, gotów oblegać powierzchniowy świat. Tylko niewielka drużyna bohaterów obdarzonych odwagą i siłą będzie w stanie ocalić krainę przed jego chciwymi łapskami. Nadszedł czas, aby zapuścić się w ciemności i pokrzyżować plany mrocznego władcy zanim będzie za późno...

Descent: Wędrówki w mroku to epicka gra planszowa o przemierzaniu podziemi dla 2-5 graczy. Waleczni bohaterowie, niebezpieczne potwory, magiczne relikty i ekscytujące przygody – to wszystko czeka na ciebie w świecie drugiej edycji Descenta: Wędrówek w mroku.

Nowa edycja gry Descent: Wędrówki w mroku rozwija pomysły zawarte w pierwszej edycji, wprowadza system epickich kampanii i przystępne zasady dynamicznej, taktycznej walki. Bohaterowie będą musieli zdobyć moc i doświadczenie podczas serii wciągających fabularnych przygód, aby przygotować się na ostateczne starcie z przebiegłym mrocznym władcą. Gracze mogą też rozegrać każdą ze znajdujących się tutaj przygód osobno.

Dostępność: niedostępne

Cena:

269,90 zł

Disney Villainous

Disney Villainous
Disney Villainous

Do tej pory Złoczyńcy Disneya żyli w ukryciu – okryci niesławą i pokonani przez Bohaterów cierpliwie czekali wiele lat… Aż nadszedł moment, gdy znów mogą stanąć na scenie w blasku fleszy i pokazać światu swoje barwne osobowości. Szczęśliwe zakończenia wszyscy znają, ale nikt nie wie jak wyglądałyby baśnie, gdyby Złoczyńcom udało się zrealizować swoje niecne cele. A najbardziej ekscytujące jest to, że teraz możemy to sprawdzić na własnej skórze!  

Gra Disney Villainous polega na wcieleniu się w jedną z sześciu postaci z najbardziej znanych filmów Disneya: 

  • Kapitana Haka (największego wroga Piotrusia Pana)
  • Dżafara (złego czarownika walczącego z Alladynem)
  • Diabolinę (czarownicę, która rzuciła urok na Aurorę – Śpiącą Królewnę)
  • Księcia Jana (chciwego przeciwnika Robin Hooda)
  • Królową Kier (bezwzględną władczynię, którą spotyka w Krainie Czarów Alicja)
  • Urszulę (przebiegłą wiedźmę pragnącą zguby syrenki Arielki)

Każdy z graczy wybiera jednego z sześciu Złoczyńców i, korzystając z jego unikalnych zdolności, stara się osiągnąć swój Cel (Złoczyńcy mają różne Cele). Oprócz Złoczyńców w grze biorą również pozytywni Bohaterowie filmów, ale tym razem ich męcząca dobrotliwość może co najwyżej zaszkodzić innym uczestnikom gry – o ile dobrze to rozegramy. 

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

184,90 zł

szt.

Eldritch Horror: Góry Szaleństwa

Eldritch Horror: Góry Szaleństwa
Eldritch Horror: Góry Szaleństwa

Na długo przed pojawieniem się ludzi na Ziemi żyły Starsze Istoty. Teraz, w roku 1926, coś zakłóciło ich długi sen. Zaczęły rozszerzać swój mroczny wpływ, wpełzając do ludzkich umysłów i zmuszając do realizacji tajemniczego celu. Kilku odważnych badaczy przeczuwa zbliżającą się katastrofę i wyrusza na Antarktydę, aby odnaleźć źródło zagrożenia. Tylko oni mogą powstrzymać nadciągającą zagładę, więc doprowadzą zadanie do końca albo popadną w obłęd próbując.

Rozszerzenie wprowadza dodatkową planszę Antarktydy, surowej krainy, pełnej dziwnych tajemnic i ukrytych niebezpieczeństw. Ośmiu nowych badaczy gotowych jest odkryć prawdziwą przyczynę tajemniczych wydarzeń, nękających świat. Towarzyszyć im będą nowi sprzymierzeńcy, między innymi profesor William Dyer. Dla dobra misji badacze mogą podjąć się specjalnych zadań, dzięki którym zdobędą potężne nagrody. W trakcie wyprawy natrafią na wiele przydatnych przedmiotów, magicznych zaklęć, paskudnych stanów i przerażających spotkań, czekających w Górach Szaleństwa.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Eldritch Horror: Przedwieczna groza

 

Dostępność: niedostępne

Cena:

169,90 zł

Eldritch Horror: Widma Carcosy

Eldritch Horror: Widma Carcosy
Eldritch Horror: Widma Carcosy

Fale szaleństwa zalewają świat. Poeci i artyści tracą zdrowe zmysły od blasku księżyca, a tajemnicza sztuka teatralna szerzy obłęd wśród publiczności. Nieopisywalny wije się w swym śnie, a jego przeklęte miasto przedziera się przez zasłonę pomiędzy wymiarami. Zaginiona Carcosa przybyła na Ziemię!'

Rozszerzenie wprowadza nowego, straszliwego Przedwiecznego – Hastura.

Ponadto w pudełku znajduje się wiele nowych kart spotkań, Mitów i Preludium. W grze pojawiają się również czterej nowi badacze oraz nowe karty Artefaktów, Zaklęć i Zasobów unikatowych, które wspomogą graczy w misji ratowania świata.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Eldritch Horror: Przedwieczna groza

Dostępność: niedostępne

Cena:

94,90 zł

Eldritch Horror: Zaginiona Wiedza

Eldritch Horror: Zaginiona Wiedza
Eldritch Horror: Zaginiona Wiedza

Na długo nim ludzkość uznała się za dominującą formę życia na Ziemi, żyły na niej inne potęgi. Jednak wszystko ma swój kres. Czy to wskutek działania żywiołów, drapieżników, czy własnych przerośniętych ambicji, każda z tych potężnych cywilizacji upadła. Tylko nieliczni znają ich historię. Mądrość, zgromadzoną przez pradawnych mieszkańców Ziemi, ukryto przed oczyma ludzkości. W pradawnych, na pół zapomnianych relacjach kryje się jednak ostatnia szansa ocalenia człowieka – aby ocalić ten świat przed zagładą, którą sprowadzi wielki Przedwieczny, grupa dzielnych badaczy musi posiąść tę zaginioną wiedzę.

Rozszerzenie Zaginiona Wiedza wprowadza nowego Przedwiecznego, Yiga, ale zawiera również nowe karty Tajemnic dla Przedwiecznych z gry podstawowej. Ponad to znajdziecie w nim setki nowych Spotkań oraz nowe Artefakty, Zasoby i Zaklęcia, które pomogą badaczom w walce z Przedwiecznymi.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Eldritch Horror: Przedwieczna groza

 

Dostępność: niedostępne

Cena:

104,90 zł

Escape Tales: Low Memory

Escape Tales: Low Memory
Escape Tales: Low Memory

W roku 2060 Elizabeth żegna się z mężem. Wyruszają w rodzinną podróż, ona jednak musi dokończyć badania i postanawia później do niego dołączyć. Gdy tylko autonomiczny pojazd męża opuszcza podjazd, kobieta wraca do pracy. Kolejny zwykły dzień - przynajmniej tak jej się zdaje.

Następnego ranka budzi się na sofie. Przeraźliwie boli ją głowa, a w domu panuje bałagan, jakby ktoś się do niego włamał. Choć próbuje ze wszystkich sił, nie umie sobie przypomnieć niczego od momentu, gdy zajęła się pracą. Elizabeth postanawia użyć skanera pamięci.

To świetne narzędzie! Jednak postęp technologiczny ma swoją cenę...

Escape Tales: Low Memory to gra karciana typu escape room dla 1 do 4 graczy, z mocnym naciskiem na fabułę. Gra skupia się nie tylko na wymagających zagadkach, lecz także na wciągającej historii, na którą będziesz miał wpływ podczas rozgrywki.

Gra składa się z trzech następujących po sobie opowieści. Wasze wybory dokonane podczas pierwszych dwóch opowieści - i ich rezultaty - wpłyną na to jak ostatecznie zakończy się historia.

Gra jest świetnym odwzorowaniem gier typu Escape Room - ze swoimi wciągającymi zagadkami, które wymagają sprytu, spostrzegawczości i myślenia analitycznego. Jednocześnie pozwala ona na zabawę w zaciszu domu, zarówno w grupie znajomych czy domowników, jak i w rozgrywce jednoosobowej.

Escape Tales: Low Memory to gra kooperacyjna. Oznacza to, że wspólnie będziecie podejmować decyzje (nie dotyczy to trybu solo). Pamiętajcie, by omawiać ze sobą lokacje i zagadki. Zakończenie historii zależy od waszych wspólnych wyborów.

Aplikacja Escape Tales służy do wprowadzania rozwiązań zagadek. Jest przygotowana w formie strony internetowej, którą możecie dodać do Ekranu Głównego urządzenia przenośnego, aby korzystać z niej jak z aplikacji (działa również w trybie offline).

 

Atuty:

  • drugi epizod w przebojowej linii Escape Tales
  • trzy osobne rozdziały na trzy osobne rozgrywki!
  • cyberpunkowy temat!

Dostępność: niedostępne

Cena:

72,90 zł

Fighting Fantasy: Czarnoksiężnik z Ognistej Góry

Fighting Fantasy: Czarnoksiężnik z Ognistej Góry
Fighting Fantasy: Czarnoksiężnik z Ognistej Góry

Wciel się w postać poszukiwacza przygód, który wyrusza na niebezpieczną wyprawę do samego serca Ognistej Góry. Po drodze będziesz musiał podjąć szereg decyzji, od których będzie zależał Twój los. Wędruj przez labirynt korytarzy, walcz o życie i dokonuj właściwych wyborów. To Ty jesteś bohaterem tej opowieści!

Książki paragrafowe to rodzaj jednoosobowej gry fabularnej. Jednak zamiast teatru wyobraźni, jak ma to miejsce w grach RPG, gracz przeżywa swoje przygody poprzez odkrywanie kolejnych paragrafów, które wskaże mu opowieść. Książki paragrafowe przenoszą czytelnika w samo centrum zdarzeń. To on decyduje, w jaki sposób potoczy się fabuła całej opowieści - każdy jego wybór napędza akcję.

Mechanika gry jest bardzo prosta i opiera się na statystykach postaci oraz rzutach kośćmi. W trakcie swojej przygody gracz przemieszcza się po świecie gry, decydując, jaką ścieżkę wybrać. Na swojej drodze spotyka zarówno sprzymierzeńców jak i wrogów, z którymi musi wejść w interakcję, nierzadko opowiadając się po stronie dobra lub zła. To od gracza zależy, czy jego przygoda zakończy się sukcesem.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

24,90 zł

szt.

Fighting Fantasy: Dom pełen zła

Fighting Fantasy: Dom pełen zła
Fighting Fantasy: Dom pełen zła

Zło czai się tuż za rogiem!

Pewnej deszczowej nocy Twój samochód odmawia posłuszeństwa. Postanawiasz szukać pomocy w najbliższej posiadłości. Nie wiesz jednak, że przekroczenie progu tego domostwa było największym błędem w Twoim życiu. W tej historii nie ma łatwych wyborów, a zło czai się tuż za rogiem.

Książki paragrafowe to rodzaj jednoosobowej gry fabularnej. Jednak zamiast teatru wyobraźni, jak ma to miejsce w grach RPG, gracz przeżywa swoje przygody poprzez odkrywanie kolejnych paragrafów, które wskaże mu opowieść. Książki paragrafowe przenoszą czytelnika w samo centrum zdarzeń. To on decyduje, w jaki sposób potoczy się fabuła całej opowieści - każdy jego wybór napędza akcję.

Mechanika gry jest bardzo prosta i opiera się na statystykach postaci oraz rzutach kośćmi. W trakcie swojej przygody gracz przemieszcza się po świecie gry, decydując, jaką ścieżkę wybrać. Na swojej drodze spotyka zarówno sprzymierzeńców jak i wrogów, z którymi musi wejść w interakcję, nierzadko opowiadając się po stronie dobra lub zła. To od gracza zależy, czy jego przygoda zakończy się sukcesem.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

24,90 zł

szt.

Horror w Arkham 3 edycja

Horror w Arkham 3 edycja
Horror w Arkham 3 edycja

W trzeciej edycji Horroru w Arkham gracze znów wcielą się w role badaczy prowadzących śledztwo w dręczonym niepokojami mieście Arkham w stanie Massachusetts, podczas gdy niewyobrażalne zło czaić się będzie na granicy czasu pod cienką zasłoną egzystencji.

Czy zaryzykują swoją poczytalność, aby rozwikłać niebezpieczną tajemnicę?

Wszechogarniającej ciemności przeciwstawi się dwunastu badaczy - każdy ze swoimi wyjątkowymi umiejętnościami i sposobami na powstrzymanie wzbierającej nad miastem grozy. Poza umiejętnościami i tłem fabularnym każda z postaci otrzymuje także swój zestaw startowy - teraz to gracz decyduje, jak przygotować swojego badacza na potworności, które go czekają.

Podczas każdej rozgrywki w trzecią edycję Horroru w Arkham gracze wezmą udział w jednym z czterech scenariuszy, rozgrywających się w mrocznym i pełnym niebezpieczeństw mieście. Każda przygoda zaprowadzi ich na granicę szaleństwa, a nierzadko także poza nią.

W każdym scenariuszu badacze będą desperacko walczyć o kolejne wskazówki, które pozwolą im popchnąć fabułę do przodu. Jednak agenci mrocznych sił nie poddadzą się łatwo i będą szerzyć zagładę, aby zniweczyć plany graczy. Co więcej zagłada nie tylko spowalnia badaczy i przeszkadza w wykonaniu zadania, ale także może doprowadzić scenariusz do... mniej szczęśliwego dla świata końca. 

Tym razem, aby powstrzymać zagładę, nie wystarczy po prostu po zamknąć bramy do innych wymiarów. Na początku każdej rozgrywki główny cel scenariusza nie będzie znany, ale wraz z postępem śledztwa do kodeksu dodawane będą kolejne karty archiwum. Każda z nich wprowadza do gry nowe cele, których wykonanie przybliży badaczy do zwycięstwa.

Zebrane wskazówki pomogą odkryć pozytywne karty archiwum, podczas gdy rosnąca zagłada doprowadzi nie raz do odkrycia kart archiwum, które nigdy nie powinny ujrzeć światła dziennego. Każdy wybór graczy i każde wydarzenie w grze popchnie badaczy do przodu na ścieżce scenariusza i otworzy nowe możliwości osiągnięcia celu.

Dostępność: niedostępne

Cena:

229,90 zł

Kragmortha

Kragmortha
Kragmortha

Wy, cwane i podstępne gobliny, czy myślicie, że uda wam się uniknąć furii pracującego w swym laboratorium Rigora Mortisa? Każdy, komu Mroczny Pan rzuci Krzywe Spojrzenie znajdzie się po niewłaściwej stronie przerażającego zaklęcia!

Stanie na jednej nodze, utrzymywanie karty na głowie, gra z zaciśniętymi pięściami czy zamkniętymi ustami, oto niektóre ze straszliwych rzeczy, które będziesz musiał zrobić, jeśli nie zdołasz uniknąć gniewu Mrocznego Pana. Jeśli jednak dopisze ci szczęście, może zdołasz popchnąć przeciwnika ku zgubie! Jak głoszą legendy, przebiegłość goblinów nie zna granic... wierzysz w to? Chcesz to sprawdzić?

Kragmortha to zabawna gra planszowa dla 2-8 graczy. Wewnątrz osobistej biblioteki Rigora Mortisa jego sługi będą walczyć o Magiczne Księgi i próbować uciec przed gniewem Mrocznego Pana.

Każdy z graczy będzie poruszał Rigorem Mortisem lub swoim goblinem, starając się ocalić życie i nie narazić się na otrzymanie Kart Krzywych Spojrzeń. Biblioteka kryje jednak i inne, przerażające niespodzianki: czy jesteś pewien, że chcesz sprawdzić, co kryje się za następnym teleportem?

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

119,90 zł

szt.

Kroniki Zbrodni: 1400

Kroniki Zbrodni: 1400
Kroniki Zbrodni: 1400

Rok 1400. Nazywasz się Abelard Lavel, jesteś rycerzem w służbie króla. Już w dzieciństwie miewałeś dziwne, prorocze sny - widziałeś w nich zbrodnie z przeszłości i z przyszłości. Nauczyłeś się wykorzystywać swoje niezwykłe zdolności do rozwiązywania zagadek, których nikt inny nie potrafi wyjaśnić. Wielu mieszkańców miasta pragnie skorzystać z Twoich usług. Czy jesteś w stanie im pomóc?

Kroniki Zbrodni: 1400 jest samodzielną grą, rozwijającą pomysły znane z podstawowych Kronik zbrodni. Zastosowana w niej technologia Scan & Play pozwala połączyć zalety gry planszowej i elektronicznej. Przesłuchuj świadków i podejrzanych, gromadź dowody rzeczowe i zatrzymaj mordercę, zanim będzie za późno!

Gracze mogą teraz wyciągać wnioski nie tylko z dowodów rzeczowych czy relacji świadków, ale także z tajemniczych obrazów przedstawionych na Kartach Wizji. Są to sceny z przeszłości lub przyszłości ukazujące postacie i obiekty, które dopiero pojawią się na drodze graczy. W czasie śledztwa gracze mogą także liczyć na pomoc członków rodziny, którzy chętnie podzielą się swoją wiedzą. Jest wśród nich wujek - mnich, który wie wszystko o źródłach pisanych, siostra - bogata kupcowa, która zawsze wie coś na temat każdego przedmiotu oraz brat - szpieg znający doskonale historie ludzi z miasta. Na koniec wierny towarzysz pies Perceval - nie odstępuje graczy na krok i pomaga w tropieniu śladów. Można dawać mu różne przedmioty do powąchania w nadziei, że podąży za ich tropem.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

72,90 zł

szt.

Kroniki Zbrodni: 1900

Kroniki Zbrodni: 1900
Kroniki Zbrodni: 1900

Nazywasz się Victor Lavel i jesteś młodym, ambitnym reporterem. Jest rok 1900. Już wkrótce o tych czasach będzie się mówić "La Belle Époque" - Paryż, stolica Francji, tętni życiem. Tyle tu się dzieje! Jednak Ciebie znacznie bardziej interesują morderstwa, porwania i spektakularne kradzieże. Twój stryj jest komisarzem policji, więc jako jedna z pierwszych osób dowiadujesz się o nowych zdarzeniach. Czy potrafisz wykorzystać swoje zdolności i wykryć sprawcę zbrodni?

Kroniki Zbrodni: 1900 to niezależna, kooperacyjna gra detektywistyczna. Zastosowana w niej technologia Scan & Play pozwala połączyć zalety gry planszowej i elektronicznej. Gracz może prowadzić wiele różnych dochodzeń, korzystając z tych samych elementów.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

72,90 zł

szt.

Kroniki zbrodni: 2400

Kroniki zbrodni: 2400
Kroniki zbrodni: 2400

Jest rok 2400. Nazywasz się Kalia Lavel. Jako świetnie wyszkolona cyberagentka chciałaś zajmować się zwalczaniem przestępczości, jednak szybko zrozumiałaś, że twoim przełożonym zależy wyłącznie na własnych korzyściach. Odeszłaś ze służby i nie należysz już do elitarnej jednostki BelCor. Nie masz teraz odznaki ani cybernetycznych implantów. Szukając sprawców zbrodni, możesz liczyć jedynie na siebie…

Kroniki Zbrodni: 2400 to samodzielna gra dla 1-4 graczy. Akcja toczy się w futurystycznym świecie, pośród zatopionych w neonach uliczek, po których przechadzają się androidy i naszpikowani cyberwszczepami ludzie. Gracze będą eksplorować Paryż jak nigdy dotąd, od lepkich i dusznych slumsów, aż po nieskazitelne obszary korporacji zamknięte w olbrzymich półprzezroczystych kopułach.

Kronikach Zbrodni: 2400 bohaterka może używać cybernetycznych implantów oraz przenosić się do specjalnych lokacji w cyberprzestrzeni. Podczas rozmowy z awatarem, nigdy nie można być jednak pewnym kim jest ukrywająca się pod nim osoba. Akcje w wirtualnym świecie zużywają energię, którą bohaterka musi uzupełniać w lokacji startowej.

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

72,90 zł

szt.

Księga cudów

Księga cudów
Księga cudów

Oniria. Kraina starożytnej cywilizacji smoków. Legendy przedstawiają ją jako raj bogaty w smocze arcydzieła i obfitujący w bujną roślinność. Być może kiedyś tak było. Niestety na przestrzeni lat Oniria zmieniła się nie do poznania: znajduje się na skraju kryzysu i potrzebuje bohaterów, którzy ruszą jej na pomoc. Można się do niej dostać wyłącznie przez portal w Księdze Cudów – pradawnym tomiszczu ukrytym w opuszczonej wieży. Otulona grubą warstwą kurzu księga czeka, aż obudzicie ją ze snu.

Księga cudów to oparta na współpracy gra przygodowa, rozgrywająca się na przestrzennej planszy w formie książki pełnej niezwykłości. W jej wnętrzu czekają na Was przygody pełne istotnych decyzji, a wybory, które podejmiecie, prowadzeni narracją na kartach, będą miały ogromne znaczenie dla tego, co spotka Was w kolejnych rozdziałach. Jakie zakończenie wybierzecie dla siebie i Onirii? Dajcie się porwać opowieści i sprawdźcie, co się wydarzy!

Na czym to polega? Podczas zabawy z Księgą cudów wcielamy się w grupę żądnych przygód nastoletnich przyjaciół. To zabawa kooperacyjna, co oznacza, że możemy wygrać wyłącznie razem - albo wszyscy przegramy. Gra składa się z 6 następujących po sobie scenariuszy zwanych rozdziałami.

W tej pełnej rozmachu historii występuje 4 bohaterów. Każdy z nich ma własny stylu walki, inną wytrzymałość oraz specjalną umiejętność, co składa się na indywidualny styl gry. Podczas kolejnych rozdziałów będziemy odblokowywać kolejne umiejętności.

Sama rozgrywka opiera się na przygodzie, przez którą prowadzą nas talie poszczególnych rozdziałów. Gracze będą rozgrywali swoje akcje, eksplorowali kolejne plansze, używali specjalnych umiejętności i walczyli z pojawiającymi się przeciwnikami, by zrealizować postawione przed nimi zadania i dotrzeć do końca tej fantastycznej opowieści!

 

Dostępność: Przedsprzedaż

Wysyłka w: W dniu premiery

Cena:

219,90 zł

szt.

Pandemic Legacy: Sezon 0

Pandemic Legacy: Sezon 0
Pandemic Legacy: Sezon 0

Rok 1962, sam środek Zimnej Wojny. Wraz z innymi absolwentami medycyny zostaliście zrekrutowani przez CIA do udziału w ważnej misji. Waszym celem jest zbadanie nowej niebezpiecznej broni biologicznej, pochodzącej z ZSRR. Musicie za wszelką cenę poznać podejrzany patogen, zanim zostanie wykorzystany. Los świata jest w Waszych rękach!

Pandemic Legacy: Sezon 0 to nowa odsłona znanej serii gier kooperacyjnych. Uczestnicy wcielają się w zespół tajnych agentów, będących jednocześnie naukowcami. Gracze wezmą udział w kampanii trwającej 12 miesięcy (jeden miesiąc to 1 albo 2 rozgrywki, w zależności od rozwoju wydarzeń), będą podróżowali po świecie korzystając z rozmaitych przykrywek, by poznać, przebadać, a ostatecznie zatrzymać niebezpieczny patogen. Gra w narracyjny sposób poprowadzi ich przez kolejne przygody, wprowadzając coraz to nowe zasady i elementy ze specjalnych skrytek. 

 

Uwaga! Aby zagrać w Pandemic Legacy: Sezon 0 nie trzeba znać wcześniej wydanych tytułów z serii (Sezon 1 oraz Sezon 2). To niezależne tytuły, których historia jest luźno połączona.

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

294,90 zł

szt.

Pod wrogim niebem + kafel PROMO

Pod wrogim niebem + kafel PROMO
Pod wrogim niebem + kafel PROMO

Do każdego egzemplarza dodajemy promocyjny kafel miasta Praga! Oferta ważna do wyczerpania zapasów. 

 

Uratuj świat przed najazdem kosmitów! 

Na Ziemię przybyli kosmici, których celem jest podporządkowanie sobie naszej planety. Na niebie bardzo szybko zaroiło się od statków obcych. Przerażeni ludzie pochowali się w podziemnych bunkrach, mając nadzieję na rychłe skonstruowanie broni, która pozwoli odeprzeć atak. Zapewnij sobie więcej czasu, zestrzeliwując nadlatujące statki. Rozbudowuj bazę, drążąc tunele, aby poszerzyć swoje możliwości. Zrób wszystko, by uratować Ziemię i jej mieszkańców!

Pod wrogim niebem to strategiczna gra dla jednej osoby oparta na zarządzaniu kośćmi i podejmowaniu trudnych decyzji. Aby zwyciężyć, gracz musi obronić miasto i ukończyć badania, zanim obcy statek matka zniszczy bazę. 

Pod wrogim niebem weźmiesz udział w misjach, z których każda jest związana z obroną oblężonego przez kosmitów miasta. Twoje działania będą się opierały o rzuty kośćmi i umieszczanie ich w odpowiednich miejscach, by jak najlepiej wykorzystać uzyskane wyniki. Każda akcja, jaką podejmujesz, równocześnie powoduje zbliżanie się statków obcych do zagrożonego miasta. Wyższe wartości kości pozwalają wykonywać efektywniejsze akcje, ale jednocześnie przyspieszają lot wrogich statków. 

Oprócz walki z kosmitami, kluczowe będzie rozbudowywanie podziemnej bazy, które pozwoli uzyskać dostęp do potężniejszych akcji, umożliwiających zestrzeliwanie wrogich statków czy wykorzystanie robotów. Aby wygrać, trzeba umiejętnie balansować między walką a rozwojem!

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • Pod wrogim niebem to ciekawa propozycja dla grających solo, którzy szukają wyzwań dla umysłu. Rozgrywka składa się z szeregu kluczowych decyzji, a żeby wygrać, musimy jak najlepiej wykorzystać nadarzające się okazje.
  • Gracz ma możliwość wyboru poziomu trudności, a także miasta, które będzie bronił (każde z nich ma inną specjalną umiejętność, która zmienia w jakiś sposób zasady zabawy)
  • Oprócz wciągającej gry podstawowej, w pudełku znajdziemy również w pełni regrywalną kampanię złożoną z 4 rozdziałów, która zapewni nam jeszcze więcej wyzwań! Jej elementy można też wykorzystać do rozszerzenia możliwości w grze podstawowej.

Dostępność: niedostępne

Cena:

97,90 zł

Posiadłość Szaleństwa - 2 edycja

Posiadłość Szaleństwa - 2 edycja
Posiadłość Szaleństwa - 2 edycja

W brudnych alejkach i ponurych posiadłościach Arkham kryją się przedwieczne siły, straszliwe sekrety i niewyobrażalne monstra. Pośród tych starych budowli bełkoczący szaleńcy i kultyści wznoszą modły do Przedwiecznych, a bestie nieznane śmiertelnym mędrcom gromadzą się w złowrogim blasku księżyca. Tej nocy niewielka grupa badaczy odważy się sprawdzić, co czyha za zamkniętymi drzwiami Arkham, i stawi czoła kryjącemu się tam szaleństwu…

Posiadłość Szaleństwa to przepełniona grozą i tajemnicami, w pełni kooperacyjna gra planszowa dla jednego do pięciu graczy. Gracze wcielą się w badaczy tajemnic i odwiedzą mroczne zakamarki nawiedzonych posiadłości Arkham oraz innych złowieszczych miejsc, aby odkryć niezwykłe sekrety, rozwiązać trudne łamigłówki i stawić czoła zagrożeniom nie z tego świata. Posiadłość Szaleństwa zawiera również specjalny dodatek w postaci Zestawu Konwertującego, dzięki któremu fani posiadający pierwszą edycję gry będą mogli wykorzystać badaczy, potwory i kafelki planszy z pierwszej edycji podczas rozgrywek w drugą edycję Posiadłości Szaleństwa.

Dostępność: niedostępne

Cena:

389,90 zł

Runebound - 3 edycja

Runebound - 3 edycja
Runebound - 3 edycja

Witaj w Terrinoth! To miejsce pełne wspaniałych miast, potężnej magii oraz niebezpiecznych wrogów. Od zawrotnych stromizn Przełęczy Szaleńca po ukryte polany Lasu Spadających Gwiazd: w tej czarownej krainie przygoda czeka na Ciebie za każdym zakrętem traktu.

W grze Runebound wcielisz się w rolę wędrownego śmiałka, gotowego walczyć o swoje przeznaczenie. Podczas każdej rozgrywki będziesz przeszukiwać starożytne ruiny, toczyć zaciekłe bitwy i uczyć się nowych, potężnych umiejętności. Niebezpieczne siły zagrażają Terrinoth – tylko najwspanialszym bohaterom uda się je pokonać i przywrócić pokój. Czy będzie Ci dane zostać żywą legendą?

 

Dostępność: niedostępne

Cena:

199,90 zł

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl