Wypożyczalnia
Wysyłka w
Cena
-
od
do
Dark Souls: Gra karciana
Dark Souls: Gra karciana to kooperacyjna gra karciana Davida Carla (seria Warmachine) oparta na kultowym tytule wideo. Przeniesiemy się tutaj do świata Lordran, wcielając w cztery klasy nieumarłych, walczących z postępującym mrokiem.
Dark Souls oparty jest na mechanice budowania talii - w czasie rozgrywki gracze będą kupować kolejne karty, płacąc za nie duszami zdobytymi na pokonanych wrogach. Podobnie jak w Bloodborne, tak i tutaj śmierć bohatera oznacza jedynie krótki odpoczynek i odsłonięcie jednej z kart Ogniska. Wszystko jednak ma swoją cenę. Kiedy limit tychże kart się wyczerpie, gracze przegrają. Co ważne, postaci graczy nie mają odgórnie przypisanych punktów życia, lecz są one uzależnione od liczby posiadanych kart. Bohater ginie, jeśli w którymkolwiek momencie nie będzie mógł uzupełnić ręki. W Dark Souls gracze wybiorą własną drogę rozgrywki, poruszając się na planszy Eksploracji, zwieńczoną potężnymi Bossami. Każdy Boss ma inną siłę, inne umiejętności specjalne oraz własną talię, co spodoba się wszystkim wielbicielom takich gier jak Aeons End.
Atuty:
- Szybka, dynamiczna gra karciana z motywem budowania talii, oparta na kultowej grze wideo.
- Cztery klasy postaci oraz czterech zróżnicowanych bossów z własnymi taliami i zdolnościami.
- Wybierz drogę łowcy i napisz własną historię, kierując się na planszy Eksploracji w dowolnym kierunku!
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Escape Tales: Low Memory
W roku 2060 Elizabeth żegna się z mężem. Wyruszają w rodzinną podróż, ona jednak musi dokończyć badania i postanawia później do niego dołączyć. Gdy tylko autonomiczny pojazd męża opuszcza podjazd, kobieta wraca do pracy. Kolejny zwykły dzień - przynajmniej tak jej się zdaje.
Następnego ranka budzi się na sofie. Przeraźliwie boli ją głowa, a w domu panuje bałagan, jakby ktoś się do niego włamał. Choć próbuje ze wszystkich sił, nie umie sobie przypomnieć niczego od momentu, gdy zajęła się pracą. Elizabeth postanawia użyć skanera pamięci.
To świetne narzędzie! Jednak postęp technologiczny ma swoją cenę...
Escape Tales: Low Memory to gra karciana typu escape room dla 1 do 4 graczy, z mocnym naciskiem na fabułę. Gra skupia się nie tylko na wymagających zagadkach, lecz także na wciągającej historii, na którą będziesz miał wpływ podczas rozgrywki.
Gra składa się z trzech następujących po sobie opowieści. Wasze wybory dokonane podczas pierwszych dwóch opowieści - i ich rezultaty - wpłyną na to jak ostatecznie zakończy się historia.
Gra jest świetnym odwzorowaniem gier typu Escape Room - ze swoimi wciągającymi zagadkami, które wymagają sprytu, spostrzegawczości i myślenia analitycznego. Jednocześnie pozwala ona na zabawę w zaciszu domu, zarówno w grupie znajomych czy domowników, jak i w rozgrywce jednoosobowej.
Escape Tales: Low Memory to gra kooperacyjna. Oznacza to, że wspólnie będziecie podejmować decyzje (nie dotyczy to trybu solo). Pamiętajcie, by omawiać ze sobą lokacje i zagadki. Zakończenie historii zależy od waszych wspólnych wyborów.
Aplikacja Escape Tales służy do wprowadzania rozwiązań zagadek. Jest przygotowana w formie strony internetowej, którą możecie dodać do Ekranu Głównego urządzenia przenośnego, aby korzystać z niej jak z aplikacji (działa również w trybie offline).
Atuty:
- drugi epizod w przebojowej linii Escape Tales
- trzy osobne rozdziały na trzy osobne rozgrywki!
- cyberpunkowy temat!
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Fighting Fantasy: Czarnoksiężnik z Ognistej Góry
Wciel się w postać poszukiwacza przygód, który wyrusza na niebezpieczną wyprawę do samego serca Ognistej Góry. Po drodze będziesz musiał podjąć szereg decyzji, od których będzie zależał Twój los. Wędruj przez labirynt korytarzy, walcz o życie i dokonuj właściwych wyborów. To Ty jesteś bohaterem tej opowieści!
Książki paragrafowe to rodzaj jednoosobowej gry fabularnej. Jednak zamiast teatru wyobraźni, jak ma to miejsce w grach RPG, gracz przeżywa swoje przygody poprzez odkrywanie kolejnych paragrafów, które wskaże mu opowieść. Książki paragrafowe przenoszą czytelnika w samo centrum zdarzeń. To on decyduje, w jaki sposób potoczy się fabuła całej opowieści - każdy jego wybór napędza akcję.
Mechanika gry jest bardzo prosta i opiera się na statystykach postaci oraz rzutach kośćmi. W trakcie swojej przygody gracz przemieszcza się po świecie gry, decydując, jaką ścieżkę wybrać. Na swojej drodze spotyka zarówno sprzymierzeńców jak i wrogów, z którymi musi wejść w interakcję, nierzadko opowiadając się po stronie dobra lub zła. To od gracza zależy, czy jego przygoda zakończy się sukcesem.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Fighting Fantasy: Dom pełen zła
Zło czai się tuż za rogiem!
Pewnej deszczowej nocy Twój samochód odmawia posłuszeństwa. Postanawiasz szukać pomocy w najbliższej posiadłości. Nie wiesz jednak, że przekroczenie progu tego domostwa było największym błędem w Twoim życiu. W tej historii nie ma łatwych wyborów, a zło czai się tuż za rogiem.
Książki paragrafowe to rodzaj jednoosobowej gry fabularnej. Jednak zamiast teatru wyobraźni, jak ma to miejsce w grach RPG, gracz przeżywa swoje przygody poprzez odkrywanie kolejnych paragrafów, które wskaże mu opowieść. Książki paragrafowe przenoszą czytelnika w samo centrum zdarzeń. To on decyduje, w jaki sposób potoczy się fabuła całej opowieści - każdy jego wybór napędza akcję.
Mechanika gry jest bardzo prosta i opiera się na statystykach postaci oraz rzutach kośćmi. W trakcie swojej przygody gracz przemieszcza się po świecie gry, decydując, jaką ścieżkę wybrać. Na swojej drodze spotyka zarówno sprzymierzeńców jak i wrogów, z którymi musi wejść w interakcję, nierzadko opowiadając się po stronie dobra lub zła. To od gracza zależy, czy jego przygoda zakończy się sukcesem.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Horror w Arkham 3 edycja
W trzeciej edycji Horroru w Arkham gracze znów wcielą się w role badaczy prowadzących śledztwo w dręczonym niepokojami mieście Arkham w stanie Massachusetts, podczas gdy niewyobrażalne zło czaić się będzie na granicy czasu pod cienką zasłoną egzystencji.
Czy zaryzykują swoją poczytalność, aby rozwikłać niebezpieczną tajemnicę?
Wszechogarniającej ciemności przeciwstawi się dwunastu badaczy - każdy ze swoimi wyjątkowymi umiejętnościami i sposobami na powstrzymanie wzbierającej nad miastem grozy. Poza umiejętnościami i tłem fabularnym każda z postaci otrzymuje także swój zestaw startowy - teraz to gracz decyduje, jak przygotować swojego badacza na potworności, które go czekają.
Podczas każdej rozgrywki w trzecią edycję Horroru w Arkham gracze wezmą udział w jednym z czterech scenariuszy, rozgrywających się w mrocznym i pełnym niebezpieczeństw mieście. Każda przygoda zaprowadzi ich na granicę szaleństwa, a nierzadko także poza nią.
W każdym scenariuszu badacze będą desperacko walczyć o kolejne wskazówki, które pozwolą im popchnąć fabułę do przodu. Jednak agenci mrocznych sił nie poddadzą się łatwo i będą szerzyć zagładę, aby zniweczyć plany graczy. Co więcej zagłada nie tylko spowalnia badaczy i przeszkadza w wykonaniu zadania, ale także może doprowadzić scenariusz do... mniej szczęśliwego dla świata końca.
Tym razem, aby powstrzymać zagładę, nie wystarczy po prostu po zamknąć bramy do innych wymiarów. Na początku każdej rozgrywki główny cel scenariusza nie będzie znany, ale wraz z postępem śledztwa do kodeksu dodawane będą kolejne karty archiwum. Każda z nich wprowadza do gry nowe cele, których wykonanie przybliży badaczy do zwycięstwa.
Zebrane wskazówki pomogą odkryć pozytywne karty archiwum, podczas gdy rosnąca zagłada doprowadzi nie raz do odkrycia kart archiwum, które nigdy nie powinny ujrzeć światła dziennego. Każdy wybór graczy i każde wydarzenie w grze popchnie badaczy do przodu na ścieżce scenariusza i otworzy nowe możliwości osiągnięcia celu.
Dostępność: niedostępne
279,90 zł
Kragmortha
Wy, cwane i podstępne gobliny, czy myślicie, że uda wam się uniknąć furii pracującego w swym laboratorium Rigora Mortisa? Każdy, komu Mroczny Pan rzuci Krzywe Spojrzenie znajdzie się po niewłaściwej stronie przerażającego zaklęcia!
Stanie na jednej nodze, utrzymywanie karty na głowie, gra z zaciśniętymi pięściami czy zamkniętymi ustami, oto niektóre ze straszliwych rzeczy, które będziesz musiał zrobić, jeśli nie zdołasz uniknąć gniewu Mrocznego Pana. Jeśli jednak dopisze ci szczęście, może zdołasz popchnąć przeciwnika ku zgubie! Jak głoszą legendy, przebiegłość goblinów nie zna granic... wierzysz w to? Chcesz to sprawdzić?
Kragmortha to zabawna gra planszowa dla 2-8 graczy. Wewnątrz osobistej biblioteki Rigora Mortisa jego sługi będą walczyć o Magiczne Księgi i próbować uciec przed gniewem Mrocznego Pana.
Każdy z graczy będzie poruszał Rigorem Mortisem lub swoim goblinem, starając się ocalić życie i nie narazić się na otrzymanie Kart Krzywych Spojrzeń. Biblioteka kryje jednak i inne, przerażające niespodzianki: czy jesteś pewien, że chcesz sprawdzić, co kryje się za następnym teleportem?
Dostępność: niedostępne
119,90 zł
Kroniki Zbrodni: 1400
Rok 1400. Nazywasz się Abelard Lavel, jesteś rycerzem w służbie króla. Już w dzieciństwie miewałeś dziwne, prorocze sny - widziałeś w nich zbrodnie z przeszłości i z przyszłości. Nauczyłeś się wykorzystywać swoje niezwykłe zdolności do rozwiązywania zagadek, których nikt inny nie potrafi wyjaśnić. Wielu mieszkańców miasta pragnie skorzystać z Twoich usług. Czy jesteś w stanie im pomóc?
Kroniki Zbrodni: 1400 jest samodzielną grą, rozwijającą pomysły znane z podstawowych Kronik zbrodni. Zastosowana w niej technologia Scan & Play pozwala połączyć zalety gry planszowej i elektronicznej. Przesłuchuj świadków i podejrzanych, gromadź dowody rzeczowe i zatrzymaj mordercę, zanim będzie za późno!
Gracze mogą teraz wyciągać wnioski nie tylko z dowodów rzeczowych czy relacji świadków, ale także z tajemniczych obrazów przedstawionych na Kartach Wizji. Są to sceny z przeszłości lub przyszłości ukazujące postacie i obiekty, które dopiero pojawią się na drodze graczy. W czasie śledztwa gracze mogą także liczyć na pomoc członków rodziny, którzy chętnie podzielą się swoją wiedzą. Jest wśród nich wujek - mnich, który wie wszystko o źródłach pisanych, siostra - bogata kupcowa, która zawsze wie coś na temat każdego przedmiotu oraz brat - szpieg znający doskonale historie ludzi z miasta. Na koniec wierny towarzysz pies Perceval - nie odstępuje graczy na krok i pomaga w tropieniu śladów. Można dawać mu różne przedmioty do powąchania w nadziei, że podąży za ich tropem.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Kroniki Zbrodni: 1900
Nazywasz się Victor Lavel i jesteś młodym, ambitnym reporterem. Jest rok 1900. Już wkrótce o tych czasach będzie się mówić "La Belle Époque" - Paryż, stolica Francji, tętni życiem. Tyle tu się dzieje! Jednak Ciebie znacznie bardziej interesują morderstwa, porwania i spektakularne kradzieże. Twój stryj jest komisarzem policji, więc jako jedna z pierwszych osób dowiadujesz się o nowych zdarzeniach. Czy potrafisz wykorzystać swoje zdolności i wykryć sprawcę zbrodni?
Kroniki Zbrodni: 1900 to niezależna, kooperacyjna gra detektywistyczna. Zastosowana w niej technologia Scan & Play pozwala połączyć zalety gry planszowej i elektronicznej. Gracz może prowadzić wiele różnych dochodzeń, korzystając z tych samych elementów.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Pod wrogim niebem
Do każdego egzemplarza dodajemy promocyjny kafel miasta Praga! Oferta ważna do wyczerpania zapasów.
Uratuj świat przed najazdem kosmitów!
Na Ziemię przybyli kosmici, których celem jest podporządkowanie sobie naszej planety. Na niebie bardzo szybko zaroiło się od statków obcych. Przerażeni ludzie pochowali się w podziemnych bunkrach, mając nadzieję na rychłe skonstruowanie broni, która pozwoli odeprzeć atak. Zapewnij sobie więcej czasu, zestrzeliwując nadlatujące statki. Rozbudowuj bazę, drążąc tunele, aby poszerzyć swoje możliwości. Zrób wszystko, by uratować Ziemię i jej mieszkańców!
Pod wrogim niebem to strategiczna gra dla jednej osoby oparta na zarządzaniu kośćmi i podejmowaniu trudnych decyzji. Aby zwyciężyć, gracz musi obronić miasto i ukończyć badania, zanim obcy statek matka zniszczy bazę.
W Pod wrogim niebem weźmiesz udział w misjach, z których każda jest związana z obroną oblężonego przez kosmitów miasta. Twoje działania będą się opierały o rzuty kośćmi i umieszczanie ich w odpowiednich miejscach, by jak najlepiej wykorzystać uzyskane wyniki. Każda akcja, jaką podejmujesz, równocześnie powoduje zbliżanie się statków obcych do zagrożonego miasta. Wyższe wartości kości pozwalają wykonywać efektywniejsze akcje, ale jednocześnie przyspieszają lot wrogich statków.
Oprócz walki z kosmitami, kluczowe będzie rozbudowywanie podziemnej bazy, które pozwoli uzyskać dostęp do potężniejszych akcji, umożliwiających zestrzeliwanie wrogich statków czy wykorzystanie robotów. Aby wygrać, trzeba umiejętnie balansować między walką a rozwojem!
Dlaczego pokochasz tę grę?
- Pod wrogim niebem to ciekawa propozycja dla grających solo, którzy szukają wyzwań dla umysłu. Rozgrywka składa się z szeregu kluczowych decyzji, a żeby wygrać, musimy jak najlepiej wykorzystać nadarzające się okazje.
- Gracz ma możliwość wyboru poziomu trudności, a także miasta, które będzie bronił (każde z nich ma inną specjalną umiejętność, która zmienia w jakiś sposób zasady zabawy)
- Oprócz wciągającej gry podstawowej, w pudełku znajdziemy również w pełni regrywalną kampanię złożoną z 4 rozdziałów, która zapewni nam jeszcze więcej wyzwań! Jej elementy można też wykorzystać do rozszerzenia możliwości w grze podstawowej.
Dostępność: niedostępne
97,90 zł
Twierdza: Oblężenie Runedar
Od niepamiętnych lat kopalnie Runedar zasilały złotem potężną machinę krasnoludzkiego imperium. Czas jednak przynosi kres wszystkiemu - główne złoża złota uległy wyczerpaniu, a i samo imperium jest obecnie zaledwie cieniem swej chwalebnej przeszłości. Jako niewielka grupa krasnoludzkich awanturników zapuściliście się do ruin Runedar z nadzieją, że natraficie na jakieś przeoczone pomniejsze złoże złota. Jednak niespodziewanie uśmiechnęło się do Was szczęście. Znaleziona złotonośna żyła okazała się całkiem bogata i szybko udało Wam się zdobyć pokaźny majątek.
Niestety fortuna bywa kapryśna, a szczęście zezowate - przekonaliście się o tym przerażająco szybko. Wasza aktywność w ruinach nie uszła uwadze orków i innych zielonoskórych stworów, których wielka horda żądna krwi i łupów stanęła u wrót strzegącej kopalni twierdzy. Nie macie cienia szans, aby odeprzeć najeźdźców, ale możecie spróbować opóźnić ich na tyle, by przekopać się do starożytnych imperialnych tuneli i tą drogą uciec wraz z wydobytym złotem. Czy zdołacie wspiąć się na wyżyny krasnoludzkich możliwości i ocalić swe życia (oraz ZŁOTO!), czy czeka Was niechybna zagłada?
Twierdza: Oblężenie Runedar to gra kooperacyjna dla 1-4 graczy, gdzie wcielacie się w role krasnoludów broniących twierdzę i jej zasoby złota przed napastnikami. Będziecie walczyć wręcz i na dystans z orkami, goblinami i trolami, a także desperacko kopać tunel. Mechanizm budowania talii zawarty w grze pozwoli Wam ulepszać swoje bronie i narzędzia, aby skuteczniej stawić czoła przeciwnikom i wydostać się z pułapki.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny