Wypożyczalnia

Producenci
Wyprzedaż
Rakieta Imprezowa
Rakieta Imprezowa

14,90 zł

Cena regularna: 29,90 zł

Najniższa cena: 29,90 zł
szt.

Rebel

Ghost Stories

Ghost Stories
Ghost Stories

Wielu poległo kładąc kres rządom Wu-Fenga, Władcy Dziewięciu Piekieł. Urna zawierająca jego prochy została pochowana na cmentarzu w niewielkiej wiosce w Środkowym Cesarstwie. Lata mijały, a przeklęte dziedzictwo popadło w zapomnienie pośród żywych. Ukryty w głębiach piekieł Wu-Feng nie zapomniał niczego. Niestrudzone poszukiwania w końcu doprowadziły go do miejsca, gdzie ukryto urnę. Cień jego poprzedniej inkarnacji już rozciąga się nad wieśniakami, nieświadomymi grożącego im niebezpieczeństwa.

Na szczęście Fat-Si (kapłani taoistyczni) trzymają straż, strzegąc granicy pomiędzy światami żywych i umarłych. Uzbrojeni w odwagę, wiarę i moce, spróbują odesłać reinkarnację Wu-Fenga z powrotem do piekła.

Ghost Stories to gra kooperacyjna. Gracze jako drużyna grają przeciwko grze. Spotka ich wspólne zwycięstwo bądź razem poniosą porażkę. W Ghost Stories można grać na czterech poziomach trudności: Początkowym, Normalnym, Koszmarnym i Piekielnym.

W grze trzeba ustalać który z graczy co zrobi, jak wykorzysta swoje moce, jak korzystać z możliwości jakie daje wioska oraz kto wyegzorcyzmuje jakiego ducha. Tylko wspólne działanie pozwoli Wam dotrwać do spotkania z Wu-Fengiem i odpowiednio się do niego przygotować!

Dostępność: niedostępne

Cena:

139,90 zł

Glen More II: Kroniki

Glen More II: Kroniki
Glen More II: Kroniki

Czy Twój klan zapisze się na kartach historii Szkocji?

W grze Glen More II: Kroniki uczestnicy wcielają się w naczelników szkockich klanów, które od wczesnego średniowiecza aż po wiek XIX starają się poszerzać swoje terytoria i zwiększać bogactwo. Aby odnieść sukces, trzeba podejmować właściwie decyzje w odpowiednim czasie – uprawiać jęczmień do produkcji whisky, sprzedawać towary, nawiązywać przyjazne relacje z klanami zamieszkującymi szkockie wyżyny lub zdobywać kontrolę nad strategicznymi miejscami, takimi jak jeziora czy zamki.

Pokonaj swoich przeciwników i udowodnij, że Twój klan jest najlepszy!

Na czym to polega? Rozgrywka w Glen More polega na dobieraniu kafli terytoriów, z których budujemy własne posiadłości. Kluczowe jest nie tylko działanie poszczególnych elementów terenu, ale również to, gdzie je umieścimy, ponieważ dołożenie kafelka do włości aktywuje zdolności wszystkich fragmentów, które z nim sąsiadują. W ten sposób z każdym kolejnym ruchem staramy się zebrać jak najwięcej bonusów

W przeciwieństwie do wielu planszówek, w Glen More II: Kroniki nie ma stałej kolejności graczy. W każdej turze aktywnym graczem jest ten, którego pionek zajmuje ostatnią pozycję na torze kafelków. Dzięki temu za każdym razem musimy wybierać, czy lepiej wykonać więcej akcji, pozwalając przeciwnikom na wybranie najlepszych kafelków, czy zdecydować się na jeden, spektakularny i bardzo opłacalny ruch. 

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • To rozbudowana, strategiczna planszówka, która, choć opiera się na prostych zasadach, oferuje nam wiele możliwości do wypróbowania. Każda partia to zupełnie inne okazje i wyzwania.
  • Gra stanowi rozbudowaną wersję klasycznej już planszówki Glen More. Rozgrywka została rozszerzona o dodatkowe kafle postaci oraz związaną z nimi planszę klanów, których przychylność może nam pomóc na drodze do zwycięstwa.
  • Dodanych zostało również 8 pełnych rozszerzeń (tytułowe Kroniki, które znajdziemy zamknięte w mini pudełkach), a wśród nich dodatek zaprojektowany przez Klausa-Jürgena Wrede (autora Carcassone). Dzięki nim możemy dowolnie rozbudowywać naszą grę, wprowadzając nowe strategie do wypróbowania.

Dostępność: niedostępne

Cena:

244,90 zł

Gniew aniołów

Gniew aniołów
Gniew aniołów

Witaj w świecie niewidzialnym dla ludzkiego oka, gdzie armie aniołów i demonów ścierają się w epickiej bitwie o ludzką duszę! Podczas gdy wysłannicy niebios działają na rzecz dobra, upadłe istoty usiłują wciągnąć człowieka w otchłań ciemności i rozpaczy. Potężne armie ścierają się i wzywają coraz to nowe zastępy, by zdobyć przewagę, która raz na zawsze przesądzi o zwycięstwie. 

Gniew Aniołów to strategiczna gra, w której wcielamy się w potężnego archanioła albo bezlitosnego arcydemona i stajemy na czele armii. Naszym celem jest przejęcie kontroli nad polem bitwy - w tym przypadku ludzką duszą. Aby tego dokonać będziemy korzystali z indywidualnych zestawów kart i specjalnych zdolności. Dzięki połączeniu elementów typowych dla gier bitewnych z mechaniką tworzenia talii i zbieraniem surowców, rozgrywka będzie bardzo interesującym wyzwaniem!

Na czym to polega? 

  • Podczas rozgrywki uczestnicy kierują siłami dobra albo zła w celu przejęcia kontroli nad obszarem ludzkiej duszy. Kontrolowanie tego obszaru zapewnia punkty duszy. Drużyna, która jako pierwsza zdobędzie ich 7, wygrywa.
  • Każdy z graczy zaczyna z własną talią startową, która różni się od pozostałych. Dodatkowo do dyspozycji mamy 8 kart postaci (4 archaniołów i 4 arcydemony), z których wybieramy po 1. Każda z nich zapewnia inne efekty, dochód i zasoby początkowe.
  • W swojej turze uczestnicy będą rozmieszczali jednostki na planszy, wydawali rozkazy, zagrywali karty oraz gromadzili i wydawali zasoby. Aby zwyciężyć, gracze powinni zwiększać swój potencjał. Większa liczba rozkazów pozwoli im przemieszczać więcej oddziałów. Większy limit kart na ręce zapewni więcej opcji działania. Ulepszone karty pozwolą na skuteczne i zaskakujące manewry na polu bitwy. Przejęcie kontroli nad obszarami z zasobami zapewni większy regularny dochód.

Dostępność: Przedsprzedaż

Wysyłka w: W dniu premiery

Cena:

299,90 zł

szt.

Gold (edycja polska)

Gold (edycja polska)
Gold (edycja polska)

Nie wszystko złoto co się świeci! 

Gorączka złota nadchodzi! Poszukiwacze tego drogocennego kruszcu ruszają do ostatniej czynnej kopalni w Górach Złocistych. Kto z nich wykaże się niebywałym sprytem, przechytrzy rywali i wykopie najwięcej cennych bryłek? 

W grze Gold odwiedzamy kopalnię złota złożoną z losowo rozmieszczonych, zakrytych kart. W swojej turze każdy z uczestników odkrywa 2 wybrane karty, wśród których znajdziemy symbole poszczególnych poszukiwaczy, cenne bryłki oraz pułapki w postaci lasek dynamitu. Aby wygrać, musimy wykazać się nie tylko doskonałą pamięcią (aby w odpowiedniej chwili wrócić do dostępnych kart), ale też sprytem, by umiejętnie eliminować innych uczestników.

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • Gold opiera się na prostym mechanizmie typu memo, w którym staramy się zapamiętać ułożenie kart na stole. Jednak różne efekty związane z odkryciem poszczególnych par kart oraz fakt, że musimy dobierać je do siebie również pod względem wartości dodaje do zabawy element taktyczny.
  • Zasady gry są na tyle proste, że sprawdzi się w każdym towarzystwie, bez ograniczeń. 
  • Chyba nie ma bardziej poręcznej gry niż ta – karty są zamknięte w miniaturowej puszce, która zmieści się absolutnie w każdej kieszeni.

 

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

22,90 zł

szt.

Gra o Tron: Sojusze

Gra o Tron: Sojusze
Gra o Tron: Sojusze

Wciel się w słynnego bohatera albo złoczyńcę z Westeros i snuj intrygi, aby przejąć kontrolę. Zawieraj korzystne sojusze, a w odpowiednim momencie wbij przyjaciołom nóż w plecy. Pamiętaj jednak, że wraz z upływem pór roku czeka na Ciebie śmiertelne niebezpieczeństwo! 

Gra o Tron: Sojusze to dynamiczna gra karciana, w której wcielasz się w jednego głównych bohaterów „Pieśni lodu i ognia” George’a R.R. Martina. Zagrywaj karty wpływu i pozyskuj znanych z powieści sojuszników, nakłaniając ich, aby stanęli po Twojej stronie. Miej się jednak na baczności! Ci, którzy deklarują przyjaźń Tobie, mogą wchodzić w układy ze swoimi sąsiadami. W tym brutalnym świecie nawet najbliższy towarzysz może okazać się zdrajcą!

Na czym to polega? 

Każdy z uczestników wciela się w jednego z wpływowych liderów, którzy będą pozyskiwali sojuszników w walce o władzę. Ci, których uda nam się przeciągnąć na naszą stronę, będą zasiadali w jednej z rad. Każdy z graczy ma do dyspozycji dwie rady: jedną po swojej prawej, a drugą po lewej stronie. Każdą z nich dzieli z graczem sąsiadującym.

W każdej rundzie do gry wchodzi nowa karta sojusznika. Uczestnicy będą starali się ją pozyskać na drodze licytacji, korzystając z kart wpływu, które mają na ręce. Zwycięzca licytacji umieszcza sojusznika w jednej ze swoich rad, a następnie przydziela dowolnej radzie żeton władzy o nieznanej wartości punktowej. Na koniec gry suma wartości poszczególnych sojuszników oraz żetonów władzy określi siłę każdej z rad.

Celem gry jest zostanie liderem z najsilniejszą małą radą. Małą radą lidera jest ta spośród dwóch, która ma mniejszą władzę. 

Dostępność: Przedsprzedaż

Wysyłka w: W dniu premiery

Cena:

88,90 zł

szt.

Gra w kotka i pyszczek

Gra w kotka i pyszczek
Gra w kotka i pyszczek

PRZEDSPRZEDAŻ

Data premiery: styczeń 2022
UWAGA! Data premiery może ulec zmianie

Nowa, emocjonująca gra twórców Eksplodujących KotkówGra w kotka i pyszczek to dwuosobowy pojedynek, w którym używamy magnetycznych kocich łapek, by strzelać do siebie plastikowymi piłkami. No, może niekoniecznie chcemy trafić w przeciwnika – wystarczy, że wszystkie żółte piłeczki jak najszybciej znajdą się po jego stronie. Natychmiastowe zwycięstwo można osiągnąć także "wybijając" czarną kulkę, wciśniętą w nos kota, na stronę przeciwnika (zwykle wymaga to kilku bezpośrednich trafień) albo wybicie kotu wszystkich 3 zębów, białych kulek, również na stronę przeciwnika. Szybka rozgrywka wymaga od nas adaptacji swojej strategii, aby nie pozwolić się wyprzedzić przeciwnikowi, a ten przecież także nie próżnuje!

Na czym to polega? Gdy padnie sygnał rozpoczęcia gry, zacznij szybko ładować piłeczki po Twojej stronie planszy i wystrzeliwuj je w stronę przeciwnika. Użyj do tego swojej kociej łapki: umieść na niej piłeczkę, a następnie ją odciągnij i puść. Możesz strzelać żółtymi i białymi piłeczkami, ale rób to jak najszybciej! W tej grze nie ma tur, a punkt zdobywasz, gdy wstrzelisz przeciwnikowi jedną czarną piłeczkę, 3 białe lub 8 żółtych. Masz już 5 punktów? Gratulacje, jesteś zwycięzcą… przynajmniej do czasu kolejnej rozgrywki.

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • Spójrz w oczy kitku na pudełku. Czy można mu odmówić? Twórcy Eksplodujących Kotków kolejny raz zapraszają nas do świata specyficznego humoru i bezlitosnej rywalizacji.
  • Dynamiczna, angażująca, zabawna - taka właśnie jest Gra w kotka i pyszczek! To wyjątkowy pojedynek, w którym będziemy mogli poćwiczyć zręczność i refleks. 
  • Praktyczne pudełko idealnie mieści wszystkie komponenty, składa się do poręcznej walizeczki, a po rozłożeniu to z niego powstaje pole gry!

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

99,90 zł

szt.

Gra w zielone!

Gra w zielone!
Gra w zielone!

Połącz je wszystkie!

Gra w zielone! to kooperacyjna, skojarzeniowa zabawa, w której uczestnicy wspólnie starają się odgadnąć jak najwięcej haseł i w ten sposób zdobyć jak najwyższy wynik. Wypisując skojarzenia, łączące pary wylosowanych słów, będziecie tworzyć dla współgraczy podpowiedzi, które pomogą im w odgadnięciu początkowego układu kart. 

Dobierzcie karty haseł i w sekrecie wypiszcie ich cechy wspólne na swoich planszach koniczyn – to Wasze wskazówki. Następnie razem postarajcie się odgadnąć hasła każdego z graczy. Na koniec gry obliczcie swój wynik na podstawie liczby haseł, które udało się Wam odgadnąć, i zapiszcie go na specjalnej karcie. W każdej rozgrywce starajcie się uzyskać jeszcze lepszy wynik!

Na czym to polega?

  1. Na samym początku każdy z graczy otrzymuje 4 karty z hasłami, które losowo rozmieszcza na swojej planszy koniczyny. W ten sposób na każdym zewnętrznym brzegu planszy spotkają się dwa słowa, do których musimy wymyślić łączące je hasło. Wskazówki muszą być pojedynczymi wyrazami. Mogą to być rzeczowniki pospolite, nazwy własne, czasowniki, przymiotniki, skrótowce, liczby lub onomatopeje.
  2. Gdy wszyscy gracze zapiszą swoje wskazówki, każdy ściąga swoje karty z planszy i tasuje je, dodając dla utrudnienia jedną dodatkową kartę wskazówki. 
  3. Następnie zaczyna się faza rozstrzygnięcia. Każdy z graczy kolejno przekazuje swoją planszę wraz z kartami wskazówek reszcie drużyny, która próbuje odganąć położenie kart. Gracze mogą się konsultować i dyskutować o tym, gdzie i dlaczego powinni umieścić dane hasło. Drużyna ma dwie próby odgadnięcia układu, jednak jeśli uda im się już za pierwszym razem, otrzymają bonusowe punkty.

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • Gra w zielone! to doskonała zabawa zarówno rodzinna, jak i imprezowa. Jej zasady możemy wytłumaczyć w kilka chwil (sprowadzają się właściwie do zapisywania skojarzeń), a sama rozgrywka angażuje uczestników i pobudza ich umysły do działania. 
  • Łączenie losowych haseł skojarzeniami, które w dodatku mają posłużyć za wskazówkę dla innych graczy, stanowi nie lada wyzwanie umysłowe! 
  • Współpracując z pozostałymi graczami podczas odgadywania haseł mamy okazję jeszcze lepiej ich poznać i zrozumieć tok myślenia, jakim się kierowali. Każdy z nas może mieć zupełnie inne pomysły i skojarzenia, a ich skonfrontowanie jest bardzo ciekawym elementem gry!
  • Dzięki dużej liczbie haseł (880 słów) i losowym rozmieszczaniu kart, czeka na nas wiele niepowtarzalnych, pobudzających wyobraźnię układów. 

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

66,90 zł

szt.

Harry Potter i Magiczny Quiz

Harry Potter i Magiczny Quiz
Harry Potter i Magiczny Quiz

Kto zdobędzie Puchar Domów?

Różdżki w dłoń, jesteście w Hogwarcie! Stańcie w szranki, odpowiadajcie na pytania dotyczące świata Harry’ego Pottera i przynieście swoim barwom chwałę oraz Puchar Domów. 

Harry Potter i Magiczny Quiz to gra, w której fani opowieści o małym czarodzieju będą mieli okazję zabłysnąć wiedzą na temat znanych bohaterów i wydarzeń. W pudełku znajdziecie mechanizm, który głosem dyrektora Hogwartu poprowadzi Was przez całą rozgrywkę: przedstawi zasady, odczyta pytania oraz przypilnuje przestrzegania reguł. Waszym zadaniem będzie wyłącznie udzielanie odpowiedzi, jednak uważajcie – każda pomyłka będzie Was sporo kosztowała!

Na czym to polega?

  1. Wybierzcie swoje domy i poziom trudności quizu.
  2. Odpowiadajcie na pytania typu prawda czy fałsz.
  3. Jeśli udzielicie poprawnej odpowiedzi, Wasz dom zdobędzie 10 punktów. Jeśli nie – straci 20.
  4. Zwycięża dom z największą liczbą punktów.

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

109,90 zł

szt.

Harry Potter: Hogwarts Battle

Harry Potter: Hogwarts Battle
Harry Potter: Hogwarts Battle

Bo widzisz, Harry, to nasze wybory ukazują, kim naprawdę jesteśmy, o wiele bardziej niż nasze zdolności.

- Albus Dumbledore, Harry Potter i Komnata Tajemnic

Harry Potter: Hogwarts Battle to kooperacyjna gra karciana w której, jako HARRY POTTER™, RON WEASLEY™, HERMIONA GRANGER™ i NEVILLE LONGBOTTOM™, stawiacie czoła serii mrocznych zdarzeń w tytułowej szkole dla czarodziejów. W trakcie gry zmierzycie się z drużyną czarnych charakterów, którzy stopniowo, miejsce po miejscu, próbują podporządkować sobie świat czarodziejów.

Jako drużyna, zostaniecie postawieni przed wyzwaniem pokonania drużyny czarnych charakterów. Oni natomiast, krok po kroku, przejmują kontrolę nad miejscami znanymi z uniwersum HARRY'EGO POTTERA™. Pokonajcie ich wspólnymi siłami, zanim przejmą kontrolę nad wszystkimi magicznymi miejscami! Tylko dzięki Waszemu zwycięstwu uczniowie i profesorowie będą się czuć bezpiecznie w Hogwarcie. Przynajmniej przez jakiś czas… Jeśli czarnym charakterom uda się przejąć kontrolę nad wszystkimi miejscami, przegracie!

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

159,90 zł

szt.

Harry Potter: Hogwarts Battle - Obrona przed czarną magią

Harry Potter: Hogwarts Battle - Obrona przed czarną magią
Harry Potter: Hogwarts Battle - Obrona przed czarną magią

Dynamiczna, dwuosobowa karcianka oparta na budowaniu talii, stworzona na podstawie gry Harry Potter: Hogwarts Battle. Tym razem nie będziemy wspólnie walczyli ze złem atakującym Hogwart, a stawali w szranki z drugim czarodziejem w ramach praktycznych zajęć z Obrony przed Czarną Magią. Aby wygrać, musimy trzykrotnie rozbroić naszego przeciwnika.

Na czym to polega? W pojedynku czarodziejów gracze naprzemiennie będą zagrywali karty, które pozwolą nie tylko atakować przeciwnika, ale również rozbudowywać talię i czynić ją coraz mocniejszą. Przydadzą nam się nie tylko zaklęcia ofensywne, ale również te związane ze skuteczną obroną przed poczynaniami drugiego czarodzieja. 

Design gry nawiązujący do Klubu Pojedynków z drugiej części serii, z pewnością zachwyci niejednego fana Harry’ego Pottera. Gracze ścierają się na tym samym podeście, na którym w pamiętnej scenie Severus Snape jednym zaklęciem pokonał Gilderoya Lockharta. 

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

87,90 zł

szt.

Harry Potter: Hogwarts Battle - Potworna skrzynia potworów

Harry Potter: Hogwarts Battle - Potworna skrzynia potworów
Harry Potter: Hogwarts Battle - Potworna skrzynia potworów

Wejdź do Zakazanego Lasu i stań do walki z magicznymi stworzeniami!

Udaj się w głąb Zakazanego Lasu z Potworną skrzynią potworów, najnowszym dodatkiem do kooperacyjnej gry przygodowej Harry Potter: Hogwarts Battle! Wybierz, w którego z bohaterów sagi chcesz się wcielić, a następnie wspólnie z przyjaciółmi sprawdźcie, co czeka na Was w puszczy. I pamiętajcie - skuteczna współpraca to Wasz klucz do zwycięstwa!

Co zawiera dodatek?

  • Idealną kontynuację przygody, którą rozpoczęliście w Harry Potter: Hogwarts Battle!
  • 4 nowe przygody, których akcja skupia się wokół potworów i stworzeń z Zakazanego Lasu. 
  • Nową postać, w która możemy się wcielić - LUNĘ LOVEGOOD™, która, podobnie jak pozostali, dysponuje własną talią i unikatową umiejętnością. Możecie ją wprowadzić również w podstawowych scenariuszach!
  • Dodatkowe możliwości, które sprawią, że gra będzie jeszcze większym wyzwaniem! Od teraz będziecie mogli odrzucać karty z ręki, a także skorzystać ze specjalnej talii wydarzeń, która ubarwi zabawę z podstawową wersją gry. 

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Harry Potter: Hogwarts Battle

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

104,90 zł

szt.

Herbatka dla dwojga

Herbatka dla dwojga
Herbatka dla dwojga

Herbatka dla dwojga to pozornie bardzo prosta gra karciana, która kryje w sobie ogrom możliwości i może przerodzić się w prawdziwy pojedynek umysłów! Wykorzystując mechanikę budowania talii pozwala graczom na tworzenie indywidualnych strategii przy każdej rozgrywce i modyfikowanie ich według własnego uznania. To od nas zależy, na czym się skupimy i czym będziemy chcieli zaskoczyć przeciwnika!

Na czym to polega? Każdy z graczy dysponuje indywidualną talią, którą będzie rozszerzał w trakcie gry. Na początku równocześnie odwracamy wierzchnią kartę ze swojej talii. Osoba, której postać ma wyższą wartość, wygrywa pojedynek i może rozpatrzyć efekt karty lub kupić któryś z dostępnych kartoników i tym samym wzmocnić swój zestaw. 

Oprócz kart, czeka nas również zręczne manipulowanie pozyskiwanymi w trakcie gry żetonami ciast i klepsydr. Te pierwsze wspierają nas przy kupowaniu nowych kart, a drugie - pozwalają manipulować zegarkiem kieszonkowym, by zdobyć dodatkowe profity, między innymi gwiazdki odpowiadające punktom zwycięstwa. Naszym celem jest zgromadzenie ich w większej liczbie niż u przeciwnika. 

To jeden z tych tytułów, w których taktyczny poziom rozgrywki będzie zależał od samych graczy – gdy trafi na siebie dwóch mistrzów planowania, pojedynek może być naprawdę zacięty!

Dostępność: niedostępne

Cena:

61,90 zł

Imago

Imago
Imago

Imago to świeże i bardzo dobre podejście do zabawy typu kalambury, ale nadające się dosłownie dla każdego. Nie musisz umieć rysować, nie musisz się wygłupiać pokazując dziwne rzeczy. Tutaj możesz doświadczyć tego, co najlepsze w kalamburach, a Waszym ograniczeniem jest jedynie wyobraźnia!

Masz hasło do pokazania i do dyspozycji 61 przezroczystych kart z namalowanymi prostymi elementami, za pomocą których musisz skonstruować coś, co naprowadzi innych graczy na Twoje hasło. Nakładasz proste elementy jeden na drugi, łączysz je, przesuwasz, wprawiasz w ruch - co tylko przyjdzie Ci do głowy.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

64,90 zł

szt.

Jaipur (nowa edycja)

Jaipur (nowa edycja)
Jaipur (nowa edycja)

W stolicy Radżastanu trwają poszukiwania nowego ministra handlu. Jako jeden z najlepszych w swoim fachu, postanawiasz podjąć wyzwanie i zgromadzić więcej bogactw od przeciwnika. W ciągu kolejnych tygodni wyznaczanych rundami będziecie odwiedzali targ, by gromadzić i sprzedawać rozmaite dobra. Kto okaże się sprytniejszy?

Jaipur to popularna, dwuosobowa gra, w której uczestnicy wcielają się w handlarzy dynamicznie wymieniających towary na wspólnym targu. Pobierając karty na rękę i wymieniając je na inne będziecie starali się zgromadzić zestawy upatrzonych surowców, a następnie wymienić je na walutę. Poszczególne towary różnią się wartością, opłaca się też sprzedawać większe ilości tego samego dobra na raz, by uzyskać punkty bonusowe. Zwycięża gracz, który wygra 2 rundy, zdobywając pieczęcie uznania.

 

Na czym to polega? Każdy z graczy posiada na ręce karty towarów. W swojej turze może wykonać jedną z dwóch akcji: 

ZAKUP, czyli: 

  • wzięcie pojedynczej karty towaru z targu i zastąpienie jej nową
  • wymiana kart z ręki na karty z targu w stosunku 1:1
  • wzięcie wszystkich wielbłądów z targu i zastąpienie ich nowymi kartami towarów.

SPRZEDAŻ, czyli wymiana zestawu towarów jednego rodzaju na żetony w odpowiednim kolorze. W ten sposób handlujemy w dynamiczny sposób do momentu, aż wyczerpią się 3 kolory żetonów lub skończy się stos kart towarów.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

59,90 zł

szt.

Jamajka

Jamajka
Jamajka

Nabierz wiatru w żagle i płyń po zwycięstwo!

W 1678 roku Henry Morgan, korsarz z wieloletnim stażem, został mianowany gubernatorem Jamajki. Powierzono mu zadanie wypędzenia piratów i rozbójników morskich. On jednak, zamiast wypełnić misję, zaprosił swoich wspólników i towarzyszy broni, by osiedlili się na wyspie i w spokoju cieszyli się łupami. W 30. rocznicę tego wydarzenia został zorganizowany Wielki Wyścig, podczas którego najznamienitsze pirackie statki i załogi rywalizują o to, który z nich wróci jako najbogatszy.

Jamajka to pięknie zilustrowana gra wyścigowa, w której wcielamy się w kapitanów pirackich statków poruszających się wokół tytułowej wyspy. Podczas zabawy będziemy w tajemnicy planować swoje akcje, by zaskoczyć przeciwników i zgromadzić jak najwięcej dóbr. Aby wygrać, musimy mądrze zarządzać ograniczonym miejscem na statku, a także dostosować trasę i tempo poruszania się do naszej strategii i poczynań pozostałych graczy.

Na czym to polega?

Rozgrywka w Jamajkę składa się z następujących po sobie rund w ramach których: 

  1. Gracz, który w danej rundzie jest kapitanem, rzuca dwiema kośćmi. Wskazują one wartość akcji, jaką będzie można wykonać w ramach poranka i wieczoru. To kapitan decyduje, którą kość przypisać do danej pory dnia. 
  2. Każdy z graczy w tajemnicy wybiera z ręki kartę, którą będzie chciał zagrać. Każda z nich ma na górze zestaw dwóch akcji: po jednej na każdą porę dnia. Może to być ruch albo załadunek określonego zasobu na statek.
  3. Gdy wszyscy wybiorą kartę, gracze po kolei ujawniają i rozgrywają swoje akcje zgodnie z wartością kości wybranych przez kapitana (biorą maksymalnie tyle towaru, ile wskazuje kość lub poruszają się o tyle pól).

Oprócz podejmowania decyzji na temat tego, w którym kierunku podążyć i jakie towary przewozić, gracze, którzy znajdą się na tym samym polu, będą również toczyć ze sobą bitwy morskie. 

Zabawa kończy się, gdy pierwsza osoba dotrze do Port Royal. Zwycięża gracz z najwyższą liczbą punktów, na które składa się wartość zebranych skarbów i monet, a także to, jak daleko udało mu się dotrzeć na planszy. 

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

124,90 zł

szt.

Jamajka: Załoga

Jamajka: Załoga
Jamajka: Załoga

Wielki Wyścig Morgana od wielu lat przyciąga najznamienitszych piratów, którzy marzą tylko o jednym: żeby zaciągnąć się na któryś ze statków i wziąć udział w rywalizacji. Wy - kapitanowe i kapitanki - doskonale znacie reguły gry. Odrobina rumu i garść dublonów podsunięta karczmarzowi wystarczy, aby przyciągnąć rekrutów, dzięki którym osiągniecie zwycięstwo.

Jamajka: Załoga to rozszerzenie wprowadzające nowe, cenne skarby, a także planszę tawerny, w której będziemy rekrutowali dodatkowych załogantów. Dzięki niej w Waszych rozgrywkach będzie jeszcze więcej interakcji! 

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Jamajka 

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

72,90 zł

szt.

Jednym słowem

Jednym słowem
Jednym słowem

Jak przekazać komuś podpowiedź, aby była ona trafna, niepowtarzalna i na dodatek złożona tylko z jednego słowa? Już niebawem będzie okazja, żeby się przekonać!

Jednym słowem to gra skojarzeniowa oparta na współpracy. Podczas zabawy losowane jest słowo, do którego podpowiedzi będziemy musieli wymyślać. Ale uwaga: każdy z nas będzie mógł użyć tylko jednego słowa!

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

67,90 zł

szt.

Jungle speed

Jungle speed
Jungle speed

Nowe wydanie gry, w której liczy się zręczność, spostrzegawczość i szybkość! Gry, gdzie każdy stara się jak najszybciej pozbyć swoich kart - aby to zrobić, musi w odpowiednim momencie złapać drewniany, przepięknie zdobiony totem. Jeśli gracz złapie go w złym momencie, albo w ogóle tego nie zrobi - będzie musiał wziąć karty od swoich przeciwników!

 

Dostępność: niedostępne

Cena:

64,90 zł

K2

K2
K2

Chrzęst raków wgryzających się w lód. Zmęczona ręka wbijająca czekan w śnieżną ścianę. Ciężki oddech, gdy z wysiłkiem podrywasz ciało, by znów przesunąć się o pół metra w górę. Jeszcze tylko 100... 50 metrów dzieli Cię od szczytu K2, jednego z najtrudniejszych ośmiotysięczników. Stojąc w oślepiającym słońcu patrzysz w dół, gdzie czeka na Ciebie namiot. Jednak by do niego dotrzeć musisz przejść przez szalejącą na najtrudniejszym odcinku śnieżycę. Czy dasz radę?

W grze K2 każdy z uczestników kieruje zespołem 2 himalaistów, którzy, rywalizując z innymi zespołami, starają się zdobyć szczyt i przetrwać do końca 18-dniowej wyprawy.

Gracze poruszają himalaistami po planszy za pomocą kart, które zagrywają co rundę. Im wyżej wejdzie dany wspinacz, tym więcej punktów zwycięstwa zdobędzie na koniec gry. Jednak w wyższych partiach gór trzeba uważać na poziom aklimatyzacji. Jeśli spadnie on poniżej 1, wyczerpany himalaista zginie i gracz nie otrzyma zdobytych  punktów. Dlatego tak ważnym elementem gry jest wybór odpowiedniej trasy, optymalne korzystanie z namiotów i zwracanie uwagi na pogodę, która w znaczący sposób wpływa na trud wędrówki na szczyt.

 

Dostępność: niedostępne

Cena:

88,90 zł

KeyForge: Czas Wstąpienia - Talia Archonta

KeyForge: Czas Wstąpienia - Talia Archonta
KeyForge: Czas Wstąpienia - Talia Archonta

KeyForge to pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Podczas rozgrywki dwóch graczy wciela się w Archontów rywalizujących o to, kto pierwszy odkryje skarby Tygla - niezwykłego świata stworzonego z elementów planet. 

A wraz z nim drugi zestaw talii KeyForge! Seria Czas Wstąpienia wprowadza do gry 204 nowe karty, zwiększając pulę unikalnych talii do odkrycia i ujarzmienia! Żadne dwie bitwy nigdy nie będą takie same!

Czym jest unikalna gra karciana? Rozpoczynając swoją przygodę z KeyForge, możesz mieć pewność, że każda talia jest równie unikalna, co osoba, która nią włada, a każdy pojedynek - niepowtarzalny. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą talii. Co więcej - zestawy KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom.

Jak to działa? Rozgrywka KeyForge składa się z szeregu tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym rodem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech rodów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego rodu.

Co wprowadza Talia Archonta? Oprócz Pakietu startowego mamy do dyspozycji unikalne talie Archontów, które oferują nam pełną rozgrywkę bez potrzeby kupowania dodatkowych boosterów, czy konstruowania własnego zbalansowanego zestawu. Każda zakupiona talia jest unikalna i kompletna. To oznacza, że grając za jej pomocą, będziemy musieli nauczyć się w pełni wykorzystywać jej potencjał.

Każda z talii Archontów ma własną, wyjątkową nazwę i zawiera zestaw kart o unikalnym potencjale strategicznym. Każda jest również kolejną szansę na zwycięstwo!

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

29,90 zł

szt.

KeyForge: Masowa mutacja - Talia Archonta

KeyForge: Masowa mutacja - Talia Archonta
KeyForge: Masowa mutacja - Talia Archonta

Świat Tygla co i rusz podlega nagłym zwrotom i zmianom, jednak tym razem nadchodzi coś naprawdę wielkiego! Odkryto zupełnie nowy, mroczny rodzaj Æmberu, który zdaje się wpływać na rzeczywistość i wywołuje podejrzane mutacje. W obliczu tak znaczącej zmiany, każdy dom będzie musiał zdecydować, czy będzie próbował wykorzystać mroczne mutacje do swoich celów, czy też zdecyduje się trzymać od nich z daleka. Jedno jest pewne: KeyForge już nigdy nie będzie taki sam!

Masowa Mutacja to czwarta odsłona serii KeyForge. Tym razem talie losowane są z puli 422 kart, a ponad 250 z nich to całkowite nowości! Znajdziesz wśród nich zmutowane wersje znanych stworzeń, a także niespotykane dotąd monstrualne kreatury, które nie mieszczą się na jednej karcie. 

Talia Archonta to Twoja podstawowa broń w rywalizacji o skarby Tygla. Dzięki niej przedstawiciele trzech wybranych domów staną ramię w ramię, by pod Twoim przywództwem walczyć o wykuwanie kluczy i otwieranie kolejnych krypt.

Czym jest KeyForge? To pierwsza na świecie gra unikalnych talii. Oznacza to tyle, że na całym świecie nie ma dwóch talii o tej samej kombinacji kart. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą zestawów. Co więcej - talie KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom, nie ma więc mowy o kupowaniu boosterów w nadziei na trafienie rzadkiej karty, która wzmocni naszą siłę.

Jak to działa? Rozgrywka w KeyForge składa się z serii tur, podczas których wcielasz się w potężnego Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym domem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech domów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego domu.

Dostępność: niedostępne

Cena:

29,90 zł

KeyForge: Mroczny przypływ - Talia Archonta

KeyForge: Mroczny przypływ - Talia Archonta
KeyForge: Mroczny przypływ - Talia Archonta

Światem Tygla, niczym morską tonią, rządzą przypływy i odpływy. Podczas gdy jedne stworzenia znikają z naszych oczu, inne pojawiają się znikąd wraz z kolejną falą i przynoszą zupełnie nową jakość. A gdy zajrzysz w głębiny, kogo ujrzysz w mrocznej ciemności? Nadchodzi przypływ, a wraz z nim zbliża się zupełnie nowa era, która zmieni Tygiel na zawsze!

KeyForge: Mroczny Przypływ to:

  • około 280 nowych kart, które zwiększą pulę unikalnych talii do odkrycia i ujarzmienia;
  • sekrety tajemniczego kultu podwodnych istot z domu Nautilian, które tylko czekają na odkrycie; 
  • mechanika przypływu, który należy utrzymywać po swojej stronie, aby uwolnić prawdziwy potencjał swojej talii;
  • złe bliźniaki, czyli alternatywne, nikczemne wersje znanych stworzeń, które tworzą bliźniaczą talię Mrocznego Archonta;

Talia Archonta to Twoja podstawowa broń w rywalizacji o skarby Tygla. Dzięki niej przedstawiciele trzech wybranych domów staną ramię w ramię, by pod Twoim przywództwem walczyć o wykuwanie kluczy i otwieranie kolejnych krypt.

Czym jest KeyForge? To pierwsza na świecie gra unikalnych talii. Oznacza to tyle, że na całym świecie nie ma dwóch talii o tej samej kombinacji kart. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą zestawów. Co więcej - talie KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom, nie ma więc mowy o kupowaniu boosterów w nadziei na trafienie rzadkiej karty, która wzmocni naszą siłę.

Jak to działa? Rozgrywka w KeyForge składa się z serii tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym domem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech domów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego domu.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: KeyForge: Czas Wstąpienia - Pakiet Startowy

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

29,90 zł

szt.

KeyForge: Zderzenie Światów - Talia Archonta

KeyForge: Zderzenie Światów - Talia Archonta
KeyForge: Zderzenie Światów - Talia Archonta

Po zderzeniu światów Tygiel nie będzie taki, jak przedtem...

KeyForge: Zderzenie Światów to 284 nowe karty, które doskonale łączą się z pulą tych, które znamy z poprzednich odsłon serii. Oprócz nieznanych dotąd umiejętności i artefaktów, do gry dołączają również dwa zupełnie nowe domy - Gwiezdny Sojusz i Rzymozaury. To doskonała okazja, by poznać i wypróbować wyjątkowe style gry!

Talia Archonta to Twoja podstawowa broń w rywalizacji o skarby Tygla. Dzięki niej przedstawiciele trzech wybranych domów staną ramię w ramię, by pod Twoim przywództwem walczyć o wykuwanie kluczy i otwieranie kolejnych krypt.

Czym jest KeyForge? To pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Oznacza to tyle, że na całym świecie nie ma dwóch talii o tej samej kombinacji kart. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą zestawów. Co więcej - talie KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom, nie ma więc mowy o kupowaniu boosterów w nadziei na trafienie rzadkiej karty, która wzmocni naszą siłę.

Jak to działa? Rozgrywka w KeyForge składa się z szeregu tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym rodem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech rodów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego rodu.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

29,90 zł

szt.

KeyForge: Zew Archontów - Pakiet startowy

KeyForge: Zew Archontów - Pakiet startowy
KeyForge: Zew Archontów - Pakiet startowy

KeyForge to pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Podczas rozgrywki dwóch graczy wciela się w Archontów rywalizujących o to, kto pierwszy odkryje skarby Tygla - niezwykłego świata stworzonego z elementów planet.

Czym jest unikalna gra karciana? Rozpoczynając swoją przygodę z KeyForge, możesz mieć pewność, że każda talia jest równie unikalna, co osoba, która nią włada, a każdy pojedynek - niepowtarzalny. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą talii. Co więcej - zestawy KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom.

Jak to działa? Rozgrywka KeyForge składa się z szeregu tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym rodem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech rodów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego rodu.

Zestaw startowy KeyForge to idealny sposób na rozpoczęcie swojej przygody ze światem Tygla. Znajdziemy w nim dwie talie treningowe oraz dwie unikalne, pełnoprawne talie Archontów, które pozwolą Tobie i Twojemu przeciwnikowi na poznanie zasad gry.

Dostępność: wysyłka 3-5 dni

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

119,90 zł

szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl