Wypożyczalnia

Producenci

Rodzinne

Batman: Wszyscy kłamią

Batman: Wszyscy kłamią
Batman: Wszyscy kłamią

Batman: Wszyscy Kłamią to dedukcyjna kryminalna gra planszowa dla 2-4 graczy, osadzona w komiksowym uniwersum Batmana.

Gracze wcielają się w czwórkę głównych śledczych i wspólnie podejmują decyzje, starając się rozwiązać szereg trudnych spraw kryminalnych. Każdy gracz ma ukryty cel - własne tajne zamiary i unikalne warunki wygranej, w zależności od tego, którą postać DC przedstawia. W trakcie rozgrywki odnajdą swoje indywidualne sposoby na zdobycie informacji, które pomogą w śledztwie.

Zapoznaj się z zasadami gry rozwiązując wstępną sprawę z Prologu, a następnie kontynuuj z trzema dużymi sprawami, z których każda zajmuje około 2-3 godzin. Każdą sprawę możesz rozegrać osobno, ale po rozwiązaniu wszystkich odkryjesz szerszy, łączący je wątek fabularny. Każdy scenariusz kończy się raportem końcowym z pytaniami weryfikującymi, jak dobrze zbadaliście sprawę.

Dostępność: Przedsprzedaż

Wysyłka w: W dniu premiery

Cena:

124,90 zł

szt.

Chipsy

Chipsy
Chipsy

Obserwuj pojawiające się elementy, analizuj sytuację i zdecyduj, na który cel warto postawić. Tylko nie przesadź z chciwością, bo szybko możesz wszystko stracić!

Chipsy to wciągająca niczym najpyszniejsza przekąska i doprawiona emocjami gra imprezowa, w której próbujemy oszacować prawdopodobieństwo zrealizowania kart celu. Na początku gry uczestnicy otrzymują ich po 6, a każdy związany jest z układem lub kolejnością pojawiania się kolejnych przekąsek. W toku gry będziemy odrzucali kolejne karty, zastanawiając się, czy warto postawić na bardziej wartościowy, ale ryzykowny cel. A może pewne punkty to dobre punkty, niezależnie od okoliczności?

Na czym to polega? 

  1. Rozgrywka trwa kilka rund. W każdej z nich 4 razy losowane są kolorowe żetony chipsów.
  2. Na początku każdej rundy gracze otrzymują po 6 kart zadań. Są one związane z układem i kombinacją kolorystyczną chipsów na koniec gry. 
  3. Po każdym z trzech pierwszych losowań żetonów uczestnicy odrzucają karty zadań, które uznają za zbyt trudne.
  4. Po czwartym dobraniu podliczamy punkty, a gracze otrzymują otrzymują żetony nagród. Jeśli ktoś z graczy zdobył łącznie co najmniej 4 żetony nagród, wygrywa.

Dostępność: Przedsprzedaż

Wysyłka w: W dniu premiery

Cena:

39,90 zł

szt.

Dinokalipsa

Dinokalipsa
Dinokalipsa

Czasem wszyscy czujemy się jak dinozaury chowające się przed deszczem meteorytów. Ale wciąż możemy działać, aby uniknąć katastrof! Może wpadniesz do gorącej lawy, zaatakują Cię szablozębne wiewiórki albo wystawi Cię Twoja dino randka? Pamiętaj, że jesteś w stanie znieść naprawdę wiele strasznych zdarzeń!

Dinokalipsa to strategiczna gra karciana twórcy Odjechanych Jednorożców! Podczas zabawy jesteś dinozaurem, a życie co chwilę daje Ci w kość. Zrobisz wszystko, co w Twojej mocy, aby uniknąć katastrof naturalnych, drapieżnych i emocjonalnych, wymijając przy tym meteoryty i, tak jak w prawdziwym życiu, zapewne poniesiesz porażkę. Ale nie poddawaj się, bo pierwszy dinozaur, który zdobędzie 50 punktów (albo ostatni dinozaur w grze), zwycięży! Hura!

W każdej rundzie gracze zagrywają karty punktów, które mają na ręce w nadziei, że unikną katastrof. 

  1. Aby zacząć rundę, odkryj wierzchnią kartę z talii katastrof i przeczytaj ją na głos. Każde z Was musi wybrać kartę punktów z ręki i położyć ją zakrytą na stole. Odkryjecie je dopiero wszyscy razem, w tym samym momencie.
  2. Przyznawanie punktów odbywa się po odkryciu wszystkich kart. Gracz z najwyższym wynikiem zdobywa równą mu liczbę punktów i przemieszcza się swoim dinozaurowym pionkiem odpowiednią liczbę pól na drodze ucieczki na swojej dinozaurowej planszy. Gracz z najniższym wynikiem dobiera odkrytą kartę katastrofy i kładzie na swoim obszarze katastrof. 
  3. Jeśli zdobędziesz 3 karty katastrof tego samego rodzaju albo 3 różne rodzaje kart, odpadasz z gry. Ale żeby nie było tak smutno, na koniec rundy za każdą posiadaną kartę katastrofy, przesuwasz swój dionazurowy pionek o 1 pole do przodu na drodze ucieczki. Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni!
  4. Zwycięża dinozaur, który jako pierwszy osiągnie 50 punktów na torze ucieczki lub jako jedyny pozostanie na arenie walki z życiem!

Dostępność: Przedsprzedaż

Wysyłka w: W dniu premiery

Cena:

88,90 zł

szt.

Księga cudów

Księga cudów
Księga cudów

Oniria. Kraina starożytnej cywilizacji smoków. Legendy przedstawiają ją jako raj bogaty w smocze arcydzieła i obfitujący w bujną roślinność. Być może kiedyś tak było. Niestety na przestrzeni lat Oniria zmieniła się nie do poznania: znajduje się na skraju kryzysu i potrzebuje bohaterów, którzy ruszą jej na pomoc. Można się do niej dostać wyłącznie przez portal w Księdze Cudów – pradawnym tomiszczu ukrytym w opuszczonej wieży. Otulona grubą warstwą kurzu księga czeka, aż obudzicie ją ze snu.

Księga cudów to oparta na współpracy gra przygodowa, rozgrywająca się na przestrzennej planszy w formie książki pełnej niezwykłości. W jej wnętrzu czekają na Was przygody pełne istotnych decyzji, a wybory, które podejmiecie, prowadzeni narracją na kartach, będą miały ogromne znaczenie dla tego, co spotka Was w kolejnych rozdziałach. Jakie zakończenie wybierzecie dla siebie i Onirii? Dajcie się porwać opowieści i sprawdźcie, co się wydarzy!

Na czym to polega? Podczas zabawy z Księgą cudów wcielamy się w grupę żądnych przygód nastoletnich przyjaciół. To zabawa kooperacyjna, co oznacza, że możemy wygrać wyłącznie razem - albo wszyscy przegramy. Gra składa się z 6 następujących po sobie scenariuszy zwanych rozdziałami.

W tej pełnej rozmachu historii występuje 4 bohaterów. Każdy z nich ma własny stylu walki, inną wytrzymałość oraz specjalną umiejętność, co składa się na indywidualny styl gry. Podczas kolejnych rozdziałów będziemy odblokowywać kolejne umiejętności.

Sama rozgrywka opiera się na przygodzie, przez którą prowadzą nas talie poszczególnych rozdziałów. Gracze będą rozgrywali swoje akcje, eksplorowali kolejne plansze, używali specjalnych umiejętności i walczyli z pojawiającymi się przeciwnikami, by zrealizować postawione przed nimi zadania i dotrzeć do końca tej fantastycznej opowieści!

 

Dostępność: Przedsprzedaż

Wysyłka w: W dniu premiery

Cena:

219,90 zł

szt.

Logiquest: Wsiąść do Pociągu - Zmiana toru

Logiquest: Wsiąść do Pociągu - Zmiana toru
Logiquest: Wsiąść do Pociągu - Zmiana toru

Z nadejściem XX wieku następuje rozwój sieci kolejowej - podróżowanie między większymi miastami zajmuje zaledwie kilka dni. Przewóz towarów jeszcze nigdy nie był tak szybki i tani, więc pracownicy stacji rozrządowych na czele z inżynierami mają pełne ręce roboty i robią co mogą, aby ustawić wagony towarowe na odpowiednie tory. 

Logiquest: Wsiąść do Pociągu - Zmiana toru to jednoosobowa gra logiczna, w której wcielasz się w bardzo ważną rolę: dyżurnego manewrowego. Twoim zadaniem jest ustawianie załadowanych wagonów na odpowiednich torach i wyprawianie lokomotyw tak, aby pociągi wjechały na stację o czasie. Musisz wykazać się nie lada bystrością, ponieważ wagony rzadko stoją tam, gdzie powinny.

Celem gry jest ustawienie lokomotyw i wagonów na torach w odpowiedni sposób przy wykonaniu jak najmniejszej liczby ruchów. 

  1. Wybierz kartę zadania w kolorze odpowiadającym poziomowi trudności. Następnie umieść lokomotywy, wagony i zepsute tory na pozycjach początkowych na stacji rozrządowej według schematu. 
  2. Popychaj, przyłączaj i odłączaj wagony, starając się ustawić je tak, jak pokazano na karcie zadania. Pamiętaj, że chodzi o to, by wykonać jak najmniej działań, więc mądrze planuj kolejne akcje i skorzystaj z wyobraźni!
  3. Policz liczbę wykonanych ruchów i sprawdź wynik na karcie. Jesteś już mistrzem manewrowym, a może dopiero szeregowym ustawiaczem? Sprawdź, czy umiesz rozwiązać tę łamigłówkę w mniejszej liczbie ruchów!

Dostępność: Przedsprzedaż

Wysyłka w: W dniu premiery

Cena:

81,90 zł

szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl