Wypożyczalnia
Wysyłka w
Cena
-
od
do
Akademia Smoczych Wrót
Witaj w Akademii Smoczych Wrót, jedynym na świecie miejscu, w którym garbaty syn kowala stanie się niepokonanym wojownikiem, a zezowata córka bednarza przemieni w szanowaną czarodziejkę o niebywałej urodzie. Właśnie rozpoczynamy nowy rok szkolny, a Ty stajesz na czele jednego z tutejszych Domów. Tylko najlepsi dostąpią zaszczytu przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i odkrycia związanej z nimi tajemnicy.
Zarządzaj zatem swoim Domem najlepiej jak potrafisz. Rekrutuj adeptów i zatrudniaj profesorów, wznoś budynki, odkrywaj zakamarki ćwiczebnych podziemi, dokonuj magicznych odkryć, kształć swoich uczniów, by portrety najlepszych spośród nich mogły ozdobić ściany galerii chwały. Wszystko to w trakcie pięciu ekscytujących tur, po zakończeniu których podliczysz punkty prestiżu i przekonasz się, czy ten rok nie poszedł na marne.
Wydawnictwo Przystań Gier ma zaszczyt przedstawić Akademię Smoczych Wrót, polskie wydanie najnowszego hitu od NSKN Games - Dragonsgate College.
Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.
Akademia Smoczych Wrót ma niski próg wejścia, ale liczba dostępnych kombinacji i dróg do zwycięstwa jest ogromna. Dzięki eleganckim zasadom nadaje się do gry w towarzystwie mniej zaawansowanych graczy, ale świetnie sprawdzi się również wśród prawdziwych planszówkowych wyjadaczy. Jest to jedna z tych pozycji, które po rozegraniu partii wciąż siedzą nam w głowach i zmuszają do obmyślania taktyk na kolejne rozgrywki.
Zapraszamy zatem do Akademii Smoczych Wrót i mamy nadzieję, że zgłębianie tajników tej niesamowitej gry dostarczy Wam, drodzy gracze, wielu niezapomnianych wrażeń.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Anno 1800
Rozwiń swoją wyspę macierzystą i zapewnij jej dostęp do nowych gałęzi przemysłu. Musisz jednak planować każdy ruch z wyprzedzeniem - konkurencja nie śpi! Czy będziesz w stanie zdobyć niezbędne surowce, zgłębić tajemnice Starego Świata i wyruszyć na niejedną ekspedycję, aby odkryć wyspy Nowego Świata? Pozyskaj farmerów, robotników, rzemieślników, inżynierów, a nawet inwestorów, aby Twoja wyspa stała się prawdziwą potęgą! W Anno 1800 - grze planszowej gracze rozbudowują własne wyspy, na których wznoszą nowe budynki oraz statki, a także rozwijają możliwości handlu. Jednocześnie muszą zaspokajać potrzeby populacji wyspy oraz wypełniać ważne misje. Ten z nich, który na końcu gry będzie miał najwięcej punktów wpływu, zostanie zwycięzcą!
Dostępność: niedostępne
189,00 zł
Cena regularna:
229,00 zł
Arkana Magii
Młodzi adepci spotykają się na udeptanej ziemi. Eksperymentalne łączenie wszystkich pięciu szkół magii jest niebezpieczną zabawą, w dodatku bardzo popularną wśród żądnych chwały i sławy zuchwalców. Ale kiedy w grę wchodzi nieśmiertelność, nie ma miejsca na półśrodki...
Arkana magii to szybki karciany tytuł dla 1-6 graczy ze sprytnym wykorzystaniem mechaniki otwartego draftu, gdzie karty zagrywamy na bieżąco, pozostałe przekazując graczowi obok. Staniemy się tutaj czarodziejami, zbierającymi potężne artefakty i rzucającymi zaklęcia przy wykorzystaniu atrybutów wiedzy, złota i krwi. Oryginalnym wydawcą gry jest Grey Fox Games, znany z takich tytułów jak Champions of Midgard i Reavers of Midgard.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Black Angel
Zachowując się skrajnie nieodpowiedzialnie, ludzkość doprowadziła do wyczerpania naturalnych zasobów Ziemi, czyniąc ją planetą niemalże niezdatną do życia. W obliczu zbliżającej się zagłady, społeczności stanęły przed koniecznością zjednoczenia. Nadszedł czas, by zapomnieć o uprzedzeniach i różnicach; wymiana wiedzy i doświadczeń jest znacznie ważniejsza, zwłaszcza, gdy brak nam czasu.
W ten sposób światło dzienne ujrzał Black Angel - największy projekt w historii ludzkości. Pierwsza międzygalaktyczna fregata została zbudowana, by przenieść ludzki materiał genetyczny na najbliższą planetę o warunkach odpowiednich do życia. Statek będzie musiał przemierzyć długą drogę, a sama podróż może potrwać tysiące lat. Zapadła więc decyzja o tym, że jego załoga będzie składała się wyłącznie z robotów zarządzanych przez kilka niezależnych sztucznych inteligencji. Ta z nich, która okaże się najsprawniejsza, będzie nadzorowała proces adaptacji człowieka na nowej planecie.
Black Angel to gra oparta o mechanikę przydzielania pracowników. Podczas rozgrywki każdy z uczestników wciela się w jedną ze sztucznych inteligencji dowodzących grupą robotów. Naszym zadaniem będzie zarządzanie statkiem - bezpieczne poprowadzenie go w przestrzeni kosmicznej, odpieranie ataków z zewnątrz, wykonywanie niezbędnych napraw, a ostatecznie dotarcie prosto do celu. Za realizowanie tych zadań otrzymujemy punkty, które zostaną zsumowane na koniec gry.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Boonlake (edycja polska)
Postanowiłeś porzucić zwykłe życie i wraz z grupą pionierów osiąść w Boonlake - opuszczonym terytorium, ciągnącym się wzdłuż brzegu wielkiego jeziora o tej samej nazwie. Okolica nie została jeszcze dobrze rozpoznana, mimo że pierwsi mieszkańcy zamieszkali tu już jakiś czas temu. To miejsce Cię kusi! Stań się więc częścią tej osobliwej społeczności i zaangażuj się w poprawę warunków życia w tym miejscu: buduj domy i miasta, hoduj bydło, produkuj surowce i rozwijaj infrastrukturę. Zautomatyzuj procesy. Nie zmarnuj swojej szansy! Ułóż jak najlepiej swoje nowe życie w Boonlake.
Twoim celem w grze Boonlake jest polepszenie warunków życia swojego oraz innych mieszkańców. Gra da Ci do dyspozycji wiele możliwości, odnośnie tego, czym możesz się zająć. Dzięki nowatorskiemu systemowi wyboru akcji, każda rozgrywka będzie przebiegać inaczej. Skupisz się na rozwoju? Wesprzesz budowę infrastruktury? A może po prostu zrealizujesz swój własny, nieoczywisty plan? Każda akcja skutkuje szeregiem konsekwencji, ponieważ z akcji, które wybierzesz będą również korzystać inni gracze. Dodatkowo, od wybranej akcji zależy też to, jak daleko popłynie Twój statek: im dalej i szybciej, tym lepiej, ponieważ wprawni marynarze otrzymają dodatkowe nagrody.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Bór
Jakoś tak dziwnie się porobiło. Zima, jesień, po niej znowu zima. Gdzieś tam na chwilę mignie wiosna, a po niej następuje dwuletnie lato. I żeby nie było, tutaj wcale nie chodzi o globalne ocieplenie! To wszystko przez ten Bór. Psoci, miesza, bawi się przyrodą i psuje nasze humory. Przydałby się ktoś, kto zrobiłby z tym wszystkim porządek, ktoś, kto uwarzyłby kilka mikstur, oswoił parę zwierzaków i ujarzmił dziką przyrodę. Taki zaklinacz, a najlepiej, to kilku zaklinaczy.
Bór to strategiczna gra planszowa prosto od wydawnictwa Pandasaurus Games (Wyspa dinozaurów, Dinosaur World). Wcielimy się tutaj w zaklinaczy leśnych stworzeń, przyrządzających magiczne mikstury w tajemniczym lesie, w którym pory roku się ze sobą wymieszały. Bór łączy proste zasady oparte na rzutach kośćmi ze sporym ładunkiem strategicznym area controle i worker placement. W czasie rozgrywki możemy obrać kilka strategii, skupiając się na jak największej kontroli obszarów albo też umiejętnie rozporządzać swoimi robotnikami. Oswajając kolejne Stworzenia i przygotowując Mikstury, będziemy równoważyć losowe wyniki rzutów i stopniowo budować nasz silniczek akcji. Gra posiada niesamowitą szatę graficzną, przywodzącą na myśl kreskę japońskiej animacji i pięknie wykonane komponenty z customowymi kośćmi na czele.
Przygotowując się do rozgrywki, umieśćcie na środku stołu planszę wioski. Posiada ona dwie zmieniające się co rundę strony dnia i nocy, zapewniające różne korzyści i akcje specjalne. Nad planszą znajdą się karty boru, w którym będziecie szukać składników do przygotowania eliksirów - rynek eliksirów umieśćcie po lewej stronie planszy. Z kolei po prawej stronie planszy znajdą się 4 stosy kart sworzeń. Każdy z Was otrzyma 6 kości - 4 kości pożywienia i 2 kości żywiołu.
Rozgrywka składa się z 4 rund. Na początku każdej rundy wszyscy rzucacie kośćmi, by potem umieszczać je na planszy wioski albo kartach boru. We wiosce będziecie wykonywać różne akcje specjalne, z kolei w borze oswajać zwierzęta i zbierać składniki do eliksirów. Oczywiście pole, na którym kładziecie kość, musi zgadzać się z wynikiem tej kości. W czasie swojej tury każdy z Was wykonuje w dowolnej kolejności 3 rzeczy: musi umieścić jedną ze swoich kości, może przyrządzić 1 eliksir oraz może wypić 1 eliksir ze swojej ręki.
Kiedy przyrządzicie eliksir, zabieracie go na rękę, kiedy zdecydujecie się go wypić, otrzymacie PZ i jednorazowe korzyści. Jeśli uda się Wam oswoić jakieś stworzenie, będzie przynosiło ono stałe korzyści, takie jak większa liczba zbieranych składników, zwiększona kontrola borów czy przeszkadzanie innym graczom. Na koniec rundy gracz, który ma najwięcej kości na danej karcie boru, zabiera ją do siebie, co zapewni mu dodatkowe PZ. Na koniec gry będziecie punktować za eliksiry, stworzenia, przejęte bory i posiadane składniki.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Brzdęk! Legacy: Acquisitions Incorporated
Poszukiwanie przygód na pełny etat (od 8 do 16) może trochę zmęczyć. Natrętne gremliny, podstępne wampiry i gigantyczny smok stoją pomiędzy tobą a skarbem (który prawnie i słusznie ci się należy). Ale nie trać ducha. W Brzdęk! Legacy: Acquisitions Incorporated jesteś częścią wykwalifikowanej kadry najwybitniejszej korporacji awanturników tego wymiaru (oraz kilku równoległych) – w szeregach takiej organizacji można nawet uratować świat (i może będzie trzeba…)
Przed tobą i twoimi współpracownikami 10 ekscytujących rozgrywek w trybie kampanii. Twoje sukcesy, porażki, wszelkie wybory wpłyną permanentnie na świat gry (a także jej fizyczne komponenty). Po zakończeniu kampanii otrzymasz unikalny egzemplarz gry, z którym będziecie mogli spędzić jeszcze wiele godzin gry pokampanijnej.
Wspinaj się po drabinie korporacyjnej! Wraz z towarzyszami zbuduj prężny oddział firmy. Wyjdź z piwnicy! Narób ambarasu w całej krainie (a nawet w dwóch) pełnej najprzeróżniejszych postaci i zadań pobocznych.
Napisz swoją historię! Rzuć się w wir immersyjnej fabuły, w której twoje wybory mają kluczowe znaczenie. Pozostaw spuściznę! Kontynuuj zabawę po zakończeniu kampanii!
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dark Souls: Gra karciana
Dark Souls: Gra karciana to kooperacyjna gra karciana Davida Carla (seria Warmachine) oparta na kultowym tytule wideo. Przeniesiemy się tutaj do świata Lordran, wcielając w cztery klasy nieumarłych, walczących z postępującym mrokiem.
Dark Souls oparty jest na mechanice budowania talii - w czasie rozgrywki gracze będą kupować kolejne karty, płacąc za nie duszami zdobytymi na pokonanych wrogach. Podobnie jak w Bloodborne, tak i tutaj śmierć bohatera oznacza jedynie krótki odpoczynek i odsłonięcie jednej z kart Ogniska. Wszystko jednak ma swoją cenę. Kiedy limit tychże kart się wyczerpie, gracze przegrają. Co ważne, postaci graczy nie mają odgórnie przypisanych punktów życia, lecz są one uzależnione od liczby posiadanych kart. Bohater ginie, jeśli w którymkolwiek momencie nie będzie mógł uzupełnić ręki. W Dark Souls gracze wybiorą własną drogę rozgrywki, poruszając się na planszy Eksploracji, zwieńczoną potężnymi Bossami. Każdy Boss ma inną siłę, inne umiejętności specjalne oraz własną talię, co spodoba się wszystkim wielbicielom takich gier jak Aeons End.
Atuty:
- Szybka, dynamiczna gra karciana z motywem budowania talii, oparta na kultowej grze wideo.
- Cztery klasy postaci oraz czterech zróżnicowanych bossów z własnymi taliami i zdolnościami.
- Wybierz drogę łowcy i napisz własną historię, kierując się na planszy Eksploracji w dowolnym kierunku!
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dreadful Circus (edycja polska)
To małe miasteczko wreszcie zostanie wyrwane z więzów rutyny i nudy! Za tym wszystkim stoisz ty, szef cyrkowej trupy, tworzącej pokazy, o których nikt nawet nie śnił w swych najbardziej absurdalnych majakach! Upajający zapach waty cukrowej i hipnotyzująca muzyka to dopiero przedsmak. Już wkrótce rozpocznie się przedstawienie, którego Ty jesteś twórcą i na którym po prostu chcesz zarobić. Ale żeby zarobić, trzeba mieć głowę pełną dziwacznych pomysłów, dziwaczniejszych od swojej konkurencji.
Dreadful Circus to szybka strategiczna gra karciana Brunona Faidutti’ego (Cytadela, Misja: Czerwona Planeta, Mystery of the Abbey) dla 4 do 8 graczy, przenosząca graczy do świata upiornych cyrków rodem z najczarniejszych koszmarów. Wcielimy się w dyrektorów trup cyrkowych, rywalizujących z sobą o przyciągnięcie uwagi największej liczby widzów i zarobienia największej ilości pieniędzy. Dreadful Circus operuje na mechanice licytacji i negocjacji, gdzie gracze wchodzą z sobą w głęboką interakcję, starając się pozyskać dla siebie jak najlepsze karty i zrealizować jak najwięcej Kontraktów. Posiada bogatą, przepiękną szatę graficzną, przywodzącą na myśl magiczne, przerażające światy z najgłębszych zakamarków naszej wyobraźni.
W Dreadful Circus będziemy tworzyć nasze niedorzeczne pokazy za pomocą kart atrakcji i występów. Te pierwsze kładziemy przed sobą na stole, zapewniając sobie długotrwałe korzyści. Te drugie posiadają efekt natychmiastowy i odrzucamy je po ich użyciu. Nie będziemy jednak zagrywać kart bezpośrednio z ręki, ale dopiero po zakupieniu ich od sprzedawcy.
Na początku rundy jeden lub dwóch graczy (w zależności od ogólnej liczby graczy) posiadają żetony Sprzedawców. Sprzedawca wybiera ze swojej ręki jedną kartę atrakcji lub występu i zagrywa ją na środek stołu. Pozostali gracze biorą udział w licytacji tej karty, umieszczając w swoich wozach sobie tylko znane sumy monet i/lub kontraktów. Sprzedawca kolejno przegląda każdy z Wozów, mogąc zgodzić się na proponowaną w nim ofertę lub oddać ją właścicielowi. Jednak do raz odrzuconej oferty nie można później powrócić, zatem sprzedawca, decydując się na taki krok, ryzykuje, że w pozostałych wozach nie znajdzie lepszych ofert.
Gracz, który wygrał licytację, zabiera kartę i wykorzystuje zgodnie z jej rodzajem. Oprócz podziału na występy i atrakcje, karty dzielą się również na kolory, mówiące o sposobie ich działania. Używając kart czerwonych, wejdziemy z innym graczem w interakcję, na przykład okradając go z jego atrakcji. Karty żółte pomogą pozyskać monety, z kolei karty pomarańczowe posłużą w zdobywaniu kolekcji. Pod koniec gry otrzymamy punkty za posiadane monety, kontrakty i kolekcje właśnie.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Fort (edycja polska)
Wyobraź sobie, że ponownie stałeś się dzieckiem. Co chcesz robić? Oczywiście dobrać się do zabawek, wszamać mnóstwo pizzy, zdobyć nowych kumpli i zbudować najlepszy fort na dzielni. No to co? Do roboty!
Fort to szybka, interakcyjna gra karciana autorstwa Granta Rodieka (Hocus, Farmageddon, Imperius) i wydawnictwa Leder Games (Root, Oath), w której przeniesiemy się w czasy beztroskiego dzieciństwa!
To nie jest zwykła karcianka, w której po prostu będziesz budować talię, o nie! W każdej rundzie możesz nie tylko wykonywać własne akcje, ale też naśladować ruchy aktualnego lidera. Co wybierzesz? Obranie własnej strategii czy podążanie za innymi dzieciakami? Tylko pamiętaj, żeby wykorzystać wszystkie swoje karty, bo inaczej ktoś będzie mógł Ci je buchnąć. W końcu, jeśli nie bawisz się ze swoimi kolegami, czemu oni mieliby się z Tobą kumplować?
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Imperium: Antyk
W Twoich rękach spoczywa los jednej z wielkich cywilizacji. Podbijaj nowe terytoria, twórz wiekopomne wynalazki, rozwijaj naukę i kulturę. Wybierz jedną z ośmiu różnorodnych nacji, każda ma swój unikatowy styl i wymaga innego podejścia. Prowadź swój lud tak, aby z małego plemienia barbarzyńców przekształcił się w potężne imperium. Uważaj jednak, zbyt gwałtowne zmiany prowadzą do buntów, które mogą zachwiać Twoją cywilizacją, a zbyt wolny rozwój pozostawi Cię w tyle za wrogami i pozostanie po Was tylko wzmianka w annałach historii.
Imperium: Antyk to gra karciana, w której prowadzimy wybraną przez siebie cywilizację, aby stała się dominującym imperium. W trakcie gry dokonujemy wyborów dotyczących postępu naukowego i kulturalnego, podbijamy nowe ziemie i dbamy o równomierny rozwój. Każda z wybranych cywilizacji jest asymetryczna i może być dowolnie zestawiana. Do wyboru mamy: Kartagińczyków, Celtów, Greków, Macedończyków, Persów, Rzymian, Scytów i Wikingów. W każdym pudełku znajdziecie również przeciwnika do rozgrywki solo.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Imperium: Legendy
W Twoich rękach spoczywa los jednej z wielkich cywilizacji. Podbijaj nowe terytoria, twórz wiekopomne wynalazki, rozwijaj naukę i kulturę. Wybierz jedną z ośmiu różnorodnych nacji, każda ma swój unikatowy styl i wymaga innego podejścia. Prowadź swój lud tak, aby z małego plemienia barbarzyńców przekształcił się w potężne imperium. Uważaj jednak, zbyt gwałtowne zmiany prowadzą do buntów, które mogą zachwiać Twoją cywilizacją, a zbyt wolny rozwój pozostawi Cię w tyle za wrogami i pozostanie po Was tylko wzmianka w annałach historii.
Imperium: Legendy to gra karciana, w której prowadzimy wybraną przez siebie cywilizację, aby stała się dominującym imperium. W trakcie gry dokonujemy wyborów dotyczących postępu naukowego i kulturalnego, podbijamy nowe ziemie i dbamy o równomierny rozwój. Każda z wybranych cywilizacji jest asymetryczna i może być dowolnie zestawiana. Do wyboru mamy: Arturian, Atlantydów, Egipcjan, Maurjów, Minojczyków, Olmeków, Qin i Utopian. W każdym pudełku znajdziecie również przeciwnika do rozgrywki solo.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Kryptyda
Kryptyda: Hipotetyczne zwierzę, którego istnienie nie zostało dowiedzione. Udało Ci się przeanalizować dostępną dokumentację, połączyć kropki i zgromadzić tyle materiałów, ile tylko było możliwe. Czujesz, że jesteś blisko, a dzięki Tobie świat już wkrótce pozna prawdę o kryptydzie - tej kryptydzie!
Wraz z grupą podobnie myślących kryptozoologów udajesz się na wyprawę, której celem jest zlokalizowanie nieuchwytnego do tej pory stwora. Pomoc towarzyszy będzie nieoceniona, ale chwała odkrywcy to zdecydowanie zbyt poważna nagroda, aby warto było się nią dzielić. Postaraj się zatem jak najwięcej zyskać dzięki wiedzy innych, ale niekoniecznie ujawnić zbyt wiele!
Kryptyda to gra dedukcji i subtelnego blefu. Każdy gracz posiada unikalną wskazówkę, która określa, w jakim rejonie mapy może znajdować się siedlisko kryptydy. Połączenie wskazówek wszystkich graczy niezawodnie prowadzi do miejsca bytowania stwora. W trakcie rozgrywki starasz się zatem odkryć informacje posiadane przez rywali, jednocześnie chroniąc swoje własne tajemnice. Zachowaj czujność, analizuj fakty i dokonaj wiekopomnego odkrycia!
Polska wersja gry zawiera wariant dla 2 graczy i 6 dodatkowych kart.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Mindbug
Mindbug łączy w sobie przystępność i prostotę zasad ze strategiczną głębią rozbudowanej gry karcianej. Rezultatem jest oparta na umiejętnościach karciana gra pojedynkowa - powiew świeżości, który zmieni twoje spojrzenie na tego typu gry.
Mimo, że Mindbug jest niezwykle łatwy do opanowania, bez końca będzie Cię zaskakiwać nowymi wyzwaniami i kombinacjami. Unikatowa mechanika przejmowania kart pozwala kontrolować stwory przeciwnika i prowadzi do podejmowania nieszablonowych decyzji, które nawet od weteranów gier karcianych wymagają dostosowania stylu gry.
Atuty:
- Proste zasady z twistem, który wprowadza strategiczną głębię.
- Kieszonkowy format.
- Gra zespołu pod kierownictwem Richarda Garfielda (twórcy m.in. Magic: The Gathering, Keyforge’a, Netrunnera).
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Moje skarby
Któż nie lubi zbierać ciekawych przedmiotów, które często można znaleźć na przeróżnych szlakach, plażach czy w głębokiej dziczy? Jednak niewielu jest prawdziwych kolekcjonerów, potrafiących stworzyć naprawdę unikatowe zbiory. Zostań jednym z nich i wyrusz w niesamowitą podróż w poszukiwaniu nowych, wyjątkowych przedmiotów i stwórz kolekcję, która wypełni Twoją gablotkę różności!
Moje skarby to gra strategiczna, w której staramy się wypełnić nasze gablotki jak najbardziej opłacalnym zestawem kafelków. W każdej rundzie wyruszymy w podróż, z której przyniesiemy nowe skarby, a dla zwycięstwa kluczowe będzie odpowiednie umieszczanie ich w rzędach i kolumnach naszego regału.
Na czym to polega? W najprostszym ujęciu Moje skarby są grą w dokładanie kafelków.
- W każdej turze uczestnicy będą używali swoich pionków, by wybrać z planszy podróży akcję, która pozwoli im pozyskać kafle różności.
- Następnie należy umieścić zdobycze w swoich gablotkach. Dokładając kolejne kafelki możemy ukończyć kolumnę, rząd lub kartę kolekcji, starając się zdobyć jak najwięcej punktów.
- W ten sposób gra toczy się przez 6 rund. Następnie sumujemy nasze zdobycze i porównujemy wyniki.
Dlaczego pokochasz tę grę?
- Choć zasady Moich skarbów wydają się banalnie proste, rozgrywka stanowi nie lada strategiczne wyzwanie!
- Możliwości ruchów, które stoją przed nami w każdej rundzie, różnorodne cele i zmienne układy na planszy skutkują niezliczoną liczbą dostępnych strategii.
- Sercem gry jest plansza akcji, która pozwala na manipulowanie dostępnymi kafelkami w taki sposób, by lepiej przygotować teren dla siebie lub przeszkodzić przeciwnikom.
- Gra oferuje również ciekawy wariant jednoosobowy!
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Obrazki
Polska wersja zdobywcy Spiel des Jahres 2020!
Kolorowe kostki, sznurki i patyki… Wylosuj zestaw kreatywnych narzędzi, a następnie spróbuj z jego pomocą odzwierciedlić wskazane zdjęcie. Niech inni domyślą się, o którą fotografię chodziło!
Obrazki to dynamiczna gra rodzinna z niezwykle prostymi zasadami. Każdy z uczestników będzie starał się odwzorować grafikę z sekretnej karty za pomocą jednego z dołączonych zestawów elementów. A gdy wszyscy skończą swoje prace, przyjdzie czas na odgadywanie, o które obrazki chodziło.
Na czym to polega?
- Na samym początku wykładamy na stół 16 losowych obrazków w kwadracie 4x4 wraz z cyframi i literami oznaczającymi kolumny i rzędy.
- Każdy z graczy w tajemnicy losuje znacznik, który wskazuje współrzędne jego sekretnego obrazka.
- Uczestnicy po jednym z zestawów kreatywnych narzędzi (kolorowe kostki, klocki, sznurówki, karty z symbolami lub kamienie i patyki), a następnie starają się tak ułożyć elementy, by naprowadzić innych na swój obrazek.
- Na koniec wszyscy próbują odgadnąć, które obrazki pokazywali inni gracze, licząc na to, że oni także odgadną nasze dzieła!
Dlaczego pokochasz tę grę?
- To niezwykle przyjemna, kreatywna zabawa, która doskonale pobudzi naszą wyobraźnię! Korzystając z różnych zestawów narzędzi mamy okazję za każdym razem doświadczyć zupełnie nowego wyzwania.
- Dzięki prostym zasadom grę możemy zaproponować praktycznie w każdym gronie. Doskonale sprawdzi się również jako narzędzie do pracy z dziećmi!
- Przyglądając się obrazkom stworzonym przez współgraczy i omawiając je, będziemy mieli okazję jeszcze lepiej się poznać.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Origins: Pierwsi Budowniczowie
Co jeśli szalone teorie dotyczące początków ludzkości okazałyby się prawdą? Co jeśli to potężna i przyjazna cywilizacja z odległych obszarów wszechświata stoi za skokiem cywilizacyjnym, a nasz pęd ku lepszemu wspomagany tajemną i obcą technologią jest odpowiedzialny za całą naszą historię i kulturę? Co jeśli i Ty mógłbyś być częścią tych wiekopomnych wydarzeń?
Origins: Pierwsi Budowniczowie to strategiczna gra planszowa, w której rozbudowujecie swoje miasta, korzystając z wiedzy dobroczyńców z kosmosu. Poprzez sprawne zarządzanie siłą roboczą, będziecie piąć się po stopniach olśniewających świątyń wzniesionych ku czci znaków zodiaku. Dzięki losowym zestawom akcji i bonusów której każda rozgrywka będzie zupełnie inna, a Wy będziecie mieli okazję do wykorzystywania różnorodnych strategii i poszukiwania wciąż nowych kombinacji.
Na czym to polega?
Podczas gry wcielamy się w potężnych archontów, stojących na czele rosnących w siłę miast-państw. Naszym celem jest zarządzanie populacją w taki sposób, by poszerzać wpływy, rozbudowywać kolejne dzielnice i pokonać innych w wyścigu zbrojeń. Słowem: zadbanie, by to nasza cywilizacja zostawiła najwyraźniejszy ślad na kartach historii.
Rozgrywki w Origins są oparte o przydzielanie robotników. Pozwalają nam oni odwiedzać miejsca spotkań (przynoszące surowce, dodatkowe kości oraz awans na torach świątynnych i militarnych) czy zamykać dzielnice naszego miasta. Każdy gracz rozpoczyna z miastem składającym się z 2 płytek: agory i pałacu. W toku gry będzie dokładać do nich nowe budowle o specjalnych zdolnościach, dzięki czemu teren będzie się rozrastać i rosnąć w siłę.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Park Sawanna
Nad sawanną wschodzi słońce, rozpoczyna się kolejny pracowity dzień. To stado słoni wydaje się zmęczone, trzeba je poprowadzić do wodopoju. Wśród żyraf w zeszłym tygodniu pojawiły się młode. Rosną jak na drożdżach, ale potrzebują więcej pożywienia. No i jeszcze te antylopy, wszędzie ich pełno!
Park Sawanna to szybka, intuicyjna gra logiczna dla 1-4 graczy, stworzona przez legendarny duet, Michaela Kieslinga (Azul) i Wolfganga Kramera (Bolidy), autorów, dla których ważne jak nic jest połączenie prostych zasad ze strategicznym potencjałem. W Parku Sawanna każdy z was będzie prowadził własny park dzikiej przyrody, starając się za zdobyte zestawy zwierząt uzyskać jak najwięcej punktów, przy okazji krzyżując plany swoich przeciwników dzięki umiejętnemu przekładaniu heksów na planszy.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Pętla
Witamy Was w szeregach naszej korporacji ! Od teraz waszym celem jest przede wszystkim pokonanie szalonego dra Fuksa. W Agencji działamy razem: albo razem zwyciężymy, albo dr Fuks ostatecznie naruszy wszechświat. W tym przypadku to, kto wygrał, a kto przegrał, nie będzie miało już żadnego znaczenia. Podczas każdej tury dr Fuks podróżuje w czasie, aby generować nowe duplikaty samego siebie – i wyrwy w czasoprzestrzeni. W wyniku wyrw pojawia się tam wir… A zbyt wiele wirów to prosta droga do przegranej, ponieważ oznacza to zniszczenie całego wszechświata! Co zrobić, żeby do tego nie dopuścić? Zbierać, a przede wszystkim mądrze wykorzystywać, potężne artefakty, takie jak Duża Rolka Taśmy Klejącej czy Święty Graal. Dodatkowo musicie skupić się na tym, aby odsyłać duplikaty doktora w niebyt. Po trzecie musicie wypełniać zadania, które stawia przed Wami gra, a które pomogą powstrzymać machinę dra Fuksa zanim będzie za późno!
Gra zawiera cztery tryby rozgrywki, z których każdy stanowi odmienne wyzwanie i inny poziom trudności. Dodatkowo oferuje też wariant solo przeznaczony dla pojedynczego gracza.
Pętla to zakręcona gra kooperacyjna typu deck – building, w której wcielicie się w Strażników Czasu by stoczyć spektakularny bój ze złowrogim doktorem Fuksem. Zdobywajcie potężne artefakty, które pomogą wam powstrzymać wszechobecne duplikaty doktora a następnie dokonać sabotażu jego groźnej machiny czasu. Wykorzystajcie maksymalnie specjalne umiejętności waszych postaci i możliwości zapewniane przez karty, mistrzowsko opanujcie również zasady Pętla, łącząc ich efekty w spektakularne łańcuchy zdarzeń. Bądźcie jednak czujni! Doktor raczej nie będzie bezczynnie przyglądał się waszym działaniom!
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Reavers of Midgard (edycja polska)
Reavers of Midgard to strategiczna gra euro lekkiego typu autorstwa J. B. Howella (Papillon, Gates of Mara), w której wcielimy się w wojowniczych wikingów, przemierzających morza oraz plądrujących wioski i miasta. Reavers of Midgard jest następcą Champions of Midgard, oferując jednocześnie więcej dróg do zwycięstwa oraz opcji rozwoju - jest grą trudniejszą i bardziej złożoną od swojego poprzednika. Dana akcja, wybrana przez jednego gracza, może zostać wykonana przez wszystkich pozostałych graczy, jednak każdy następny otrzyma za nią mniejszy bonus. Gra posiada ogromną ilość starannie wykonanych komponentów, w tym aż 66 kości.
Jedyne, co posiadasz, to okręt i załogę. Taką ścieżkę wybrałeś i z takiej jesteś dumny. Wyruszasz w morze po sławę i tytuł najbardziej uznanego łupieżcy w całym Midgardzie. Będziesz plądrować wioski i miasta, walczyć z morskimi potworami i rzucać kości o własne losy. O czyich czynach opowiedzą w Valhalli? Twoich, czy gracza obok ciebie?
Rozgrywka składa się z sześciu rund. W danej rundzie gracz wykonujący turę kładzie znacznik swojego Langskipu na wybranej akcji, opłacając ją i wykonując. Po nim kolejni gracze mogą zdecydować, czy również chcą wykonać tę akcję. Gracz inicjujący akcję otrzyma za jej wykonanie dodatkowe korzyści. Mniej korzyści otrzyma gracz siedzący po lewej, a pozostali gracze nie otrzymają żadnych korzyści. Gracz. Następnie czas na turę kolejnego gracza.
Plansza Gracza przedstawia jego okręt (langskipa), do którego będzie rekrutował swoich Łupieżców. Łupieżcy symbolizowani są przez kości Załogi. Rekrutując Łupieżcę w akcji Werbunku, bierzemy liczbę kości pokazanych na jego karcie, przerzucamy i umieszczamy je na naszej planszy. Następnie mamy do wyboru trzy opcje. Możemy odrzucić kartę Łupieżcy, dowolnie ustawiając wyniki jego kości, wsunąć kartę Łupieżcy pod planszę i korzystać z jego specjalnych zdolności lub awansować go na jarla naszego okrętu. Ale po co nam kości?
Wykonując akcje, będziemy rywalizować o zdobycie jak najwięcej punktów Chwały. Dzięki akcji Handlu pozyskamy Żywność oraz żetony Przysługi. Żywność umożliwi nam zakup kolejnych akcji, z kolei żetony Przysługi pozwolą przerzucić nasze kości. Kości używać będziemy w czasie akcji Morskich Bitew, Najazdów na Wioski albo Twierdze, czy nawet Przejęcia Terytoriów. Za większość z tych akcji otrzymamy karty, takie jak Artefakty, Skarby, Zbroje czy Arrasy, które dodatkowo będą punktować pod koniec rozgrywki.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Ryzykanci
Ryzykanci to gra, w której - zagrywając karty - będziesz rekrutować ekipę awanturników, aby zdobyć starożytne skarby. Korzystaj z umiejętności członków swojej ekipy, by przy okazji zniweczyć także plany konkurencji. Musisz jednak uważać na czyhające zewsząd zagrożenia. Przeciwnicy gotowi są posunąć się do kradzieży, manipulacji i wszelkich podłych zagrywek, by odebrać Tobie artefakty i zwycięstwo.
Podejmij więc decyzję: czy lepiej ratować własną skórę i zdobywać skarby, czy raczej pokrzyżować szyki przeciwnikom? Możesz próbować pogodzić jedno z drugim, ale pamiętaj, ryzyko bierzesz na siebie!
Gdzie tkwi haczyk? W tej twardej i pełnej brudnych zagrywek rywalizacji staniesz naprzeciw nie wrogów, ale przyjaciół! Ekspedycja to jednak nie czas na skrupuły i kompromisy - spryt, szybkość i bezwzględność to klucze do zwycięstwa w rozgrywce, w której wszystkie chwyty są dozwolone.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Scenariusz za Milion
Nadszedł czas na nakręcenie kolejnego kinowego hitu!
Cele są dwa: musi zrobić furorę i zarobić górę szmalu! Scenarzyści w całym Hollywood biorą się do roboty. Wymyślenie ciekawej historii to nie lada wyzwanie, zwłaszcza, kiedy producent ciągle pyta o postępy...
Scenariusz za milion to imprezowa gra karciana przeznaczona dla 3-10 osób. Wcielicie się w dwa zespoły scenarzystów, rywalizujących ze sobą o prawo do wypuszczenia kasowego blockbustera. Jeden z Was stanie się producentem, który oceni obie drużyny i zdecyduje, który scenariusz zostanie wykorzystany, a który popadnie w całkowite zapomnienie!
Producent będzie zadawał pytania do filmu, na które scenarzyści muszą udzielić satysfakcjonującej odpowiedzi. Każda postać producenta ma określony gust, w który musicie się jak najszybciej wpasować. Ale nie naradzajcie się zbyt długo! Bo jak mówi hollywodzkie powiedzenie: “Jeśli nie jesteś gotowy, to nie jesteś wart zachodu”!
To będzie świetny film!
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Wieczna Zima: Paleoamerykanie
Akcja gry Wieczna Zima: Paleoamerykanie rozgrywa się w Ameryce Północnej około 10 000 lat p.n.e. Gracze poprowadzą swoje plemiona przez kilka pokoleń, przekształcając je ze skromnej grupy łowiecko-zbierackiej w rozwiniętą społeczność plemienną. W czasie rozgrywki plemiona mogą odkrywać nowe ziemie i się na nich osiedlać, rozwijać kulturę, doskonalić techniki polowania na wielką zwierzynę i budować niezwykle trwałe megality.
Wieczna Zima to gra strategiczna łącząca w innowacyjny sposób dwie znane mechaniki: worker placement oraz deck building. W każdej rundzie gracze wysyłają członków swoich plemion na pola na planszy oraz opłacają wybrane przez siebie akcje poprzez zagrywanie kart i wydawanie zasobów. Niezagrane karty mogą zostać wykorzystane na ostatnią fazę rundy, kiedy po ich jednoczesnym odkryciu gracze rozpatrują różnorodne efekty i ustalają nową kolejność tur. Po czterech pełnych emocji rundach wygrywa ten z graczy, którego plemię zdobyło najwięcej punktów zwycięstwa.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny